December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bedankt!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Jessica: sorry geen fan van kane. (heb er zelfs een hekel aan;))

Dani: ben nog geen 4 wk. Maandag pas. Nog heel pril allemaal dus. maar het voelt wel goed. Ben af en toe misselijk en vanavond met avond eten geen zin in vlees en gebakken aardappeltjes. Heb ook weer de hele dag honger:) Van mijn borsten geen last. maar als ik er in knijp (sorry:)) dan kmot er dus wel wit spul uit.
    Lekte bij Nathan al ruim voor de bevalling dus ben benieuwd.

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Juffie ik heb ook al geknepen haha maar hier komt er gelukkig nog niks uit!
    Haha ook al geen zin in eten? ik wel in lekkere dingen net nog een magnum gold op hihi :)

@ jessica ja meer wolter kroes, marrianne weber was er en koos alberts echt vreselijk haha je moet er van houden. Wij dachten dat er veel leukere artiesten kwamen..

Ah beterschap nogmaals voor je meisje. Ja hopelijk is het dan de waterpokken.. Jarno heeft al een week dunne luiers. Dacht eerst de warmte maar denk nu ook wel kiezen..

Ik heb het 1 collega / vriendin verteld.. ik kwam binnen en ze wist dat we er mee bezig waren (van de weinigen) en ze kon het gewoon aan me zien, ze vroeg gelijk voel je je wel goed? offe.. ben je zwanger met een big smile.. ja toen moest ik heel hard lachen en was ook wel verbaasd!
    t rare was 2 weken terug legt er een meisje van 3 haar handje op m`n buik en zegt jij hebt een baby in je buik! :$ zeg ach nee ik heb gewoon een dikke buik! maar die maandag daaro teste ik wel posi.. is dat raar of niet???

We proberen er nog ff mee te wachten.
    M`n broer woont ruim 3 jr in Canada en komt voor t eerst in die 3 jrn naar NL hij heeft Jarno ook nooit gezien. M`n ouders halen hun op in Parijs blijven ze 2 a 3 dagen en komen dan hierheen.. en net voor ze weggaan (vrijdag) hebben wij (donderdag) de echo.. zou dus leuk zijn om te vertellen als ze terug komen.. maar of ik t volhou...
    T is nog zo pril denk ik dan.. maar ach mocht het mis gaan waar we niet vanuit gaan, maar dan vertel je t ook.. dus lastig! haha

nou ik ga naar bed ben bekaf!
    truste!

xxx

4. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@ Juffie: Proficiat:D Wat super!!!

@Dani: Toen ik net zwanger was van Famke liep ik stage in groep 1 van de basisschool. Niemand wist daar toen nog wat van mn zwangerschap af en toen kwam er ook een meisje aan en die zei ook Jij hebt een baby in je buik he? Een meisje he?
    Nou zo gek! Was toen nog niets van te zien. Ze bleef ook steeds vol houden dat het een meisje was haha.:D
    Ik geloof wel erin dat kinderen die dingen kunnen aanvoelen!

5. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Pff, hier was het vanochtend al kwart voor zes. Nu het zo vroeg licht is 's ochtends, zijn ze steeds zo vroeg wakker. En ze zijn allebei niet te genieten! Bleh, ik ga zo maar met ze fietsen, misschien dat ze dan een beetje opvrolijken.

Bij de eerste begon ik een buikje te krijgen bij 16 weken, terwijl bij de 2de was bij 12 weken al duidelijk te zien dat ik zwanger was.

6. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Hey dames

zie mensen die zwanger zijn!!! van harte gefeliciteerd!!
    Ben echt een poos niet meer geweest en dacht net laat ik eens kijken of de pagina nog actief is!!!

Hier gaat alles goed we zijn bijna 3 weken geleden getrouwd en zijn op huwelijksreis na Dominicaanse geweest ZONDER kinderen nou dat was wel even wennen hoor 2 dagen voor vertrek na huis had ik wel heimwee!!!!

Dames een fijne zondag

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @mama05, sjee gefeliciteerd. Lijkt me heerlijk maar ook heel vreemd om zonder kids op vakantie te gaan. Wat lekker naar de DR Hmmmmm ben jaloers... Hoe gaat het verder met je? Heb je een mooie bruiloft gehad?

