Dimmel, tijd genoeg. Ik vind het een verstandige beslissing. Zal niet de makkelijkste beslissing zijn maar kindjes kosten nu eenmaal veel centjes. En wie weet heb je binnen no-time weer een leuke baan gevonden en dan gaan jullie er gewoon voor. Voordeel is dat jullie nog lekker jong zijn. Mijn vriend word volgende maand alweer 38 en die wil niet al te oud zijn als hij er nog een babytje mag komen. Voor mij maakt het niets uit maar hij wil dat zelf graag.
hoi meiden, wat een geklets hier. gezellig! Sawi: lastig zeg je stem kwijt. Hoe is het nu?? Dag: 12 weken nog is idd wel lang nog. Dat is het voordeel van het onderwijs. Vaak vakantie
hm was nog niet klaar en toen verstuurde ik al.. Tandjes: Nathan heeft 8 tanden, 4 kiezen en nu zijn de hoektanden aan het doorkomen. Hij kwijlt echt weer enorm. Echt constant van die slierten uit zijn mond vandaag al 5 slabben kletsnat. Zie de hoektanden al zitten dus die gaan gewoon alle 4 tegelijk vrees ik. dani: hoop dat de ongi wegblijft hoor! nou dat was het even. prettig weekend!
OOh spannend hier voor een aantal dames! Leuk! Sawi hoop dat ej gauw je stem weer terug hebt meis. Fijne vakantie ook trouwens! Adriana ben je nog onder behandeling voor je rug? Lastig meid, ken het zelf maar al te goed. Moet zeggen dat ik veel baat heb bij de osteopaat! Dimmel ik ben het met Dag eens. Ik vind het ook een verstandige beslissing. Hopelijk heb je snel weer werk en kan je er wel voor gaan meis! Zo Juffie wat heeft Nathan al veel tanden zeg! Hier nog steeds 4 boven en 2 ondertanden. Er zijn nu bovenin wel 2 kiezen aan het doorkomen. Zijn nu alleen nog puntjes door en mijn meisje is dus erg onrustig. Anaïs slaapt overdag trouwens wel héél goed én vaak ook lang! Soms gaat ze om 10 uur al weer naar bed en wordt ze om 14:00 weer wakker. Als ze om 12:30 naar bed gaat slaapt ze er ook minimaal 3. Kleine slaapkop. Vandaag voor het eerst schoentjes met dr gekocht. Was al een tijdje op zoek maar had moeite wat te vinden. Nu waren dr shoesme schoentjes met dunne zool kapot dus moest ik wel Volgens de metingen moest ik een maatje 21 hebben maar daar verzoop ze zó in dat we toch voor een maatje 20 zijn gegaan. Ben al blij dat ik geslaagd ben want ze blijkt net als d'r broer heel smalle voetjes te hebben. Ze moet wel erg wennen aan die dikkere zool. Hadden jullie kindjes dat ook?
all: wat Nathan de laatste week heeft. Constant spoken 's nachts. huilend wakker en dan blijven huilen. Hij slaapt dan half dus vrees dromen ofzo. vannacht hem maar bij ons genomen en toen ging hij lekker slapen. maar ja dan slapen wij zelf niet meer dus een uurtjemaar terug gelegd en toen gelukkig geslapen tot 8 uur.. Eten doet hij ook niet. Net 2 hapjes brood en dan wil hij niet meer. en ondeugend. Constant uitdagen en niet luisteren. Zo dat was wel even genoeg geklaagd. Verder is hij wel lief hoor ping: nathan liep eigenlijk direct wel goed op dikkere zool. Wat een kleine voetjes heeft jullie meisje. fijn weekend!
@ping: Hier moest ze ook eventjes wennen aan de dikkere zool Famke heeft ook maatje 20 ( eigenlijk nog maatje 19 maar werd al iets te krap) en ze heeft ook smalle voetjes, wat best vervelend was met schoenen uitzoeken, alles was bij de hak te groot haha.
