@dani, ach het geeft niet hoor...we hebben een tuinset en die hebben we afgelopen week weer een beetje opgeknapt dus die kan nog best een jaartje mee! Meiden hebben jullie een leuke koninginnedag (gehad)? Wij zijn vanochtend naar de vrijmarkt geweest, maar die viel letterlijk in het miezer water...en we hebben nog niets gekocht ook! Vanmiddag hadden we geen zin meer, dus toen maar gaan vingerverven! Haaha, wat een smeerboel. Vince was het na 10 minuten ook wel weer zat, en dat na zoveel voorbereiding! Dat doen we niet zo snel weer, pas als ie iets groter is denk ik. Vanmiddag viel hij hard op zn mondje, dus tand door de lip. Zo sneu maar nier de eerste keer dus de schrik was niet zo groot meer. Hij heeft er gelukkig ook geen last meer van. Groetjes!
Ahhhh Joss Vingerverven doe ik ook niet hoor! Zelfs met Quinn niet maar dat komt omdat hij ook niet van vieze vingers houdt Jammer dat Koninginnedag voor jullie in het water viel. Wij zijn de ochtend lekker thuis gebleven en 's middags naar Deventer gegaan. Was erg leuk , maar wel jammer dat de vrijmarkt al zo goed als voorbij was. Wel lekker genoten en Anaïs heeft voor het eerst in de draaimolen gezeten. Wat een feest Manlief stond aan de ene kant en ik aan de andere. Ze was naar Manlief aan het zwaaien en dan kwam ze mijn kant op en begreep ze er geen snars meer van waar d'r vader nou was. Dus ging ze gewoon naar iedereen het hele rondje door zitten zwaaien. Zo leuk!
Hoi meiden, Hier alles goed!!! Ik heb gisteren op de vrijmarkt oude "troep" verkocht. Ik stond om 4 uur 's-nachts al mijn plaatsje op te bouwen. eur 308 verdiend Daar wil ik elke week wel voor staan. Joe is steeds verkouden ik denk doordat hij naar het kdv gaat. Hij heeft er niet zo'n last van maar steeds die snotneus en ik blijf maar vegen wat hij helemaal niet leuk vindt!!!! Fijn weekend!! x Aussie
Goeiemorgen! @ping, hmm jammer van de vrijmarkt. Idd daar moet je vroeg bij zijn... Waar woon je eigenlijk? Deventer is hier nl ook niet zover vandaan. Misschien ben ik wel te nieuwsgierig hoor hahaha, gewoon zeggen. @aussie, wauw! Dat is veel geld. Goed verkocht dus. Had blijkbaar veel mooie spullen. Maaruh 4 uur snachts je plekje bewaken
Joss ik woon in Zutphen, redelijk dichtbij dus Zo Aussie wat heb je lekker verkocht meid! In welke stad stond je? Ah de kinderdagverblijf verkoudheden. Quinn was er toen hij een jaar of twee werd "overheen" Hier nog een foto-tje van mijn kleine meidje in de draaimolen. Bekijk bijlage 68813
Hey dames! @ Joss vingerverven leuk! haha hier gaat het opzich wel goed. ik heb een verfschort tafelkleed en een afwasteil met washandjes en sop klaarstaan en kliederen maar! T is nadien wel een schoonmaak hier! @ Ping leuke foto! Dan woon ik tussen jou en Joss in haha Ik woon in Wijhe. werk in Deventer. Collega woont ook in Zutphen. @ Aussie ja daar wil ik ook wel voor staan, Lekker hoor wat extras verdienen! maar wel vroeg! Ja veel kids op kdv zijn verkouden en Jarno heeft er ook ontzettende last van. Hij is alweer verkouden en heeft weer een blafhoest! -- Mijn opa is jarig op koninginnedag 79 geworden daar zijn we smiddags geweest, in Hattem maar t regende nogal dat we stad niet in zijn geweest.. Smorgens wel even hier int dorp rondgesnuffeld maar begon te miezeren dus lekker weer naar huis! Jarno slaapt overdag (bijna) meteen als hij in bed legt maar hij maakt er op