December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Ha, toch even een gaatje gevonden...op mn werk weliswaar :)

@dani, hoe is het nu met Jarno, hebben de klachten nog doorgezet? Hier dacht ik gisteravond Vince erg warm te vinden maar hij heeft als een roosje geslapen en is nu heel lief bij oma.

@ping, wat sneu voor Quinn met zn oogjes. Wat een stofzuiger al niet voor een verschil kan maken dan zeg. Schattige foto's van Anaïs. Oh en de verf is helemaal weg hoor.

@marije, thanx voor de felicitaties. Balen dat je nog geen geschikte functie hebt kunnen vinden. Het zal er nu iig niet makkelijker op worden idd.

@dag, de aanhouder wint?! ;)

Vince is dus bij oma. Heeft (hoorde ik net aan de tel.) een half bakje kibbeling naar binnen gewerkt! En even later nog een boterham. Wat een eetlust sinds die buikgriep over is. Ik moet nog een uurtje en dan ga ik boodschappen doen en mn manneke weer ophalen. Moet nog 2 dagen werken overdag, dan mis ik hem toch wel hoor.
    Ach ja, we moeten ook geld verdienen he?!

Groetjes

2. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joss; wat een goede eter en ook al gek op kibbeling

Ping; leuke foto's van Anais. Quinn ook al zo allergisch. Heeft hij ook veel eczeem. Bas moet volgende week naar zkn huis voor groei, allergie, eczeem astma etc. De huisarts vinkte alleen de groei aan maar ik wil meer onderzoek. Heel zijn benen staan vol eczeem hij is erg snel benauwd en heeft heel vaak oorpijn die niet doorzet;). Hoop dat de kinderarts hem eens wat grondiger onderzoekt.

Wat een lekker dagje vandaag zeg, veel buiten gespeeld. Max begint weer meer te stappen. Kiezen zijn nu ook door. Hij lijkt weer de oude:)

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Jarno is een nachtje (vrij op zat) logeren geweest bij opa, oma en tante (m`n zusje) heerlijk Arie en ik zijn op visite e.d. geweest. Vanmorgen hebben we hem weer opgehaald en lekker de hele dag buiten geweest!
    Gefietst en in de zandbak wat een heerlijk weer!

@ Sawi oei eczeem vervelend. heb t zelf aan m`n handen.. Jeukt zo verschrikkelijk soms!

@ Ping leuke foto`s! Anais alweer ab kuur?? Wel vaak of niet. Wat zielig voor Quin.. Vervelend zo allergisch!

@ Joss nee klachten hebben niet doorgezet gelukkig! Gelukkig dat Vince er ook geen last van heeft!

Het kriebelt hier geloof ik ook wel voor een 2e ;) Arie zei vanmorgen ineens tijdens t oefenen ;) moeten we nog wel wat gebruiken beslis jij maar.. heb gezegd dat dat niet het moment was, vandaag wel overgehad en lijkt bij hem ook wel iets te kriebelen.

Alleen... Jarno moet dan naar zolder en ik vind hem nog zo jong!
    Zaten te denken om het rond juli te gaan proberen..
    Jarno is dan zo`n 2 en half als de 2e spruit komt en ik vind dat wel jong om in een groot bed op zolder te doen..
    Kan de kleine evt nog wel op onze kamer.. maar toch..
    Wat vinden jullie?? is 2 en half te jong voor zolder??

Fijne avond!
    Liefss

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen

Dani: wij slapen zelf op zolder dus hebben dat probleem niet.. Moet wel kunnen denk ik maar wel traphekjes enzo. Wij horen Nathan ook slapen we zelf op zolder altijd!

Sawi: fijn dat Max weer lekker in zijn velletje zit.

All: Nathan heeft ook wat onder de leden of krijgt weer tanden/ kiezen. heeft al een aantal dagen hele vieze luiers. Het loopt er steeds bijna uit en is heel slijmerig. Nathan heeft nog nooit echt tandenluiers gehad dus weet eigenlijk niet of dit nu buikgriepvirusje is of tanden.. Hij eet wel prima trouwens.

fijne dag allemaal! hopenlijk weer mooi weer vandaag!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal!

