haha hij zei je hebt me erin geluist! hihi heb heel hard gelachten en gezegd je bent er zelf bij! Hij zegt weinig hij heeft zo iets we wachten t eerst wel af word je niet ongi gaan we testen.. maar goed als t komt dan komt het! Spannend hoor.. weet niet of ik wel zo lang kan wachten hahaha Wil het nu toch wel heeeel graag
Ik duim ook mee. Mijn stem is weg. Leuk voor Bas probeert me heel de dag uit. Baal ervan ben al vanaf zondag hees en verkouden maar nu is mijn stem echt weg. Kijken of ik morgen een dagje mijn mond kan houden Bas praat toch voor 2 Jammer dat de jongens nog niet kunnen lezen anders had ik gewoon hun magisch tekenbord gepakt.
kan er hier iemand een bandje in komen spreken met .. goed zo, dat mag niet, 1,2,3.. Klap nu in de handen om hun aandacht te krijgen. Baal er zo van. Zal wel rustig zijn voor mijn man vanavond. Gisteren was hij weg.
@ Dani jullie ook al! Tjeez, wat kriebelt het bij jullie allemaal. Ik zou het ook wel willen hoor en ik slik geen pil (niet echt nodig "ahum" ) Mijn cyclus hou ik wel bij en die is 30-30-30 best constant toch hahaha. Ik weet precies de dag wanneer het raak is volgens mij. @Juffie, thanx voor de uitleg. Ik dacht al dat het zoiets was, maar wist het niet zeker. Ik zal ook voor je duimen. Wij willen dus ook wel hoor, mijn vriend zou het zo vandaag nog willen, maar ik zit net weer een beetje lekker in mijn vel. Alexander beging nu pas een beetje goed te slapen. Voor een maandje terug moest ik er minstens 1 , maar vaak ook 2 of 3 keer uit en dat breekt je. Bovendien heb ik nog last van mijn onderste wervels (bleek niet si te zijn) en ik ben bang dat ik nog meer last krijg bij de 2de. Die eerste tijd is erg leuk, maar zo zwaar en helemaal als hij/zij als Alexander is. pfff, moet er niet aan denken. Maar ik wil wel hoor. Ook omdat ik nu lekker kan paardrijden en hardlopen en dat kan dan ook weer zo lang niet. Beetje ego dus... @Sawi vervelend van je stem. beterschap ermee. Ik moet vanmiddag weer naar de fysio en mijn vent is jarig Ik heb wat op internet besteld en ik hoop dat het vandaag aankomt. Een carkit voor in de auto en een weerstation Is het bij jullie ook van dat trieste weer. Hier miezert het bah!
Oh sawi wat naar zeg! Hopelijk produceer je snel weer wat geluid. Wel een goed idee om in je handen te klappen. INventief hoor. hihi adriana, nou ego is het niet hoor. Je hebt gewoon nog niet genoeg kriebels en idd het is ook wel weer een hele verandering.... Ik ben me er behoorlijk van bewust dat er straks de eerste maanden amper 'ik tijd' is. Dus geniet er nog maar even van. Hier ook vies weer. Ga zo even bij mijn oma's langs, van het weekend moet ik werken dus zal er ook niets van komen. Zucht moederdag dus om 7.15 beginnen. Had er helemaal niet bij nagedacht, maar vind het nu wel jammer....
Goeiemorgen! Sawi..hoe gaat het nu met je stem? Ik zou graag een bandje voor je inspreken hoor. Beterschap! Joss..jammer dat je op moederdag zo vroeg moet beginnen. Ben je dan wel op tijd thuis? Misschien kan je dan nog een verlate moederdag vieren? Adriana...gefeliciteerd met je mannetje! Ennehh is echt niet ego hoor! Ik heb dat ook.....en zeker dat paardrijden. Heb er een tijd uitgelegen met mijn knie en nu gaat het weer echt lekker. Denk er zelfs aan om weer een wedstrijdje te gaan inschrijven. Ik heb nog 1 pilstrip liggen en daarna zou ik stoppen. De babykriebels heb ik wel heel erg maar vind het ook wel weer heel erg lekker dat ik nu mezelf een beetje heb teruggevonden en opnieuw zwanger worden voelt dan een beetje als terug bij af.... Maar ja, we zien wel hoe het loopt en wie weet fiets ik een volgende keer wel door de zwangerschap en bevalling dat ik gelijk weer te paard kan. Heb toen ik zwanger was van Stan ook nog tot bijna 20 weken kunnen rijden dus dat scheelt.
@ Dagdromer, Thanx Ik had ook geen last van mijn zwangerschap, maar erna. Ik heb met 20 weken nog een enduranceritje gereden, dus das geen probleem. Alleen de tijd erna, daar zie ik tegenop. Ach, maar als je kijkt hoe snel de tijd gaat, ben je er ook zo weer doorheen. Doe je ook endurance? Ik hem me voor Soest en de Utrechtse heuvelrug ingeschreven. @ Joss, zo dat is wel heel vroeg beginnen. Arme jij, maar dan ben je ook weer op tijd klaar toch?
@ adriana, nee geen endurance maar dressuur. Lekker saai Alleen mijn paard is nogal een stresskip dus die moet ik echt met regelmaat kunnen rijden voordat ik op concours kan. Ik zie er ook tegenop maar net zoals jij zegt het is weer voorbij voor je het weet. Ach en zo ver is het nog niet. Eerst nog maar eens mijn pil opmaken en dan maar eens oefenen. Bij Stan was het redelijk snel raak maar dat wil geen garantie geven voor een tweede.....
