Bumba vind Alexander ook leuk, hij begint al te glunderen als hij de intro ziet Hij is vanochtend keihard met zijn hoofd op de punt van de tafel gevallen. Hij was baldadig en hij gleed zo uit over een boekje wat op de grond lag. Gelukkig heeft hij verder niets, alleen een blauwe buts. Hij haalt altijd die hoekbeschermers eraf, dus moeten even kijken wat we daarmee doen.
auwie Nathan heeft ook heel regelmatig een bult. Wij hebben niet eens beschermers op de tafel. Bulten krijgt Nathan toch wel
Hallo dames Bedankt voor de lieve woorden en ik heb vandaag alleen een beetje bloed verlies gehad nadat ik voor de 3de keer overgegeven had en toen had ik het ook wel verwacht. Ik was zo geschrokken gisteravond op bed toen ik weer wat bloed verlies had zeker omdat ik die vaond weinig had gedaan maar het is dus zo goed als zeker over denk ik. Ik hoef pas donderdag weer te werken en heb dinsdag gelukkig een afspraak bij de vk. Dan vraag ik even hoe verder. Jeroen is het weekend thuis en die verzorgd lilly voor zover het mogelijk is want ze is ook niet zo lekker en vraagt dan om mama. @ Juffie He vervelend. Op naar de volgende ronde. @ bumba Lilly vind het ook super ze begint indd ook helemaal te stralen als ze de intro hoort en ziet. We kijken ook vaak nog even op you tube als we hem `s morgens niet gezien hebben. Meestal kijken we de wereld is mooi bij het ontbijt en dat is dan ook het enige tv dat ze kijkt. Fijne avond allemaal
Oh ik heb hier best vaak de tv aanstaan (totaal een uur denk ik), meestal 's ochtends. Vaak kijkt hij er niet eens naar en is hij aan het spelen, maar sommige dingen vind hij prachtig. (babytv)
Famke vindt babytv ook prachtig! Vooral dat programma Bouncy Balls haha, ze wordt helemaal vrolijk als ze dat deuntje hoort. @Jessica: Doe maar lekker rustig aan!
Ja ik ken al die deuntjes al uit mijn hoofd. Alexander vindt de bouncing balls ook leuk en die vier poppetjes. ohooh , kietel, mjummjum en doodoo (geloof ik haha) en lilly en pepper. En ook die van de verjaardag. Hij zit soms gewoon in de tv Ik was een keer in de winkel en toen had ik ook zo een gruwelijk irritant deuntje in mijn hoofd, zegt de verkoopster. Heb je ook babytv hahahaha.
oh geniet ervan aussie!! Tv: hier ook wel regelmatig aan hoor. gisteren helemaal veel want dat was het enige wat hij wilde. bij mama hangen en tv kijken. Ach als je ziek bent mag het hoor! Nathan kijkt vaak voor het eten sesamstraat, dan ben ik aan het koken en 's avonds tijdens het toetje eten voor hij naar bed gaat nog een filmpje bumba of bibaboerderij ofzo. Nathan ligt alweer in bed. van 7 tot 10 over 8 geslapen maar net alweer bekaf. Hij kan ook amper op zijn beentjes staan zo slap. Eten wil hij ook niet dus ja daar wordt je ook slap van. Zelfs geen soepstengel yoghurt of koekje. Echt ziek dus..
Jessica sterkte hoop dat met wat rust het bloedverlies stopt. Anders gewoon VK bellen. Gelukkig was de echo goed. Gaat het vandaag wat beter Beterschap met de zieke kindjes. Wij zijn weer terug van de camping. We hebben de caravan laten staan dan kunnen de volgende week 3 dagen met pinksteren ook gaan. Max loopt nu overal. Grappig Mijn stem is na 1,5 week nog steeds krikkel maar het is weer verstaanbaar. Wel nog erg moe. We hebben een fijne week gehad zal wat foto´s plaatsen binnenkort nu weer een poepbroek verschonen
Jessica...wat naar van je bloedverlies. Hoe moeilijk het ook is, rust wel uit! En bij twijfel de vk bellen! Ik ben niet lekker dus hang op de bank. Vrienlief doet hopelijk nog wat boodschapjes voor hij naar huis komt van zijn werk. Ik moet trouwens 15 juni weer naar het CB. Dan heb ik de wijkverpleegkundige weer. Die vind ik niet zo aardig maar ja, ze heeft soms wel goeie tips.