@dani, en andere zwangeren die geinteresseerd zijn....Ik was bij Vince 16 kg aangekomen, nu bij bijna 35 weken staat de teller op 8! Terwijl ik me niet inhou met snaaien....???
    Mn buik is steeds ongeveer even dik geweest. Heb ook niet het idee dat ik eerder dikker werd, positiebroeken waren weer nodig bij een week of 14. Bij Vince verloor ik 1 maal tussen door wat melk. Nu als ik er in knijp komt er wel soms wat uit, maar ik lek niet. Borsten zijn ook veel minder heftig gegroeid....bij Vince van C naar E en nu van C naar D. Ik heb precies dezelfde kleine kwaaltjes (maagzuur en vlagen van vermoeidheid, vlees en warm eten eet ik matig). Bij Vince lustte ik geen koffie, nu nog wel. Nu op het laatst speelt mijn bekken geregeld op, omdat ik Vince nog te vaak moet tillen...maar ja ook dat is logisch.
    Zo kunnen jullie gaan vergelijken hahaha ;)

@vic, sjee lekker op tijd idd...en dan ook nog vervelend zijn grrrrr soms he? ;)

@dani, ohw wat leuk dat je je broer dan weer ziet binnenkort. Lijkt me heel vreemd om zulke close familie zover weg te hebben zitten. Heeft hij ook kinderen?

@jessica, hmmm voortaan maar pas gaan bieden als je het echt helemaal fantastisch lijkt.... ;) Hoe is het nu met Lil? Waterpokken?
    Heb jij ze vroeger wel gehad? Schijnt gevaarlijk te zijn voor zwangeren die ze niet gehad hebben...

Hmm weekend zit er alweer op. Ik had gedacht dat het beter weer zou worden. Morgen en overmorgen nog werken en dan heb ik verlof. Pffff ben het ook zoooooooooo zat joh. Met een beetje geluk kan ik 3 weken vakantie nemen, aansluitend aan mn verlof en dat betekent dat ik pas 1 nov. weer hoef te beginnen :$ :D

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

mama: gefeliciteerd met jullie huweleijk! lekker zeg zo ver op vakantie! maar lijkt me ook gek zonder kids.

Joss: zo maar 8 kg. daar ga ik ook voor. Bij Nathan was ik er 20 aangekomen. Borsten toen ook behoorlijk gegroeid. van a naar c. dat mag nu wel weer eigenijk;)

Heb ook me banner maar veranderd. vanmorgen weer getest en toch wel echt duidelijk nu

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: zie dat we precies een week schelen!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie...ook vanuit dit topic van harte gefeliciteerd!! Die banner staat je goed!!!

Ik kom straks even terug lezen. Ben op mijn werk en ga eerst maar eens de post halen en nog een bakkie koffie inschenken. Heb het nodig :)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    werkze dag!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mama...nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Lijkt me een prachtige reis. Veel gezien natuurlijk??

Dani...ik had zelfs de zwangerschap van Stan al dat ik in de eerste weken mijn broek niet dicht kreeg. Ben benieuwd hoe dat bij een eventuele 2e zwangerschap gaat. Ik was echt ontzettend groot. Maar alles naar voren. Van de achterkant af kon je het amper zien. Maar Stan was groot en ik had volgens de vk en gyn heel erg veel vruchtwater. Dat heb ik ook geweten toen mijn vliezen braken ;)

Joss...echt nog maar heel eventjes en dan lekker verlof! Ga er wel van genieten he? Niet nog ff de ramen doen en de afzuigkap met je tandenborstel schoonmaken, haha!

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Juffie nou super zeg! gefeliciteerd! Ah leuk een week verschil ;)
    kan nog alle kanten op!

@ Joss dank u voor de info! haha
    M`n borsten zijn al wel iets gegroeid. merk het a/d bhs en Arie zei het gister ineens hahaha :)
    snaaien begint hier ook al haha maar let er wel op hoor.. bij Jarno was ik 16 -18 kilo aangekomen geloof ik

@ Dag zo de 1e week al je broek niet meer dicht! Je was dan zeker wel mooi zwanger! alles zo van voren.. ik merk wel dat t iets strakker zit als normaal en dan nog maar 5 weken! beloofd nog wat haha
    maar heb ook wel richeltje spek van m`n zelf dus betwijffel of je duidelijk vroeg kan zien of ik zwanger ben .. ;)

@ mama nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Zo zonder kids op huwelijksreis! Lekker maar kan me voorstellen dat je heimwee krijgt naar je kids! Lekker hoor!

@ Vic zijn je kids vandaag wat beter te pas? ;) Bij jou dus ook een 2e eerder zichtbaar!

@ Monique oh bij jou dus ook al een kindje.. naja gek he?! haha

--

Vanmorgen bij Cb geweest moesten vet lang wachten zeker 20 min. Jarno speelde eerst nog wel, daarna werd ie al drentelig ging ie voor de deur van de arts staan gooit ze de deur ineens open dus tegen z`n hoofd nou toen was het helemaal gebeurd hahaha arm kind!
    Maar alles was prima. Jarno heeft een brede bouw / brede rug, is lang, en een tikkeltje aan de zware kant :D maar ze vroeg ook of hij veel drinkt en wat.. zeg nou ja drinkt best veel water, roosvicee en diksap. Zegt ze als hij water en thee wil drinken kun je hem dat het beste geven en zo min mogelijk sap want dit hebben ze nog niet nodig en hier kun je t gewicht dan nog een beetje mee regelen..
    Ze zei ook je kunt beter thee met 1 klontje suiker geven dan een beker sap..
    Nouja we zien wel! maak me er niet zo druk om hoor! Ik vind hem echt niet te dik eruit zien!

liefss

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

#1094 Dani84, 14 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2010
    December mama`s 2008

Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 9500gram, 78 cm, maatje 80/86 (27 mei`10)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 12.500gram, 80 cm, maatje 80/86 (8 juni '10)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 11.600 gram, 82,5 cm, maatje 80/86 (4 juni`10)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9600gram, 78.5 cm, maatje 74/80 (9 febr '10)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 12.800 gram, 85 cm, maatje 86/92 (14 juni`10)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 11.800gram, 81 cm, maatje 80/86 (12 apr `10)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 10.500gram, 79 cm, maatje 80/86 (6 mei`10)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 10.700 gram, 81,5 cm, maatje 80 (16 mrt '10)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10)

6 meisjes & 8 jongens

agenda
    2010

Augustus:
    28: Joe en Aussie CB

September:
    13: Max en Sawi CB

2011
    Januari:

Februari:
    14: Jarno en Dani CB (arts)

Verjaardagen

4 Januari 1986 Dimmel
    14 Januari 1978 Mama05
    9 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    31 Mei 1981 Dagdromer
    4 Juli 1984 Juffie
    4 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    9 september1981Joss
    19 September1972 Pinguin
    31 Oktober1985 Moe

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

@Jarno`s gegevens ff aangepast.

15. Monique4

@Dani: Ik zie net dat er in de lijst staat dat ik 24 maart voor t laatst naar t CB ben geweest maar dit was 27 mei!

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Kloppen voor de rest de gegevens wel?

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @juffie van harte gefeliciteerd meid! wow leuk zeg

@jessica ze wist het niet meer ze bleef vragen hoe kan het nou!

hier nog steeds geen ongi te bekennen. ga morgen de ha bellen voor een afspraak want vind dit toch niet zo fijn!

jullie vanmiddag nederland kijken? ik moet alleen kijken mannetje is jarig en moest toch werken en diego gaat altijd rond 1u kwart na 1 naar bed...

18. Monique4

@Dani: Ja de rest klopt!

Ik wil ook graag voetbal kijken zometeen, alleen Famke ligt net al een uurtje in bed dus denk dat ik als de wedstrijd begint amper kan kijken haha

19. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Nog een par uurtjes en dan weet ik of het een jongen of een meisje is.
    Ik word toch wel een beetje nerveus terwijl het nergens op slaat.
    Heb gisteren een heerlijke dag gehad. Eerst even koffie gedronken op het werk en `s middags voor het eerst weer eens op visite geweest. Voelde heerlijk om weer even uit huis te zijn.
    Dus vandaag lekker een stuk gewandeld en ik voel me nu weer heerlijk. Een beetje moe maar ja heb ook zo lag niet gewandeld buiten.

Straks lekker voetbal kijken alleen want ondanks dat mijn man thuis is is hij geen voetbal liefhebber. Hij mag dan lekker Lil verzorgen en kijk ik verder haha.

@ Joss
    Lekker dat je al bijna verlof hebt het schiet nou ook wel op voor jullie.
    Het kamertje is helemaal klaar nu?? Krijg je al de neiging om alles te soppen enz.

@ Dani
    Grappig dat z`on klein kindje dat dan zegt he. Je hoort het wel vaker.
    Op mijn oude werk hadden we een oud kraam verpleegkundige zitten en die voelde altijd aan de buiken en had altijd de weken goed.
    Wat een leuk idee om het dan vertellen tegen je fam. Wat spannend dat je broer komt. Heb je wel goed contact met hem verder??
    Lijkt me raar hoor mijn zussen wonen max 30 min bij me vandaan en dat vind ik al ver haha.

Ik was bij Lilly 8 kilo aangekomen maar met gewichtsverlies erbij 18 kilo. Wat was 10 kilo kwijt natuurlijk en kwam 8 kilo boven mijn startgewicht uit.
    Was het wel zo kwijt. Was nu 7 kilo kwijt en er zitten ernu weer 2,5 bij. Hoop weer op max 8 kilo of zo te komen. Ik ben best wel dik dus zie het niet zitten om veel aan te komen.

@ Mama
    Wat lekker op vakantie met zijn 2tjes. Zal de laatste keer zijn voor de komende jaren.
    Nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Zag erg mooie foto`s op je hyves. Je was een stralende bruid.
    Hoe reageerde je meiden toen jullie weer thuis waren???

Jullie horen later wel van me wat het is geworden.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    jessica...spannend hoor!

Deel Deze Pagina