Dani o nee niet weer de oortjes. Je blijft ook bezig zo. He he sneu hoor. Gelukkig ging het met het oppaskindje goed. Wanneer ga je op je werk weg of nog niet? Schrokken ons gisteren rot. Want die man die gisteren aan het woord was in het nieuws was de vader van onze kennis. Hij heeft iets met zijn schouder. Zijn broer was niet op de wagen hem kennen we beter. We hebben gisteren niet gebeld aangezien hun met de familie al druk zijn. En we hoorde op et nieuws dat hij het naar omstandigheden goed maakte. Zijn vader kennen we erg goed komen vaak hier en die zei; dat er flinke paniek was, waar in mijn kind? Brrr krijg er de kriebels zo al van.
Hey lady`s! Nou volgens de ha kon er nog wat vocht achter trommelvlies zitten en ze waren nog heel iets rood en geiiriteerd, maar Jarno is dan ook verkouden. Ze zei dat de ergste onsteking weg is en dat we nu doormoeten gaan met de neusspray en het aankijken.. @ Sawi he bah wat naar allemaal! nee blijf nog wel op m`n werk tot ik wat anders heb anders redden we t financieel niet.. @ Dag he jasses nou dan is Stan goed van slag! Zijn het geen kiezen toevallig? Sterkte ermee!! -- Hoelaat doen jullie de kids savonds naar bed? Jarno ging eerder standaard tegen 19:00 maar nu hoef ik dat echt niet te proberen. Sinds de zomertijd (zondag en vandaag) red hij t op 1 slaapje. Savonds is het nu langer licht en gister ging hij niet slapen voor 21:00 das wel heel laat haha dus nu leg ik hem er tussen 19:30 en 20:00 in of hij moet helemaal kapot zijn. Hoe doen jullie dit? Oh ja en Jarno wil geen eten meer mits hij t zelf mag doen haha dus net ook een MEGA kliederboel en er verdwijnt maar weinig in z`n mondje Af en toe lukt het ons om er een hapje doorheen te proppen maar als hij het doorheeft.. spuugt ie het gewoon uit!! Boef is het! Dus ga hem zo maar eens lekker badderen! Liefss
Dani...hier gaat het precies zo! Alleen maar eten als hij het zelf mag doen. Is niet handig en er wordt op het moment maar weinig gegeten. Slapen is hier ergens tussen 19.00 en 20.00 uur. Maar het komt ook wel eens voor dat hij er later in ligt. Dan is hij nog zo aan het spelen en dan vergeten we de tijd. Gelukkig gaat hij normaal gesproken wel meteen slapen ongeacht welke tijd we hem op bed leggen.
Hier ook net zo, zelf willen eten hahaha, stoertjes....jammer alleen dat ze er echt nog niet veel van bakken! @dani, slapen is hier ook al een paar dagen later...ook omdat we 2 keer laat terug waren van visite. Vince lag er om 19 uur in net, maar is nog aan het spelen. Nou ja ik laat hem gewoon liggen zolang hij niet gaat huilen. Ik heb er namelijk geen zin in om hem tot 20 of 21 uur beneden te hebben .... Maar nu voel ik me wel een beetje schuldig....aangezien hij heeft geslapen van 12.15 tot 15.15 en waarschijnlijk dus echt nog niet moe is....hahaha Nou ja een paar dagen weer een beetje in het stramien en anders alsnog maar aanpassen hoor.....denk ik tenminste. Groetjes!