Iedereen een fijn en zonnig weekend gehad?? Ik heb heerlijk genoten! Paard gereden, lekker buiten gezeten en veel kunnen doen!

Dani...spannend hoor! Ik ben aan mijn op 1 na laatste pilstrip begonnen gisteren.

En ik heb nieuws! Ons manneke loopt!! Na lang geduld te moeten hebben is het dan eindelijk zo ver! Hij kruipt nog wel meer dan dat hij loopt maar sinds gisteren stapt hij de hele kamer door! Trots!! :D

6. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dagdromer Gefeliciteerd met zijn 1e stapjes

Dani zolder lijkt me geen probleem mits de goede veiligheidsmaatregelen traphekjes en evt klink omhoog etc.

Juffie ook al niet fit dat die tandjes die kinderen zoveel last kunnen bezorgen sneu hoor

Bas gaat vanmiddag voor de 2e keer ergens alleen spelen. De eerste keer was zeer bekend terrein voor hem en nu niet... ben benieuwd.

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hey

@ Dag jeej! hij loopt! Super!! nou kun je er achteraan rennen ;)
    Ja denk dat we zo rond juni/juli gaan proberen.. zitten we niet weer rond december haha

@ Sawi ja is ook wel zo maar ik vind em dan nog zo klein haha
    Zal denk ik een ledikantje erbij moeten halen ofzo en hem daar nog inleggen..

@ Juffie he jakkes Lijkt op tandenluiers idd maar als hij wel gewoon eet.. lastig he?! Succes en beterschap!

Heerlijk weer!! Lekkr in de tuin bezig onkruid en planten eruit! straks weer nieuwe plantjes erin.
    Lekker de was buiten hangen! heerlijk! :D

vriendin van mij is zwanger. heeft nu de intake bij de vk. Vorige keer waren we gelijk zwanger! zit maar 3 weekjes tussen onze kids.. haha stom he maar t gaat gelijk meer kriebelen terwijl ik eerst zoiets had.. hmm 1 is ook leuk! :) alleen enigst kind.. zijn vaak redelijk verwend haha
    en hier iedereen ook een 2e of 3e .. spannend hoor!!

Liefss

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hmm misschien toch wel buikvirusje. heb nu al 4 poepbroeken gehad vanmorgen:$ verder wel vrolijk gelukkig en hij eet goed.

Sawi:spannend zeg voor Bas en vooral voor mama;)

Dani: spannend hoor. Was je bij Jarno snel zwanger??

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey juffie..
    Bij Jarno was het de 3e keer raak. dus ja op zich wel snel!
    Hoe is het met jou? Is je cyclus een beetje normaal?

oei lastig een buikvirus. Heeft ie geen verhoging?
    Gelukkig is hij vrolijk! vind het altijd zo sneu voor die kleintjes. Beterschap!

Liefs Danielle

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: 3e keer is inderdaad wel snel ja. Mijn cyclus is altijd lang en nu dus ook weer. Heb nog geen ei gehad nu dus zit weer boven de 40 dagen. Maar goed ben nu 2 x zwanger geworden met lange cyclus, dus moet toch nog wel een keer lukken zou je denken.
    Wachten op mijn ei duurt alleen zo lang zo;)
    Nathan heeft trouwens geen koorts. net goed brood gegeten en in de kinderwagen bij de bakker vandaan al een halve krentenbol. Eetlust zit dus wel goed;)

11. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @ juffie, lange cyclussen zijn lastig idd. Ik had er ook last van....maar gelukkig lukt het zwanger raken wel. Je geduld wordt alleen wel aardig op de proef gesteld. Daar kon ik nooit zo goed tegen. Hoe is het nu met de poepbroeken?

