December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goedemorgen

hier ben ik weer!

@dani wat een gedoe is toch normaal als je kind ziek is dat je bij hem/haar blijft auw muk! moesten ze bij mij ook niet flikken hoor

@joss wanneer krijgen we buikfoto te zien? haha ;)

Hier gaat alles goed. Diego is te lui om alleen te lopen haha 3 passen en dan hup op de bibs maar goed het komt wel uiteindelijk zal hij moeten he! Praten begint nu langzaam hij zegt nu tegen alles Dat haha gister liep ik met hem de trap af en zei ik hoppa hoppa hoppa zegt hij papa papa haha zo leuk allemaal!
    Hij doet nu ook neuzen haha als ik dan zeg diego neuzen gaat hij al van links naar rechts met zun hoofd haha!
    Met mij gaat het wel, heb nog flink last van me knie en ga dan ook morgen naar de dokter eens kijken wat ze zegt. Is morgen 3 weken geleden dus ja!
    Over 19 dagen gaan we lekker midweekje naar port zelande :D :D

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dimmel...wat vervelend dat je nog zo last hebt van je knie. Hier gaat het met hulp van de fysio elke dag beter! Laat er even goed naar kijken want die knie moet nog een lange tijd mee! En toch knap dat Diego al 3 passen los loopt! Hier nog niet 1 pasje hoor, dus die lange wandelingen komen vanzelf :) Ik vind het ook super om te zien hoeveel ze nu in korte tijd leren.

3. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Heej weer leven in de brouwerij!
    @dimmel, hmm balen van je knie zeg. Ik weet hoe het is om er last van te hebben.... zucht! Hopelijk valt het mee en ben je er snel vanaf!

@dagdromer, gaaf een nieuwe auto, wat voor 1 is het?

@sawi, fijn dat het weer wat normaler wordt.

HIer een redelijke nacht gehad. Eigenlijk alleen om 1 uur eruit en toen om 6.15 de fles. Tja tis beter dan de afgelopen week.....
    Vince is nog steeds erg verkouden en ik ook, maar hij is wel lief aan het spelen en ik ook hahahaha:D

Nou meiden fijne dag en tot later

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Joss..een citroen xsara picasso. Een echte gezinsauto dus :D Had tot nu toe een Matiz en dat was toch wel echt heel klein. Ging prima hoor, maar dit is toch wel veel prettiger en ik kan zelf nu weg met mijn paardentrailer zonder ik ergens een auto moet gaan lenen. :D Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad.

Ik maak me toch een beetje zorgen. Afgelopen zondag kraamfeest gehad en nu is dat babytje opgenomen in het ziekenhuis met het RS virus. Heeft nu een sonde en zuurstof. Klinkt allemaal erg eng. Als ik op internet kijk hebben oudere kindjes er weinig tot geen klachten van maar is het wel erg besmettelijk. Nu heeft Stan vanacht erg veel gehoest en is vaak huilend wakker geworden. Iemand ervaring met RS virus?

5. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dagdromer is hij ook kortademig dus echt benauwd. Dat is een van de afwijkingen dan alleen bij een verkoudheid dan zou het rs kunnen zijn, bel gewoon anders de HA op.
    Leuke auto heel wat handiger met kinderwagen etc in laden.

Joss hier ook 6.00 uur vermoeiend he! Wij laten hem jengelen tot 7 uur en gaan er dan pas uit, gemeen he!

Dimmel sterkte met je knie. Hier nog geen passen is nog veel te zwak. Knap dat hij al 3 passen zet.

Ben eigenlijk gewoon boos. Ben 3x naar de dokter geweest voor Max en pas bij de 3e keer kreeg ik ORS mee terwijl zijn ogen diep in z´n kassen lagen, geen plasluiers meer had. Hij weegt nog maar 8870 gram. Zakt door z´n knieeen van zwakheid, zo sneu. Als mijn man niet met dat rijstdieet was gekomen wat was er dan van Max over gebleven. Heb al geklaagd over de HA ip opleiding. Toch niet normaal....

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Sawi...hij is nu bij mijn moeder. Vannacht niet kortademig geweest. Leek meer op kriebelhoest. Heb er vanochtend express niets over gezegd tegen mijn moeder. Als zij er nu ook wat aan merkt dan ga ik inderdaad de huisarts bellen. Ben bang dat ik zelf misschien spoken zie. Hij kan natuurlijk ook gewoon verkouden zijn??