zoo moest weer flink wat bijlezen. marleen: leuk weer wat van jullie te horen. Sawi: bah wat schrikken zeg @ zomertijd. Gisteravond sliep Nathan redelijk laat. lag er normale tijd in, 19.30 en sliep pas na drie kwartier. lag nog lekker te spelen. vanmorgen wel gewone tijd wakker. @ eten: Nathan wil ook zelf eten maar de eerste happen mogen wij nog wel geven, dan heeft hij zo;n honger dat het hem niet uit maakt Vanavond kreeg meneer zelfs een driftbui toen zijn bord leeg was had al 2 x bijgeschept dus leek me wel genoeg maarja zelf eten vindt hij zo leuk dat hij wil blijven eten wij helpen hem wel wat hoor. Scheppen het op zijn lepel en dan doet hij het zelf in zijn mondje of wij houden het einde van de lepel een beetje vast en sturen dan wat bij. fijne avond!
nou is toch flink geklets en sorry dat ik mee een tijdje niet heb laten zien... @dani diego ligt er altijd rond half 8,8u in en is niks van te merken met de zomertijd... @eten ja diego wil ook zelf eten zijn bordje moet voor hem staan anders wil hij niks...jammer genoeg moet ik dat van mijn ouders horen omdat ik werk tot 19u. Maar in het weekend merken we dat ook! Hier gaat het verder gewoon zijn gangetje eigenlijk niks te melden maar wilde weer even iets van me laten horen! Heb wel even een vraagje Wanneer poetsen jullie de tandjes van de kids?? Ik doe het meestal als we ons gaan verzorgen dus rond half 12,12u maar dan gaan we om 13u middageten. Maar als ik het ga verzetten naar 's avonds dan vergeten we het omdat ik zowiezo werk tot 19u en het is erg krapjes want dan moet nog gekookt worden en diego naar bed! Zijn zondag naar vlissingen geweest hier ff fototje Bekijk bijlage 62132
Dimmel lieve foto´s. Wij poetsen de tandjes net voor het slapen gaan. Boekje of paar blz lezen, 2 liedjes zingen (ieder kindje mag 1 liedje kiezen), tandjes poetsen en slapen. En vaak ´s morgens na de boterham bij Bas altijd en bij Max soms. Dani ook alweer aan de neusspray. Hoop dat hij snel van zijn verkoudheid af is.. laat de zon maar komen Bas jammert ook nog steeds terwijl hij nog maar een kwart drankje heeft. O ja jij vroeg pas van de astma, maar bij Bas kunnen ze het nog niet bevestigen hij moet dan 6 zijn voordat ze de juiste diagnose kunnen stellen. Maar inderdaad laminaat en erg goed poetsen. Hij heeft geen gordijnen maar lamellen. Joss leuk he om je voor te stellen om weer zo´n kleintje te hebben.. De tijd vliegt en dan is jullie 2e mannetje er ook. Hebben jullie het ook druk met pasen? Wij beginnen zaterdag maar met al 2 overgrootoma's te bezoeken anders halen we het niet in 2 dagen. Zondag hier beide gezinnen hier ontbijt/lunch (11 in totaal). Daarna naar een tante van mijn man eten en paaseieren zoeken dit is altijd tot 20.00 uur. En 2e paasdag paaseieren zoeken bij de buurtvereniging in de bossen, en daarna nog naar beide opa's en oma's eieren zoeken. En tussendoor moet Max ook nog slapen Maar wel erg gezellig deze dagen. Ben een familiemens dus wel altijd leuk.
