Joss: Wij gaan niet voor een tweede maar waarschijnlijk vanavond evengoed klussen hihihihihihi Monique, Fijn dat het zo goed met je gaat!! Enne Famke is echt een lekker wijffie hé!! x Aussie
@monique lekker meiske die famke @joss en dag ja we moeten nog even wachten voordat de tegels gelegd kunnen worden...maar voor juli moet de tuin gewoon klaar zijn wonen er 29mei 1jr dus haha
joss...nou niet echt hoor. Vind onze tuin ook niet echt heel klein maar ik heb het over een klein glijbaantje of speelhuisje. Niet zo'n groot speeltoestel met schommels e.d. want dat past bij ons ook niet. We hebben wel een heerlijke overkapping in het verlengde van onze garage en heb nu ook een terrasje aan de achterzijde zodat ik ook af en toe in het zonnetje kan zitten . Als het af is zal ik wel eens een fotootje plaatsen. Nu ga ik vriendjelief even sms-en of hij vanavond een lekker frietje mee wil nemen. Heb er onwijs veel zin in en heel weinig zin om te koken.
@ Tuin Wij hebben een heerlijke tuin die vorig jaar helemaal betegeld is. (op een bordertje na) dus we hebben amper omkijk erna(heerlijk) We hebben er een eigen gemaakte bank in waar we lekker op zitten zomers en voor Lilly staat er een schommel in (waar ze niks mee doet) en een glijbaan waar ze veel mee doet. Verder is het leukste speeltje bank op en af. @ joss Ja heerlijk dat we een goede echo hadden. maakte me toch wel iets zorgen door dat beetje bloed steeds. Tja als we het beter wilde met verjaardagen hadden we beter moeten klussen haha. Ach zie er ook wel de voordelen van in. Over een aantal jaren kunnen ze samen de verjaardagen vieren. (ga er ook helemaal van uit dat het weer een meisje word). En dit seizoen is ook helemaal bekend zo. @ Dimmel Ja wel jammer 1 week terug. ben ik weer 8 en 9 weken zwanger. Zo duurt het wel oneindig. Bij Lilly hadden we het op de dag nou keurig dus valt wel even tegen zo. @ Monique Ja herken Lilly hier helemaal in en ik vind het eigenlijk ook altijd alleen maar komisch en niks ander. Soms moet ik me inhouden om niet te gaan lachen. Ze bedoelt het zelf zo serieus. Leuke foto`s trouwens. En ach een nieuwe liefde. Na wat die eikel je hebt aangedaan mag je toch wel weer verliefd zijn. Geniet er van het is het juiste seizoen en je bent nog jong. Je moet niet eeuwig treuren om wat had kunnen zijn maar genieten van wat je nu gebeurd. Ze moeten juist blij zijn dat je je weer durfde open te stellen voor iemand na z`on ervaring. Geniet er maar van en je hebt groot gelijk. Lilly was vandaag op het kdv de hele dag buiten op een fietsje bezig. Ze wilde er maar niet vanaf en liep dan met haar beentjes ernaast en wilde soms ook een soort van mee trappen zeiden ze. Mijn ouders hebben ook een fietsje en indd ze lijkt echt al te willen fietsen dat gekkie. Nou over het goede eten gesproken ik moet mijn woorden misschien terug nemen. We aten bij mijn ouders en mijn vader gaf eerst de gehaktbal en toen die op was wilde ze mooi haar eten niet meer. Ze bleef maar roepen happie happie en als we dan een hapje rode kool gaven deed ze haar mond dicht en draaide haar hoofd weg. Uiteindelijk haar maar laten spelen en later toch een toetje gegeven. Ze was ook zo moe van al dat buiten spelen dat ze om 18.30 in bed lag en ik denk ook een reactie van de prik. Ben zelf ook erg moe dus ga ook lekker vroeg slapen. Fijne avond allemaal.
