December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Adriana: leuke foto!!

jessica: bah bloedverlies is altijd vervelend :(maar gelukkig maar een klein beetje!

Dani: hmmm zou toch wat zijn joh, zwanger:D Wij zijn vandaag ook in de tuin aan het werk geweest. was niet zo warm maar wel weer netjes geworden weer.

2. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani spannend hoor...

Jessica met Bas ook wat bloedverlies gehad. Ook alleen bruin, dat lijkt geen kwaad te kunnen. Als je twijfelt VK bellen of je een eerdere echo kunt krijgen of eerdere afspraak.

Adriana leuke foto zeg.

Hier veel te drukke pasen. 8 adressen in 3 dagen echt te veel. Ze hebben een grote rieten mand propvol chocolade.
    Zal misschien dadelijk een foto plaatsen van Max.

3. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ sawi
    Ik kan je foto`s niet zien weet niet waar het aan ligt.

Het word vandaag weer heerlijk weer. We zijn er vanochtend al op uit geweest en gaan vanmiddag weer naar de kinderboerderij.
    Dat vind ze zo leuk. Steeds wilder word ze naar alle dieren wijzen en die roepen en ze na doen.
    Gisterochtend nog geweest maar ze kan er geen genoeg van krijgen.
    Vanochtend was ik erg misselijk en tijdens het flesje melk klaarmaken moest ik overgeven. Hoor ik die truus naast me(ze zit op het aanrecht) de geluiden na te doen.
    Ze vond het ook totaal niet raar om te zien of zo.
    Heb net stoepkrijt en wasco krijt gehaald we gaan beginnen met krea bea zijn. Heb al vingerverf maar nu heb ik ook het fijnere werk in huis.

Nou veel plezier vandaag allemaal

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden wat een rust hier. haal ons topic weer even omhoog hoor!

heb ook weinig nieuws trouwens;)

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    Hopelijk heeft iedereen een fijne pasen gehad! Lekker uitgerust?

Hier een beetje druk dus heb geen tijd om uitgebreid te komen kletsen. Hopelijk is het snel weer wat rustiger zodat ik terug kan lezen en kan reageren.

6. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Hey meiden, ik ben er ook nog maar niet zoveel te melden.....
    Met Joe gaat het erg goed. De laatste 2 nachten voor het eerst OOIT helemaal doorgeslapen!! Hoop dat het zo blijft want het bevalt ons prima hihihi
    X Aussie

7. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    kunnen jullie de foto´s wel zien?

8. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Ik wel Sawi!!

9. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hallo meiden

Even niet gereageerd...maar we zijn druk met de babykamer. En dat moet allemaal in de uurtjes dat Vince slaapt. Het schiet wel op hoor. Volgende week is het denk ik wel klaar. Dan natuurlijk de aankleding nog. Maar onze kamer moet ook nog. Dan gaan we tijdelijk op matrassen in de babykamer slapen. Hopelijk gaat dat niet te lang duren aangezien ik wel steeds dikker wordt...hahaha

Ik zal zo eens even wat terug lezen.

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey dames

Hier ook alles prima!

@ Aussie ooh lekker 2 nachten doorgeslapen!! Hopelijk houd Joe het zo!

@ Joss plaats je nog es een foto van je buik? ;) Ja je moet niet te lang op de grond straks kom je niet meer overeind! :D

@ Sawi leuke foto`s! Wat een droppie die Max van die lekkere wangen ook ;):D heerlijk!

@ Juffie saai he zo rustig!

En wat een lekker weer!! Echt genieten!!

Liefs

11. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Pff ga ff mn best doen:

@dani, heb je er alweer een kopje bij, hahaha. Ik zag het zo voor me. Wat spannend dat je denkt dat je zwanger bent! Het zou best kunnen. Ik herkende de symptomen eigenlijk ook direct, al wilde ik het niet geloven tot ik weken later een test deed :) hihi
    Je zult nog wel even geduld moeten hebben voor je kunt testen denk ik. Weet je, als het eenmaal wel zo blijkt te zijn dan ben je er in no time wel blij mee hoor! Ik moest ook erg wennen en vond het aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant zag ik ook allerlei beren op de weg. Pas na een aantal weken verdwenen die beren.

@jessica, jammer dat de slab niet opviel. Wel een leuk idee trouwens. Gelukkig heb je je niet al te veel zorgen gemaakt over het oude bloedverlies. Al heb je het per definitie gewoon liever niet.... En? heb je het al bekend gemaakt aan alle andere mensen? Wanneer heb je precies de echo?

@aussie, wat fijn dat je al 2 nachten hebt kunnen doorslapen! Volhouden...

@adriana, leuk dat je er weer bent! Fijn om te horen dat alles goed gaat. Wat een mooi ventje is alexander toch. Hoe gaat het met je paard?

@sawi, jullie hebben echt ouderwets pasen gevierd he? Leuk hoor. Was jij de paashaas?

@dimmel, hoe is het nu met diego? Nog steeds zo verkouden?