Hier ook nieuwe schoenen. Ze had nog steeds haar winter schoenen aan en 4 weken geleden nog laten opmeten en toen had ze zat ruimte en nu ineens had ik het idee dat ze haar tenen introk en ja hoor van maat 19 naar een volle maat 20 (kleine 21) gegaan in 4 weken. Dus en de sandalen die ik wilde en half dichter schoenen voor nu. Ze was helemaal blij en we hebben nu schoenen met klitteband en dat is helemaal een succes. Vanochtend even een schilderij gemaakt voor oma en lekker nog wat gekliederd met de vingerverf. Ze vond het geweldig en wilde steeds nieuwe blaadjes om te schilderen. Als ik vroeg wil je stoppen riep ze hard neeeeeeeee. Meteen hand afdrukjes in de baby boeken gemaakt nu ze toch vies waren. Heb vanavond avonddienst en heb totaal geen zin want heb nu al zulke leuke dingen gedaan ik wil gewoon vrij zijn. Moet over een half uur klaar staan om met de bus te gaan wat nog erger is want ga bijna nooit met de bus. Ik ben vandaag officieel 12 weken. Jippie. @ Adriana Vind het een logische gedachte en totaal niet ego. Het is toch heerlijk om jezelf weer eens te zijn en te voelen dat het nog een keer z`on jaar te hebben even niet zo aantrekkelijk is. Ik moet zeggen dat ik er ook niet naar uitkijk het eerste jaar straks. Krijg ook af en toe nachtmerries ervan. Weer om de 3 uur eruit `s nachts en dan om 7.30 met Lilly eruit want die wil dan aandacht en overdag voeden om de 3 uur en wat als deze een huilbaby word enz. Maar ik weet dat ik het gewoon even allemaal door moet maken en het allemaal wel goed komt. Heb het met Lilly overleefd en ach ik weet dat veel slapen er voorlopig niet meer inzit dus dan doe ik het nu maar. Maar je voelt vanzelf wel wanneer je er wel klaar voor bent en je die kriebels niet meer weg kan drukken. @ Dimmel Ja dacht later aan je kinderwens dat ik natuurlijk wel erg vervelend maar wel realistisch. Jammer voor je maar wie weet krijg je nu de baan die je erg graag wilt. En komt alles op zijn pootjes terecht. Ik moet stoppen want moet nu echt zo weg. Fijne avond allemaal.
@dag daarom hebben we de beslissing ook genomen we moeten nu eenmaal verstandig zijn anders kunnen we nog niet eens meer weg dus lekker nog eventjes met zun 3tjes ... mijn 2 mannetjes zijn nu weg moederdag kado kopen ben eens benieuwd ...
