December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ ping ja heb gezegd dat ik haar ook wel snap of ze voor mij ook een beetje begrip kon opbrengen en dat kon / wil ze niet zei ze.. want ik ben maar een werknemer...
    Ik neem dan verlof uren of een vrije dag. heb ook nog een aantal zorgverlof uren speciaal als je kindje ziek is..
    Ja ben al wel aan het rond kijken en solliciteren, maar nog niks gevonden.. en geen vacatures.

heb me wel ingeschreven als gastouder..

Wat sneu dat ze weer ziek is! Laatste tijd ook wel kwakkelen he? Beterschap!

Liefs

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden,

heb niet zoveel tijd maar wilde even laten weten dat ik naar de dokter ben geweest en heb een bloeduitstorting op me knie (onder de huid) dus kan nog weken last ervan hebben en moet vanzelf overgaan. Ze heeft er flink op geduwd en heb nu wel meer last ervan! dus ja even doorbijten!

Tot morgen (moet nu gaan werken)

3. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Nou meiden even klagen hoor, dit geloven jullie niet!
    Vannacht om het uur eruit geweest...om 6 uur de fles.
    Ik ga om 7 uur naar mijn werk en kom net terug. Zegt mn schoonmoeder (die pastte op): "hij heeft tot 9.30 geslapen en vanmiddag van 13 tot 15.30 " :$ Wat een kleine boef he, lekker alles inhalen als mama er niet is zucht!

@dani, hoop dat je snel wat anders vindt, of als gastouder kan beginnen.

@ping, ai wat een hoge koorts, niet fijn!

@mama, ach wat sneu voor kyana.....maar ja niets aan te doen! Je bent niet met opzet gevallen neem ik aan! ;)

Het was hier trouwens spekglad vanochtend....zaten al een aantal auto's in het hekwerk langs de weg.
    Heb genoten van mijn vroege dienstje. Had al tijden alleen maar late diensten en dan sta je alleen. Nu dus gezellig met een collega en een stagiaire samengewerkt, wel relaxed dus!

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dames!

Wat is het hier verschrikkelijk rustig!
    Het is hier glad zeg! Net boodschappen gedaan maar glibberde zo met kar bultje af na de parkeerplaats brr.. haha

Vandaag lekker thuis aant knooien hoop dat Jarno nog ff gaat slapen.Was een rustig nachtje hier.
    Vanavond eigenlijk nog verjaardag /feestje van een oud tante maar als t zo glad is.. vind ik t wel eng om te rijden.. Nou ja zien wel ff!

Liefss

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Ha meiden

Nou hier weer een vreselijke nacht. Ik had hoestaanvallen waardoor ik niet kon slapen en net als ik sliep werd Vince hoestend en huilend wakker. Als ik 3 uur heb gemaakt is het veel. Nou ja, zo maar even een broodje eten en dan hups naar zn bed. Hopelijk slaapt hij nog ff. Kan ik ook mn ogen nog ff dicht doen. Wordt een lange dag want manlief werkt over.
    Nou ja wel al lekker weekend.

Ja waar is iedereen??? Weet iedereen de nieuwe pagina wel te vinden?

6. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joss hoop dat je vanmiddag hebt kunnen slapen. Dat is hier een nadeel Bas slaapt niet meer. Gelukkig konden wij vandaag eindelijk na 2 weken langer slapen als 5 a 6 uur. Nu een nacht van 7 uur, gelukkig.

Pinguin o zielig, beterschap met Anais

Mama05 o sneu voor jullie. Hoop dat het wat beter gaat met haar. En het gebeurt bij de beste hoor;)

7. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Isis is wat aan het hoesten en snotteren. Niet helemaal fit, dus loop veel met haar op de arm.

Joss: sterkte na zo'n nacht!

Pinq: Hoe is het met Anais?

Mama05: sterkte! Wat zal je geschrokken zijn.

Moet weer gaan, meisje vraagt aandacht.

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wil iedereen even een fijn weekend wensen!

Joss: hoop dat de afgelopen nacht beter is gegaan!

Victoria: beterschap met Isis.

Ga weer verder soppen;)

daag

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Juffie jij ook fijn weekend!!

@ Vic hoe is het nu met Isis? Al iets opgeknapt?

@ Ping hoe is het met jou meisje?

@ Joss lekker uit kunnen slapen?

@ Dimmel hoe is het met je knie?

@ Moe waar ben je?? Druk met je taarten?

@ Adriana hoe is het bij jullie?

@ mama05 hoe is het met Kyana?

Hier alles prima. Gsiteravond verjaarda was glad op de weg en terug lag er me best een laagje sneeuw dus moest heel voorzichtig rijden. Jarno was er optijd bij vanmorgen..
    Nou ja lekker rustig aan doen vandaag heb weinig zin ergens in! haha
    Misschien vanmiddag nog ff de sneeuw in ligt hier alweer een mooi laagje..

