December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden,
    We hebben de computer maar helaas kan ik er niet veel op doen. Steeds 5min en dan hangt hij vast. Dus nu even op de telefoon online om jullie op de hoogte te stellen. Jammer genoeg maak ik vrijdag mijn laatste op het werk, mijn contract wordt niet verlengd dus 2e kindje wordt op de lange termijn gezet. Ik heb niks terug gelezen want is zo langzaam op de telefoon.
    Diëgo zei vanmorgen voor de eerste keer 2 woordjes achter mekaar. Stond bij de ijskast en riep mama ik zeg watblief en hij kijkt en zegt popen=open zo leuk.
    Tot heel snel meiden.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!

@ Adriana hahaha geweldige foto`s vooral die laatste! leuk leuk!

@ Dag.. ik heb vorige keer die druppeltjes van bisolvon voor kids gehaald in het begin hielp het iets maar de 2e x heb ik er 2 flesjes ingegooid en nog blafte hij. Tussikind van VSM is ook niet je van het.
    We hebben nu Fluimicil heeft ie nu een paar keer gehad..
    Stoere pet!!:D

@ Aussie wat vervelend he zo hoesten jarno ook mega groene snot bah stinkt ook. Hij krijgt ook kiezen dus t zit allemaal in verband. Ook wat verhoging erbij.. M`n ouders hebben mei vakantie en ik hoef deze week alleen morgen te werken dus m`n ouders passen lekker op! Scheelt weer! Wel fijn dat ze er op je werk begrip voor hebben! Beterschap!
    Oh en lekker geshopt heerlijk!

@ Dimmel he wat vervelend! dus nu kunnen jullie financieel niet voor een 2e?? Sterkte en hopenlijk vind je snel wat anders zodat jullie wens toch snel in vervulling kan gaan!

@ Monique thanx voor de tip die kunnen we ook eens proberen!

Jarno heeft goed geslapen vanacht. Hij slaapt nu net weer.. toch maar ff lekker bijtanken want hij is niet helemaal fit. Op moment geen verhoging..
    Grijpt ook niet zo naar z`n oortjes meer dus we wachten het toch nog maar ff af!

Fijne dag!

Liefs

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

ben ik ook weer eens. zit momenteel even meer op het zwangerworden gedeelte van de pagina:)

hier gaat het allemaal prima. Nathan heeft alleen waterpokken. zit onder de bultjes. Gelukkig heeft hij er tot nu toen weinig last van. Wel is hij weer eens verkouden en hoest hij (net als al meer kindjes lees ik)

dimmel: wat balen zeg van je baan:(

fijne avond!!

4. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ dimmel
    Wat vervelend van je baan. Ben je op zoek of wacht je alles even af??
    Heb je recht op uitkering??

@ Juffie
    Wat vervelend waterpokken maa gelukkig heeft hij er weinig last van.
    Snap dat je even meer op de zw worden pagina zit.

@ adriana
    Leuke foto`s en goed dat je terug bent gegaan.
    Zag ze vandaag in de meiden versie had alleen geen tijd meer om ze te passen bij Lil maar ga morgen weer terug ze blijven in mijn hoofd zitten.

Hebben vanmiddag schoentjes voor de bruiloft van mijn zus gekocht(tenminste mijn zus dan). hele leuke simpele schoentjes en ze gaat ze zelf pimpen met bloemetjes erop.
    Was even moeilijk want er zijn 3 bruidsmeisjes en de oudste 2 zijn 10 en 7 en lilly 1. Dus om voor allemaal hetzelfde te kopen is zo moeilijk maar het lijkt op elkaar en dat is al wat.

We zijn bezig met het vrijgzellenfeest voo rmijn zusje en nu hadden we vandaag haar uitgenodigd voor de show op die dag om naar Artis te gaan zodat ze haar agenda leeg houdt. Zegt ze glas hard nee hoor ik kan dan niet ik heb dan mijn vrijgezellenfeest dus we moesten glashard liegen om haar er van te overtuigen dat het niet zo was. Geloof niet dat ze ons geloofde helaas.

Nou slaap lekker allemaal

5. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hey meiden, k weet even niet meer wie t zei maar dat Babysmash programma is wel handig! Famke vond het geweldig:D
    Ze wilt altijd aan het toetsenbord maar dat mag normaal niet, dit is wel leuk!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    vanmorgen bij de ha geweest en het zijn de geen waterpokken. wel een ander virus. welke geen idee. Nathan zit in iedergeval helemaal onder de kleine bultjes.;)

7. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Juffie
    6 ziekte misschien die geeft altijd rode vlekjes en verder niks.
    Jammer dat het niet de waterpokken zijn want dan was je er makkelijk van af.

