goedemorgen, wat een zwangere haha! Ik ga vndg de ha bellen had gister geen tijd en vndg heb ik de hele dag niks te doen (met uitzondering van poetsen en strijken). Heb nog 1 testje hier en wil die wel doen maar denk toch dat ik teleurgesteld wordt dus. Jullie zaterdag nederland kijken?? Wij zitten hier of met zun 7e of 10e...moet van 3 mensen nog iets horen dus ben eens benieuwd drukke boel dus! maar wel gezellig natuurlijk en als ze winnen al helemaal!
nou heb de ha gebeld en moet morgenvroeg weer plas brengen en gaan ze daar nog een testje doen, is het negatief dan gaan ze bespreken hoe en wat nu dus ben eens benieuwd!
Wel vervelend zeg, maar hopen dat de ongesteldheid niet voor niets weg is gebleven. Duim voor je voor een positieve test. Wel fijn dat ze zo niet het gaan onderzoeken, blijft wel erg lang weg nu he!
Weet niet meer of ik het al geschreven heb de zwangerschapshormonen zijn sinds vandaag in volle vaart in mijn lichaam gekomen. Ik moest huilen om een mooie zin in een liedje op de radio. Ik vergeet een hoop (zoals wat ik geschreven heb enz) Maar Lilly heeft sinds gisteren echt de waterpokken. Ze heeft tot nu toe pokjes op haar romp en een beetje op haar been. Vanochtend zag ik er 2 in haar gezicht maar die waren vanavond al weer bijna niet meer te zien. Ze heeft er weinig last van tot nu toe. Ze gaat elke avond in een zemelenbad en word dan helemaal ingesmeerd met calendulan(doen we 2x pd). Ze gaat dan helemaal er lekker voor zitten en als ik zeg ga maar liggen op je rug gaat ze heel snel liggen en kan ik haar verder insmeren. Ze geniet er gewoon van. We waren vandaag gaan lunchen omdat mijn man avondienst had ik alleen vanochtend naar mijn werk was geweest(besproken wanneer ik weer kom werken). Bestel ik een varkenshaas sate(eet ik nooit en had er nu zin in) had ik nog gezegd dat hij doorbakken moest zijn omdat ik zwanger was komt hij op tafel is hij half rauw. Na overleg word hij terug gestuurd en moet ik 30 min wachten op mijn eten terwijl mijn man wel zit te eten. Hij is klaar komt mijn eten en weer zijn er stukjes rauw ik at en nu omheen en toen ze vroegen of het lekker was vertelde ik ze nou het is niet echt gezellig eten zo. Ja zegt ze het is ook niet handig om zulk eten te bestellen want dat kan nooit echt gaar worden in de keuken en ach jij keek eerst hoe hij at nu kon hij naar je kijken. Ik was helemaal overweldigd en durfde niks meer terug te zeggen. Mijn man heeft afgerekend en ik zat te wachten op hem en moest zo huilen gaan we eindelijk eens iets leuks doen sinds tijden en dan gebeurd dit. Ik werd helemaal emoitioneel van de hormonen en van het feit dat het gewoon niet eerlijk was. Je betaald er genoeg voor en dan moet ze je niet zo behandelen. alsof het mijn fout was. Zo nu ben ik mijn verhaal kwijt. @ Dimmel Ben benieuwd voor de uitslag morgen. Wat denk je zelf?? Ik vind eigenlijk alleen Kelly niet echt leuk of echt lijken vooral Sam kan ik niet echt uitstaan. Ik vind de oudste(kan even niet op haar naam komen) erg leuk en haar kinderen ook. @Dani En wat zei de ha?? Weet even verder niks meer te vertellen. groetjes
@jessica ik denk zelf van niet maar goed misschien is het toch wel zo haha! ik heb alleen geen tekenen ervan dus ja mijn gevoel zegt nee! Debby bedoel je en haar kids heten keano en liam. Die zijn ook wel leuk maar blijf toch bij kelly en sam haha! Ohja diego zegt eindelijk de hele dag door mama haha ...meestal mam haha en tegen mijn moeder zegt ie ook mam en mijn vader zegt is sinds deze week popa haha!
