@Dani: Nee ik push idd niet, want dan gaat het juist niet goed. Ze komt zelf al aan met het potje en als ik haar dan verschoon mag ze proberen. Heeft nu al een aantal keren op het potje geplast En als het niet lukt is dat totaal geen probleem. Maar ze vindt het zelf heel leuk, dus achja waarom niet he..
Haha ja als ze er zelf al mee aan komt lopen vind ze het vast leuk! Succes! heb net voro t eerst schoentjes gekocht voor Jarno.. Pff wat een gedoe. Eerst de maat genomen.. maar dacht je dat hij stil bleef staan? haha mooi niet maar we kwamen rond maat 21 a 22 uit! Grote voeten heeft hij altijd al gehad. We hebben nu schoentjes van dokter visser.. geloof dat deze wel aardig goed zijn. Nog een paar weekjes en dan kan hij ze aan!! yeah haha Liefss
@ Joss Ik ben er vanaf dat we Lilly hadden al zeker van dat we 2 meiden krijgen dus heb het ook steeds over een meisje. Zou dus raar zijn als het een jongen word. Het gevoel zegt ook een meisje al zegt mijn hoofd het kan wel eens wat anders zijn want je zwangerschap is totaal anders. Al heeft mijn zus dat ook gehad en die heeft 2 meiden dus zegt niks hoor ik steeds. Ik denk wel dat ik het wil weten en dan weet iedereen het want kan het echt niet voor me houden. Was het je wel gelukt bij Vince voor je houden en weet iedereen het nu?? @ Monique Leuk dat ze al plast op het potje. Lilly plast als ze de luier af heeft om in bad te gaan voor het badje als ze nog even moet wachten. Dus dat duurt nog wel even denk ik. Ga zo door. mijn collega haar dochter was zindelijk bij 14 maanden dus wie weet. @ Dani ooh al 2 nachten met zijn 3-tjes in bed. Wel gezellig maar ikz ou er niet van kunnen slapen. We hebben vanochtend lekker gezwommen en lilly was altijd een beetje bang leek het wel in het water maar sinds 4 weken vind ze het ineens super leuk en wil ze niet meer weg na de les. Nu nog het douchen want ze blijft gillen bij haren wassen. hebben jullie dat ook??? Ach de misselijkheid en vermoeidheid tja het is echt niet leuk en ik baal er echt van maar denk ook het hoort erbij en zo weet ik dat alles nog goed zit. Maar balen is het wel balen als je niet eens even ontspannen op de wc kan plassen want ik word niet goed op de wc van alle luchtjes. En ga zo maar door. Vanmiddag nog even naar de deka voor artis zegels en nog even wat spulletjes ruilen in de stad. Gr
@Jessica: Ja dat plassen voor het badje doet ze ook wel eens. Ach.. ik heb gewoon zoiets van waarom niet proberen.. Ieder plasje in het potje scheelt weer ene in de luier hihi, en ze raakt er gewend aan ondertussen. Ze komt ook zelf aan met het potje haha, zo schattig! Wel rap hoor dat kindje van je collega, met 14 maanden Knap hoor! Famke die heeft de laatste paar weken dat ze ineens 's nachts weer wakker word.. pff En dan wilt ze perse een flesje.. Laten huilen heeft absoluut geen zin. Maar ja t is wel vermoeiend. Wij hebben gisteren ook de 1e schoentjes gekocht. Alleen moeten we een paar dagen wachten want haar maatje hadden ze niet meer. Ze heeft eigenlijk maatje 19, maar dat wordt toch net iets te krap, dus maatje 20. Maar jeetje wat een prijzen zeg! 50 euro voor een paar schoentjes, en ze groeien er zo snel uit!! Achja..
@jessica, zowel bij Vince als nu weet iedereen dat het een jongen is. Vince vindt haren wassen geen probleem. In bad gooit hij zelf het liefst hele bekers water over zn hoofd. Een echte waterrat. @schoentjes, net vorige week gekocht (lees van oma gekregen!) van 'Jochie', erg leuk! Blauwe Jochie Sneaker 10129 - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl Maat 22, iets ruim maar 21 aan de krappe kant om de hele zomer mee door te gaan. Dus nu een zooltje erin en hij loopt er als een kievit op! Morgen ga ik voor een glucosecurve, nuchter al om 8 uur bij het diagnosepunt zijn gaaap....dus nu mn bedje in!