Liefss

10. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Ha meiden

Bedankt voor jullie medeleven. Ik ben een stuk minder verkouden en dat maakt dat ik me al heel wat beter voel. Vince sliep gister pas om 21.30. Ik ben toen ook maar onder de wol gedoken. OM half 12 en om 5 uur werd hij wakker, 6 uur fles en toen tot 9.30 geslapen! Dat was wel heerlijk!

Ahh vanochtend hing er onder zijn neus een hele groene plakaat, allebei de neusgaten dicht, yek!
    Oh hij heeft ook een 5e tand. Er zit nog wel meer te broeien in zijn mond, dus verwacht een tandenboom....haha

Manlief ligt er trouwens nog in, die moest overwerken en had dus een hele lange dag na zon rotnacht gisteren.

@dani, ligt er zoveel bij jullie dan? Hier hooguit 1 cm, en dat terwijl er hemelsbreed maar 18 km tussen ons in zit! Hoe gaat het met je mannen? knappen ze al wat op?

@juffie, jij bent er vroeg bij met soppen :$

@ping, hoe is het met anais?

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@Joss nou ja veel maar er ligt wel een mooi (dun) laagje.. tis wel allemaal wit zeg maar.
    M`n mannetjes zijn opgeknapt. manlief is aant beunen en de kleine man wil niet slapen haha :)

Fijn dat je weer opgeknapt bent. Ranzig he zo`n groene plakaat onder z`n neus. Als ik snotjes zie moet ik dat altijd weg peuteren.. vind het zo`n vies gezicht haha

Liefss

12. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi allemaal,

Met Isis is het eigenlijk nog hetzelfde. Ze hoest, is snotverkouden (ook zo'n plakaat onder haar neus s ochtends), maar geen koorts en wel ontzettend jengelig. Ik loop echt de hele dag met haar op de arm. Mijn vriend heeft buikgriep en bang dat het bij mij nu ook gaat beginnen. We zouden vanavond uit eten gaan met de familie. Mijn vriend hoopt dat het dan bij hem is opgeknapt, maar ik vrees dat het bij mij dan net gaat beginnen. En Nils heeft nergens last van.

Ik wilde net met Nils even naar buiten op de slee, want Isis en mijn vriend liggen allebei te slapen, maar hij vindt het niet leuk. Dus een kleine blokje om en toen weer naar huis. Terwijl ik vind dit weer toch wel heerlijk om naar buiten te gaan, hij wil liever binnen spelen.

Joss: fijn dat de nacht beter was.

Fijn weekend allemaal.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier ook een kind met dikke snottebellen.

Nathan wilde net geen broodje met zijn vorkje. Maar toen ik hem gewoon een dubbele boterham gaf at hij hem zo op:D Voelde net ook aan beide kanten kiesjes boven doorkomen. Doet vast een beetje pijn want korstjes zijn nu even niet zo favoriet.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dames!

Jee wat is het hier weer vreselijk rustig. Weet iedereen inmiddels dat we hier zitten of moeten we de hele lijst ff een link mailen?

Hier alles prima!
    Net lekker gesleed in de sneeuw is weer best een laagje gevallen! :D

Liefss

15. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Goeiemorgen select groepje decembermama's ;)

Hier een redelijk goede nacht, heerlijk.
    We gaan vanmiddag naar mijn moeder, bezig met de puntjes op de I wat betreft carnavalskostuums. Gezellig.

@dani, leuk blijft het he? sleeen. Hier vanochtend te laks....ook wel eens fijn hoor.

@vic, wat balen die buikgriep. Hoe is het met je afgelopen? Kon je nog weg?

@juffie, ik zat daar ook wel eens aan te denken, dubbele boterham geven. Goed dat het hem al lukt.

Ik denk dat je toch wel verder zoekt als de decembermama's gesloten is? Zie je vanzelf we ldeel 2 staan toch? Maar misschien is een mail een goed idee. Als niemand meer een abbonnement heeft dan ga je misschien ook niet zo snel meer kijken.

Meiden, goed weekend!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    joss: fijn dat de nacht redelijk ging! Hier ook redelijk. helaas zelf beroerd geslapen, begint dat nu al;) Maar goed hoef niets vandaag dus dat scheelt weer;)

fijne zondag allemaal!

17. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,

Inderdaad erg rustig. Jammer eigenlijk vindt het zo leuk om te lezen hoe het met de kinderen gaat.

Joss leuk, wij moeten ook nog wat voor carnaval erbij hebben. Wat worden jullie?

Mijn man is aan het koken:$ een unicum denk dat hij wat goed te maken heeft van vanmiddag;).

