December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Classic

Classic Niet meer actief

*****INBRAAK******
    ik kwam even kijken hier ;)
    zie ik dat het lijstje een beetje is ingeslonken, en 2 mama's zwanger zijn!
    dus voor jullie gefeliciteerd.
    ******uitbraak*******

2. @Dagdromer, ja smerig he! Gisteren stonden ze nog wel op het land. We zijn nog aan het opbouwen en hij staat 's ochtends nog in de paddock en dan staat hij echt niet te doen , dus krijgt hij het koud (denk ik).
    Als hij in het land staat hoeft van mij de deken niet, want dan kan hij gras vreten, maar 6 graden is wel erg koud met voor zijn arabieren vachtje.

3. @Ping, ik wist niet dat ze 2 keer de waterpokken konden krijgen.
    Alexander heeft een keer een blaasje op zijn gezicht gehad en ik zou zweren dat het een waterpokje was, maar het bleef maar bij een pokje, of het was toch iets anders.
    Beterschap met je Quin.

4. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @adriana, als ze niet heel heftig de waterpokken hebben gehad, kan het terugkomen. Vince had het met 5 maanden licht, doordat hij nog moedermelk kreeg. Die heeft dus ook de kans om het weer te krijgen.

@dani, ik was nog in Wijhe vanochtend, bij Ballorig. Druk joh!

Even lekker aan het spelen geweest met Vince bij Ballorig. Mn neefje van 12 logeert hier en die vindt Vince ook helemaal leuk. Hij heeft dus echt lekker met hem gestoeid daar. Wel handig, want ik ben niet zo mobiel meer! Haha.
    Vince wordt verkouden, dikke snottebellen en niezen. Ik hoop niet dat het doorzet want we gaan maandag natuurlijk al weg....

Morgen nog 1 dagje werken, heb echt GEEN zin, had nl niet zo lekker gewerkt afgelopen maandag en dan ga ik vaak met een beetje tegenzin heen. Maar ach 1 dag is te overzien he?!

5. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn

Nee joh, je moet je helemaal niet schamen!!!! Lekker genieten. Ik heb getwijfeld om weer te gaan werken want financieel hoeft het (gelukkig) niet. Ik bedoelde alleen dat jij 8 uur blijkbaar redelijk vroeg vindt terwijl het hiet uitslapen is:p Lekker genieten juist!!!

6. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Joss

Ik vergeet helemaal dat jij alweer 30 weken zwanger bent.
    Lukt het allemaal nog een beetje. Ook het werken??
    Waar ga je naar toe op vakantie??( heb ik misschien gemist)

@ Adriana
    Je hoeft voor mij geen respekt te hebben hoor. Ik heb het eerder andersom(misschien ook een beetje jaloersie) maar na 5 dagen met Lilly alleen ben ik wel toe aan een dagje werken.
    Even wat anders doen en bepraten.
    Maar jij hent nog echt een grote hobby/passie/sport naast je kind dus dat zal al wel anders zijn dan ik heb.

@ Dani
    Ik vroeg het volgens mij maar dat geeft niet ik was nieuwschierig of jullie er nu echt voor gingen of het zo laten nog even.

@ Moe
    Where are you??????????????

@ Marije
    Where are you????????????? Zag wat op hyves staan namelijk.

@ Wolly
    Where are you????????????
    Gaat alles nog goed met Jayden?

Ik had gisteren niks meer gegeten na mijn lunch eruit te hebben gegoeid en vanochtend een pil tegen de misselijkheid ingenomen omdat ik moest werken en nu ben ik de hele dag al duf en slaperig. Nu staat ook op het doosje kan het rijgedrag beinvloeden maar zo erg. Ik sprak zelfs met een dubbele tong vanochtend.
    Ga ook lekker vroeg slapen vanavond.
    Nog 2 daagjes werken en dan weer 5 dagen vrij.
    Jeroen heeft vandaag ineens de rommel/logeerkamer leeggehaald en er een speelkamer voor Lilly van gemaakt en van de zomer gaan we hem inrichten voor Lilly als slaapkamer. Het was echt een verrassing zo lief van hem.

Nou fijne avond allemaal.
    Gr JessicA

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @ jessica, wat een leuke verassing van die kamer!
    Wat naar dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk voel je je snel weer wat fitter, wat meest zo is in het 2e trimester.
    Ja hier 30 weken alweer.... Ik voel me goed hoor. Werken gaat ook nog prima. Af en toe zit de kleine me al goed dwars, maagzuur en benauwdheid. Maar ik draag hoog en dus is het logisch (loop qua hoogte 3 weken voor, echter onderaan zit bijna niets hihi) Verder mag ik echt niet klagen en dartel ik door de zwangerschap heen!
    Ik krijg wel steeds meer zin in mn verlof en ik word steeds nieuwsgieriger naar dit nieuwe mannetje!

8. @Aussie, eerst vond ik het al uitslapen toen ik 5 uur achter elkaar mocht slapen van meneer haha. Nu na bijna anderhalf jaar mag ik soms wel 8 uur slapen achter elkaar en daar ben ik wel even aan toe.
    Okee als ik zelf nou eens om 9 uur naar bed ga, maar dat kan ik dus niet slapen.
    Eindelijk kan ik nu zelf ook een beetje goed inslapen en dat scheelt een hoop. :)
    Jeetje mina, je hoeft niet, maar toch zo vroeg je bed uit. Wauw, dan moet je je werk wel echt leuk vinden haha

@ Jessica, ja ik had het denk ik ook niet getrokken als ik dat niet had.
    Ik ben ook wel blij als hij voor 3 uur naar de oppas kan...even geen Alexander :)

@ Marije, ja ik zag ook wat op Kian zijn t-shirt staan :)

@ JOss, ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Ik ben nu ook al soms nieuwsgierig hahaha en ik ben niet eens zwanger.
    Wat gaat het toch snel he. Hoe was je bevalling van Vince ook al weer. Zie je er tegenop of juist niet, nu je weet wat het is ;)

9. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @adriana. Van Vince ben ik zeer vlot bevallen. Lekker thuis en het viel me toen erg mee. Ik ga er weer voor op deze manier en zie er dus niet tegenop!