wij gaan zondag naar de oma van mijn man en mijn opa en 's middags komen mijn ouders en dan gaan we samen gourmetten en maandag met mijn schoonouders dagje weg! Net weer gebeld om met diego naar de kapper te gaan zijn haar groeien echt snel is nu al de 3e sinds 10mnd...echt om de 3mnd moeten we gaan en wil het voor de pasen toch wel netjes hebben! Vanmorgen werd diego wakker en hij is flink verkouden germ. Dus direct neusspray erin en net onder het eten steeds de mond open en heeft maar een halve boterham op! Nu ligt hij in bed en is al stil dus hij zal ook wel moe zijn! Straks zijn koorts eens meten! Zo nu ga ik eten en even lekker dvdtje kijken. Moet om 15u naar de dokter voor me knie. Heb er na 12 weken nog last van dus eens kijken wat ze zegt
hey dames hier was ik ook weer even we hebben het de laatste tijd druk gehad in huis we hebben een verbouwing gedaan we hebben een nieuwe keuken en een muur er uit gehaald dus ook gelijk maar een nieuwe vloer en alles geverft... dus kortom wel 5 weken druk geweest!!! Ik zal proberen wat vaker te komen maar aangezien mijn vriend ook steeds vaker op de pc zit kan ik niet altijd meer even lezen!!! We zijn namelijk allebei nog steeds verslaafd aan het spelletje farmville dus we doen het avonds echt omstebeurten ahahaha Met kyana gaat alles goed!! ze loopt nog niet los maar wel langs de tafel en langs de bank ze pakt ook wel over maar echt alleen lopen nog niet!! Staan doet ze wel alleen maar dan voornamelijk in de box daar maakt ze dan een mooi spelletje van! Kyana gaat altijd rond 18.30-19.00 uur na bed en ook na de zomertijd ze is dan gewoon echt moe. Anisha gaat meestal rond 19.00 uur onze kinderen hebben gewoon veel slaap nodig net als mama en papa
hey dames Nou hier ook alles prima. @ Dimmel leuke foto`s Wij poetsen ook tandjes voor t slapen gaan. daarna zingen en dan slapen. Hoe is het nu met Diego? @ mama zo hele verbouwing achter de rug. Fijn dat het zo goed gaat! @ Sawi ja neusspray eigenlijk nog ivm oortjes, maar Jarno blijft verkouden.. echt tijd voor mooi weer ja! Als Jarno over een paar jaar naar zolder gaat, dan ga ik z`n kamertje wel een beetje aanpassen, nu gewoon niet te veel knuffels, er ligt al laminaat enz.. dus denk dat t wel goed komt! @ Juffie haha bij jullie ook gesmeer dus! ach t word vanzelf een keer netjes eten Jarno heb ik vanmorgen tegen half 8 wakker moeten maken, dus hij lijkt langer te slapen. Morgenvroeg moet ik om 7 uur op m`n werk zijn dus moet ik hem voor 6 uur wakker maken! maar goed t is niet anders! Fijne avond liefss
@dani gisteravond had diego 38.6 dus zetpilletje gegeven, zijn neusje nog eens gesprayd en luuf opgesmeerd dus ben eens benieuwd zometeen hij slaapt nu nog dus! @mama nou 5 weken verbouwen zal wel een gedoe zijn geweest...en dan ook nog eens verslaafd aan farmville haha! Wij gaan zaterdag de 3e slaapkamer opruimen daar staat nu heel veel rommel zodat als de 2e op komst is we dat kamertje kunnen klaarmaken voor Diego, die slaapkamer is op de 2e verdieping. We gaan er dan een Cars kamer van maken en voor de 2e hebben we ook al ideeen erg he haha!