Ik zou het er inderdaad ook niet bij laten zitten bij die HA. Die had toch ook meer adviezen kunnen geven. Nu zit je met een zwak kindje wat vol in ontwikkeling is. Hopelijk sterkt hij vlug aan! Misschien dat je een klacht in kan dienen bij de HA, of vind je dat te ver gaan? Zou in ieder geval niet meer naar die HA gaan. Normaal is het zeker niet! Onze HA is heel voorzichtig met kleine kinderen. Die worden heel grondig onderzocht en stuurt je vrij snel door naar een KA. En hij neemt echt de tijd voor je en stelt je echt gerust.

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dagdromer, mooie auto hoor. Lekker ruim idd.
    Hoesten gewoon even in de gaten houden. Er zijn veel kinderen snot en snotverkouden....Vince blaft er ook heel wat af, erg sneu maar niets aan te doen volgens mij (behalve hoestdrank en geduld hebben). Maar als je het niet vertrouwd gewoon de ha bellen. Leg je de situatie voor en kunnen zij wel voor jou beslissen wat het beste is op dit moment!

@sawi, ik vind het echt heel sneu voor max en jullie. Ik zou er ook werk van maken, op zn minst een klacht indienen. Hoeveel is hij nu in totaal afgevallen?

Was net even met Vince bij mn oma. Die heeft haar pols gebroken bi jde gladheid 2 weken geleden. Maar ze is behoorlijk onthand en klagerig, dat dan ook wel weer. Vince vond het vreselijk daar en huilde aan 1 stuk. Het was er geloof ik ook 25 graden pfff :$. Ik heb haar 2 maaltijden gebracht en even de afwas gedaan. Toen gauw weer weg. Hij was gelijk weer stil toen we in de auto zaten:). Wel moe hoor want heb hem nu al op bed.

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Oh ja 10 maart de 20 weken echo. Ben dan al 21, maar kon niet eerder want in de week dat ik 20 weken ben zitten we in Winterberg 8). Zal van de week idd ff een buikfoto plaatsen. Heb zelfs nog geen foto gemaakt :) oeps bij vince al vanaf 8 weken hihi

9. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Max is bijna 2 kilo afgevallen:$.

Joss wel leuk een buikfoto, ben benieuwd. Bij een 2e blijft alles langer lliggen of achter:)

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dagdromer ik hoop niet dat ik naar de fysio moet maar we zullen zien morgen

@joss ja het is morgen 3 weken geleden en ja kneuzingen duren wel langer maar heb ook nog altijd un ei op me knie dus

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dimmel, dat ei zal je ook nog wel even houden. Hier nog steeds een dikke knie en ik loop er al 7 weken mee rond. Het helpt mij goed als ik 's avonds met mijn been omhoog ga zitten met ijs er op (als daar tijd voor is). Als je knie nog warmer aanvoelt dan je andere wordt dat ook geadviseerd. En ik moet nu 3 x per dag 5 minuutjes op de hometrainer voor de doorbloeding. Is soms wel lastig maar het helpt bij mij wel.

Sawi...2kg is erg veel!

Joss...mijn moeder zei uit zichzelf dat ze hem af en toe had horen hoesten maar ik vind hem nog steeds niet benauwd en nu slaapt hij lekker dus ik kijk het maar gewoon aan. Het is inderdaad ook wel de tijd voor verkoudheid. En sneu voor je oma. Vince voelt waarschijnlijk ook aan dat je daar niet helemaal op je gemak was. Heb ik bij mijn schoonvader. Daar is Stan altijd contstant aan het gillen en huilen. Heb niet echt een klik met mijn schoonvader en Stan op de een of andere manier ook niet terwijl hij hem vaak genoeg ziet.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Sawi: zo 2 kilo das echt veel! Echt belachelijk dat de ha zo laks reageert:x

Joss: fijn dat alles weer goed was bij de vk! groeit je buik nu harder dan bij Vince?

Dag: zou het ook goed in de gaten houden hoor en als je het niet vertrouwd gewoon de ha even bellen voor overleg. Mooie auto is dat trouwens zeg!

Dimmel: wat vervelend zeg van je knie.. En wat lief zeg, dat neuzen:)'

fijne avond!

xxx

13. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dagdromer, hmm gelukkig dat het bij kuchen blijft. Hopelijk is ie er snel weer vanaf.