Pff bijna iedereen voor n 2e bezig..leuk!! Ik heb ook de babykriebels! maar hier de eerstkomende 2 jaar nog geen baby hahaha! Wat een vies weer buiten he, lijkt wel herfst
Hey dames Hier nog niet ongi maar wel erge buikpijn.. dus ik denk dat t er wel aan zit te komen.. Maar goed duimen Joss& Sawi!! haha @ Sawi oeh bah vervelend je stem weg! Ik ken het op t werk ook die kids die luister dan niet naar je idd handen klappen en slaan op de tafel e.d meer je mimiek gebruiken om dingen duidelijk te maken.. Succes ermee, geen keelpijn?? @ Adriana Gefeliciteerd! Ik moet zeggen dat ik er ook tegen opzie hoor zo`n kleintje erbij t was hier meer beetje oepsie haha en toen ik na ging denk oei kon wel eens zwanger zijn vind ik t zo ontzettend leuk mocht dit niet raak zijn dan gaan we denk ik wel proberen volgende maand @ Monique hier ook zo vies weer ja t lijkt idd wel herfst bah niks aan! -- Hier een brakke nacht weer. Jarno werd vanacht wakker kreunen en heet dat ie was. 39.1 gr koorts gelijk weer zetpil gegeven beker water leeggedronken en is tussen ons in uiteindelijk na lang huilen en knuffelen in slaap gevallen. Wel schattig hij doet dan z`n armpje(s) om m`n nek en dan valt ie in slaap haha zoooo lief! (L) Vandaag m`n oppaskindje Sanne is helemaal gek van k3 deze staat dan ook zo`n beetje de hele dag aan haha Erg leuk hoor. Roept ze Jarno kom mee dansen! hihi maar Jarno snapt er nog weinig van. Ze liggen nu beiden in bed in diepe rust! Heerlijk ff iets tijd voor mezelf! Liefss
@dani nee dat gaat financieel gewoon echt niet! maar ja het is niet anders! spannend hoor met je cyclus ben eens benieuwd! @jessica ik heb recht op uitkering en ga zeker op zoek naar werk maar niet volop zodat ik toch even vakantie heb want als ik bij een nieuwe baan begin zal ik dat niet krijgen he! @joss ja dat wel ik poets dus er is veel maar meestal 's morgens en ja om diego iedere dag 2u naar kinderdagverblijf te brengen is nog hetzelfde financieel dus moet iets voor na 12u tot 19u zoiets... zo de computer is weer gemaakt heerlijk haha! was echt aan het afkicken...moet even deze cyclus afwachten voordat ik weer aan de pil kan beginnen haha! Hoeveel tandjes hebben jullie kindjes? Diego zijn boven hoektanden beginnen door te komen en dan zitten we op 14...gaat zo snel!
@dimmel: hier zitten we ook op ongeveer 13/14 tandjes. Hahaha ik moet altijd snel tellen want Famke wilt haar mondje niet goed opendoen haha
daar ben ik weer....ben op mijn werk maar kan me vandaag er echt niet toe zetten. Ben toe aan een weekendje weg of zo....maar ja nog maar 12 weken en dan is het bouwvakvakantie Dimmel, Stan heeft nu 4 tanden boven en 4 onder. Er komen boven wel 2 kiezen aan maar zijn nog niet helemaal door. Teller blijft hier dus nog even op 8 steken . @all, heb net via mp 7 shirtjes/blousjes (waaronder shirts van bfc en blousjes van mexx) gekocht voor 14 euro. Goeie deal al zeg ik het zelf.
Dagdromer last minute weekendje weg valt best mee wat dat kost en evt airmiles als je die veel zou hebben. 3 maanden duurt nog best lang Wij gaan nu een week en daarna de laatste 2 weken van augustus. Wat een goede koop Dimmel verstandig om te wachten met een 2e want het hakt er financieel best in 2 kids. Ook al hebben we 2 jongens. Toch nieuwe schoenen. Maten die net in een ander seizoen vallen etc Dani duim duim duim Poeh vermoeiend zo´n nacht. Leuk dat Sanne zo van K3 houdt. Bas had een dansmat voor 3 euro op de koninginnemarkt gekcht. Max doet hem na echt grappig. Leren snel van elkaar. Adriana gefeliciteerd hoop voor je dat de cadeau´s er op tijd zijn Kan nog steeds bijna geen geluid eruit krijgen. Ook keelpijn en erg verkouden. Ook nog zo´n slecht weer. Poeh heb er eigenlijk geen zin in om te gaan. Maar ja het is maar 3 kwartier rijden dus zou ik te ziek zijn gaan we weer terug. Bas heeft zich er zo op verheugd. Hij is nu even met papa bij PSV. Heb ik wat rust hij is lief maar wil alles weten. Gezond natuurlijk maar nu wel erg vermoeiend En Max ach die stapt wel wat rond en kletst wel wat maar dat is toch stukken rustiger.
sawi, klopt. Vind CP dan nog vrij duur maar Roompot vakantie is goed te doen. Nu mijn de agenda's nog maar eens naast elkaar leggen voor wanneer we weg zouden kunnen. Hij is ondernemer en heeft ook drukbezette weekenden. Maar de aanhouder wint
wij hebben ook geboekt bij roompot van 6 sept tot 13 sept naar drenthe de schaapskooi en van daaruit naar den haag naar schoonouders en komen dan de 15e terug ... Ja ik wil graag een 2e maar ja als het niet gaat gaat het niet...heb gezegd 2e voor mijn 27e dus heb nog 3jr haha