Hey dames Ff kort van mij. @ dagen gewerkt M`n moeder belde net m`n achternichtje van 12 (dochter van m`n oom) broer van m`n moeder, heeft anorexia zijn ze pas achter gekomen maar het gaat zo slecht dat ze opgenomen moet worden en de dokter zei dat hij het niet raar vond als ze volgende week niet eens haalt!!! Ben er enorm van geschrokken!! Ze eet niet meer en drinkt niks meer! ze ligt alleen maar grauw op bed en reageerd bijna nergens meer op! Heel veel contact hebben we niet met ze, en ze is het laatste jaar zo hard afgevallen ouders vonden het raar dat ze na t eten steeds naar boven ging.. ja om uit te kotsen dus!! pff hoop zo dat t goed komt!! Arie is alleen maar boos op die ouders.. dus moest het ff kwijt!! Liefss
Goedemorgen. Jarno lijkt nu toch iets last te krijgen van de prikken (bmr en men c) denk ik. Vanacht heeft ie tussen ons in geslapen. Hij brulde zich om 1 uur zo overstuur! Hij heeft heerlijk liggen pitten wij redelijk.. @ Ping nee ik heb geen dag op t kdv opgegeven want 1 kindje is lange na niet het zelfde verdienen als uurloon op kdv.. en bij ons is het minimaal 2 dagen werken.. Jarno is helemaal wild van gekleurde hagelslag (muisjes) hmm.. @ Tuin, wij hebben ook een mooie tuin zowel voor als achter. Is door de vorige bewoners en een tuinbedrijf helemaal aangelegd! 2 terasjes, gras tuin noem maar op.. Wel gaan we snoeien en een aantal planten verwijderen en nieuwe poten.. er staan nl veel grote struiken en ik hou meer van fijne kleine plantjes.. Vorige week dus de zandbak gezet, het voorjaar en de zomer mogen komen @ Jessica fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! en als het nu een jongen word dan?? @ Monique Wat leuk voor je weer een vriend! Oh meis voel je totaal niet schuldig denk aan jou / jullie geluk! haha wat een lekker meisje heb je! De ondeugd straalt eraf! haha.. geweldig hoe ze je dan dr kamer uit werkt! hihi Jarno doet ook wel eens de deur dicht maar dan moet ie wel gauw weer open anders vind ie het niet leuk meer haha Onze box is al een tijdje weg. Jarno wou er niet meer in hoor.. Nou geloof dat ik zo`n beetje iedereen gehad heb.. vergeef me als het niet zo is! Liefss
Victory!!!! Vince heeft gisteren aardappels en boontje gegeten. Ik had hem ook geen tussendoortjes gegeven en hij zag dat ik het gehakt erdoorheen sneed, nou hij at zo zn bordje leeg. Daarna nog een stuk gehakt! Wauw, das echt lang geleden.... @jes, hahaha, ook maar niet meer eerst het vlees geven dus.... Grappig dat je er van overtuigd bent dat het weer een meisje is. Wil je het weten? En deel je het met ons? @dani, sjongeong, heftig verhaal zeg van je achternichtje. Wel apart dat ze het zo lang heeft weten te verbergen, dat het nu kantje boord is. Je zou toch denken dat zoiets eerder opvalt. Die reactie van Jarno is wel vroeg dan toch? Ben benieuwd hoe het verloop is bij jullie en Vince, aangezien ze de prikken op dezelfde dag hebben gehad. Hier merk ik nog niets. Heb vanochtend behang en verf gehaald voor onze slaapkamer. Erg leuk, van 101 woonideeen. Grijs behang met patroon en schaduwblauwe verf (heel licht) op de muur. Nou die verf liet ik op de parkeerplaats van de praxis uit mijn handen vallen Knapt die hele emmer kapot, zucht! Voeten eronder en alle verf op straat....dus ik weer naar binnen. Mocht ik daar mn schoenen schoonmaken en de verf werd verder voor me opgeruimd. Maar ik moest wel mooi weer een nieuw blik kopen natuurlijk....a 21 euro....! Dat is dus een duur muurtje aan het worden hahaha.