Hallo Allemaal weer lekker druk geweest maar kon het bij houden. @ Dani Dat valt mee wat er aangepast moest worden van de check en ach een extra rookmelder kan geen kwaad. Leuk dat je oppaskindje zich al zo thuis voelde. Hoe doen jullie het met een bedje voor haar hebben jullie een campingbedje of zo?? Viel het jou mee of tegen?? Lijkt me toch anders werken zo thuis en met jarno erbij. Ik vind het wel fijn dat ik zo anders zwanger ben maar ook wel een beetje eng want nu heb ik niet echt zekerheid voor mijn gevoel. Ik ben wel nog vaak misselijk en ben ontzettend vermoeid maar het voelt allemaal gewoon zo anders dat ik het even niet meer zo snap. Hebben de 2de al ingeschreven bij het kdv en we hebben er voor besloten om lilly en de 2de 2 dagen op het kdv te doen ipv 1. Het voelt gewoon niet meer goed dat ze naar mijn schoonvader gaat.(heb ik dit al verteld trouwens komt ineens zo bekend voor allemaal) @ Joss Wat leuk 2 jongens gefeliciteerd. Lilly gaat ook altijd tussen 19.00 en 19.30 naar bed. Ik wil haar gewoon ook niet later op hebben want ik heb het gewoon nodig om Mama tijd te hebben en die begint zodra zij op bed ligt. En ik merk dat zij het ook echt nodig hebt ze is gewoon een slaapkont. @ Sawi Ooh jee bekende op de platte kar. Wat fijn dat het allemaal mee viel en indd de angst moet vreselijk zijn als je je kind niet kan vinden. Bij mij in de buurt(nou ja 10km verder op) was er een dodelijk ongeval met een platte kar dus gelukkig valt het nu mee. @ Dimmel Ben je nog bezig met een andere baan zoeken of bevalt je dit erg?? Lijkt mij niks om steeds rond het eten weg te zijn maar ja het geld is ook wel belangrijk natuurlijk. Lilly pakte gisteravond mijn gezicht vast met 2 handjes en gaf me zo een zoen op mijn mond. ik smolt helemaal. Ze zegt en doet alles na. Ze probeert dikkie dik te zeggen en dat is nu iets van diiieee diiee. Ze had op het kdv bij een baby op de grond gezeten tussen haar benen en sloeg haar arm om de baby heen en gaf haar zo een kus. Iedereen vond het zo lief. Ze had daar in tegen een dikke kras in haar nek van een speelvriendje gekregen. De leidsters hadden in eerste instantie niks door want ze had niet gehuild of iets ze zagen het pas veel later. Ach ik doe daar niet moeilijk over dat gebeurd toch! Nou ga lekker naar benenden even op de bank liggen. heb net 3 dagen gwerkt ik ben bekaf. Fijne avond allemaal
Diego doet sinds vandaag een schaapje na haha is wel echt niet hetzelfde maar hij probeert het wel zo leuk! Bij de kapper ging het niet zo goed helemaal in paniek maar hij is geknipt dus! @jessica ja ben nog wel op zoek maar niks...want heb geen oppas voor 's morgens dus en voor de middag is er bijna niks! wil ook niet meer poetsen dus ja!
hey lady`s Hier weer vroeg dag! pff.. 6:15.. hebben net een broodje gegeten en heb Jarno nog ff in bed gelegd, hoop maar denk het niet dat hij nog ff gaat slapen. ik moet om 13:00 in t ziekenhuis zijn bij de longarts. had ik nog niet verteld geloof ik maar sinds ik per Januari met die pufjes begonnen ben, ben ik al 5 a 6 x m`n stem kwijt geweest of schor.. en kriebelkeel.. eerder kon krijssen wat ik wou maar werd nooit schor. Dus ma gebeld en moest stoppen met de pufjes en nu gaan we vandaag kijken hoe en wat nu verder.. ben benieuwd! @ Jessica aah schattig zo je gezichtje vastpakken! oei snap best als deze zwschap anders is dat jeje wat onzeker voelt! Nou probeer lekker te genieten!! @ Dimmel. ja vervelend als je niks kan vinden he?! Gebruiken ze bij de kapper ook tondeuse? Kindjes vinden dit vaak heel eng! Jarno heb ik laatst door vriendin kapster laten knippen vond ie ook niks hoor! haha Maar resultaat wel mooi?? Nou fijne dag! Liefss
Oh @ jessica met het bedje idd een campingbedje op onze kamer die is zo ruim en dan neemt ze zelf een matrasje e.d. mee, Jarno ging dus niet slapen haha Gaan ff schoenen ophalen en dan de hort op! Daag!!