Wat een gedoe he op de dam.
    We waren aan het kijken en ik hoorde gegil en een knal en zei meteen tegen Jeroen er is wat aan de hand ze rennen ook weg toch niet een aanslag. We waren erg boos en geschrokken en dachten meteen aan 30-4 vorig jaar. Gelukkig was er niks aan de hand maar we zaten wel versteend tv te kijken.

Heb een tas leuke zomerkleding gehad van een vriendin van me die het weer van haar nicht krijgt. Hebben nu een ralf lauren broek en een burburry polo(die naar het kdv gaat vind het niet super). Zo raar om die kleding vast te hebben en wetende dat ik het zef nooit had kunnen betalen.
    Hadden al eens een winterjasje gehad van Donna Karen. Echt te gek voor woorden.
    Maar wel leuk om het eens aan te doen.

Gr Jessica

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @juffie, he gats bultjes. Hopelijk is hij er snel weer vanaf. Ik denk steeds wel even aan je als ik hier op het forum ben. Hoop zo dat je snel goed nieuws hebt!

@adriana, idd een grappig programmaatje. Vince lag helemaal dubbel wanneer die vormpjes en letters gingen lachen. Hihi
    Hopelijk heb je lang wat aan de sandaaltjes. Leuke foto's trouwens.

@dimmel, ach jee wat balen zeg. Net nu je zulke leuke toekomstplannen had gemaakt. Kun je snel werk weer vinden in jou tak van werk? Heb zo niet meer paraat wat je doet nl. Succes met zoeken. Wat goed dat Diego al 2 woordjes achter elkaar zegt!

@jessica, hahaha wat een gehaaide zus heb jij! Leuk dat Lilly bruidsmeisje is zeg! Wanneer gaat ze trouwen?

@dani, hoe is het nu met Jarno? Hij blijft maar kwakkelen he?

Ben 2 dagen aan het werk geweest en nu 3 dgn vrij. Morgen lekker naar het bevrijdingsfestival. Vince blijft bij opa en oma slapen. Uitslapen zit er niet in...want ik moet hem alweer om half 9 ophalen helaas hihi. Maar wel heerlijk om eens een dagje uit te zijn zonder hem. Ben benieuwd hoelang ik het volhou, aangezien ik steeds ronder wordt! Zal eerdaags weer een buikfoto plaatsen want ik ben echt enorm gegroeid.
    De kast en commode van de babykamer zijn geschilderd en het is erg mooi geworden. Donderdag komen ze het ledikantje bezorgen en dan kan ik het gaan inrichten :)
    Ook zijn we bezig met het ontwerpen van een geboortekaartje. Morgen komt er een proefdruk. Ben benieuwd. Het komt nu allemaal wel heel dichtbij alweer hoor.... :)

9. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @jessica wauw hihi wat een topmerken. Idd onbetaalbaar.

Sjee ik schrok ook van de toestand op de dam. Ben alleen thuis en ik had echt de tranen in mn ogen staan (hmm hormonen denk ik ook hoor! hihi). Ik dacht ook gelijk een aanslag, werd erg boos. Gelukkig viel het mee, maar wat een gestoorde vent om de boel zo te ontregelen daar. Zal me niets verbazen als hij direct met een ibs op een gesloten afdeling wordt geplaatst. Zal wel een psychose hebben of zo.

10. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @Heej juffie, zie ik nou dat jou templijstje heel interessant is? Wanneer kun je testen?

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zit nu op 6 dpo en de vorige maand werd ik 11 dpo ongesteld. op 9 dpo kreeg ik toen al spotting dus nog even een paar dagen geduld.
    ben benieuwd naar je buikfoto trouwens!!

12. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Oh ok. Hmm spannende dagen dus! Hoe is je gevoel erover?Duim voor je!

13. @ Juffie ik snap er helemaal niets van wat je daar vertelt hahaha.

Wat houdt 34-mk-46 in, als ik mag vragen. :)

Wat een lekker weertje weer he.
    Ik heb vandaag 8.7 km gelopen in een uur tijd en ik ben trots op mezelf. :)
    Alexander heeft van half 12 tot kwart voor 4 geslapen, dat is toch niet normaal. haha

Hij heeft trouwens 3 hoektanden die aan het doorkomen zijn.
    Dan hoeft hij nog maar 4 kiezen en een hoektand.

Voor de rest weinig te melden. Vriendlief is naar Amsterdam en ik weet niet wat ik zal gaan doen. Dan is het wel jammer dat de familie niet om te hoek woont :(.

doei doei

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    adriana,
    Die 34-mk-46 van juffie houd in dat ze een cyclus van 34 dagen had daarna heeft ze een miskraam (mk) gehad en na de miskraam een cyclus van 46 dagen. dpo betekent volgens mij days past ovulation (als ik het goed heb) Dus ze heeft 6 dagen geleden haar eisprong gehad. Juffie verbeter me maar als ik het niet goed uitleg.

