Wij zijn vanochtend toch maar even naar de huisarts geweest, omdat Isis zo huilerig en hangerig was de hele tijd. We hebben nu een kuurtje gekregen. Luchtwegen helemaal vol, oortjes flink rood. Hopelijk knapt ze snel op. Zo te horen hebben er meer dezelfde klachten. Beterschap allemaal. Het wordt tijd voor een zonnetje... Joss: we konden gelukkig nog wel uiteten zaterdag. Mijn vriend heeft het rustig aan gedaan, want die kon nog niet zoveel binnen houden... Ik had nergens last van.
Hallo Hier net terug van het werk, morgen ook een dagje en dan pas volgende week donderdag weer! Heerlijk zo weinig werken hihi Vince hoest ook nog steeds zo en ga denk ik woensdag even de huisarts bellen, misschien moet hij ook wel een kuurtje. Hij had ook een beetje bloed bij zn snot vannacht, zo zielig. Oh hij houdt me bezig, trekt de la los...sorry!
wat een gedoe met die ziekige kindjes zeg! Nathan heeft ook de hele dag verhoging gehad. Gisteravond zelfs gespuugd van het hoesten. Heb nu wat thijmsiroop gehaald en hopenlijk is het vannacht wat rustiger met hoesten. Heb zelf ook heel slecht geslapen door dat gehoest van Nathan dus ga er vroeg in
Beterschap met jullie snotterige en zieke kindjes. Max zet een stap los, ben helemaal trots Grappig in no time stapt hij waarschijnlijk heel de kamer rond zonder dat je nog nadenkt over hoe begon het ook alweer dat lopen. Bas liep met 14 maanden en 3 weken... dus ben benieuwd.. Kan ook nog wel even duren... Na zijn ziek zijn praat hij wel meer. Bas zei vandaag eendje en Max zei Kwak. Grappig. Vissi is visstick, opa, oma papa, mama ba is bas en bah ookwel viesss zegt hij, op, klaar, leeg, dich is dicht, aan, uit, nee, ja, bollebolle (op het boze bolletje) en hihihi zegt max hahaha. Maar vooral die en da. Gisteren zag hij een koek en zei kuk en wijst dan met beide handjes naar zijn borst Ma (max). Moesten zo lachen.. Stelletje wijsneuzen
Hieronder wat foto's van onze boefjes en Bas zijn tractaties als hij 4 wordt http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums3358-picture16307.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums3358-picture16308.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums3358-picture16309.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums3358-picture16310.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums3358-picture16311.jpg
@sawi wat een leuke foto's en die laatste foto echt een leuk idee! ohjee wat lees ik nu veel zieke kindjes hier! ik heb last van een lastig kindje en kan de oorzaak niet vinden...hij wil niet alleen spelen als ik hem even geen aandacht geef gaat hij me slaan en huilen! Weet soms echt niet wat ermee aan moet. Jullie misschien een idee?? Verder het praten hij zegt nu: papa, mama, oma, dat, ti ta= tik tak (klok), woef=hond, poe=poes, boe=koe. verder nog niet zoveel maar komt wel...het lopen is nog steeds 3 a 4 pasjes en dan hup op de kont haha! @dani heb je al gesolliciteerd? over 13 dagen lekker midweekje naar zeeland (port zelande van center parcs) lekker zwemmen ben benieuwd hoe diego reageert is toch al un tijdje geleden dat we zijn gaan zwemmen
Sawi wat een prachtige mannekes heb je! Mooi die donkere ogen! En leuk die traktatie!! Dimmel volgens mij is het weer een beetje sprongetjestijd. Dani zoek je echt iets alleen in de kinderopvang? Bleh@ zoveel zieke kindjes. Gek dat niemand nu meer over de mexicaanse griep spreekt eigenlijk he? Anaïs heb ik vandaag ook thuis gehouden van het kdv. Gisterenavond kwam ze thuis en had ze 39.2 Hadden ze blijkbaar niet gemerkt. Heb over een half uurtje een afspraak bij de huisarts. Toch maar even na laten kijken. De nachten zijn echt verschrikkelijk op het moment. Ze kan gewoon niet slapen omdat ze zo verkouden is! Ik heb donderdag trouwens een sollicitatiegesprek. In eerste instantie i het alleen ter vervanging tijdens zwangerschapsverlof. Maar zou wel fijn zijn weer aan het werk. Ga me zo klaar maken en dan even naar de huisarts. tot later!
Net terug van de huisarts. Wéér een dubbele oorontsteking. 2e keer binnen 2 maanden. Hij zei me er maar rekening mee te houden dat ze wellicht wel aan de buisjes zal moeten net als d'r broer. Ben in ieder geval blij dat ik nu weet wat het is. Ik ga nog even aan de studie nu ze slaapt.
O Pinguin gelukkig ben je nogmaals gegaan. Zullen dan inderdaad buisjes worden. Heb je nu iets meegekregen voor haar? Hoop dat ze snel opknapt. Dimmel: leuk even er tussen uit. En hoe gaat het met de kilo's? Hier nu 4,5 kg in 4 weken. Nog 6,5 te gaan. Hoe gaat het met de rest met hun afvalrace? Allemaal verschillende diëten zag ik, ik doe sonja. Gaat goed heb ik na Bas zijn zwangerschap ook gedaan. Raar: moest vandaag de HA bellen voor de uitslag van mijn bloedtest. Nu bleek er een tekort van B12 in de familie voor te komen en wilde ik nakijken of dat bij mij ook was ivm de vermoeidheid. Normaal zeggen ze bloed is goed maar nu zeiden ze: lijkt in orde hmmmm (ze leek verder te lezen) huisarts belt vanmiddag terug.
@sawi vorige week ongi geweest dus beetje teveel gegeten haha! vrijdag weer op de weegschaal dus...was 1kg bijgekomen (bloos) haha
Ik heb nu weer een kuurtje gekregen voor d'r. Bij een volgende keer zal het wel kno arts worden. Nu ik terugdenk was Quinn zo rond de 13/14 maanden toen het begon. Ik ben vandaag precies 3 weken bezig en 4,6 kg afgevallen. Gaat hard opeens. Heb totaal geen idee dat ik een dieet aan het doen ben. Ik wil er wel 20 kwijt dus ben nog wel even bezig
Pinguin: hebben we in ieder geval wat aan elkaar met z'n allen in de kilo-strijd Bloed was goed, raar dat nu de HA dat zelf moest vertellen, normaal is er dan iets mis in het bloed. Willen jullie ook weer eens een foto van jullie kleintjes plaatsen ben benieuwd... Hier de ramen versieren voor carnaval. Bas vindt dat geweldig
Hallo dames Ik ben de laatste tijd weinig achter de comp geweest maar bedacht me vandaag dat ik helemaal geen mailtjes meer kreeg over de updates enz. Bleek dat er nu dus een deel 2 is nou ja. Alles gaat goed hier. Lilly blijft verkouden en altijd met haar mond open zitten dus na het zoveelste dokterbezoek besloot de arts haar door te sturen na een kno arts. Mogen we volgende week heen gelukkig. Ben benieuwd hoop dat het ook wat doet want het is zo zielig om te zien dat ze steeds verkouden is en mensen kijken ook raar naar een kind met haar tong steeds uit haar mond(nou ja steeds maar vaak). Kreeg mijn 1ste open mond gedrag folder al mee toen ze 6 maanden oud was alsof ik er toen wat mee kan en nu nog steeds niet. Sinds gisteren erg misselijk heb zelfs overgegeven op mijn werk dus nu denken mijn ouders en mijn man dat ik zwanger ben. Was niet eens in me opgekomen maar nu denk ik steeds meer dat ik zwanger ben. Ik weet alleen niet meer wanneer ik voor het laatst ongesteld was dacht steeds ik schrijf het nog wel op tot die tijd onthoudt ik het. Stom want ik weet het niet meer. Was een maandag maar ja welke. Dus ik weet niet of ik kan testen al. Nu maar steeds afwachten tot over 1,5 week of ik maar ongesteld word. Helaas denken al mijn collega`s nu ook dat ik zwanger ben iedereen heeft het erover. Ik heb nieteens gezegd dat ik bezig was met zwanger raken. Ik heb even een vraagje trouwens. Krijgen jullie kindjes nog 2 flessen per dag?? Lilly krijgt er 1 `s morgens om ong 7.00 alleen gewone melk en dan gaat ze terug in bed en 1 voor het slapen gaan maar dan van opvolg melk(vraag me niet waarom maar die is van opvolg melk ik heb nu nog 1 pak en dan gaan we over op gewone melk). En eten alle kindjes al zelf het warm eten en ook niet meer geprakt?? Gr Jessica
Hey dames @ Ping nee hoor niet alleen in de kinderopvang. Lijkt met wel het leukst maar bieb bloemen of kledingwinkel oid vind ik ook wel leuk! Wat voor studie doe je? misschien wel al verteld maar weet niet meer Wat naar dat ze weer ooronsteking heeft hopenlijk knapt ze snel op! @ Sawi heb je t ook aan de ha gevraagd dan? wel vaag. Leuke traktaties! Ik zal morgen of overmorgen ff foto plaatsen @ Jessica Hier nog 1 klein flesje van 90 cc voor slapen gaan. Zijn em aant afbouwen. Smorgens brood en karnemelk en tussen de middag eigenlijk ook. Hier nog gewoon geprakte eten en niet zelf. brood en fruit wel stukjes zelf Och nou spannend dan of je zwanger bent of niet. Weet je man