@sawi, zo heee 2 kg! niet normaal joh :$

@juffie, nee mn buik groeit hetzelfde. Ben ook nog steeds 2 kg afgevallen sinds het begin...
    Nou ja ik woog genoeg en nog 4 kg meer dan voor mijn zwangerschap van Vince :) Dusm n buikkie blubbert wat meer dan de vorige keer.

Hier toch weer iets mafs....Vince slaapt normaal altijd smiddags rond de 2 uur soms zelfs 3 uur. En nu... na een half uur, klaarwakker! Wilde echt niet meer slapen. Nou ja toen later nog maar even op bed gedaan....wilde natuurlijk ook niet slapen. Nu ligt hij er een kwartier in en slaapt nog niet.
    Hij moet doodmoe zijn maar ja....misschien ook wel door de verkoudheid. Had ook weer 38. Morgen misschien toch maar eens de ha bellen. Is nu al zo'n tijd aan het kwakkelen.

14. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi dames,

Even een korte reactie van mij. Ben doodmoe van het werken en moet vanavond nog een uurtje administratie doen, dus ben nog niet klaar. Kids liggen gelukkig al lekker op bed.

Sawi:Jeetje 2 kilo is wel erg veel. Hopelijk sterkt Max weer snel aan.

Alle zieken beterschap.

Adriana? Waar ben je? Ik mis je mooie foto's...

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!

Hier ben ik ook weer :) Heb 2 dagen gewerkt. Arie heeft zich ziekgemeld en is 2 dagen bij Jarno gebleven. Hij is wel snotterig en niet helemaal fit maar niet echt ziek weet z`n baas niet.. morgen gaat ie weer werken.
    Ik kwam m`n leidinggevende gister tegen en ik deed nogal kortaf.. denk zal dr krijgen.. zegt ze zo ken ik je niet is er iets? :$ nou toen heb ik ff gezegd wat me allemaal dwars zat.. moest er van huilen. zegt ze oh wist niet dat het je zo hoog zat en dat het zo bot overkwam maar misschien is weggaan idd een goeie oplossing :$:x nouja zeg!!! En ze zei dus ook dat ze zelf kinderen gebaard had en zij ook niet zo OVER bezorgd was.. Ik zeg nou ik ben misschien bezorgd om me kind maar zo hoord dat volgens mij bij een gezonde moeder!!! En als m`n kind ziek is hoort het thuis MET een va`n z`n ouders dus MIJ!

Nou ja zodra ik iets anders heb ben ik weg!

@ Joss leuk een buikfoto maken haha ja je hebt nu Vince erbij dus zulke dingen zullen idd anders zijn..

@ Sawi jee 2 kilo is veel!! Kan toch niet zo?? Waarom sturen ze je niet door??

@ Dimmel auwie je knie nog steeds!! Leuk dat Diego woordjes begint te zeggen! Jarno wijst op moment ook naar alles en dan moet ikhet benoemen.. hihi

@ Dag kun je sowiso niet ff voor zekerheid langs ha?? stelt je misschien gerust?

Nou ik ga ff douchen ben wel kapot na 2 slopende dagen.. brr

Liefss

16. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani ben je al op zoek naar iets anders of iets op het oog, zou er behoorlijk de balen in hebben als ze zo reageren. Sterkte!
    Heb ooit op zo´n kinderdagverblijf stage gelopen nou dat is geen pretje. Hier is een leuk kinderdagverblijf waar mijn moeder werkt en ik heb gewerkt maar zal te ver weg zijn. Weet even niet waar je woont:). Dit is nabij eindhoven. Sterkte..

Joss hoop voor je dat hij overdag toch meer gaat slapen, dan kun jij ook even plat, of is dat nog niet nodig

Max heeft vannacht pseudo kroep gehad net als Bas toentertijd. Wacht nog een nacht af en dan naar Huisarts. Maar weet het bijna zeker mijn man was niet wakker te krijgen dus die wil ik eerst even laten kijken en luisteren. Poeh iemand handveger en blik... je kunt mw op komen vegen...zo moe...;)

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Sawi nee dat is te ver uit de richting haha
    Ja heb me ingeschreven als gastouder en nu maar hopen dat ik een aantal kids op kan vangen.
    Verder een paar open sollicitaties gestuurd maar niemand heeft mensen nodig..
    Dus het is maar afwachten, maar zodra ik ander inkomen heb gevonden ga ik denk ik wel weg daar.. wat ik wel ontzettend jammer zal vinden maar goed.. denk dat het niet anders is..