Hoi meiden @jessica, is het bloeden nu al minder/weg? Idd gewoon vk bellen als je het weer niet vertrouwd. Misschien kunnen ze je geruststellen met nog een echo of het hartje te luisteren? Sterkte hoor! @sawi, ik miste je al! Maar je was dus op de camping...had ik niet opgeslagen/meegekregen. Fijn dat je weer wat opknapt. @juffie, ach die arme Nathan. Wat sneu zeg dat ie zo ziek is. @dag, nou heb je lekker op de bank kunnen blijven hangen? Of moest je er toch nog uit? Vandaag nog wat aan het klussen en oprommelen geweest. Vanochtend op een rommelmarkt, was ook wel ff leuk. Nu gaan we zo een paar afleveringen van Lost kijken. Dus ook lekker bank hangen! Tot morgen.
sawi: hoe was het op de camping?? dag: beterschap! En zijn de boodschappen gedaan voor je? joss: bank hangze!! All: Nathan is zo zielig. Echt een ziek vogeltje Heb net nog maar even de ha post gebeld. Op de verpakking van de zetpillen staat 2 a 3 op een dag maar hij heeft eigenlijk wel eerder weer behoefte aan een zetpil. maar gelukkig mag hij er ook wel 4 dus direct maar weer een nieuwe pil gegeven. (volgens de assistente zelfs wel 6) hopenijk gaat hij wel lekker slapen vannacht bij ons is hij rustig maar nu huilt hij in zijn bedje
gisteravond nog naar de hapost geweest. Nathan heeft een flinke keelontsteking. Mag nog 1 dag hoge koorts hebben en anders morgen weer naar de ha voor een kuurtje. Vannacht wel redelijk goed geslapen. Wel pas om kwart voor 11 gaan slapen want daarvoor zijn we naar de hapost geweest maar werd pas 10 voor half 10 wakker. Hij is echt heel slap. staat te wankelen op zijn beentjes Net wel een paar hapjes brood gegeten. vanmiddag maar even kijken of ik vrij kan regelen want wil niet dat hij naar opa en oma gaat ofzo nu. Heb nog adv dagen dus moet wel te regelen zijn hoop ik. fijne dag allemaal!
Ah wat sneu voor je kleine mannetje! Beterschap! Doet zijn keel dan niet zeer met het slikken van het brood? @ Jessica, hoe gaat het met je? Wij hebben net vliegtuigen gekeken op schiphol. Het was alleen best rustig, maar het was wel even leuk. Hij zegt dat " tietuh tietuh" haha Net een lekkere tosti gegeten en nu naar bed! En dan gaat mama even naar het paardje! en papa is aan het studeren.. doeiii
brood doet inderdaad ook pijn maar zonder korstjes en hele kleine stukjes gingen er toch een paar hapjes in. Pap wil hij niet. vla ging net wel maar ook maar een paar hapjes. hij slaapt nu alweer vanaf half 11
@ Juffie, oh dan slaapt hij wel al 5 minuten Kijk maar naar je tijd van posten hihi! Appelmoesje misschien ook wel! Bij Alexander zijn er 4 hoektanden aan het doorkomen, soms is het helemaal rood en gevoelig. Van drie is het puntje er doorheen, van eentje nog niet.
huh had toch om half 2 gepost nou ja maakt niet uit. in iedergeval heeft hij geslapen van half 11 tot kwart voor 2 ofzo..
@juffie, tja als ie zo ziek is dan moet ie ook wel veel slapen. Hij is druk bezig om van die keelontsteking af te komen! De tijd van posten klopt heel vaak niet. Vooral wordt er vaak 2 uur vroeger aangegeven.... We hebben bijna alles gepakt. Ik sta er steeds weer versteld van hoeveel we toch mee moeten nemen met die kleine....ik ben daar nog steeds niet aan gewend hihi. Morgenochtend vertrekken we. Ik zie jullie dus de komende week niet meer. Misschien vrijdag, anders zaterdag maar dan is mn mannetje jarig....dus zal er ook wel niet veel van terecht komen. Goede week toegewenst en tot snel!