@ dani, hihihiiiii kriebels. Leuk hoor! Ben benieuws wanneer jullie de knoop doorhakken. Wat is klein voor op zolder....ligt idd aan de veiligheid die je inbouwt. Wij besloten om te verbouwen (dat kon dan bij ons) zodat we zelf niet op zolder hoefden en Vince ook nog niet. We hebben daar de wasmachine en zo'n schuine wandsysteem met allemaal schuifdeurtjes....ook niet echt handig zeg maar. Daarnaast zou de beeb dan in een absurd grote kamer komer en dat was ook niet wat we wilden.

@dag, wat leuk dat Stan loopt. Gefeliciteerd hoor.

Ben net weer terug van controle bij de vk. Alles was goed. 5 kg aangekomen in totaal. Moet weer 3 keer bloedsuikers laten prikken omdat ze weer denken dat ik 2 a 3 weken voorloop. Heb al uitgelegd dat dat wel meevalt omdat ik hoog draag, dat bevestigde ze na onderzoek ook. Maar ze wilde toch het zekere voor het onzekere nemen, zucht. Verder nog steeds lage bloeddruk (100/50!)
    Vince ligt op bed, mn schoonmoeder is bijna klaar met schoonmaken en gaat er dan ook vandoor. Dus ik duik dan ook even lekker mn bedje in. Voel me aardig moe.

12. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joss; netjes allemaal. Extra controle kan nooit kwaad. De tijdlijn begint nu echt af te tellen zeg, wat gaat dat toch weer snel, zag nog 91 dagen dat is weer zo :)

13. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @sawi, ja snel he? Vond jij het bij Max ook zo snel gaan? Veel sneller dan bij de eerste iig.

Meiden wat is het weer rustig!

Ik ga zo even lekker naar Tuinland, even wat accessoires kopen voor de slaap en babykamer, altijd leuk :)

Fijne dag!

14. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik had Famke gisteren voor de grap zeg maar op het potje gezet, al eens eerder gedaan maar toen was ze bang. Maar nu heeft ze gisteren erop geplast!:D Ik dacht nou ja zal wel toeval zijn, maar nu vanmorgen weer geprobeerd en toen ik zei doe maar plassen, ging ze plassen!!!:D
    Ben zo trots! Ik wilde het gewoon proberen om haar eraan te laten wennen alvast, niet pushen of wat dan ook, maar toch nu al 2 plasjes op het potje gedaan!!

15. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Wauw monique, Famke is er vlot bij!

16. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@Joss: Hihi ik denk eerlijk gezegd dat het 2x gewoon puur toeval was:p We zullen zien!

@Marijee: Proficiat!!!

17. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Marije
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Wat fijn voor jullie.

@ Joss
    Ik denk dat ik het nu wel wil weten en ik ken mezelf als ik het weet weet de hele wereld het. vandaar dat ik dus twijfel. het is ook wel leuk om en geheimpje te hebben of gewoon iets niet te weten zoals bij Lilly.
    Gelukkig heb ik nog even om te twijfelen.

Verder weet ik het allemaal even niet meer.
    Begin steeds meer last te krijgen van kwaaltjes. Ik word langzaam aan steeds misselijker. Vandaag me ziek gemeld ik was zo ziek en misselijk en had al staan overgeven. Ik heb de hele ochtend geslapen. En ben nu weer moe. Dat moet echt eens even stoppen vind ik.
    Ach nog 2 weken en dan ben ik voorbij de 12 weken en dan gaat het allemaal wat beter.

Lilly word langzaam aan ook kieskeurig wat betreft eten. Ze wil het zelf doen en eet niet zomaar alles meer. En als ze per ongeluk het toetje ziet voor ze klaar is wil ze niks meer behalve het toetje.
    Gisteren echt steeds een wortel stukje met een aardappelstukje op een vorkje moeten doen en na moeten denken dat ik de aardappel eerst deed en dan de wortel anders at ze alleen de aardappel op. Ze had al bijna alle aardappelen op en geen groente.

@ Vis
    Lilly is ook gek op kibbeling en lekker bekken. Halen we dinsdag altijd bij de visboer om samen met opa en oma op te eten. Vind ze heerlijk steeds maar roepen happie happie.