Fijne moederdag allemaal!!! Dat jullie maar enorm vertroeteld en verwend mogen worden....hihi Liefs Joss
Fijne moederdag Mama's !!!!!!!!!!!!!! Ik ben heel erg verwend. Sowieso heb ik lekker uitgeslapen. Joe had op het KDV een placemat gemaakt met hand en voet afdrukken!! Dit is geplastificeerd dus helemaal leuk. Ik heb van mijn man en Joe natuurlijk een heerlijke dag naar een beautyfarm gehad. Aanstaande zaterdag van 9 tot 5. Gezichtsbehandeling (60 min) lichaamsmassage, pakking, peeling, handmassage en de hele dag gebruik van sauna etc en de zonnebank!!! Ontvangst met taart, uitgebreide lunch en een ijscoupe toe hiihii Mijn vriendin (ook moeder) gaat ook mee. Dat hebben mijn mannen eens goed geregeld toch??? Ik was helemaal emotioneel!! Ik verheug me nu al!! x
Hey dames! Oh wat zijn jullie lekker verwend!! Wij doen er nooit zo heel veel aan.. Ik heb van Jarno een heeeeel mooi beschilderd bakje waar je plantjes in kan doen gekregen van t kdv En van manlief en Jarno lekkere roosjes voor in t bad van de douglas! Daarna lekker samen ontbeten en net een stuk gefietst haha @ Aussie aaaah kan jou man niet ff met die van mij praten???? heerlijk! ga lekker genieten!! @ Juffie welk geurtje heb je gekregen? Fijne (moeder) dag!! Liefss
Jeetje wat een verrassingen hebben jullie allemaal gehad op deze mooie dag. @ Aussie Kan je indd je man even mijn man een mail laten sturen hoe je dat doet. Ben gewoon jaloers. Wat een romanticus heb jij. @ Juffie Lekker een luchtje. Welke heb je gehad? @ Dani Wat leuk een plantenbak. Wist Jarno nog dat hij hem gemaakt had?? Wij doen er ook niks aan hoor. Vind het alleen leuk om zelf gemaakte dingen te krijgen van mij hoeven geen kado`s gekocht te worden. Ik mocht vanochtend uitslapen tot 9.15. toen werd ik wakker gemaakt met een trekje aan mijn pyama en een dikke kus en knuffel van Lilly die daarna ging koprollen op bed. Beneden stond het ontbijt klaar en stond mijn kado. Ze had een kaarsen standaard gemaakt met een kaars erin. Heel mooi en ze had geen idee meer dat zei het gemaakt had. Mijn moeder is er niet en we hebben geen contact met mijn schoonmoeder dus de dag is verder voor onszelf. Vanmiddag gaan we wel naar mijn schoonvader dat is een beetje vaste prik op zondag. Fijne moederdag allemaal en dat we maar de hele dag lekker in de watten worden gelegd. Dat verdienen we wel een beetje
Heeej Wat een verwennerij! Hier al vroeg naar mn werk gegaan dus mn zoon nog niet gezien . Maar nog 2 uurtjes en dan ben ik vrij Gisteren heb ik mn cadeautje al gehad. Had een mooie tas gezien en al een hint gegeven, maar manlief meldde me dat dat ding al weg was en dat ie niet wist wat ie nu moest kopen ahhhhhhh....hihi Toen zijn we ff naar het winkelcentrum geweest en heb ik een mooie zonnebril gekregen! Ook heel blij mee....nu alleen de zon nog want dan kan ik hem tenminste op doen!! hahaha Vanmiddag gaan we ff naar mn ouders. Manlief is vanochtend al met Vince naar zijn moeder gegaan. Daar heeft ze op moederdag nota bene voor kapster gespeeld! Vince is gekortwiekt en manlief is weer kaal hahaha. Ben benieuwd wat ik straks aantref. Oh ja, even voor de duidelijkheid, ze knipt en tondeust hen altijd hoor Dus het zal wel weer prima zijn!
leuk joh al die cadeautjes! Kan niet wachten tot Nathan ook met een zelfgemaakt cadeautje aankomt.. heb trouwens het luchtje Noa gehad. ruikt lekker Aussie: oh heerlijk zeg een dagje beautyfarm. ook jaloers, hihi joss: werkze nog even! en dan ook genieten van moederdag!
Iedereen een hele fijne moederdag! Ik heb lekker een ontbijtje gehad met verse jus en broodjes met aardbeien. MMMjaammmiee!! Daarna zijn we snel in de auto gestapt en naar zoo parc overloon gereden. Stan vond het super! Dus wij hebben ook genoten. Aan het eind nog even de kinderboerderij en de speeltuin ontdekt. Ook nog even lekker broodje gegeten en zijn net weer thuis. Stan ligt in coma op bed van alle indrukken. Verder geen cadeaus maar dat hoeft van mij ook niet zo. Schoonmoeder is er niet meer en mijn moeder heeft vandaag een feestje dus is niet thuis. Daar gaan we morgen maar een bloemetje brengen. Fijne dag nog!