Monique hoop dat ze snel weer doorslaapt is vermoeiend ´s nachts eruit voor een fles Ja schoentjes zijn duur hier gisteren maatje 21 maar max heeft nog steeds eerste loopschoentjes. Joss dat is al op tijd 8.00 uur daar zijn, maar ja het moet nuchter inderdaad. We gaan weekendje weg. Heb er nog geen zin in. Bas en Max gaan 1 dag naar de oma´s (en opa´s) en morgen halen we ze daar op en mogen ze nog een nacht en dag mee naar het park. We gaan met 2 vriendinnen met partners. 1 vriendin is hoogzwanger dus die vindt onze kids helemaal leuk. Alleen de andere heeft niets met kinderen en die vriend al helemaal niet. Onze jongens hebben slaaptentjes. Ze vroeg waar zetten jullie die neer. Ik zei voor de grap een bij jou en een bij de andere vriendin. Nou zei ze; als... (haar vriend) ze maar niets aan doet! Huh...:x. Maar goed we hadden met het andere stel al een idee m naar de dierentuin te gaan dat ligt naast het vakantiepark. Nee, zei ze daar ga ik niet heen want daar zitten dieren in hokjes. Dat belooft wat. Ze vroegen of wij zondagavond ook nog mee gingen eten ik heb gezegd dat we dat dan wel zien. Dacht misschien ben ik na die 2 dagen al op de vlucht Gelukkig is mijn andere vriendin een toffe meid en hoop ik dat het toch een gezellig zonnig weekend wordt.
Owww Sawi, zo'n weekendje heb ik ook een keer meegemaakt. Is niet leuk. Goed dat je de zondagavond nog even als optie hebt opengelaten . Ach, en misschien valt het reuze mee en hebben jullie een geweldig weekend! Wens je toch veel plezier!
Hmmm klinkt veelbelovend Sawi.... Maar net wat Dag zegt, misschien valt het wel mee. Jullie hebben er iig erg mooi weer bij!
Joss...mooie schoenen!! @all, ik ga vanavond voor het eerst sinds de geboorte van Stan uit eten met vriendlief. Daarna nog ergens wat drinken. Echt met zijn 2tjes uit. Erg lang geleden maar heb er wel zin in! We zullen het wel niet zo laat maken want hebben een druk weekend voor de boeg.
Inderdaad misschien valt het mee. Het is in ieder geval zonnig weer dus hoeven we niet constant binnen te blijven, dat scheelt al veel. Ik ga nog wat afwassen en dadelijk beide kids wegbrengen. Lijkt wel of we 6 weken weggaan qua spullen
Monique: knap hoor dat ze al op het potje plast! Wij zetten Nathan voor het douchen altijd even op het potje. Erop zitten vind hij prima maar plassen ho maar. Wel plast hij 9 van de 10 keer net na dat hij op het potje gezeten heeft en kunnen we de badkamer vloer dweilen Joss: leuke schoentjes!! Sawi: hmm klinkt nog neit echt leuk nee. maar ik hoop dat jullie toch een heel gezellig weekend hebben! All: nathan heeft nog steeds last van diarree. Vrees toch tandenpoep want verder nergens last van. 5 tot 6 poepbroeken op een dag zijn heel normaal nu. Ook 's ochtends om 5 uur tegenwoordig zijn hele luier vol. Gelukkig slaapt hij na verschonen wel weer door maar vervelend is het wel. Onder is 1 tand zo goed als door, maar heb het idee dat er ook nog wel wat kiezen aan het rommelen zijn. Fijn weekend allemaal!
lekker rustig hier. Ik ga zo ook weer naar buiten. Lilly loopt nog in haar 1ste loopschoentjes. We hebben ze wel te snel gekocht en niet 3 maanden nadat ze liep. Ze had ze al in November voor ze echt los liep maar we liepen graag met haar buiten en dan liep ze achter haar wagentje en ik wilde niet dat ze op haar slofjes liep dus vandaar. Ze zijn speciale met een zachte zool en daar loopt ze nu nog goed op. Ze moet straks wel andere want denk dat ze nu wel wat te klein worden maar ga volgende week naar een schoenenoutlet met speciale kinderschoenen maar dan van vorig jaar en daar wil ik even kijken kan een hoop geld schelen. @ Monique Denk dat ik het toch weer even probeer op het potje. We hebben hem standaard staan in de badkamer en ze speelt er wel mee en ze zit er soms op met kleding om gewoon erop te zitten dus wie weet. Nou doei
zal ons weer even uppen. we zakten zo ver af op blz. 2.. Iedereen aan het genieten van het mooie weer denk ik. Hier wordt het helaas bewolkt. maar nog wel lekker hoor.
Even gauw een reactie. Het is veel te mooi weer om binnen te zitten. Vince heeft sinds gisteren last van zijn prikken, van bijna 2 weken geleden! Hangerig en huilerig. We gaan zo wel even lekker fietsen. Vannacht heerlijk weer in ons bed geslapen op een nieuwe slaapkamer , als een roosje heerlijk zeg. Gisteren voor vince een mooie puky 3wielerd gekocht, 2ehands 27,50! En heel mooi nog. Nieuw kosten deze modelen 80 euro!!!! Ook geniet hij van zn zandbak! Mama wat minder hahaha. Meiden fijne dag nog X
Joss leuke koop, 2e hands is toch prima. Hier zoals je ziet overleefd. Was wel flink aanpassen en veel rekening houden met vooral de 2e dag. Zaterdag zonder kinderen heel de dag gefietst op een tandem. En vandaag naar de dierentuin. Vriendin zat de hele tijd te mokken maar op het laatst zei ze; o de dieren hebben hier wel veel ruimte Had ik toch gezegd:x. Maar liet mijn dag telkens niet verpesten en praatte over de opmerkingen heen of reageerde niet dacht als je het voor jezelf wil verpesten oke maar ik doe daar niet aan mee. Op het laatst leek ze het zowaar leuk te vinden
hey meiden, eindelijk weer internet...vorige week zaterdag deed ik de laptop aan en boem niks meer nu hebben we wel een computer maar de stroomkabel was kwijt dus nieuwe gekocht en toen deed de comp weer raar vriend van ons die nagekeken en gisteravond opgehaald dus eindelijk haha! Veel is er niet gebeurd wel dat we sinds woensdag een poesje hebben, ze is nu 6.5week en noemen haar missy...Diego vind het geweldig al zegt hij pie in plaats van poes (pie=piet(vogel)). Maar verder rennen ze achter mekaar aan! Hij zegt nu ook bloem en boom echt leuk... Sorry heb niet terug gelezen....ga ik nu doen!