Toen ik haar weg bracht naar het kdv vanochtend rende ze op de leidster af om haar een kus te geven en ze zag de leidster van de groep ernaast en die kreeg 2 zwaai handjes en een grote glimlach. Was zo lief om te zien. Ze vind het zo leuk daar. Ze ging meteen spelen en zag me niet meer staan.

Alleen nog vrijdag werken en dan 10 dagen vrij. Ik kijk er zo naar uit. heb het ook echt even nodig. Gaan naar Blijdorp en ik wil naar Volendam om klederdracht foto`s te laten maken van haar. Vind ik altijd zo schattig die foto`s.
    En natuurlijk 30-4. Lilly slaapt bij Opa dus wij gaan er vroeg uit om de rommelmarkten langs te gaan. Is traditie bij ons.
    we hebben ook weer een hele lijst met wat we willen.
    (fietsje en wip enz) Misschien ga ik zelfs naar Utrecht de avond van te voren wil ik ook al jaren doen en komt er nooit van.

Ik ga weer even slapen denk ik.
    gr

18. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @jessica, hahaha dat voornemen om het een verassing te houden hadden wij ook! Hmmm mislukt...maar ook omdat we het bij Vince ook al wisten...dan maak je volgens mij sneller de keus om het toch weer te weten. Naar dat je zo moe en misselijk bent, maar idd het zal snel beter worden. Wat lief dat Lilly zo gek is met de leidsters.
    Heb je trouwens een voorgevoel over het geslacht van de nieuwe beeb?

Net behangen in onze slaapkamer, erg mooi geworden. Ik zal van het weekend wel even een foto plaatsen.
    Nu naar bed want morgen heb ik vroege dienst.'

Waar zijn jullie allemaal???

19. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Ik lees nog mee hoor!!
    Maar ben weer aan het werk dus moet weer erg wennen aan het ritme e.d.
    Hier alles goed, Joe gaat steeds beter op het kdv nu mama nog... hihihi
    Wij gaan zeker niet voor een tweede. Mijn leeftijd, gezondheid e.d zijn daar de reden voor. Mijn man was daar altijd veel stelliger in dan ik want hij heeft natuurlijk van de zijlijn moeten toekijken wat een rot zwangerschap ik heb gehad. Maar de laatste weken is hij erg vertederd als het om baby's gaat en lijkt het bij hem wel te kriebelen hihihi Laatst zei hij zelfs dat als we de staatsloterij winnen dan gingen we ervoor dan hadden we namelijk geld genoeg om een 24 uur verpleging te betalen tijdens mijn zwangerschap en dan lieten we de kraamhulp langer en ook 's-nachts blijven zodat ik eerst weer fit kon zijn voor dat de eventuele slapeloze nachten weer kwamen... Wat een dwaas niet?? Fijne dag allemaal!! x Aussie

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Hier 2 daagjes gewerkt. Jarno is beetje aant kwakkelen weer. Steeds iets verhoging en snachts is een drama. Hij heeft al 2 nachten tussen ons in geslapen..
    Nadeel dat papa en mama dus een beeeetje slaap te kort komen.. maar goed!

Net had ie weer 37.8
    Ligt al een tijdje heerlijk te pitten.. heeft echt wat in te halen.
    Ik ben druk aant poetsen. De vloer ff goed schoongemaakt, en nu de keuken nog ff doen!

@ joss. ben benieuwd naar jullie slaapkamer en babykamer natuurlijk hoe het geworden is!

@ Aussie jammer dat je vanwege zulke medische redenen niet voor een 2e kan gaan, maar gezondheid gaat voor natuurlijk!!
    Vind je het wel weer lekker om aan t werk te zijn?
    Hoe slaapt Joe nu snachts??

@ Jessica he vervelend dat je zulke klachten hebt! Hopenlijk zijn ze snel over en kun je heerlijk genieten!

@ Monique jee wat vroeg! :$ idd niet puschen maar als ze het uit zich zelf doet.. zou het alleen niet te vroeg doen want dan kunnen ze er een afkeer van krijgen en heel laat zindelijk worden ;) maar wel super knap natuurlijk!!

Fijne dag!
    Liefss

Deel Deze Pagina