moment savonds een vreselijke drama van! als hij eenmaal slaapt is t prima en slaapt ie de hele nacht door tot 7:30 ongveer.. woensdagavond was het 22:30 donderdag 22:00 en gisteravond was t 21:45 dus het word wel steeds eerder voor ie slaapt maar gewoon zo huilen en krijssen hij maakt zich helemaal over z`n toeren dus dan halen we hem eruit en dan word ie rustig en weer vrolijk maar owee zodra je em er weer in legd.. Hij slaapt 1x zo`n 2 en half uur wat dit dus nu weer is? tips? En hij hoest ontzettend! Echt zo`n blafhoest heb er nu wat voor gehaald en snotverkouden weer maar ja1 dag mooi en in een t shirtje buiten spelen.. en nu weer regen en kou! En... meneer trekt z`n eigen jas los en uit.. gister zo gelachen. Arie zat op de bank en zei tegen Jarno wil je naar buiten? Zegt Jarno buite buite? Nou pak je schoenen dan maar.. Komt Jarno eerst met 1 schoen aan, dus wij pak die andere ook. Dus kwam ie met de 2e schoen aan. en nu je jas.. Kijkt ie een keer.. je ziet em denken.. komt ie met z`n jas aan wij zo trots!! hah Gaan vanavond met m`n opa en wat fam uit eten bij Jan Steen in Heino hmm.. krijgen oppas voor Jarno een vriendin van me dus hoop dat ie vanacht geen drama maakt. heb em nu al in bed zodat ie vanavond zo moe is dat ie omvalt! Nou heel verhaal .. hihi Fijne dag! Liefss
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums4144-picture20180.jpg Max zijn 2e Koninginnedag. In zijn gildepakje op zijn versierde fiets. Schminken vindt hij leuk alleen hij hapt de kwast achterna erg handig voor mama. We hebben veel plezier gehad op Koninginnedag alleen Max was er nog te klein voor, voor de spelletjes. Dani slim kereltje aussie wel vroeg uit de veren maar wat een bedrag. Was dan toch de moeite waard zeg. Joss leuk vingerverven Pinguin lieve foto grappig dat ze steeds zwaaide. zo weer even klaarmaken gaan zo bij buurjongetje op zijn 5e verjaardag. Net cadeau gekocht kon het niet laten om voor onze jongens een grote zandbakauto te kopen Was 15 euro van Little tikes kan graven, draaien, kiepen etc. Ben benieuwd wat papa ervan vindt
Haaai Nou ik ben verwend vandaag! Was vanochtend even met Vince en mn moeder bij de prenatal. Ik wilde nog wat zomershirts en een capribroek hebben. Nou heb ik dus die broek en 4 shirts van mn moeder gekregen Ook nog voor Vince en broertje een nieuw zomerpakje. Wat er wel leuk aan is, is het volgende. Het zijn 2 dezelfde pakjes alleen zijn de kleuren van het shirt en de broek omgewisseld, hahaha duopenotti broers dus! 1 maat 86 en 1 maat 62 zo cute! @dani, jammer he dat het weer zo slecht was gisteren. Wat knap van Jarno hahaha, ze maken je echt aan het lachen nu he?! Over dat slapen: - Heeft hij het niet bij zn middagslaap? (als ie dat wel heeft, kan hij weleens last van zn oren hebben bij het platliggen?) - Leg je hem te laat in bed voor zn middagslaap? of juist aan de vroege kant (dat ie te moe is?) -Het kan ook zijn dat ie gewoon wat meer last van verlatingsangst heeft, dat hebben ze bij vlagen ook. -Of er is iets gebeurd dat hij is geschrokken in bed? Nou ja er zijn veeeeel mogelijkheden. Succes met uitzoeken en hopelijk gaat het snel beter. Eetze vanavond bij Jan Steen Hmmmmm!! Hier ook bekend @sawi, wat een scheetje is max zeg! Papa zal wel vinden dat er al genoeg speelgoed is.....zon papa hebben we hier ook @ping, oh ja zutphen is niet ver idd. Leuke foto zeg!
