December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dimmel, Tjee dat is schrikken. Bij ons in de buurt fietsen ook vaak van die onvoorspelbare oudere mensen. Durf ze ook bijna niet in te halen. En wat een lange cyclus heb je dan! Echt balen van je nega test.

Wolly, fijn dat hij dan in ieder geval goed gemutst was. Dus hij is lekker de joker aan het uithangen?

Sawi, ik hoop dat je snel een medicijn gevonden hebt wat goed werkt. Nu is het inderdaad kiezen uit 2 slechte oplossingen. Hoop dat de kinderarts wat voor je kan betekenen.

@all, heb niet alles terug gelezen sorry!

2. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wolly gelukkig maar dat hij goede zin had.
    Hier 2 sinds een half uur gillen. Beide liggen in bed:). Denk dat Bas zelfs lang gaat slapen.

Dagdromer heb kinderarts gebeld of ja de balie en hij zat telefonisch vol:$ maar ze zou een briefje in zijn postvak leggen. Lijkt me 1 minuut werk voor hem ene medicijn ruilen voor een anders, of zou het zo simpel niet werken;)

O jee buurtjongetje is thuis en maakt veel lawaai hoop dat beide jongens toch gaan slapen.

3. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Dani

Ik bedoel dat je dan nog echt een "baby" hebt als het weer wat warmer word. Niet echt zomer maar de mei maand enz.
    Als ik het beter kon plannen zou ik wel uitgerekend willen zijn in Mei of zo. Lekker de zomer thuis met een baby die nog makkelijk te verplaatsen was. Maar ja ik kon niet plannen en heb weer een winter baby.
    Ik vind het een beetje naar als je denkt aan een winter zoals afgelopen jaar dan kom je dus weinig buiten.
    Maar dat geld ook wel voor jou omdat je met een dikke buik loopt in die tijd en met glad weer moet je er toch niet aan denken.

@ Sawi
    Kan indd geen kwaad om gewoon weer even naar de arts te gaan.
    Er zijn zoveel middelen.

@ Dimmel
    Dat is schrikken met je aanrijding.
    Als ik in de auto zit denk ik steeds die k.t fietsers wantz e steken zomaar over of steken geen hand uit.
    Maar moet bekennen dat als ik alleen fiets ik soms ook gewoon even snel oversteek. Ik steek wel mijn hand altijd uit.
    Was de vrouw boos of verbaasd??

@ Wolly
    Wat lekker dat je snel afviel na je bevalling.
    Ik hoop dat je nu niet zoveel aankomt want leuk is anders natuurlijk.
    Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment ook gaat kijken indd naar je leeftijd en je gezondheid en dan bedankt wat het beste is.
    Vervelend dat je schildklier ook niet goed werkt. Had je hier veel last van in je zwangerschap??
    Vind het zo fijn voor jullie dat het zo goed gaat thuis. Dacht wel vaak aan jullei want al die allergieen en overgevoeligheid is niet fijn. Voor jou niet maar zeker voor Jayden.

Ik heb vandaag even een of dag maar voel me al dagen heerlijk. ik ga zo goed vooruit. Ben gisteren even met de bus weg geweest met Lilly en voelde me heerlijk.
    Het eten gaat ook zo lekker dat ik weer een beetje aan het aankomen ben eindelijk.

Lilly eet sinds vanochtend zo vies ze houdt het brood lang in haar mond en spuugt het dan uit en wil het dan het liefst weer terug maar dat mag niet van mij. Helaas met een off dag en je kind die dan zo vies eet werd ik even erg misselijk. ( en een foutje ik had gisteren de medicijnen vergeten omdat het zo goed ging, dus werd vanacht al wakker van mijn maag) Mijn schoonvader heeft haar opgehaald en die ging met haar naar de kinderboerderij en ze eet daar ook en dan haalt mijn man haar op.
    Morgen weer een nieuwe goede dag denk ik dan maar.

Ooh ja ik wilde het eerst niet zeggen maar ik doe het toch. Maandag om 15.00 hebben we een geslachtsbepalings echo. We zijn zo nieuwschierig en benieuwd.
    Ik weet zeker een meisje en mijn man een jongen dus we zien het wel.
    We houden het dan even voor de fam geheim tot de bruiloft op de 25ste en dan vertellen we het eerst mijn zus en zwager.(Als kado)
    Ik zal het hier wel zetten want dat maakt niet uit haha. kan ik het toch kwijt.