heejj meiden het is alweer een tijdje geleden dat ik langs ben gekomen. komt een beetje omdat ik het allemaal niet meer zo kan volgen sinds dat ik verhuist ben enzo.. ik lees soms wel mee maar dat is dan te veel om op te reageren. wou even laten weten dat Kian grote broer gaat worden. afgelopen dinsdag positief getest. dus weer een december kindje maar dan nu eind december Ik hoop dat het met alle kindjes goed gaat en natuurlijk ook met de mama's met Kian gaat het super.. het is een grote,, eigenwijze en vooral een hele nieuwsgierige dreumes die nog steeds niet van slapen houd maar sinds kort wel de meeste nachten eindelijk doorslaapt. liefs xx
@Marije wat leuk! Gefeliciteerd hoor. Is het nog steeds dik aan met je 'nieuwe' (dat is ie ondertussen ook al niet meer) vlam? Lekker praktisch om weer in dezelfde periode zwanger te zijn, kun je veel van je positiekleding weer gebruiken. Ik moest bv namelijk best veel nieuw kopen...(ook niet heel erg hoor hahaha) Leuk om van je te horen, blijf maar lekker meeschrijven. Het is nog maar zon klein clubje! Hoe zit het eigenlijk met je opleiding, was je daar nu mee gestopt of had je het afgerond? @all, ben nu aan het werk...nou ja werk. Wacht tot de maaltijd klaar is. Kan zo aanschuiven hihi. Volgens mij gaat het wel een rustig avondje worden, al moet je dat hier nooit te snel zeggen... Morgenochtend ga ik even de stad in met Vince en mn moeder, we gaan echte goede stappers voor hem kopen! Heb er zin in. Weet niet wanneer ik weer tijd heb om te reageren, want druk druk druk met verven enzo en moet het weekend ook nog werken! Toedeloe
hoi meiden, Marije: gefeliciteerd!! Super hoor! Joss: fijn dat het eten goed ging gisteravond. Vanavond ook weer goed gegeten?? Wat balen zeg van de verf. Tuin: wij hebben niet echt een grote tuin. Het meeste bestraat en 2 kleine stukjes met wat plantjes. Maar we kunnen heerlijk buiten zitten en daar gaat het om. Dani: Heeft Jarno nog steeds last van de prikjes?? Monique: heerlijk meisje zeg. Wat lijkt ze al groot! Zo nog even een heel charmante foto van onze grote eter. (vandaag dan) Nathan wil echt alleen maar zelf eten
Hey Juffie & Joss Jarno heeft maandag idd prikjes gehad en normaal reageert hij er heftig op maar nu alleen vanacht slecht geslapen en vandaag verhoging, maar kan ook van tandjes zijn.. @ Marije gefeliciteerd! leuk dat je ff kotm buurten! @ Joss he vervelend van de verf! Goed dat Vince heeft gegeten!! Nou laterrrr
Marije; gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat is Kian al groot, mooi kereltje, geniet ervan. Juffie; wat een knoeipot Net als hier hoor Wel een erg leuke foto Joss; goed zeg van het eten. Balen van de verf. Jessica; bijdehand zeg dat ze nu al wil trappen. Max kan nog niet eens in de buurt komen van de trappers. Maar loopt gewoon weg met zijn driewieler. Ook wel een komisch gezicht. Wil als hij goed loopt dus echt goed loopt. Van puky een loopfiets gaan kopen het kleinste model. Lopen gaat nu niet meer zo goed. Hij is wat ziekjes denk door zijn tanden/kiezen hij liep 3 weken volop maar nu niet meer of maar kleine stukjes. Maar goed eerst herstel. En hij kletst al echt veel. Veel dierengeluiden, familieleden, vriendjes van Bas, zitte, tietse (fietsen), rije (rijden) hihsies (high five),
@marijee gefeliciteerd meid! wat leuk zeg! @juffie leuk zo'n lekkere vieze foto haha! wij laten diego altijd alleen eten heerlijk toch haha! Gister met diego naar klein speeltuintje geweest...eerst vond hij de wip niet zoveel en daarna ineens pippen haha...hij zegt overal de p voor net als open=popen op=pop happen=pappen haha echt leuk! mama zegt hij nog steeds niet heeeeel af en toe per ongeluk haha! maar goed komt wel!