Blergh meiden ik ga aan het werk....en het enthousiasme straalt er vanaf! :( Hahaha

Tot later!

10. Fijn idee JOss!
    Hier hetzelfde :)

Alexander is steeds vaker met de hond aan het spelen, zo leuk, dan ligt hij helemaal in een deuk en rent de kamer door. Lucas wil hem dan likken en dan rent hij ervan weg. Alleen soms grijpt hij hem bij zijn vacht en ik moet hem nog even aan zijn verstand brengen dat dat niet mag.

Lucas(de hond) weet nu ook dat er vaak wel wat te halen valt bij Alexander en is de hele tijd aan het azen en zodra Alexander ook maar even zijn hand uitsteekt dan denkt hij dat hij het hebben mag.

Hebben jullie kids ook een specitfiek ding waar ze helemaal weg van zijn.
    Hier is het een bal!! De hele dag BAL BAL BAL BAL!! BAAAAAL!
    Gisteren in sportzaak en in de Hema.... BAL BAL BAL BAL , mensen liggen helemaal in een deuk dan. Hij loopt de hele dag met een bal.

Als hij schommelen wil wijst hij naar de schommel en zegt "bobbel" Schattig he!

11. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ adriana
    Hier is het ook de hele dag bal. Fietsen we ergens ziet ze altijd alleen maar kinderen met een bal spelen(is ook echt zo raar maar waar).

Vandaag een kut dag gehad en die is nog niet over.
    Ik had gisteravond al iets bloedverlies maar dacht dat het met een beetje persen te maken had en vanochtend op mijn werk verloor ik best wel weer wat bloed en 3 propjes.
    Ik ben me rot geschrokken en meteen naar mijn collega gegaan en naar de verloskundeafdeling gegaan(lang leve het werken in een ziekenhuis).
    Ik moest even wachten maar naar 30 min kreeg ik een echo en alles is prima maar als ik nu even niet tijdelijk stop met tillen en bukken kan mijn baarmoeder alsnog geprikkeld raken en kan ik alsnog een miskraam krijgen.
    ik was in die 30 min al in paniek en nadat ik terug op de werkvloer was en ik gewoon weer mijn werk deed(stom stom tillen en bukken in 10min tijd) kreeg ik krampen en toen ben ik meteen gestopt en ik kreeg alle medewerking en heb de hele dag alleen maar gezeten daarna.
    Ben om 14.00 weg gegaan en heb geslapen tot 16.30 thuis. Ik was zo moe van alles en ben nog steeds een beetje verdwaasd.
    Nu nou ik bijna geen last heb alleen een beetje raar gevoel ik mijn buik denk dat het nu wel weer meevalt maar iedereen in mijn omgeving zegt nu weinig tot niks doen maar ja hoe doe je dat met een dreumes om je heen die helemaal vanavond het leek te voelen en steeds haar handjes in de lucht deed en alleen maar bij mij wilde zijn.
    Ik voel me gewoon zwaar klote even en huil om de zoveel tijd gewoon van frustratie en woede en angst.
    Ik weet niet wat ik moet doen met mijn werk en thuis en weet het gewoon allemaal even niet meer.
    Ik ga denk ik maar weer slapen.

fijne avond allemaal

12. Oeh jeetje meid, wat naar voor je. Ik kan me voorstellen dat je daar onwijs van schrikt. Ik heb dat ook rond die tijd bij Alexander gehad, alleen dat wel minder heftig. Niet leuk.

Doe maar rustig aan, zo rustig mogelijk tenminste.

Ik hoop dat je lekker kunt slapen en het komt hartstikke goed allemaal.

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@Jessica bah wat schrikken meid! Lekker rustig aan doen voor zover t kan en ff in de ziektewet gaan!
    Heel veel sterkte en net wat adri zegt het komt goed!!

*dikke digiknuf*

xxx

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wat schrikken @ Jessica
    Ik zou me ziek melden en als ik geen bloedverlies meer had pas over een week weer aan het werk gaan.
    Helaas heb ik het zelf ook gehad, met 22 weken zwangerschap en vanaf dat moment mocht ik niets meer.
    Het was niet anders!

sterkte meid!

15. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @ jessica, zooo hee das schrikken. Lijkt me ook lastig om 'niets' te doen met Lilly om je heen. Maar misschien kun je het iig zo rustig mogelijk doen? En anders iemand om je heen regelen voor een paar dagen? En zoals ping zegt, even niet werken! Sterkte hoor.
    Knuffel!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bah wat schrikken jessica!:(

zit hier met een ziek jongetje dus bijlezen wordt niets..

kom hopenlijk snel weer meekletsen!

17. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @juffie, zie dat het bij jullie niet zo mocht zijn deze maand. Balen zeg! Want je lijstje zag er zo mooi uit. Lange cyclus hoor....bah.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    balen inderdaad maar vol goede moed naar de volgende (hopenlijk kortere;)) ronde!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    adriana: nathan is ook dol op de bal en bumba;) die twee diingen horen wij de hele dag:D

Deel Deze Pagina