@Joss, Ja wel vroeg maar ook vreselijk gelachen, er hangt een verschrikkelijk leuk sfeertje rond dat tijdstip met alle "vrijmarketeers" @Ping, Ik stond in Hoorn. Wat is Anaisje schattig in de draaimolen. @Dani, Gefeliciteerd met Opa!! Wat zielig dat Jarno hoest...Misschien dat hij daarom niet wil slapen?? Joe slaapt erg goed de laatste tijd (sinds ik de macht hergrepen heb hahaha)Maar daarentegen heeft ie sinds twee dagen dat hij helemaal gek wordt als ik hem in de wagen, stoel, eetstoel etc wil zetten. Zo erg dat hij vanmiddag tot 2 x toe in een "toeval" ging.....Hij wil nota bene in de auto (vraagt ie om) maar echt NIET in de autostoel @Sawi, wat een lekkere kop heeft Max toch !!!! Het is zeker een enorm bedrag!! Ik heb dan ook lekker geshopped vandaag! Ik ga morgen met mijn vader naar een concert van Los Lobos, kennen jullie hen?? Fijne avond!! x Aussie
Hoi allemaal, Hier weer eens een teken van leven van mij. Heb niet alles teruggelezen maar zag wel wat leuke foto's voor bij komen. Wat een schatjes allemaal en wat worden ze toch groot! Joss en Jessica, volgens mij gaat alles met jullie zwangerschap nog goed, fijn om te horen. Zijn er nog nieuwe zwangeren bij gekomen? Met ons gaat het allemaal goed. Isis loopt sinds 1 week echt helemaal los en lange stukken alleen. Ben er wel blij mee, want ze is me toch zwaar, dus steeds dragen werd wel vermoeiend. Met Nils gaat het ook allemaal goed. Isis en Nils gaan steeds leuker met elkaar spelen, elkaar kusjes geven, enz. Maar ze gaan ook steeds meer 'echt' ruzie maken. Als Isis boos is op Nils dan springt ze met haar armen om zijn nek heen boven op hem, echt een aanval. En Nils duwt haar dan weer hard van zich af. Dat belooft dus wat voor de toekomst. Groetjes Victoria
Hallo Allemaal Even weer een berichtje van mij. Heb een weekje vakantie achter de rug maar die was niet helemaal wat ik er van gedacht had helaas. Ben erg ziek geweest 3 dagen. Heb vreselijke buikgriep gehad en dat precies op die ene dag dit jaar dat we samen vrij hadden en lilly op het kdv zat. We zouden allerlei leuke dingen doen maar ja helaas. Nu gaat alles weer prima en voel me ik me langzaam aan heerlijk zelfs. Mijn zw gaat ook steeds beter. Ik voel me wat minder moe(lees een heel hoop ik rust nog wel `s middags maar voel me geen dweil meer) en de misselijkheid neemt ook iets af maar vind nog steeds wel een hoop dingen vies waaronder brood. @ Lilly is mee geweest naar de echo. We zagen amper wat omdat zij steeds ertussen kwam met haar hoofd omdat ze het apparaat steeds wilde zien. En toen de vrouw vroeg waar is de baby wees ze op de monitor zo van nou dat zie je toch wel die is daar. Ze zegt ook nu baby en wijst ze steeds aan als we samen lopen buiten. Ze kijkt even in maxi-cosi`s als ze kan en zegt dan ooooh baby. We zijn dinsdag naar Blijdorp geweest en dat was een groot succes alles was die en er waren een hoop koeien en varkens want dat zijn de geluiden die ze kent en ze steeds deed als ze weer iets zag een olifant of zo iets. Vooral het aquarium was een groot succes ze was helemaal onder de indruk van de vissen boven haar hoofd. Vandaag gaan zwemmen en ze deed wel even de glijbaan in het iets diepere water wel even zelf. Ze kwam ook een vriendinnetje tegen van het kdv maar dat vond ze maar raar want die hoorde daar niet te zijn leek wel. Verder alles gelezen maar weet niet meer wie wat zei dus schrijf wel wat maar als het verkeerd was sorry. @ sawi Jeetje 300 euro dat is nog eens de moeite waard. wat ga je ermee doen?? @ Vic Wat leuk he dat los lopen en wat fijn dat ze goed samen nu kunnen spelen. Dank je wel voor je belangstelling. @ Dimmel Lief katje. Zou er ook wel een willen maar ben helaas allergisch. Leuk voor diego. @ Dani Fijn dat je gesprek goed ging en dat je wat meer verantwoordelijkheden krijgt vind dat ook altijd leuk. @ Adriana Leuke schoentjes, jammer dat je ze niet mag ruilen doen ze daar erg moeilijk over of heb je het niet geprobeerd?? Ben je ze al kwijt trouwens?? Verder weet ik het echt niet meer. Gr Jessica