Sterkte met de pseudo kroep als het dat is! vervelend.. maar ze doen er weinig aan toch? We dachten dat Jarno het in dat weekendje weg ook had toen moesten we de douche op heet zetten straal tegen de muur en 20 min stomen.. dan moet het minder worden..
    Sterkte!

Hier lekker geslapen! Jarno werd alleen half 7 al hard huilend wakker!
    Ligt er nu weer lekker in dus ik ga aan de poets.. manlief is 2 dagen thuis maar vervolgens weinig gedaan.. nou ja..

Liefss

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    dani Oh vervelend zeg als ze zo doen!! waarom meld je niet ziek zeg je gewoon dat je overwerkt bent en laten ze het mooi bekijken!!! want als je ziek bent kunnen hun geen kant op!! En ben jij lekker bij jarno!!

Het slapen gaat nog steeds slecht hier nog steeds 2 x per nacht we willen haar ook een keer laten huilen maar ze heeft het op dit moment zo benauwd dat we nog even willen wachten!!
    Dus nog even volhouden dan maar!!!

Ik ben vanmorgen gevallen met KYANA en ze is op haar hoofd gevallen!!!!!!!!!!!!!!! Ik haalde haar uit de auto om na kdv te brengen en ze was heel vrolijk en was tegen haar aan het praten en boem daar lagen we op de grond!!!:$ Kyana huilen ben eerst op de grond gebleven haar trossten maar kreeg haar niet stil toch eerst even na binnen gegaan vroeg de leidster wat er was ik vertellen dat we gevallen waren en dat ik even wou kijken na haar hoofdje!!
    Dus poosje bij mij op schoot gezeten en zet haar op de grond om te spelen en loop na de keukentje toe zie ik dat ze echt heel wit weg trekt en de leidster keek mij aan van zie je dat ik zo wordt ze nu wit of ben ik overbezorgt!!! nee ze werd heel wit dus toch maar even de ha gebeld en ze heeft een hersenschudding dus vandaag lekker thuis gehouden!!!
    maar ben echt geschrokken voelde mij ook een slecht moeder dat ik haar zo heb laten vallen! maar het ging zo snel allemaal:(

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ mama05
    jee das schrikken zeg!
    Ben je uitgegleden dan? Heb je je zelf ook pijn gedaan? sneu dat je meisje een hersenschudding heeft!
    Het kan de beste overkomen! Je niet zo schuldig voelen hoor!! (doe je toch automatisch ik weet het)

Ja ik kijk het nog ff aan Jarno is dus nu weer opgeknapt hopen dat het ff een paar weken goed gaat.. Hoop zo dat ik snel wat gastkindjes heb dat ik kan stoppen als ze echt irri gaan doen idd dan ben ik overspannen!! :p

Liefss

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey meiden,

@sawi jeetje meid! Hoop dat je kleine man snel opknapt! Beterschap! E een dikke knuffel voor jou. Hoop dat je nog ergens ' bij' kan slapen ofzo.

@ Joss leuk weer naar de vk. Spannende tijden weer.

@ Dani.. goed dat je het tegen je leidinggevende hebt gezegd. Jammer dat ze zo ontzettend lomp reageerde.
    Zitten er in Zwolle niet een aantal kdv die wellicht vacatures hebben?
    Begrijp je wel dat je daar weg wil hoor, maar aan de andere kant.. als werkgever zijnde zou ik er ook niet blij mee zijn als iemand vaak afwezig zou zijn vanwege ziekte van een kindje. Ik neem aan dat je dan vrije dagen opneemt toch? Of meld je je ziek?
    Nahja het blijft een moeilijke kwestie dit soort dingen. (Heb een tijd personeel gedaan)

Mama05 getsie meid! Vallen met je kindje is nooit leuk! En al helemaal niet als ze er een hersenschudding aan over houden.
    Vertroetel dr maar flink!

Moe waar ben je toch. ik vind je veel te stil! Zelfde geldt voor Adriana!
    En nog een aantal!!

Anaïsje heeft sinds vandaag flink hoge koorts. Net liep ze tegen de 40 aan. Ze is niet heel ziekig. Ze wil eigenlijk alleen niet slapen, eten, drinken.
    Zag dat dr 4e tandje inmiddels ook door is en nog 2 bijna door zijn.
    Nu net toch weer even boven gelegd en ze is zowaar stil.

Quinn is even met mijn zus weg dus ik ga even lekker mijn ding doen.:)

Deel Deze Pagina