niet meer wanneer je ongi was? Hier onthoud hij t beter dan ik haha ik moet het ook opschrijven hoor! succes! @ Dimmel oh lekker weg!! nee nog niet gesolliciteerd wel ingeschreven voor gastouder opvang enz. ja een open sollicitatie gestuurd.. Nou vandaag bij neuroloog geweest geen aangezichtspijn waarschijnlijk. Bij tandheelkunde geweest en nu denken ze wortelkanaal behandeling aantal jr geleden 3 kanalen dat daar nog een verstopt kanaal zit en dat rommelt. gezien dmv foto. Denk waarom ziet mijn tandarts dat dan niet!! :x maar goed dus daar moet ik een afspraak voor maken bij gespeciliseerd iemand daarin en nie bij tandarts. hopen dat het dan beter gaat!! Liefss
Hoi allemaal, Pinq: beterschap met Anais. Hopelijk wordt ze snel weer beter en gaat zij (en dus jij) weer lekker slapen . Jessica: spannend!!! Kan je niet terugrekenen dmv de dingen die je hebt ondernomen. Ik kan me dan altijd opeens weer herinneren op welke onhandige plek ik naar het toilet moest en er geen kon vinden. Dani: je blijft zo wel bezig met bezoeken aan artsen. Hopelijk komt er snel een oplossing voor je. sawi: wat een leuke foto's en wat een leuk idee voor een traktatie. Die ga ik onthouden! Met Isis gaat het gelukkig al wel weer beter. Maar ze is nog steeds erg jengelig en veel aandacht nodig. Misschien toch ook een sprongetje, net als bij jullie Dimmel. Want volgens mij is het niet alleen ziek zijn bij haar. Hier geen stapjes en geen woordjes. Nou ja, mama, dat is enige woordje wat ze zegt. Ach ja, komt vanzelf. Fijne avond
Meiden Vince loop! Haha oh wat ben ik trots. Hij liep al steeds vaker kleine stukjes van 4 pasjes, maar gisterenavond toen Gert en ik met hem aan het spelen waren liep hij zo de halve kamer door. Ik was vanochtend wel benieuwd of hij het gelijk weer zou doen, en ja hoor! Hij heeft al 2 avonden weer goed gegeten en een stuk beter geslapen. Volgens mij raakt hij door zijn sprong heen. Wel nog verkouden maar ook dat neemt af. @jessica, oh wat spannend meid. Ik zou er een testje op wagen hahaha Vince heeft al heel lang alleen een ochtendfles met peutergroeimelk. @dani, oh nee, niet te hopen dat ze nu weer iets met die wortel moeten. @vic, gelukkig dat het minder wordt. En er is echt een 13 maandensprong hoor! Hier was het een hele dikke zelfs... @sawi, ramen versieren voor carnaval Zo ver gaan we hier in zwolle niet....waar versier je ze mee dan? @ping, oh wat balen zeg van die oorontsteking... Nou meiden ga weer vangen haha
hoe gaat het met de zieke kindjes? hopelijk worden ze al snel beter! Hier is het andersom mama is vannacht verkouden geworden dus hoop niet diego aan te steken beetje opletten met kusjes geven en wat vaker me handen wassen! Verder is het hier rustig! niet veel te melden! @joss wow hij loopt leuk zeg! @jessica diego krijgt nog alleen voordat hij gaat slapen een flesje van 135 a 140cc gewone melk en 's morgens krijgt hij melk uit de tuitbeker. eten krijgt hij ook niet meer geprakt! hij vind het het lekkerste uit de hand haha als je met een vork komt draait hij zijn hoofd en neemt het met zijn hand eraf haha! och ja dat komt wel! @foto weet niet meer wie het vroeg maar hier een foto van diego nu! Bekijk bijlage 48920
Hooiii Hier gaat het ook goed!! M`n muis deed het ff niet errug vervelend maar na ff prutsen nu wel weer.. Jarno sliep vanacht lekker door, en is vrolijk 1 kiesje is bijna door en de andere is aant doorkomen. 4tandjes onder dan een gat en dan een kies haha hij heeft nu wel rode billen en de poep is wat zuurder.. heeft er wel last van.. Wat hebben jullie op de voortafel staan? Ik op moment dus niks meer. Hij zit overal aan plantjes kaarsjes alles moet van de tafel e.d en ik heb em al 100 keer gewaarschuwd pedagogische tik ovr z`n vingers en in de box gezet maar niks helpt haha Jarno gaat staan en loopt overal langs hij probeerd zelfs langs de muur te lopen. Nu gaat ie al oversteken van de bank naar de tafel dus ben benieuwd! Zal straks ff foto maken en plaatsen! @ Dimmel beterschap! @ Joss aaah leuk leuk!