http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums4325-picture21145.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums4325-picture21144.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums4325-picture21143.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums4325-picture21142.jpg
wat een leuke foto's Sawi!! Monique: he bah hopenlijk is het geen cyste. waar heb je dan pijn eigenlijk??? Dani: en slaapt Jarno al lekker?? Nathan zit nu onder de vlekjes. maar de koorts is weg en hij eet weer. dus het gaat hier weer de goede kant op.
Hierboven 3 foto´s van de vakantie van onze Max. En een wielrenfoto van Bas. Hij was meer toeristisch aan het fietsen dan wielrennen Monique dan was ze echt uit haar doen. Ging het vandaag beter? O jee cystes, waar heb je pijn? Heb al lang buikpijn misschien is het ook toevallig zoiets heb een mirena spiraaltje. Pinguin: sneu voor Quinn hoop dat hij snel opknapt
Hahaha idd dezelfde vraag! Nou de pijn zit echt bij mn eierstokken. Heb toen door de mirena ook cystes gehad ( spiraal stimuleert cystes) van wel 5cm waar k echt veel last van had. Ik weet 100% zeker dat het mn eierstokken zijn omdat ik altijd pijn had van de eisprong toen ik de pil nog niet slikte. En ja omdat ik al eens eerder cystes heb gehad daar. Het is een hele rare soort pijn, vooral als ik net klaar met plassen ben merk ik het.. Met Famke ging het vandaag eigenlijk hetzelfde alleen was ze bij de opvang dus heb er niets van meegekregen haha. Ze wilde dus weer absoluut niet slapen, wel lief gespeeld.. Zal wel weer een fase zijn. We hebben vandaag ook de box afgebroken.. Ik zette haar eigenlijk alleen nog erin uit gemakzucht als ik bijv. ging koken o.i.d. @Sawi: Wat een scheetje is hij! Leuke foto's!
Hallo meiden Ben net weer thuis na 2 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen. Ik was sinds vrijdag steeds aan het overgeven en hield niks binnen. Maandag ging ik naar de ha en moest ik me meteen bij het ziekenhuis melden. Na een infuus knapte ik meteen wat op maar voel me nog zo beroerd merk ik nu ik thuis ben. Ik blijf misselijk en eet nog steeds zo slecht maar drink gelukkig nu al wat en hou het binnen. Vanmiddag ga ik naar de homeopaat en hoop ik dat ze me daar wel kunnen helpen. Ik ga stoppen en weer even slapen. gr
O Jessica toch, schrikken zeg. Hoop dat je snel opknapt en dat je snel kunt gaan genieten van je zwangerschap sterkte. Juffie inderdaad foutje Fijn dat Nathan weer eet gaat het toch de goede kant op Monique slaapt ze ´s nachts goed? Max slaapt sinds hij loopt juist minder wil denk ik niets missen van de dag Hij slaapt ong 1 uur hooguit 1,5 uur.
@ Sawi, wat een leuke foto's en wat een knul is het al! @ Jessica, he jeetje zeg, wat naar Gelukkig voel je je nu weer een beetje beter. Dit is ook niets zo en ik hoop dat je snel weer de oude bent.
Hey ladys @ Sawi wat een geweldige foto`s. We hebben voor Jarno ook zo`n blauw overalletje gekocht! Is nog een beetje te groot haha @ Jessica jee wat schrikken zeg!! Hopelijk voel je je snel wat beter en kun je toch genieten. Met jullie kindje alles goed? @ Juffie oh is het een van de 5e of 6e ziekte of gewoon vlekjes dat het virus het lichaam verlaat? Fijn dat hij weer opknapt! Met Jarno gaat het ook alweer beter. Hij is ontzettend vrolijk en eet ook al iets beter. Dit is de 3e dag ab kuur. Hij zit nog wel steeds in z`n oortjes met z`n vingertjes.. Vandaag is ie bij opa en oma geweest.. lekker hoor.. ik heb het er weer op zitten voor deze week. Vrijdag nog Sanne maar dat is thuis gelukkig en niet op t werk. Wel lekker weer vandaag he! Hij gaf hier zo`n 18 a 20 gr aan! Jarno ging gister tegen 9:00 slapen en vanmorgen moest ik hem 7:20 echt wakker maken.. Hij ligt er nu net gebadderd en al in en slaapt alweer! Vanmiddag bij m`n ouders ook 3 uur geslapen! Fijne avond! Liefs
Hoi meiden, Daar ben ik weer eens. toch wel leuk om te lezen dat ik gemist wordt . Dani: Nils heeft zijn eerste winter drie keer oorontsteking gehad in korte tijd. Zag toen de winters daarna met angst en beven tegemoet, maar hij heeft het daarna nooit meer gehad. Jessica: hoop dat het snel beter met je gaat en rustig aan doen! Joss: zo te lezen (als ik het zo snel goed heb gelezen) ga je fluitend door deze zwangerschap heen. Heerlijk. Sorry dat ik even niet op de rest reageer, maar ben net thuis van werken en wil zo mijn bed in duiken. Bij ons alles goed. isis heeft wel wat slapeloze nachten achter de rug. veel wakker 's nachts en wil dan steeds bij mij in bed liggen, tegen me aan geplakt, Op zich vind ik dat niet erg,maar ik slaap zelf dan toch wel slechter en na een aantal nachten achter elkaar breekt dat me toch wel op. Afgelopen nacht heeft ze eingdelijk weer eens een keer de hele nacht in haar eigen bedje geslapen, hopelijjk zet zich dat door!!! Groetejs!!