Hé dames, Moest een boel terug lezen. Mama: gefeliciteerd met je huwelijk. Lekker met zijn tweetjes zo op vakantie. Jessica: gefeliciteerd met je meisje! Wel leuk als ze straks samen met de poppen kunnen spelen. Joss: geniet van je verlof! sawi: fijn dat er nu eigenlijk wat helderheid begint te komen. Je loopt er echt al lang mee zeg! dimmel: succes bij de dokter! Ik ben momenteel erg druk. Werken, cursus en 's avonds vaak afspraken, dus vandaar dat ik er zo weinig ben. Het gaat bij ons allemaal goed. Isis wordt nog steeds elke ochtend wakker tussen half zes en zes, terwijl zij voorheen altijd tot acht uur kon slapen, dus baal daar wel een beetje van. ik hoop dat het komt door het vroege licht worden en dat het staks weer minder wordt. Weer even een nieuwe vraag voor de moeders met een groot kindje. Gaat jullie oudste naar de BSO? Ik heb Nils wel ingeschreven, maar we zitten heel erg te twijfelen.
Hey dames Ik ben toch niet met Jarno naar de ha gweest. Gister waren de vlekjes een stuk minder en vandaag zie ik ze al niet meer.. denk toch of aardbeien of misschien warmte uitslag. Maar t lijkt toch niet op de 5e of 6e ziekte... Ik schrok er wel een beetje van haha @ Dimmel en weet je al meer? Oh de pfaffs kijk ik ook bijna elke avond hihi ik vind die Bruce zo`n heerlijk boefje! @ Jessica he bah wat vervelend! ook wel raar dat ze zo tegen je te keer gaat van nou nu kan hij naar jou kijken.. grr. dom mens! Niet op je kop laten zitten hoor de volgende keer! Oh die hormonen beginnen bij mij nu al. Was net zon bouqet reeks boekje aant lezen aant eind en de tranen sprongen in m`n ogen hahaha nou ja.. Vanavond ouderavond van t werk..bah maar we gaan saampies en m`n ouders passen op, ze weten het nog niet dus moet ff heel het huis zwanger vrij maken hahaha Vanmiddag ff met m`moeder en zusje naar tuinland.. ik moet zo oppassen wat ik zeg! Ik wil het al wel vertellen maar Arie wil nog ff wachten omdat het zoo vroeg is! Fijne dag!
Goeiemorgen @dimmel, en? Wat was de uitslag? Fijne middag morgen met de voetbal, gezellig met zn allen kijken! @dani, hmmm gelukkig dat de bultjes weer weg zijn. @vic, hmmm tis te hopen dat ze weer wat langer gaat slapen ja....half 6 is wel erg vroeg dag @jessica, nou wat een raar restaurant zeg, ze kunnen een varkenshaas toch wel gewoon doorbakken? Balen dat het zo moest lopen... Pff ik kon vannacht en vanochtend amper uit bed komen.....eigen schuld hoor want ik ben veel te druk geweest gisteren. Heb echt een beetje nesteldrang. Hoop dat die bekkenpijn vandaag verdwijnt want ik ben wel druk met Vince natuurlijk....! Laatste loodjes he? Ik heb wel allemaal leuke nieuwe plantjes in de tuin en een ander kleurtje accessoires in de huiskamer (lekker roze, aangezien we geen meisjeskamer meer zullen krijgen waarop ik me kan uitleven hahaha)
nou meiden de test was weer negatief dus moet ik dinsdag om 14u op spreekuur en dan hoor ik meer...maar gister was het net of ik mijn eisprong voelde maar goed we wachten af! Heb gister de maansteen binnen gekregen en heb hem al sinds gisteravond half 9 om dus ben eens benieuwd! Nou we zitten maar met 5e de rest heeft afgezegd...misschien dat er nog 2 komen dan 7 maar die weten altijd alles pas op het laatste moment dus! maar goed de oranje shirts die moet ik morgenvroeg even strijken en dan kunnen we er weer tegenaan! hebben jullie kindjes ook dat ze gek zijn van iets??? Diego heeft dat met pooh, bumba, vogels en ernie haha zo leuk als hij iets van die dingen ziet herhaalt hij het niet 2 keer nee 6 a 7 keer haha! Hij reageert ook heel leuk op baby's altijd baby zeggen en aaien. We gaan de 28e naar peuterspeelzaal en als het ons bevalt bij die dan gaat hij als het kan vanaf januari 2 dagen in de week erheen, mama heeft het er nu al moeilijk mee maar goed haha
Dimmel, wat een rare en lange cyclus. Hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen bij de huisarts. Of misschien werkt de maansteen wel voor je. Joss, hoe bevalt je verlof? Verder weet ik al niet meer wat ik gelezen heb. Volgens mij is het ook rustig geweest dus ik probeer straks nog even te lezen wat ik nog gemist heb.
nou sinds un uurtje heb ik ongi buikpijn en hoofdpijn dus zal het dan toch aankomen? ik hoop het zo zodat we snel naar de 2e ronde kunnen en ik kan gaan tempen! zo nu even lekker wat eten!
Hey dames vanmorgen met de kids naar vriendin geweest en naar de kinderboerderij! Was erg gezellig! wel grappig onze kids schelen 3 weken. en nu is zij 16 weken zwanger.. dus ik vanmorgen heel droog goh.. ben je 10 weken verder dan ik.. ze keeeeek me aan. NEE zegt ze wat leuk! hahaha geweldig! Jarno en Sanne kort geslapen in de auto nog geen uur dus ff gespeeld en nu weer in bed maar Jarno blijft huilen.. echt zo`n zwak zeurderig huiltje en elke keer denk ik.. nu valt hij in slaap maar nee dan begint ie weer... bah! Wil zelf ook wel ff liggen ben nog steeds zoooo moe.. jakkie maakt niet uit hoeveel ik snachts slaap! @ Dimmel he vervelend zo`n lange cyclus.. hopelijk word je ongi en kun je verder of weet de ha je verder te helpen! Succes! @ Joss.. oei wel voorzichtig doen he?! Je moet je vanaf nu gwoon lekker laten verwennen waar het kan Fijne dag! Liefs
nou gister liet ik mijn maansteen(helpt tegen lange cyclussen) aan mijn nichtje zien en ze zei oh ja als je zwanger bent dan breken ze want dan hebben ze het werk gedaan en ik keek en raad eens ik heb 3 scheurtjes in mijn maansteen, terwijl hij toch echt heel was toen ik hem omhing! dus opgezocht op internet en inderdaad zodra je zwanger bent breekt de steen want dan heb je hem niet meer nodig! nou ja moet toch wachten tot dinsdag bij de dokter en dan kijken wat ze daar zegt maar snap niet als het echt zo is waarom mijn testen dan negatief zijn!
Dimmel dat mijn moeder zwanger was van mijn broertje heeft ze 4 maanden (!!!!!!!!!!) negatief getest en er waren toen nog geen echo's dus wist ze het echt pas na de eerste positieve test. Ook dus al die tijd niet ongesteld en de huisarts die zei dat ze niet zwanger was!!!!!!!!!! Nou mijn broertje is inmiddels 32 hahaha Ik hoop het voor jullie! HUP HOLLAND !!!!!!!!!!!!! x Aussie
auw muk hoop niet dat ik dat ook heb! maar ik vraag anders dinsdag of ze me naar de gyn wil doorsturen dat ze daar maar een echo doen! weer eens een foto van mijn kereltje Bekijk bijlage 79789