@all, hier ook rustig. Vandaag tot 12 uur gewerkt en nu zit stan te spelen en heb ik wat advertenties op mp gezet. Dus als iemand nog leren paardrijlaarzen of inline skates nodig heeft.....ik heb er in de aanbieding (de zolder maar eens opgeruimd)

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    adriana: Dag vertelt het helemaal goed ja:D Enne spotting betekent licht bloedverlies;) Wat veel gelopen zeg! Goed hoor.

16. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Adriana mag je best trots op zijn in een uur tijd zoveel lopen..
    En wat is Alexander een slaapkopje, kan hij het Max niet voordoen;)

Juffie dat zal hetzelfde virus zijn als Max heeft. Hij had duizenden rode bultjes vooral op armen en benen.

Joss hoe was het op het bevrijdingsfestival?
    Spannend weer de proefdruk.

Jessica; leuk Lilly als bruidsmeisje.

Hier; ziekjes:( Max weer wat beter, Bas gaat wel en ik ziek. Maar rustig aan doen en dan hoop ik zaterdag beter te zijn. dan gaan nl een week naar een boerencamping. Heb er wel zin in. Bas gaat morgen met papa en een oom mee naar de PSV phoxy (kinder) fandag. Ben benieuwd... Dan kan ik de caravan inladen en hoop ik dat Max lang slaapt. Nu weer even strijken.
    Fijne dag!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Sawi: hee dat klinkt inderdaad bekend. Beterschap hoor! Lekker hoor volgende week kamperen. Hopenlijk hebben jullie een beetje goed weer!

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey dames!!

@ Sawi oei bah beterschap! Leuk camperen nu nog hopen op mooi weer!!

@ Adriana. Zo das een eind lopen.. ja zo zit ik ook wel eens.. wat zal ik vandaag eens gaan doen.. ;)
    Das een lekkere lange slaap! Eenmalig of doet ie dat vaker??
    Jarno slaapt gemiddeld een anderhalf uur... soms wel 2 a 2 en half lekker hoor!!

@ Dag wij zijn ook druk de zolder aant opruimen, jee wat een troep kom je tegen he?! haha

@ Joss nou wat schrikken op de dam zeg.. lastig dan die hormonen.. nou moet zeggen dat ik ook NEE NEE heb geroepen hoor.. :)

@ Jessica super Lilly als bruidmeisje. Lastig idd om met zulk leeftijdsverschil de zelfde kleding te krijgen of je zou t zelf moeten maken!

---

Hier ook beetje ziekenboeg.. Vanmorgen naar de ha geweest.
    Jarno afgelopen nacht tegen 23:30 wakker en gillen en niet meer willen slapen zo zielig.. Er komen een aantal kiezen door en z`n keel is dik en rood en z`n ene oor was aardig geiriteerd.
    We moeten het aankijken, word ie zieker krijgt ie echt hoge koorts gelijk naar de hap bellen. neusspray en 3x zetpil gebruiken per dag.

Zelf hoest ik ook longen uit m`n lijf.. bah al aantal keer veranderd van puf met die 'astma' maar t is waarschijnlijk iets van een verkoudheid en geen longontsteking want het klinkt schoon.. dus maar ff afwachten..

En dan nog eens wat..
    We zijn een klein beetje dus bezig voor een 2e..Manlief wil nog ff wachten en tegen juni / juli beginnen met proberen, maar we zijn zo zat van die condoompies dat we dachten oh doen gewoon zonder zeg ben geloof ik m`n vruchtbare periode toch alvoorbij.. uhm dus niet zaten er middenin!! :) oops.. hihi
    maar nu ben ik aardig misselijk met vlagen.. zere borsten!(had ik ook met Jarno)
    en heb ik steken onderin m`n buik / liezen en dit heb ik niet als ik ongi moet worden..
    Dan heb ik last van m`n rug en hoofdpijn en dit heb ik nu ook wel.. dus t is ff spannend haha
    Maar m`n cyclussen zijn beetje onrgelmatig op moment..
    vanaf dec/jan
    28-28-23-26-...

vandaag is dus 23 en a.s. di is 28.. dus we moeten nu gewoon ff wachten haha
    Maar t gekke is ik word tot nu toe altijd of op di of op do ongi.. haha
    ach we zien t wel! maar wel spannend!!

zo nou heel verhaal :$ hihi
    tot horens!!
    Liefss

19. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant