@ Juffie, ja maar mijn tijden kloppen niet, ik snap er ook niet echt wat van. Het was daarom ook een grapje Alexander heeft van half 1 tot half 4 geslapen en afgelopen nacht van half 8 tot 8 uur, toppertje he. hihi @ Joss, ik heb zeker even wat gemist, maar ik wens jullie een fijne vakantie!! Have fun!!!
Joss Fijne vakantie en ook alvast een fijne verjaardag van je mannetje Juffie en Adriana wat een slaapkopjes Juffie sneu dat zijn keeltje zo´n pijn doet, hoop dat het wat beter gaat. Ga Bas zijn schooltasje klaarmaken. Drukke week school, 3x wielrenwedstrijdje voor alle kinderen uit het dorp en tandarts. Heeft iemand van jullie al een (2 wiel) loopfiets? Denk er aan om een klein model Puky voor Max te kopen.
Goedemorgen! Ben zelf gelukkig weer beter. Vriendjelief had me zaterdag lekker met rust gelaten (de boodschapjes zijn voor me gedaan en het eten werd gekookt) en zondag mocht ik uitslapen en lekker lang in bad gaan liggen. Dat doet een mens goed Gisteren nog wel wat brak maar nu gaat het weer prima. @ iedereen...fijne dag vandaag! Ik kom straks nog wel even om alles te lezen.
goedemorgen! hier gaat het weer stukken beter. geen koorts meer en vanmorgen zelfs een broodje zonder korstjes gegeten. vannacht ook heerlijk geslapen. viel wel pas om 9 uur in slaap maar had overdag natuurlijk heel veel geslapen. dag: fijn dat je weer beter bent! joss: fijne vakantie sawi: nathan heeft alleen een loopauto. daar crosst hij de hele kamer mee door. Wij willen nog wel wat voor buiten.
Sawi, heb wel een driewielertje maar daar snapt hij nog niets van. En hij heeft korte pootjes dus hij kan ook nog niet goed bij de trappers. Loopfietsje heb ik dus niet. Lijkt me wel grappig! Juffie, gelukkig weer vooruitgang! Een goeie nacht en ook nog wat gegeten. Zelf vanacht ook bijgetankt? Joss, fijne vakantie! En ik wacht op het reisverslag! Ik wil eigenlijk kleertjes gaan verkopen via mp. Heb ontzettend veel kleertjes en ik ken mezelf....als er bij ons ooit een 2e mag komen dan wil ik toch weer shoppen. Dus kan ik nu beter wat in de verkoop gooien. Iemand verkooptips?
Hey dames Vanmorgen bij de huisarts geweest Jarno is al de anderhalve week aant kwakkelen dan weer verhoging of koorts en dan niks.. Dus we dachten tanden kiezen. hoektandjes zijn nu door boven, maar hij blijft naar z`n oren grijpen. Hij zit al een week (blijkt nu) tegen een oorontsteking aan te hikken. Heb nu een ab kuurtje gekregen dus hopelijk knapt hij snel op! T is voornamelijk snachts dat hij huilt en vanacht kreunend bij ons in bed.. heb t idee dat ik voor een week bij moet slapen zo moe! maar goed hopelijk is t nu gauw weer t blije mannetje! @ Dag je zou het in pakketten kunnen verkopen, lees dat dat vaak wel goeie deals zijn! + met foto`s van de kleertjes! Succes Fijn dat je weer beter bent en lief van je mannetje dat hij je lekker verwend heeft! @ Juffie fijn dat Nathan weer beter is! @ Sawi Jarno heeft een 3 wieler en een loopauto maar hij snapt van beiden niks wil er daarom ook niet op zitten. Hij is meer van t rennen heisteren en zandbak e.d. Oei drukke week! Succes! @ Joss gefeliciteerd alvast en een fijne vakantie!! @ Adri ooh heerlijk zo lekker slapen! *jaloers!* @Ping hoe is het bij jullie met de waterpokken e.d.? Er is nu ook Kidsclan ideaal voor de jeuk van de waterpokken! Nou dames ik ga ff aan de poets fijne dag!
Dani, hopelijk werkt het ab kuurtje snel! Ik vind het altijd zo zielig die zieke kleintjes. Ze snappen er vaak zelf niets van en dat zie je in die kleine oogjes.
@ Dag precies. vanacht ook en dan kijkt ie me zo aan... nou dan kun je mij opvegen haha dus lekker bij ons in bed.. t kleine mannetje en als ie opgeknapt is lijkt ie zo groot haha Hij slaapt nu heerlijk hoest wel af en toe.. Liefss
Dani..logisch dat je jou dan kunt opvegen. Een moederhart breekt op zo'n moment. Fijn dat hij dan bij jullie wel rustig is. Stan wil met geen geweld tussen papa en mama in liggen. Vind ik soms best jammer. Op zondagochtend bijvoorbeeld. Ff luieren met zijn allen in bed is er bij ons niet bij.
Sochtends vind ie het ook heerlijk ff dollen in bed bij ons als hij echt wakker is dan gaat hij niet rustig liggen maar als hij wakker word en we leggen hem tussen ons in of op m`n buik dat vind hij nog steeds fijn! dan is hij wel rustig. wel zwaar hoor op m`n buik haha maar dan is ie zo stil en gaat ie lekker slapen.. Hij slaapt nu al 2 uurtjes.. lekker hoor!
dani: hoop dat de ab snel aanslaat. inderdaad zo zielig zieke kindjes. dag: ik heb al nathans kleertjes nog bewaard. kan het zo moeilijk wegdoen ben echt zo sentimenteel wat dat betrefd Nathan heeft echt het ergste gehad.. zo fijn dat hij weer vrolijk aan het spelen is. hij ging wel op tijd er weer in vanmorgen en zal dus wel op 2 slaapjes zitten vandaag.
Ahh arme Jarno.. Gelukkig krijgt hij nu medicijntjes en zal het wel snel beter gaan. Jarno heeft het wel vaker of niet? Fijn dat Nathan ook weer lekker opknapt! @ Dag en hetzelfde geld voor jou Ik heb Alexander voor het eerst de ochtend naar de oppas gebracht en ik voel me er veel lekkerder bij, omdat ik nu gedwongen word om mezelf aan te sporen Alexander werd om kwart voor 8 wakker en om kwart voor negen waren we bij de oppas. We gingen op de fiets, dus meteen de hond uitgelaten en die teruggebracht en toen naar mijn paard geweest. Daarna Alexander weer opgehaald en die kon meteen door naar bed. Nu even een broodje eten en dan maar hier aan de slag. Vanmiddag brengen we hem waarschijnlijk nog een uurtje want dat gaan we nog even tennissen. Daarna eten en om 7 uur, half 8 gaat hij slapen en dan nog even relaxen en dan is het alweer bedtijd Morgen heb ik 2 uur les voor mijn E--rijbewijs! Daar heb ik wel zin in , maar ik weet niet of ik ooit wel een trailer durf te trekken met paard erin . *slik* Nou ik ga even wat doen. chao
Joss fijne vakantie! Dani gets alweer een oorontsteking? Anaïs had laatst hetzelfde, er net tegen aan zitten en daardoor heel onrustig! Het abkuurtje heeft hier goed geholpen. Hopelijk bij jou ook! Juffie fijn dat Nathan weer aan de beterende hand is. Toch naar kindjes zo ziek te zien! Dag ik heb ze van Quinn toen bewaard omdat ik bijna zeker wist dat het weer een kereltje ging worden. Uiteindelijk ben ik dingen vooral per setje gaan verkopen. Wat handig is om rekening te houden met de seizoenen en misschien op deze site in het verkooptopic het een en ander aan te bieden. Adriana ben je al wat meer uitgerust nu alexander zo lekker slaapt? Quinn is een paar dagen flink ziek geweest van de waterpokken. 40 graden koorts en we mochten niet aan hem zitten. Badjes met havermout gedaan en uiteindelijk gepoederd met mentholpoeder want calendulan van vsm hielp hem eigenlijk niet meer toen de blaasjes eenmaal open waren. Zaterdag heeft hij de hele dag met een dik paars opgezet piemeltje gelopen dus toch maar even de HAP gebeld, want je weet maar nooit toch? Waarschijnlijk had het met de waterpokken te maken en zolang hij geen koorts had moest ik het maar aankijken. Nu is het al een stuk minder gelukkig! Ben benieuwd wanneer Anaïs het gaat krijgen. Ze slaapt trouwens weer goed! 's avonds weer zonder huilen dr bedje in en 's nachts horen we d'r maar weinig. Overdag slaapt ze nu nog 1 x, ook 3 a 4 uur dus dat is wel lekker rustig! Het zal wel weer veranderen want van de twee kiezen die doorkwamen is nog steeds de helft maar door. Onderin heeft ze nog steeds maar 2 tandjes. Ik mis een aantal meiden hier! Dimmel, Victoria, Marije(ben benieuwd hoe het met dr zwangerschap gaat? Ik vergeet er vast nog wat Ik duik weer even in mijn boeken. Net lekker gefitnessed en nu nog even aan de studie!
Dames! Ja Jarno heeft vaker oorontsteking. Hij is er schijnbaar vatbaar voor. De ha zegt steeds dat het met kiezen te maken heeft en dat hij daar snotterig van word + t kdv en dan gaat z`n neusje en de buis van Eustachius dicht zitten en dan raken de oortjes geiiriteerd. Vroeg of ik dan niet doorgestuurd kon worden naar de kno arts, maar ze zegt we zijn nu aant turven.. als hij binnen een half jaar nog 2 a 3 keer ooronsteking krijgt moeten we eens nadenken over buisjes.. maar ja ik hoor dat dat ook niet alles is. Dus we hopen dat alle kiesjes snel doorzijn en het weer opknapt! @ Adriana lekker Alexander zo vroeg bij de oppas kun je toch nog wat doen! Is dat via een GOB of gewoon een kennis? @ Ping oeh vervelend z`n paars opgezet piemeltje! gelukkig is het nu weer minder en de waterpokken ook. Incubatie tijd is iets van 7 dagen toch? Ben benieuwd of Anais het ook krijgt wel lekker dat zij weer doorslaapt! @ Dag ik heb ook (bijna) alle kleertjes nog bewaard in plastic boxen! Alleen kleertjes die echt versleten / verwassen zijn die heb ik weggedaan.. nu ook de broekjes die goed zijn en hij niet meer past bewaar ik maar als de knieen vaal zijn of kapot gooi ik ze weg.. t is allemaal duur zat denk ik dan.. ik denk dat als hier een 2e komt dat het ook wel eens een jochie kan worden.. waarom.. i dont know! Nog ff een wasje ophangen buiten kan t mooi ff drogen nog! Jarno was alweer zo aant miepen heb em er nog ff ingelegd, maar denk niet dat ie gaat slapen.. Vanmorgen van 10:45 tot 13:30 geslapen! xxx
adriana...is te doen hoor met een paard in de trailer rijden. Je moet alleen wel leren om schijt te hebben aan de hardrijders. Je moet heel ver vooruit kijken. Je kan niet met 2 voeten op de rem moeten gaan staan want dan ligt het paard in je kofferbak Pinq, klinkt vervelend allemaal. Beterschap! Dani, ik denk ook dat een 2e bij ons wel weer een ventje zal zijn maar ik heb echt een tic wat kleertjes betreft. Ik wil dan toch weer graag nieuwe dingen. Wil wel het geld wat ik ontvang voor kleertjes sparen zodat ik daar als het ooit zo ver is wat van kan kopen.
Dani, was drogen buiten? Hier word hij dan nog een keer uitgespoeld. Regent hier om de haverklap echt pijpenstelen!
Pff vandaag een vermoeiende dag gehad.. Famke die werd pas om 10:15 wakker wat heerlijk was maar de rest van de dag werd ze hysterisch zodra ik haar in bed wilde leggen. Ze was na n tijdje doodmoe maar vertikte het om te gaan slapen, ze heeft 20 min liggen te krijsen.. Maar weer eruit gehaald maar ja toen was ze dus lastig omdat ze moe was Maar zo gek, normaal gaat ze 2x slapen overdag zonder problemen en n werd ze echt helemaal hysterisch met driftbuien enzo.. @Kleertjes: Ik heb alle leuke kleertjes bewaard omdat ik juist denk dat een 2e ooit weer een meisje wordt. Plus heel veel kleertjes hadden emotionele waarde haha. Vieze of kapotte kleertjes heb ik allemaal weg gedaan.
@ Dag hahaha, ja inderdaad en ik ben nu zo gewend zonder trailer en soms best wel acuut remmen. Ik moet nog even beter leren vooruit kijken en anticiperen. @ Ping, wat zielig voor Quin Ik voel me wel wat uitgeruster gelukkig. Ik heb alleen vandaag weer veel gedaan en heb nu weer behoorlijk zeurende rug, bah bah bah. Ik denk dat ik zo oud moet worden. Ik moet gewoon mijn rugspieren sterker maken. Ik ga nog even een rondje hardlopen, dan heb ik de hond ook meteen uitgelaten. chao
Hallo dames, Hoe gaat het met de zieke kindjes?? Ik heb net weer een afspraak bij de gynaecoloog gemaakt.. Had vorig jaar door het mirenaspiraaltje cystes gekregen, na het verwijderen zijn ze weggegaan, maar nu heb ik steeds weer die pijn! Dus ik vermoed dat ik weer grote cystes heb omdat het zo'n pijn doet. Had er vroeger met pil nooit last van, maar mss ben ik er nu gevoelig voor ofzo Ben eens benieuwd, volgende week woensdag moet ik gaan.
hoi! @ Monique he jakkie wat vervelend. Hoop voor je dat er geen cyste zit.. Succes! naar hoor die pijn! @ Dag t is hier gister en vandaag harstikke mooi weer gweest zonnig en droog dus heb gister heerlijk de was buiten gehad. Vandaag gewerkt & morgen nog een dagje. manlief heeft cursus is laat thuis.. Heb Jarno net in bed liggen maar wil nog niet erg slapen.. ach.. t is nog vroeg.. xxx