December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
  2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!

@ Dimmel leuke foto`s! wat een scheetje die kitten hoe heet ie?

@ Dag hier nog zo`n brokkenpiloot haha valt overal over en klimt overal op hij kijkt niet eens waar hij loopt haha

@ Sawi oei nu wachten op de uitslagen! Succes.. ah wel grappig dat er ook leuke dingen aan waren!

@ Jessica nog schoenen gevonden?

-- Hier gaat t redelijk.. Jarno heeft steeds wat verhoging en grijpt in z`n mondje en af en toe naar z`n oortjes dus ik gok op kiesjes.
    Was vandaag opa en oma dag op t kdv. druk maar leuk. M`n moeder kwam ook ff bij Jarno kijken ;) grappig! haha

Jarno heeft al mt 22! of had ik dat al geschreven?? Ook nieuwe schoentjes van dr Visser.. wel met wat hardere zool maar die met zachte zool kon ik niet echt vinden in zijn mt meer. Die van Jochies wel maar vond ik zo duur! :) hihi

Nou ik ga eens ff opruimen hier en papieren invullen. Morgen heb ik functioneringsgesprek..

Liefss

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani ze heet missy!

4. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel schattige foto´s van beide:)

Dani succes met je functioneringsgesprek. Ben je zenuwachtig? Was toen toch spanning ivm veel ziek en thuis blijven. Succes morgen!
    Maat 22 is een maatje groter dan Max heeft. Dr Visser heeft mooie schoentjes alleen sluiten ze bij ons niet goed aan bij de voet. Helaas want wij betalen altijd voor beide jongen 50 - 80 euro per paar:$ omdat we altijd bij 3 vaste merken uitkomen.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Dimmel leuk!

@ Sawi nou echt tegenop zien niet.. ik zeg gewoon m`n ding hoe ik er over denk en anders dan maar niet haha
    was wel veel wrijving idd en is er nog wel een beetje en dat ga ik wel bespreekbaar maken dus ben benieuwd! maar weet gewoon dat ik wel oke functioneer iig voor de kids..
    (klinkt misschien beetje arogant maar geeft me wel zelfvetrouwen ;) _

6. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani gelukkig, zelfvertrouwen hebben en uitstralen is alleen maar goed voor een gesprek. Toch Succes!:)

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja ik hoop het!
    Dankjewel!!

Liefss

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dimmel, leuke foto's!

Sawi, ben nog nooit in zoo parc overloon geweest maar via mijn werk kon ik daar kaarten bestellen voor 10 euro per stuk goedkoper dan normaal dus ik heb er gelijk een aantal genomen. Hoorde van collega's die er wel al zijn geweest dat het echt super is voor de kleinere kindjes.

Dani, succes met je gesprek.

@all... ONZE TUIN IS AF!!! Ik vind het echt heel mooi geworden! De plantjes moeten nog wel allemaal een beetje groeien voordat het echt een mooie tuin is maar ik geniet er nu al zooooo van! Gisterenmiddag ook lekker de hele middag buiten gezeten en gisteren buiten het avondeten gegeten. Vandaag half dagje werken en dan maandag pas weer dus ik heb heeeeeel lang weekend!

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

M`n functioneringsgesprek ging goed! ze was heel lovend en te spreken over mijn functioneren! :D wel blij mee! haha
    Ook krijg ik nieuwe kansen aangeboden om t werk minder saai te maken.. dingen regelen / organiseren en stagiaires begeleiden enz!

@ Dag joepie! lekker genieten dus.
    Plaats je nog een foto? ben wel heeeeel benieuwd!!

Ik zou morgen met een vriendin gaan zwemmen, maar nu heeft Jarno gister en vandaag verhoging.. 38.3 ongeveer..
    Vanmorgen ook, vanmiddag niet en nu vanavond wel weer.
    Nu denk ik kiesjes..
    Wat zouden jullie doen? wel gaan zwemmen? int (vieze) chloor water of het op safe spelen en iets anders gaan doen??

Lekker lang weekend volgende week hoef ik alleen maar dinsdag te werken heerlijk!!

Liefss

10. Hoi Dames,

Heeft iemand belangstelling voor deze sandaaltjes. Ze zijn toch te klein... *baal*

KLIKKERDEKLIK

Hier gaat alles verder prima! :) Ik hoor het wel van jullie.
    Bye

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Adriana....wat een gave sandaaltjes! Maar zie ik goed op het doosje dat het mt 21 is? Ben bang dat die Stan dan ook niet gaan passen. Succes!

12. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Haai meiden

Hoe is het met iedereen?

@adriana, sorry Vince heeft 1 maatje groter. Erg leuke dingen trouwens! Kun je ze niet omruilen voor een maatje groter?

@dag, wat fijn dat de tuin af is. Precies goed getimed zeg! Morgen ook nog even genieten van dit heerlijke weer!

@dani, wat fijn dat je gesprek zo goed ging! Heerlijk zeg. Hmm ik zou niet gaan zwemmen hoor. Weerstand is blijkbaar al niet optimaal, dus je loopt een risico dat hij sneller iets onder de leden heeft....

@dimmel, leuke foto's! Wat een prachtige kitten, een droppie. Zoooo lief als ze zo klein zijn!

Verder weet ik het al niet meer...sorry

Vandaag op mn nichtje Linn gepast van 7 maanden, was erg leuk. Vince vindt haar ook reuzeinteressant en geeft steeds aaitjes en soms zelfs een kusje. :) Zoooo lief.

Morgenochtend even naar Denekamp (nou ja even, 1.5 uur rijden maar ok). We hopen daar nu te kunnen slagen voor een tuinset.

Groetjes!

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Nou hier een spookavond en nacht!
    Jarno sliep pas na een zetpil tegen 22:30 pff en 6 uur was ie wakker! :$ Hij is ontzettend moe en ligt er nu na een broodje weer in lekker te slapen!

Vriendin baalt ontzettend dat we niet gaan zwemmen en smst ook steeds werkt het dan niet ontspannend.. vind het zo jammer.. kunnen we t niet even aankijken?

Brr word er zo niet goed van. Ze heeft een zoontje die net zo oud is als Jarno.. denk ff na!
    Maar goed.. heb gesmst dat de gezondheid van Jarno voor gaat! en nou net wat Joss zegt wil niet t risico dat ie wel wat onder de leden heeft.. en dan ziek word na t zwemmen!
    t word zo mooi weer! Ga ik liever iets van kinderboerderij doen! ja toch?

Zo nou dat moest ik ff kwijt!!

@ Adriana leuke schoentjes maar helaas Jarno heeft ook al mt 22! Kun je ze idd niet omruilen??

@Joss ja denekamp is nog ff een stukkie maar wel leuk;) hoop dat jullie slagen!!

Liefss

14. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Adriana kun je ze niet omruilen inderdaad voor een grotere maat. Hier wel maat 21 (of vallen ze kleiner uit?) Vindt ze ook mooi. Misschien kunnen we een dealtje sluiten :D

Dani; raar dat mensen dat niet snappen. En zeker iemand met ook een kindje. Ik zou ook niet gaan zwemmen.
    Hoe was het gesprek?

Joss o lief zo'n kleintje in huis. Hopelijk kun je slagen voor een tuinset.

Vandaag druk nog fietsen versieren voor koninginnedag. Vorig jaar had Bas een beker gewonnen voor de mooist versierde fiets. En vanmiddag doet Bas voor de eerste keer mee op het podium en heeft meteen de hoofdrol:) Dus trotse mama gaat kijken met filmcamera en fototoestel in de aanslag. En dadelijk komt een vriendin met een baby van 6 weken langs. Weer heerlijk dat geknuffel:)

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Sawi ze smste net toch wel dat ze idd doorzaagde en ze komt nu deze kant op en we gaan naar ballorig.. met t veel te mooie weer.. hmm.. maar goed haha

Gesprek ging goed. Ze was positief en ik krijg meer uitdagingen aangereikt..

liefss

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Fijn dat je vriendin bijdraaide dani.
    Weet je dat er bij zoiets als Ballorig net zo veel, misschien wel meer bacteriën en zo ronddwalen.
    Ken kindjes die iedere keer als ze naar ballorig zijn geweest ziek worden.

Sawi hoe groot is Bas dan? Groei kan behoorlijk beperkt worden door allergieën wist je dat?

Dani fijn dat je gesprek goed ging! En nog beter dat je wat nieuwe uitdagingen gaat krijgen.

Dagdromer fijn dat jullie tuin af is!
    Hier nog een boel werk aan de winkel;) Heb gisteren al het een en ander gedaan maar nog niet genoeg!

Gaan jullie nog wat leuks doen met Koninginnedag?
    Wij gaan misschien naar Utrecht(vrijmarkt) maar ligt eraan hoe het weer is.
    Anders blijven we gewoon hier. Manlief is op het moment zo druk dat gewoon lekker thuis zijn met zijn 4-tjes dan ook wel heel fijn is.

Wij hebben nog steeds lekkage. Baal er flink van. Weer de verzekering ingeschakeld en hopelijk gaan we het nu écht oplossen.
    Zijn al sinds januari aan de gang.

Mijn meisje gaat tegenwoordig weer steeds beter en vooral zonder te huilen slapen. Gisteren voor het eerst helemaal niet gehuild!:D

17. Hoi dames..

Ze vallen groter dan normaal. Alexander heeft van zijn andere schoenen ook 22. Maat 22 van deze, daar viel hij echt in om ;)
    Helaas is 21 gewoon net te krap. Hij past ze nu wel, maar ik ben bang dat hij er over een maand niet meer inpast. Beetje te impulsief geweest.. :(

Ik kan ze helaas niet meer ruilen, want hij had ze direct aangehouden en hij heeft er een uurtje op gelopen buiten. Jammer he

Ik heb ze op mp gezet, dus maar even kijken of ik er iemand anders blij mee kan maken.

18. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Adriana je kunt mij evt een pb sturen wat je ervoor wil hebben incl verzenden kan ik nog kijken of ik ze wil;)

19. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dani, fijn gespeeld bij Ballorig?

@sawi, zijn de fietsen af? Wat leuk dat Bas vorig jaar gewonnen heeft en hoe belangrijk hij dan nu nog is! Hihi, fijne dag morgen.

@ping, fijn dat anais weer wat makkelijker wordt zeg. Steeds zon strijd lijkt me niets..

Vandaag helaas weer niet geslaagd. Nu wel een hele mooie tafel gezien, maar weer geen stoelen die we er mooi bij vonden....zucht. Nou ja we blijven gewoon doorzoeken. Vince heeft vandaag maar een half uurtje geslapen! Lag dus vroeg in bed, en was helemaal kapot. Hopelijk slaapt hij wat langer uit morgen....

Hele fijne dag allemaal morgen!!!

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

@ping ja daar dwalen idd ook wel bacterien maar t was wel leuk! haha
    Hij is er wel weer aardig door alleen zooo snotterig op moment.
    Vanmiddag lekker in de zandbak / tuin gespeeld.
    Wat rot dat jullie nog steeds lekkage hebben!
    leuk vrijmarkt.
    Mijn opa is jarig word 79 daar gaan we dus heen en de koninginne (rommel) markt over! Er is vanalles te doen springkussen en noem maar op! zal wel druk zijn haha

@ joss he wat naar dat jullie niet geslaagd zijn!

Liefss

Deel Deze Pagina