Hallo! Goed dat je je niets hebt aangetrokken van het mokken van je vriendin sawi! Welke dierentuin zijn jullie geweest? Leuk Dimmel een kitten. Leuk dat Diego het ook leuk vindt! Gaan jullie nu helemaal voor een tweede? Had het geloof ik een beetje gemist maar zie nu je banner. Leuk! Leuk Joss een 3-wieler! Echt de leeftijd ervoor! Anaïs wil steeds op de fiets van haar broer klimmen! Maar die is nog nét te groot! Monique leuk dat ze al op het potje wil! Ik ben het al weer kwijt wat iedereen geschreven heeft. Hier alles ok. Anaïs lijkt last van hooikoorts te hebben. Vrijdag na een klein fietstochtje begonnen. Het stroomt d'r ogen en neusje uit. 's ochtends valt het mee als ze wakker wordt maar daarna.. pfff! Zaterdag zijn we in een dierentuin in Duitsland geweest. Net over de grens bij Oldenzaal. Erg leuk! Vooral omdat je écht dichtbij de dieren kan komen. Ze hadden trouwens geen megagrote dieren ofzo maar voor kleine kindjes was het echt ideaal! @ sawi Quinn heeft als baby veel eczeem gehad. En nu blijft hij nog erg gevoelig. Kan er maar weinig opsmeren omdat dat altijd wel een kleine of grote reactie geeft. Zijn vader heeft het ook en ik heb zelf ook constitutioneel eczeem(gelukkig door zwangerschappen nog weinig last van). Oh Quinn mag binnenkort op zijn school gaan kijken. Hij is helemaal trots. Weet nog niet wanneer hij precies mag beginnen(na de zomervakantie denk ik) maar hij heeft er in ieder geval zin in! Ik ga naar de sportschool. Even een uurtje steples! Fijne dag!
Hallo! Hier een druk weekend gehad maar wel heerlijk van het zonnetje genoten! Joss..leuke aankopen! Sawi...gelukkig hebben jullie toch een leuk weekend gehad! Dimmel...wat leuk een poes. Geniet er van want die kittens zijn ook heel snel groot! En nu zijn ze nog zooooooo schattig Pinquin..ook al dierentuin! Ik heb nog steeds kaartjes voor overloon zoo. Zal binnenkort eens gaan plannen dat we daar eens heengaan. @all, gelukkig is het blauwe oog van Stan al aardig bijgetrokken. Het is nu nog rood en geel maar het valt al minder op. Vandaag zijn neus weer geschaafd met het uit de zandbak klimmen. Het is echt een brokkenpiloot! Ik ga nog even hard aan het werk. Wil vandaag graag vroeg naar huis.
Dagdromer inderdaad een brokkenpiloot Zolang het bij kleinere valpartijen blijft. Pinguin vandaag sterkere hormoon creme meegekregen voor zijn eczeem. Klinkt leuk die dierentuin. Wel leuk als de kids de dieren kunnen zien. Dagdromer leuk Zoopark Overloon zijn we zondag geweest. Ben je daar ook al eens geweest? Dimmel; leuk een kitten. Laat hij de gordijnen hangen of heb je die niet. Ben doodop vandaag met Bas van 8.20 uur tot 11.00 uur in het ziekenhuis gezeten voor onderzoeken, bloedprikken, handscan. Hij was te klein (DUH...) Ze kijken nu wel naar allergieën Huisarts deed dat niet omdat hij te jong was. We waren er alleen voor z'n groei maar heb zijn eczeem, astma verschijnselen, hooikoorts etc ook ter sprake gebracht. Nemen ze dat misschien ook eens serieus. Dus nu wachten op de uitslagen. Hij had ballonnen, kleurplaat een tol, een cd met zijn handscan meegekregen. Bij het ziekenhuis mocht hij in een golfkarretje van de auto naar de deur dat was dolle pret
@sawi de gordijnen zijn nu veilig heb 3x gespoten met plantensproeier en toen deed ze het niet meer... Heb vanmorgen diego zijn hoektandjes gespot boven en merkte al dat hij was lastig was en niet wilde eten maar nu weten we ook waarvan! Hier foto van ons kitten Bekijk bijlage 68112