@dag heerlijk shoppen he haha! ik moet ook weer veel nieuwe zomer dingen dus wij gaan ook snel haha! @sawi ohhh mama mag nu al de meiden achter hem vandaan slaan haha! leuk zeg! @adriana leuk je weer eens te zien. ja wandelen duurt langer maar is wel leuker als ze zelf stappen haha! Diego is nog flink verkouden begint nu ook te hoesten maar goed! Hopelijk zondag/maandag ver over vind het zo zielig met de pasen. Zijn neusje loopt flink heb gister 2 pakjes zakdoekjes moeten gebruiken en onder het eten door zijn mondje ademen! Gister kwam hij naar me toe, legt zijn handje op mijn knie en ik zeg hoi kijkt hij me aan zegt ie hoi en begint in zun taaltje te brabbelen echt zo geweldig! dan springen spontaan de tranen in me ogen. Ook toen ik hem oppakte om ons te gaan verzorgen gister kreeg ik een hele dikke kus op me wang
Hey @ Sawi ik heb een andere puf mee gekregen ipv de symbicort. Weet zo ff niet hoe die heet. Heb gister 1x genomen maar de hele nacht niet geslapen.. pff rare bijwerkingen. Helemaal shaken enz.. Misselijk.. Grappig dat er zoveel kindjes komen spelen. idd de meiden van hem af slaan! haha @ Dag ooooh lekker, Jarno kan dat echt niet. Die gaat niet slapen in de wagen, Arie wil niet eens mee! @ Dimmel lief he al die gebaren. Jarno legt ook vaak z`n handje op m`n wang en zegt Hey als hij iemand ziet! haha grappig!! @ Adriana leuk van je te horen! Fijn dat het zo goed gaat! -- Heb boodschappen gedaan en luiers e.d. gehaald.. Jarno is helemaal op.. en gister nog bij prenatal geweest maar moet ff wat ruilen Jarno zo eerst maar in bed doen,.. hij trekt het toch moeilijk. Was vanacht ook wel lang wakker weer. Gisteravond nog ff bij m`n schoonouders geweest.. kun je toch zien dat het te druk is vlak voor slapen.. Liefss
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture18971.jpg een vrolijke Jarno Wel nog een wit bekkie. Heb ik net ff snel gemaakt en hij was moe! haha
hoi meiden, zwaai ook weer even, leuk om weer eens wat van Adriana te horen! Fijn dat ales goed gaat. Dag: shoppen met Nathan hoef ik ook niet te beginnen. meneer slaapt toch niet in de wagen, helaas. Dimmel: Nathan is nog nooit naar de kapper geweest. heeft nog steeds niet zo veel haar en is nog erg dun. Dani: kan de foto nu niet openen. Zal straks nog eens kijken. ga nu eerst maar eens een broodje eten met Nathan.
@ Juffie heb foto album op prive alleen zichtbaar voor contacten e.d. maar dan zou je em toch moeten zien? Als t niet lukt doe ik em anders zo wel ff openbaar..
Hey @ Adriana haha ja ik had em gister net weer prive gedaan. Ja heb als het goed is moet je em nu weer kunnen zien moet je wel snel zijn hihi -- Gister naar de weekendtandarts geweest. heb 2 weken terug klein gaatje in m`n voortand laten vullen, nu is ie zoooo gevoelig vooral met warm en koud en er kwam een bultje achter.. dus ik dacht help ontsteking.. (alweer..) Maar hij heeft foto gemaakt e.d. en er is weinig te zien.. dus moet het even aankijken.. heb er wel last van.. Jarno heeft de hele ochtend buiten gespeeld, met de bal, en de fiets, schommel enz enz druk druk hij vind het helemaal super buiten. Hij blert dan ook de hele boel bij elkaar als we naar binnen gaan! haha Had ook stoepkrijt maar dit vond hij nog niet veel aan, vanmorgen nog even geverft alles zat er onder heerlijk!! creatieve ochtend dus nu ligt ie er lekker in en kan ik ff poetsen! Oh ja Jarno is gek op koffie!! hij slurpt dan ook alle kleine beetjes uit de kopjes.. nu ging hij er met m`n kopje vandoor en ik zo oh nee geef maar hier! En hij smijt em zo weg .. kapot!! Was van m`n pip collectie.. Snif .. ff kijken of ik die nog kan krijgen!! Nou fijne dag en pasen!! Liefss http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture19029.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture19028.jpg Nog ff 2 foto`s van t verven!
Leuke foto's Dani! Hier een foto van Alexander! http://robsandjeanninesplace.gotdns.com/photo/convert.php?type=2&dir=416c6578616e6465722f3135206d61616e64656e&name=494d475f363238362e4a5047 Allemaal fijne paasdagen en allemaal even duimen voor wat meer zonnestralen
ps let niet op de troep op de achtergrond *schaam* We waren de grijze bak vergeten aan de weg te zetten!