@dani ja ze heeft het met de tondeuse gedaan maar alleen achter boven geknipt maar hij vond beide niks! ja het resultaat is wel mooi ziet er weer als een stoere kerel uit haha..Zijn haren groeien zo snel ze! Gisteravond had hij geen koorts maar begon wel met hoesten! ben zometeen eens benieuwd. Vind het zo zielig! Vanavond uiteten met mijn beste vriendin heerlijk wokken verheug me er zo op! de hele dag bijna niks eten haha
Hoi meiden! Ik kom even om het hoekje kijken. Eerlijk gezegd kom ik bijna niet meer op dit forum en lees hier ook niet echt meer. (heel af en toe even) Ik wil de jullie alleen even laten weten dat alles goed met ons gaat en de kleine man groeit als kool Het wordt nu echt steeds leuker vind ik. Als we de hond uitlaten hoeft hij niet meer in de wagen en wil hij meelopen. Een rondje waar ik normaal 10 minuten over doe , doen we nu een half uur over Hij zegt nog niet zo heel veel, maar weet wel al veel duidelijk te maken. De bal is zijn favoriet en daar kan hij de heeele dag mee spelen. Hij kan zelfs al een bal vangen en gooien met een arm. Voor de rest is hij superzoet en hij lust ook heel veel. Bij mijn ouders had hij laatst paella gegeten en hij at gewoon stukjes inktvis inclusief tentakeltjes en mosseltjes etc. Hij gaat 3 keer 3.5 uur naar een oppas en daar is hij met kindjes van zijn leeftijd tot een jaar of 11 die dan na schooltijd komen. Ideaal en hij vindt het heel erg leuk. Ik ben nog lekker thuis en hoef niet aan het werk en dat bevalt me wel. We gaan 1 of 2 keer in de week zwemmen, soms gaat Bellabella ook mee met T. Die spreek ik soms nog wel en dat is erg gezellig. Ze vinden elkaar erg lief die 2 Van de zomer gaan we op vakantie naar frankrijk. We moeten alleen nog een huisje zien te vinden. Mijn ouders hadden een huisje geboekt in de Languedoc-Rousilion streek en wij willen daar nu ook wel heen ergens bij hen in de buurt. (mijn zusje gaat met ons mee) Het is nu alleen best lastig om iets leuks te vinden en wat leuk is is al weg, grrr. Dus ik ga nog maar even verder kijken groetjes Adriana
Wij hebben een drukke dag achter de rug. We hebben de hele dag gewinkeld!! Stan heeft het supergoed gedaan en we zijn ook goed geslaagd. Heb een mooie zomerjas voor hem en mezelf. Nieuwe schoenen voor ons allebei. Verder nog wat broekjes voor Stan. En dan als topper een hele mooie jurk met bolero voor mij. Binnekort hebben we een bruiloft dus dan ben ik lekker in het nieuw! Vanochtend al gegaan en tussen de middag een broodje gegeten. Meneer heeft lekker een tosti op en daarna ging hij lief slapen in de wandelwagen. Net pas thuis en hij heeft niet 1 x gemopperd. Mama is trots!
Dadromer lucky you! Hier altijd 3 mopperende mannen bij het winkelen en papa is vaak het ergst. Wat ben je goed geslaagd leuk dat je iets voor een bruiloft hebt dat valt vaak niet mee op te vinden. Adriana leuk dat jullie samen gaan zwemmen. Waar een zwangerschapspagina al niet goed voor is Knap hoor dat hij al zo ver kan wandelen. Dimmel gelukkig heeft de kapper het kapsel wel af kunnen maken. Jessica wanneer krijg je je echo? Au een kras ja die dingen gebeuren helaas Dani wat zei de arts? Hier alles in orde. Max stapt zo'n 70% van de dag de rest kruipt hij. Dus dat gaat erg goed. Bas vindt het geweldig op school. Alle kindjes willen met hem na school afspreken maar hij snapt er niets van. Morgen komt er een meisje spelen, lief... Toen ik zwanger was van een 2e zoon zeiden ze de meiden komen vanzelf en hij zit net op school en viola de meiden komen...