Vince is al dagen aan de diarree, echt waterdun en steeds helemaal doorgelekt. Ook af en toe verhoging en knalrode billen. Ik denk kiezen. Hij is ook echt een mamakont. Papa kan weinig goed doen. Wat nog wel het meest vreemde is, is dat hij zo rustig is! Enige voordeel eraan hahaha.

Meiden ik ga weer. Weet niet of ik er snel weer zal zijn.

Liefs!

12. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    dani, ik probeer een foto te uploaden maar hij zegt steeds 'mislukt'....grrrr tips?

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Sawi: kan ze ook zien hoor! erg leuke foto's!!!

Joss: ben benieuwd naar de foto's!

14. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joss de paashaas is van onze buurtvereniging.
    Ben ook benieuwd naar je buikje:)
    Gaat het al beter met Vince zijn ontlasting

Dani Max heeft echt hamsterwangen. Past ook bij hem hij propt ook echt als een hamster alles in 1x naar binnen:D

ga weer poetsen Max slaapt en Bas in naar school

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden,

sorry ben er even niet geweest...druk druk druk!
    Diego is wel nog verkouden maar is niet meer zo erg. Hij snottert nog wel wat maar hoest erger en dan vooral 's morgens. Hij is gister voor de 1e keer in de tuin gevallen vol op zijn kinnetje en heeft nu een schaafwond, zo zielig. Zijn schoentjes beginnen te klein te worden dus vanavond even nieuwe kopen..
    Verder begint hij steeds meer woordjes te zeggen en af en toe praat hij tegen me en je weet gewoon niet wat ie zegt haha zo leuk!

Met mij gaat het ook goed alleen afgelopen week last van me borsten, moe, duizelig en sinds 2 dagen last van me onderrug...als het volgende week niet over is maar eens naar de ha want is niet fijn!

Sorry voor het niet reageren maar heb niet terug gelezen dus ga nu even lezen!

16. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo allemaal

Nou hebben gisteren de 1ste intake gehad van de verloskundige. Was een leuke dame en een leuke praktijk. We krijgen dinsdag meteen de echo en alle zag er goed uit volgens haar. Konden nog niet het hartje luisteren maar ze volede even en alles zat goed.
    Het bloed is precies wat ik al dacht en jullie al zeiden niks ernstig gewoon een klein bloedvaatje wat even gesprongen is. Als ik er geen buikkramp bij had was het niks ernstig en dat heb ik niet.

@ Joss
    Show us the belly!!! (als het lukt tenminste)
    Ik heb het maandag of dinsdag weet niet meer welke dag op hyves gezet en nu weet iedereen het.
    Zo grappig dat gaat sneller dan bellen en mailen enz en iedereen vond het een leuke manier want heb een foto van lilly met de slab op hyves gezet. En alle vrienden en fam die dicht bij ons staan wisten het al dus was wel grappig.
    Laat je straks ook een foto zien van je babykamer als die klaar is??

@ sawi ga straks de foto`s nog eens proberen.

@ aussie
    Wat lekker 2 nachten echt doorslapen.
    Hoe gaat het met het flauwvallen/wegvallen van Joe?? Gebeurd het nog regelmatig of is het stil op dat gebied?

Ik ga vannacht de nachtdienst in voor 2 nachten en heb er totaal geen zin in maar ja dat stond al vast voor ik zwanger was. En aan de andere kant kan ik eens lekker door en uitslapen. Hoop alleen dat ik niet super vermoeid ben vannacht want dat was ik wel in mijn nachtdiensten toen ik zwanger was van lilly. Toen had een lieve collega die me liet slapen maar nu zit ik alleen dus kan het niet.

Gaan zo nog even fietsen en dan lilly afleveren bij mijn ouders voor de nacht.

Gr jessica

17. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hoi meiden

Heeeeheee
    Hierbij een foto van mn buik, gisteren gemaakt. Manlief heeft me ff geholpen. Het bestand bleek te groot om door de site automatisch te verkleinen...:) blond....hhahaha

We hebben net ff 3 traphekjes gekocht. Laminaat wat we zochten nog niet gevonden, helaas. Nog ff verderzoeken.

@jessica, zal idd ook nog een foto van de babykamer plaatsen later. Heej jes, je mag die nachtdiensten afzeggen als je zwanger bent hoor! Heb ik ook gedaan hahaha, heb er een pesthekel aan en kom er nu mooi mee weg ;)

@dimmel, ohhh spannend volgens mij ben je zwanger ;)

@sawi, nog steeds waterdunne poep, maar geen rode billen meer gelukkig. Hij lag vanavond weer om 18 uur op bed! Nog niet in zijn sas.

18. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @joss wow mooi buikje heb je! ik zwanger?? heb ik nog helemaal niet eens aan gedacht omdat ik de pil nog slik...oh spannend dan wacht ik nog ff en anders een testje...bedankt voor de tip ;)

@jessica wat voor werk doe je dan???

19. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel ben je ziek geweest of diarree want dan werkt de pil niet ook niet bij antibiotica?? (heeft de dokter mij ooit verteld)
    Gaat het wat beter met Diego zijn kin?

Joss; hoop dat de diarree snel over gaat.
    Mooie buik zeg! Je draagt de baby mooi.

Jessica; hoe ging de nachtdienst?

Deel Deze Pagina