@Sawi: Nou 's nachts is nu ook ineens een drama.. Ze wordt tig keer wakker 's nachts en wil dan ook bij mij in bed.. Geen idee waarom ze zo vaak wakker wordt.. Vandaag wilde ze ook absoluut niet slapen overdag terwijl ze doodmoe was. Je zou toch zeggen dat ze dan goed zou slapen 's nachts @Jessica: Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!
Hey dames! @ Victoria, nou hopen dat Jarno dat dan ook heeft, nu wel en straks nooit meer! Breekt op he die nachten ik ken het! lekker dat ze vanacht heeft doorgeslapen, hopelijk zet dit door! @ Monique wat raar, je zult toch idd denken dat Famke doodop is! Misschien toch bang ergens voor? of iets van verlatingsangst? Succes! @ crocs... ik heb net een mt groter gehaald maar dan kom je in 24/25 nou deze zijn echt veeeel te groot. dus hou het gewoon bij 22/23 wel jammer want mt 23/24 is er niet zei ze.. die zouden perfect zijn! haha nouja ik zie wel hoelang hij deze aan kan voor die 7 euro..8) Heb ook laarsjes gekocht we gaan zaterdag weer naar de camping naar m`n ouders van m`n vader (Jarno`s opa) is jarig kan de lekker ravotten daar in de zandbak en met water! Fijne dag! Liefss
Monique vervelend zeg. Zouden het kiezen of tanden zijn of de groei op inderdaad angst. Zou misschien wat chamodent voor de tandjes proberen. Weer het ook niet hoop dat ze snel weer goed slaapt. Wielrennen bas was maandag 15e en gisteren 13e beide van de 19 deelnemers. Bas is wel jongste en kleinste kleuter die meedoet dus ben trots op mijn kleine wielrenner Max staat als meest fanatieke supporter aan de kant en zegt ´rennen, harder harder´. Schattig Dani balen van de crocs. Laarzen zijn altijd handig in Nederland Leuk naar de camping wij vertrekken zaterdag ook weer voor 3 dagen. Kinderen vinden dat heerlijk.
Leuk filmpje! YouTube - Facebook Inbox - ???Howard drum show!!! [HQ].mp4 Ik kom verder even niets melden hoor. Ga van het zonnetje genieten. Daaaag!
meiden sorry sorry sorry maar onze computer is nu echt dood!!!! Maaaaaar heb wel heeeeeeeel goed nieuws mag dinsdag de 25e toch weer bij mijn oude werk beginnen ...dus ik hoef niet te beginnen met de pil...had zondag ongi moeten worden en nog steeds niks te bekennen! maar geen symptomen dus cyclus van slag denk ik! Verder gaat het super...Eigenlijk neit zoveel te melden...sorry maar moet nog terug lezen! en zodra ik weer bij mijn moeder op de comp zit zal ik weer iets van me laten horen! We gaan eind juni zoiets nieuwe computer kopen
@ dimmel Yes wat goed nieuws! Voor hoelang heb je een contract? Spannend hoor overtijd.. en lekker dat je niet aan de pil MOET, maar dat het nu ook kan.. @ Adri idd leuk filmpje.. hij kan t wel! @ Sawi ah de jongste nou mag je ook best trots op zijn! En leuk dat Max zo aanmoedigd! hihi Wat een heerlijk weer he dames! t hele lange weekend! Yes! ff kijken wat ik morgen met de kids ga doen.. Liefss
@ Dimmel, wat een goed nieuws allemaal. Laten we hopen dat je niet een lange cyclus hebt, maar dat het gewoon patsboem raak is !!! hihi @ Hey Vic, leuk dat je er ook weer bent. Ik kom af en toe ook even voorbij vliegen. Net wanneer ik zin en tijd heb. @ Sawi, wat goed van Bas. Lekker sportief zeg Mijn vriendje is tot en met zaterdag in Oslo met 2 vrienden. Thuis lekker een beetje koetelen enzo .... doei
Vic...hallo!!! Welcome back! Dani...wat jammer van de crocs. Adriana...red je het een beetje zonder vriendje?? Voor je het weet is het alweer zaterdag. Hoe was je aanhangwagenrijles gegaan? En een leuk youtubefilmpje!! Dimmel...wat een fijn nieuws!! En je maakt het gelijk spannend Sawi...veel plezier dit weekend! Ik ben zelf echt niet zo van het camperen en vriendjelief ook niet. Maar voor kinderen is het geweldig! Misschien dat we het toch maar eens gaan proberen .