Hallo! Ik heb niet alles goed gelezen. Zit namelijk op mijn werk en ben nu dus illegaal bezig . Marije, van harte! En wat een knapperd is Kian zeg! Dimmel, wat grappig dat hij overal een P voor zet. Klinkt vast heerlijk Wij hebben speeltuin om de hoek en Stan is niet uit de schommel weg te krijgen. Glijbaan en wip vind hij nog beetje spannend. Joss...idd victory! Goed hoor dat hij lekker gegeten heeft! Wij zijn het thuis ook aan het proberen op deze manier. Gaat bij ons nog niet van harte maar we houden vol! Sawi..hopelijk is hij snel weer aangesterkt en stapt hij weer vrolijk rond. Ik ga weer snel wat doen! Misschien kom ik straks nog wel even spieken.
heejj meiden dank jullie wel! @joss.. ook al ben je over de helft jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap. gaat alles goed? ik ben nog steeds super gelukkig met me vriend.. wonen nu 8 maandjes samen en alles gaat super en nu dus een 2e kleine er bij. ik moet toch best veel bijkopen aan positiekleding want heb meer als de helf weggegeven aan een vriendin van me die onverwachts zwanger raakte en ondertussen ziet de kleding er allemaal niet meer zo best uit omdat ze soms wel eens een verkeert kleurtje bij de was gooide ik heb in juni me MBO opleiding afgerond en zou afgelopen januari weer beginnen met een andere opleiding maar toch niet gedaan omdat het toch weer 3 jaar duurt dus was op zoek naar parttime baantje maar zelf dat is moeilijk te krijgen en u zullen de kansen helemaal verkleinen om iets te vinden. @juffie..haha wat een geweldige foto! @DIMMEL.. jou kleine vent is niet de enige die wel mama van zeggen maar het gewoon niet doet haha.. alleen als die ze zin niet krijgt of verdrietig is. fijne avond meiden liefs xx
Hey ladies! Marije gefeliciteerd meis! Wat een knapperd is Kian trouwens. Echt mooi manneke! Juffie leuke foto! heerlijk zijn die eetfoto's. Vooral de macaroni snoetjes Dani wat naar dat hij last heeft van zn prikjes. Sawi, last van tandjes en kiesjes? Sterkte meis. Zijn je nachten wel goed? Aahh joss wat balen van die verf! Heb je het nog een beetje van je schoenen af kunnen krijgen? Hier alles lekker. Mijn meidje zit inmiddels aan de antibiotica en het lijkt allemaal wat beter te gaan. Wel flink aan de diarree. Ze is zo aan het kletsen en ruzie zoeken met dr broer! Wat kunnen die twee samen gillen zeg! Ach aan de andere kant wil ze ook steeds met hem knuffelen. Quinn lijkt net als zijn vader ook een allergie voor katten te hebben. Was bij mijn moeder en normaal zuigt ze voordat wij komen en nu dus niet. Arme mannetje zijn ogen gingen helemaal dicht zitten en hij werd helemaal beroerd. Zielig hoor. Vooral omdat het even een paar uurtjes duurt voordat zijn ogen weer rust hebben. Ik ga nog even wat spammen en dan lekker in bed nog een beetje tv kijken. Bekijk bijlage 66016