December mama`s 2008 Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 9055gram, 75 cm, maatje 74/80 (4 maart`10) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 9780 gram, 76,5 cm, maatje 80/86 (22 febr '10) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 11.650gram, 78 cm, maatje 80/86 (23 febr '10) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 10.700 gram, 80 cm, maatje 80/86 (27 febr`10) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9830gram, 80 cm, maat 74 (9 febr '10) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9600gram, 78.5 cm, maatje 74/80 (9 febr '10) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 11.655 gram, 82.5 cm, maatje 86/92 (25 maart `10) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 10.700 gram, 81,5 cm, maatje 80 (16 mrt '10) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10) 6 meisjes & 8 jongens agenda April: 12: Jarno en Daniëlle CB (prikjes BMR/MENC) Mei: Juni: 07: Max en Sawi CB 08: Diego en Dimmel CB Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 9 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 31 Mei 1981 Dagdromer 4 Juli 1984 Juffie 4 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 9 september1981Joss 19 September1972 Pinguin 31 Oktober1985 Moe Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx Ik was vergeten door te geven dat we gisteren naar het CB waren geweest. Joe is nu 79 cm en 10500 gr. Maat 80/86. Onze volgende afspraak is 28 augustus. x Aussie
Hallo, Zo te lezen is iedereen flink verwend met geurtjes en ontbijtjes en lekker uitslapen!! Ik mag van Alexander tegenwoordig wel tot een uur of 8 slapen, echt heerlijk en slaapt zowaar echt gewoon bijna goed door. Ik weet net wat ik meemaak. Soms hoor ik hem wel rond een uur of 11, maar dan is hij ook zo weer stil. Ik heb een band voor om mijn middel gekregen met 4 flesjes erin (bidonnetjes) om hard te lopen Die wou ik graag hebben. 's Middags lekker wezen relaxen bij mijn paardje en mijn vriend was met de kleine, maar die heeft gewoon geslapen van 12 tot half 4 hahaha. Het is nu een beetje lastig, want eerst deed ik hem om half 11, 11 uur in bed, maar nu trekt hij het veel langer. Dat is op zich niet erg, maar door de weeks gaat hij 3x middag van 2 tot half 6 naar de oppas en komt het niet uit met slapen. Ik ga hem niet bij de oppas laten slapen, dat is ook zonde. Moet nog even kijken hoe ik dat ga doen. Anders maar de ochtend heen. @ping, ik heb niet zoveel meer last van mijn rug hoor, maar het is soms een beetje zeurderig en het schiet af en toe ik mijn nek en schouder. En nu zit er een wervelvast ergens onder mijn bh bandje. Precies de wervel die hij ook al niet los kreeg anderhalve week geleden. Nu met ademhalen voel ik zo een vervelende druk. Gelukkig heb ik woensdag weer een afspraak. Nou ik ga even een stukje wandelen.
Hey dames Ik ben vanmorgen toch ongi geworden.. jammer maar goed we waren ook nog niet echt aant klussen..gaan het gewoon nog eens proberen @ Adriana zo das een lange slaap en dan smorgens ook nog eens uit slapen?! lekker hoor Jarno was vroeg vanmorgen tegen 6sen! pff.. Ik doe hem meestal tegen 10:30 a 11:00 naar bed en dan slaapt ie zo anderhalf a 2 uur als ik mazzel heb soms ook wel een uurtje en dan gaat ie smiddags nog maar een x. Op t kdv slaapt ie nog wel 2x hij red het dan echt niet! @ Aussie ik zal ff voor je naar de lijst kijken. -- Jarno is vanmorgen geknipt door de moeder van m`n oppaskindje! haha zo leer je nog eens mensen kennen. Sanne was ook mee gezellig!! Vanmiddag nog ff Zwolle in. ff kijken of ik een zomerjas voor Jarno kan scoren!! Liefss