Fijne dag allemaal

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessica: fijn dat je je beter voelt!!

meiden heb vanmorgen lichtpositief getest:)

we gaan er van uit dat het nu gewoon goed gaat!

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    :D Juffieeeeeee Gefeliciteerd!!! :D

Helemaal goed joh! En superleuk dat je bijna gelijk op gaat met Dani :).

Het gaat gewoon goed deze keer! Lekker vlot weer hoor.
    X Joss

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    woohoo juffie! Gefeliciteerd!!:D

7. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Yeah Juffie!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!

8. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen Joss!!!!!! Ik zie dat je ook online bent!

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

AAAAH JUFFIE!!!

GEFELCITEERD!!!!

Dan gaan we idd bijna gelijk op!! Leuk leuk! Hoe voel jeje??

@ Jessica oh nu snap ik wat je bedoeld! Idd lekker dan naar buiten. Nee hoop niet dat het veel gaat sneeuwen dit jaar!

heb straks cursus om 11:00 ot 16:00 bah! En tis weer net zo mooi weer..

Doei! X

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bedankt allemaal!!:D

11. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Juffie Gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws zeg:)
    Er vanuit dat het goed gaat. En als je vragen of twijfels hebt gewoon VK bellen. Stelt jezelf vaak sneller gerust vond ik tenminste.

12. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Goeiemiddag aussie! :D Ik was er alweer vandoor denk ik hahaha.

Dani, bah cursus op zaterdag...hoe plan je het zo!?

Jessica, spannend!!! Ik gok op een jongen :) Leuk dat je het deelt met ons.

Meiden ik had me toch weer een blunder....
    Ik was vanochtend al druk in de weer om een vaderdagcadeautje te kopen....ik dacht nl dat het morgen al vaderdag was hahaha. In mn agenda stond het ook voorgedrukt maarrrrrrrrr toen ik het cadeautje al gekocht (en gegeven had omdat het een koikarper was die niet te lang in het zakje mocht zitten) kwam ik erachter dat er een B achter stond. Het is morgen dus vaderdag in Belgiƫ en volgende week in Nederland..............:) :D Nou ja we hebben er wel om gelachen!

Ik heb er nu denk ik wel voor gezorgd dat de 16 jarige winkelbediende die me hielp bij het vangen van de vis, ook een cadeautje voor zn vader gaat kopen vandaag. Hij bedankte me nog voor de tip nl ;) :D

13. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Juffie: gefeliciteerd! Super goed nieuws.

Joss: je kan het gooien op de zwangerschapshormomnen, leuk verhaal. ;)

14. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Even snel ik heb een ziek meisje om me heen hangen. Gisteravond 38.8 nu steeds 38,4 al 2 dagen niks eten enz.

@Juffie onwijs gefeliciteerd.
    Ben zo blij voor jullie. En alles gaat nu goed dat weten wij allemaal zeker hier op het forum.

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bedankt jessica! Beterschap met je meisje.

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

@ Jessica beterschap met je meissie!

@ Joss hahaha ja hoor.. ;) ik dacht vorig jaar ook dat het een week eerder vaderdag was, druk met cadeaus meegeven e.d.! later wezen m`n collega`s erop dat het Belgie was! :)
    Ja ik plan die cursus niet haha
    Ging over opvoeden e.d. altijd handig haha

@ Juffie hoe ver ben je nu ongeveer en hoe voel je je?

---

Dames met een (bijna) 2e kindje, kregen jullie eerder een buikje dan bij de 1e?
    Ik heb zo last van m`n darmen heb nu al een pyama broek aan want m`n rokje zat gewoon strak! :$ zal ook deels door darmen komen, maar heb wel eens gehoord dat je bij een 2e veel sneller en meer uitdijdt!
    Ook ben ik zo moe! kan de hele dag wel hangen en slapen.. maar goed dit gat (hopelijk) over na een paar weken, en m`n borsten doen een beetje pijn.. Hoop dat ze niet voor de bevalling al gaan lekken.. hoe ging dit bij jullie?