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Sawi aaah lekker, Arie doet het wel vaker in t weekend :D heerlijk is dat!!

Jarno wil de laatste week geen avond eten. Hij wil wel yoghurt maar eten ho maar.. Bied het wel aan en meestal een paar happen en dan hoeft ie niet meer. Hij moet blijven zitten tot wij t op hebben (bieden nog een paar keer aan) en als we toe zijn aan t toetje krijgt hij ook en dan eet ie dat vaak wel...
    Zal wel een fase zijn! haha

Doeii

19. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Hoi Meiden,

Zeker rustig!! Zal ik ook maar weer eens wat schrijven *schaam* Hier gaat alles zijn gangetje. Joe is heerlijk en slaapt gelukkig behoorlijk goed. Gisteren weer eens prikjes gehad maar gelukkig was mijn man mee en hij onderging het als een kleine grote jongen hihihi moest wel effies huilen maar was eigenlijk ook gelijk weer over! Ik kijk wel op tegen de volgende dat is volgens mijn bmr en daar worden eigenlijk alle kindjes wel een beetje ziek van daarnaast moet het in zijn armpje ipv beentje en dat lijkt me ook vervelender.....Ach ja je weet waarvoor je het doet.

Ik ben volgende week dinsdag jarig (9/2) 37 alweer !!!!!!!! Echt niet normaal hoe snel de tijd gaat. Ik voel me nog steeds 16 :)) Zier er meestal alleen niet uit als 16 hahahahaha

Ik begin morgen met het Dr Frank dieet. Ik heb nog nooit een "echt" dieet gevolgd dus ben benieuwd. Ik wil er 18 (!!!!) kilo af. 10 kilo moet en als de 18 lukt dan heb ik eindelijk een maat 36/38 dat heb ik echt nog nooit gehad. Het is een koolhydraten arm dieet en dat vind ik wel heftig want ik ben gek op brood, aardappels, pasta, rijst etc etc. Ik ga het beleven!!! Ik ben iig super gemotiveerd dus ik hou jullie op de hoogte.

Ik denk dat Joe iets van 78 cm is maar hij moet al rompers aan 86/92!!! Hebben jullie kids dat ook?? Hij had laatst een romper maat 86 aan en als hij zich uitrekte sprongen de knoopjes open en die waren echt niet "lam".

Ik verheug me op zon!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vind de sneeuw mooi om te zien en als het vers ligt ook heerlijk om in te spelen of lopen maar als het gaat dooien en die drap blijft liggen dat haat ik echt!!
    Vanmiddag waren we lekker wezen wandelen lekker zonnetje op ons gezicht en dan denk ik ooohhhhhhhh lekker zomer, jassen uit en alleen maar buiten buiten buiten!!!
    Denk dat ik eerdaags maar vakantie ga boeken!

Nou ik kap er weer mee!

Dikke kus Aussie xxx

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Aussie.. al bijna 37! Ik ben het al een tijdje ;)

Ik ben sinds 3 weken bezig met het South Beach Dieet.
    Lijkt een beetje op dr Frank geloof ik maar dan iets anders.
    Ik ben nu 3 weken geheel koolhydraat vrij en maal er niet meer naar.
    Heb de afgelopen weken dus geen brood/pasta/aardappels/rijst én fruit gegeten.
    Het gaat nog niet heel hard bij me, maar ben er nu 4 van de 20 die ik wil kwijt!
    Heb wel gemerkt dat je vooral niet te weinig moet gaan eten want dan kom je juist weer aan.

Wat de bmr betreft... Ik heb hem Quinn pas gegeven toen hij 18 maand was en hij heeft nergens last van gehad.

Lekker sawi dat manlief aan het koken was. Gebeurt hier regelmatig!

@ Dani Anaïs heeft dat soort periodes van moeilijk eten ook.
    het beste is volgens mij het te negeren. Het schijnt erg te horen bij deze leeftijd.

Ben de rest alweer een beetje kwijt.. sorry!
    Ben doodop, Anaïsje is vannacht wel ieder kwartier wakker geworden.
    Zelfs toen ze bij ons in bed lag. Ze leek echt ergens last van te hebben. Pijnstiller hielp niet, eigenlijk niets hielp.
    Ze was erg aan het hoesten en had nog koorts.
    Gelukkig vanochtend weer koortsvrij en vanmiddag en vanavond weer een temp van boven de 38.
    Er zijn inmiddels wel 3 tanden in 10 dagen bijgekomen.
    Allemaal bovenin, op een rijtje dus het zal allemaal wel supergevoelig zijn.
    En nu ligt ze weer te brullen in dr bedje dus ga er maar weer snel naar toe.

fijne avond meiden!

Deel Deze Pagina