Hey hey Vrolijk pasen! @ Adri wat een scheetige foto! Valt wel mee toch met de troep Kindjes lijken echt al bijna 2 ipv 15 maand! haha Liefss
fijne pasen allemaal Ik schrijf straks meer als Lil op bed ligt. Ging even stiekum snel kijken. Tot straks
Hey dames Nou hier gaat het nog steeds prima! Lekker weer dus lekker gefiets en Jarno lekker buiten spelen. Arie heeft een nieuwe zandbak in elkaar gezet nu alleen nog ff zand halen. Ik zit met een klein probleempje.. of nou ja probleempje: Ik heb mega zere borsten!! Vooral rechts.. en als ik dan google.. krijg je alleen maar ZWANGER.. Nou vrijen wij met condoom.. dus ja.. 100% zekerheid heb je natuurlijk niet.. Ik ben voor t laatst ongi geworden op donderdag 18 maart en zou het eigenlijk die dinsdag daarna 23 maart moeten worden. Nu heb ik ook mega buikpijn.. maar goed.. als het nog zo kort is zou je er toch nog niet zoveel van merken?? heeft iemand hier ervaring mee? Als t komt dan zijn we dolblij hoor! haha maar we gaan eerst van t zomer dakkapellen zetten.. en we hadden in de planning nog ff te wachten.. maar goed.. vind het stiekem nu wel spannend.. hihi Oh nu lees ik net iets over medicijnen.. Ik heb wel andere inhalatie medicijnen gekregen (puf astma) ff de bijsluiter doorpluizen.. Arie roept steeds oh ja hoor zwanger!! haha, maar anderzijds als we er serieus over beginnen zegt ie nah voor mij hoeft het (nog) niet zonodig een 2e.. en ik vind het stiekem wel leuk alleen als Jarno net iets groter is.. Liefss
haha nu ga je lezen.. moe --> ben ik ook de laatste paar dagen rommelende darmen --> heb ik ook last van.. vreetbuien.. duuhh wanneer niet hmm..
@ Dani 18 Maart en 23 Maart bedoel je Februari of April?? Spannend en ik heb het niet meegmaakt maar als je pas ongesteld bent geweest dan kan het ook zijn dat je pijnlijke borsten misschien hebt van je eisprong?? Ik weet het ook niet. Leuke foto`s heb ik voorbij zien komen. Ik ga deze week het bekend maken aan de rest dat ik zwanger ben. Heb afgelopen zaterdag samen met mijn man onze verjaardag gevierd en toen kreeg Lilly een slab om waarop geschreven stond. Hiep hiep hoera ik krijg een broertje of zusje maar niemand kon het lezen haha. Lilly stond niet stil en had steeds wat in haar armen of bukte net weer. Was heel schattig. Dus heb vandaag een foto gemaakt en zet die dan op hyves deze week voor de rest van de mensen. Lilly heeft onwijs veel gegeten die zaterdag ze stond bij iedereen een hapje van hun taart te vragen en ze kreeg die ook. Ze heeft alles geproefd wat voorbij kwam. Ze wilde ook nog warm eten eerst maar toen ze een hapje kreeg besefte ze toch dat ze echt vol zat gelukkig. Ik vond het niet altijd fijn dat ze van iedereen wat kreeg maar ja kon er ook niet veel tegen doen want als ik het zag was het al te laat. En ze laat zich het dan ook niet meer ontnemen. Heb woensdag mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Ben benieuwd want ik ga naar een nieuwe. De vorige beviel(haha) niet. Ze gingen niet mee naar het ziekenhuis wat ik wilde en in de kraamweek hadden ze allemaal stomme opmerkingen en ze vertouwde totaal niet op me.( de bv ging niet en volgens hun werd het ook niks want ik had geen doorzettings vermogen nou heb 5 maanden lang gekolfd en dus ook bv gehad) Had gister even wat bloederig slijm verlies. Schrok er onwijs van maar had dit ook eens in mijn zwangerschap gehad met Lil dus wist dat het niet meteen het ergste was. maar mijn humeur was er wel erg van naar beneden gegaan tot het stopte.( was gewoon niks aan de hand want was binnen 15 min weg en over was wat oud bloed met slijm erbij) We zijn gisteren met mijn nichtje en mijn ouders naar het tropenmuseum in Amsterdam geweest. Lilly heeft de tijd van haar leven gehad. Ze mocht door het museum heen lopen en alles zowat aanraken. Ze heeft geschaterd om wat loshangende gordijnen die heen en weer wapperde en zij zich achter kon verstoppen. Na 1,5 werd ze erg moe en is ze zowaar in de buggy in slaap gevallen(hadden haar knuffel en een dekentje meegenomen) en weer na 1,5 uur werd ze wakker en was ze weer super vrolijk. Vanochtend mocht ze van mij niet de trap op met van alles in haar hand dus ik pakte wat uit haar handen en toen werd ze boos. Ze wilde niet meer naar boven toe. Dus ik zei dan pak ik je op en toen liet ze zich totaal slap hangen. Ze viel bijna uit mijn handen. Gelukkig stonden we nog beneden. Ze weigerde daarna nog iets te doen die donder. Nou heb veel geschreven. Tot gauw weer Ps wat hebben jullie allemaal gedaan met de pasen??
@ jessica nee maart.. Ja dat zou ook nog kunnen maar heb dit nooit zo erg gehad.. Ach we zien het wel kan er ook nog weinig aan doen.. Wij zijn 1e paasdag bij m`n ouders geweest. Soort high tea met allemaal lekkers.. vandaag hebben we in de tuin gespit e.d. Oh irri is dat soms he dan iedereen je kind wat geeft! haha maar je zegt er dan ook niet gauw wat van .. of ze luisteren niet! Altans dat gebeurt hier veel! Nou ga gauw! Liefss