Liefss

17. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Dani

Omdat ik zoveel ben afgevallen kan ik niet meepraten over eerder dik worden. Ik pas mijn gewone broeken nog maar lijk dan wel raar dik in sommige broeken.
    Als ik een zwangerschapsbroek aan doe ben ik ineens heel erg zwanger haha.
    Mijn borsten doen minder pijn als de vorige keer moet ik zeggen. Misschien omdat ze nu minder melk kanalen open moeten maken enz. Ik heb geen idee hoe het kan.
    Van de vorige weet ik nog dat ik mijn bh liggend uit moest doen omdat het zoveel pijn deed staand. ( heb ik nu af en toe maar lang niet zo erg als bij de 1ste).
    Ik had de eerste weken ook echt een zwaar gevoel op mijn maag en kon ook geen strakke broeken en liep veel in mijn jogging/sport broeken rond omdat ik die over of onder mijn buik kon doen.

Ik heb net een veiling op vakantieveilingen gewonnen en ben er niet eens super blij mee. Op een gegeven moment werd het eerder een sport dan dat ik het echt wilde.
    Ik heb nu 2 kaarten voor het concert van Kane aankomende vrijdag en weet niet eens wie ik mee wil nemen enz. En ik ben niet echt een fan van Kane. Lekker slim allemaal. maar ze zijn maar 15 euro ps inp 35 euro ps.
    Nou even iemand bedenken die met me mee wil en of ik zelf wel heen wil.

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hahaha waarom heb je erop geboden dan? t is wel verslavend he?!
    Ik heb eens meegedaan voor kaarten voor puur hollands. Arie en ik er geweest maar t was echt geen bal aan! Allemaal tokkies hahaha hou dr helemaal niet van!

Ja bh doet bij mij ook zeer maar das meer m`n rug.. Zwangerschapsbroeken vind ik t nog te vroeg voor hihihi
    Ja je hebt een lastige start gehad he.. voel je je nu weer wat beter?
    Hoe is het met Lilly?

Liefss

19. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Ik begon met 1euro en dan word je overboden en voor je het weet wil je winnen het is net gokken.
    Ik kon niet stoppen. Dacht ook steeds is geen geld maar lang niet bij nagedacht dat ik het niet eens super leuk vind.
    Heb mijn nicht gebeld die is Kane fan misschien kent zij mensen die heel graag heenwillen voor weinig geld.
    Anders misschien mijn zusje die in A`dam woont.
    Hier nog dames geintresseerd???

Tja ik ben het wel gewend hoor slechte een slechte start want nu ik zoveel vrije tijd had ging ik terug denken en bij Lilly denk ik dat ik het ook gehad heb alleen toen was ik alleen. Als we toen niet aten een paar dagen dan niet en ik kon gaan liggen wanneer ik wilde. Nu moet je alles plannen en vooruit denken en alles gaat zoals Lilly het wil en niet zoals ik het wil haha.
    Zoals ik me nu voel met medicijnen is prima. Zo red ik het wel en kan ik tenminste wat eten en kan ik weer genieten.

Met illy ach dat arme meisje vanaf gisteren al niks eten en 38.8 vandaag 38.4 en weinig drinken en ze deed 2 uur over een appel om die op te eten. We hebben de hele middag op de bank gelegen kijkend naar babytv en ze voelde zo warm aan. ik had gewoon een kacheltje op mijn buik liggen.
    Rond 18.00 in bad gedaan en dat vond ze heerlijk en zat ze wel 25 in in en toen in bed.
    Ze krijgt 1 kies en de laatste hoektand dus we denken dat het dat is of de waterpokken want ze heeft woensdag op het kdv de hele dag gespeeld met iemand met waterpokken.
    Ik hoop zelfs dat het dat is dan heeft ze het maar gehad.

Heb je het al iemand anders dan Arie verteld??
    Gaan jullie wachten of kan je dat niet??
    En puur hollands wat is dat?? Moet ik dan denken aan een concert met wolter kroes of meer frans bouwer enz??

Gr

20. bbugaboo

bbugaboo Lid

30 dec 2008
    15
    0
    0
    Joehoee!! Gefeliciteerd Juffie!! geniet er van!

Deel Deze Pagina