Jessica leuk zeg dat ze goed reageert op baby´s. Gelukkig voel je je beter kan het genieten beginnen. O ja helaas had ik dat geld niet verdient dacht Aussie (ben het even kwijt wie maar helaas ik niet) Victoria ze moet ook goed voor zichzelf opkomen. En ja dat gaat er onderling soms lomp aan toe. Joss lieve foto, stoer mannetje hoor
Hey ff snel. Jarno hoest nog flink.. hij zit weer echt vol.. wil toch voor de zekerheid oren e.d. nalaten kijken bij de ha morgen.. @ joss.. heb verschillende dingen al geprobeerd. 2 slaapjes.. slaapt ie helemaal niet savonds.. Leg em na t eten in bed middageten en dan slaapt ie gelijk.. ook wel eens eerder tegen 10 a 11 en dan gaat t ook prima.. dus ik denk toch dat het meer vlagen van verlatingsangs zijn.. Als ie bij ons in bed ligt of op schoot zit dan is er niks aan de hand! @ Vic oh fijn he als ze lopen! Liefss
@jessica, fijn dat je je beter voelt. Enne ik was het idd van het geld op koninginnedag. Ik ben gelijk zaterdag de stad in gegaan om het stuk te gooien hihihi. IK heb mijn man eur 75 gegeven. Dat wilde hij niet maar ik wel Voor Joe natuurlijk shirtjes, een spijkerbroek, een knuffel, een wk speen, twee petjes. Voor mezelf wat makeup, rok, 2 jurkjes, 4 hemdjes, 2 leggings, en ik heb nog bijna eur 100 over!!! Goed gedaan toch?!?!? Joe is heel erg verkouden, dikke geel/groen snottebellen loopt zo zijn neus uit. Helaas hoest hij er sinds gisteren ook heel erg bij. Echt blaffen zoals Jarno ook deed/doet. Dus vannacht niet geslapen hij hoest zichzelf steeds wakker. Ik heb dus net mijn werk gebeld dat ik een vrije dag opneem. Gelukkig zijn ze daar zo begripvol dat het helemaal geen punt is. x
@ snottebellen...hier ook nog een heel verkouden ventje. Ik blijf de hele dag aan het poetsen aan die neus. Dat vind hij ook heeeel fijn Niet dus! Ik heb homeopathische druppeltjes voor kinderen gehaald tegen het hoesten. (weet zo ff de naam niet meer) maar daar ben ik goed over te spreken!! Vrijdag ben ik zowat de hele nacht opgeweest met hem en zaterdag gelijk die druppels gehaald en gegeven. Sindsdien slapen we allemaal weer heerlijk! Ff spammen! Zijn nieuwe pet vind hij geweldig. Is meer voor als de zon schijnt maar toch....
Aussie, lekker geshopt dus! Wat is het hier rustig . Ik ben er ook al even niet geweest maar hoef niet echt heel veel terug te lezen. Iedereen hard aan het werk??
Ik heb mss een tip voor als een kindje kriebelhoest heeft: Je hebt ook zetpillen wat voor de kriebelhoest helpen, zo kunnen ze s'nachts beter slapen. Balsoclase heten ze.
Ah wat een leuke foto's zie ik allemaal voorbij komen. Superschattig en zo groot allemaal. @ Dani, wat knap van Jarno. Alexander zegt ook Jas Jas haha Ze worden steeds slimmer. Hij zegt nu steeds Appel, hij vind appels en sinaasappels heerlijk, maar alles is appel. De schoentjes heb ik nog en ik had de winkel gebeld en ze zeiden mij dat sandaaltjes ook niet te groot mogen zijn, dus bij nader inzien hou ik ze toch maar. Ik zie wel hoe lang hij er mee doet! @ Dagdromer, wat goed dat hij de pet oplaat, Alexander gooit hem er nu steeds vanaf. Jammer.. @ Vic, wat goed dat Isis nu ook loopt en wat leuk dat ze nu wel leuk samen spelen. Kennen jullie trouwens Babysmash? WIj hebben dit op de pc gezet, best leuk. Baby Smash! by Scott Hanselman Bij deze ook nog een foto van Alexander. Met zijn nieuwe schommel HIer liep hij met schoenen en al het water in en daarna viel hij op zijn gat kluiven Zo leer je lopen
adriana wat een mooie foto's! Alexander lijkt al echt 2 of zo! Wat een grote jongen! monique, das ook een goeie! Ik heb trouwens bisolvon voor kinderen. kon steeds maar niet op de naam komen.