December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@Dimmel: Ik heb vroeger ook een steen om gehad maar dan voor iets anders.. weet niet meer wat maar weet wel idd dat als ie breekt of afvalt dat ie dan zn werk heeft gedaan!
    Hoop t voor jullie:D

Hier al zeker n week amper geslapen.. Ben zo moe maar kom gewoon niet meer in slaap:(

Hier een foto van mn meisje.
    Let niet op haar mond, ze was een appeltje aan het eten hihi

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

@ Dimmel ik geloof net als juffie ook niet in die maanstenen e.d. vind het maar bij geloof. Ik hoop daar en tegen voor je dat je wel zwanger bent! Ik zou ook vragen of ze je niet door wil sturen want bah die onzekerheid!

@ Monique leuke foto en wat is ze daar al groot! Vind dr mond niet raar hoor ;) haha

Wij gaan vanavond lekker uit eten. Arie heeft gister m`n ouders gebeld of Jarno daar mag logeren een nachtje en gister aan tafel zitten gewoon te eten zegt ie ineens ik heb een klein verrassinkje! Leuk he?! ja zegt ie nu kan het nog! hahahaha

Van de week vroeg ie ineens wil je thuis of int ziekenhuis bevallen omdat we vorige keer hals over kop moesten omdat Jarno vastzat zeg maar... zeg ben je daar nu al meebezig dan?! schijnbaar hihi wel lief!
    Nou fijne dag dames!

Liefss

3. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    HUP HOLLAND HUP!!!

@dimmel, oei oei je houdt het wel spannend hoor! Ik blijf duimen. Wat een deugniet op de foto!

@dani, sjee wat lief van Arie zeg. Leuk trouwens he, om weer van die verassende gezichten te zien na het blije nieuws...

@monique, hoe komt het dan dat je slecht slaapt? Lastig hoor. Schattig meiske zeg!

@dag, hmmmm mn verlof bevalt heeeeeeerlijk! hahaha

Ik ga, we gaan met de buren voetbal kijken. Vince ligt er net in, hoop dat hij lekker doorslaapt als er gescoord wordt door NL! Hihi.....eerst nog maar eens zien wat het wordt.

Fijne middag!

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Nou we hebben t net m`n ouders verteld. Jarno een shirtje van Prenatal aan gedaan met GROTE BROER erop ik zeg ga maar naar oma die doet je jas wel uit.. Grote ogen en huilend vroeg ze he is t echt waar? haha ja of ik een grapje maak duh! heeeel leuk!

@ Joss weet jij nog een goeie tent in zwolle? haha
    We wilden naar Deventer naar el popo maar die zit vol.
    De griek en mexicaan in Zwolle zijn goed maar zijn wel al vaker geweest..
    Deventer de griek is ook goed maar errug druk!

Fijne avond!
    Liefss

5. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Wat lief dat je nog aan me denkt!!!!!!

Ik ben er nog hoor...
    ik heb het allemaal meeeeega druk
    en gisteren terug gekomen van een 3weekse reis
    heeeeeeeeerlijk even weggeweest met manlief en die kleine...

Ik zie dat er al heel wat zwangere zijn!!!

Dani ,Jessica en Juffie gefelicteerd

Dimmel duim duim voor je en anders gewoon naar de gyn ;)

Dag ook voor jou een DUIM !

Enuh Onze Jossie ZET M OP! nog even en je bent bevallen!

Hier begint het af en toe te kriebelen
    maar die kleine is zo PITTIG!!!
    ik durf nog niet aan een 2de te beginnen
    ze vraag ongelovelijk veel aandacht
    en haal al heel wat kattekwaad uit...

Tot zover berichtje van mij...
    ik lees gewoon mee hoor...
    maar soms geen tijd om te plaatsen..

dikke knuffels vanuit hier :D

Bekijk bijlage 79931

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey Moe!!
    Heb toevallig van de week je taartensite bekeken! Leuk dat dat zo goed gaat!

Hier gaat het even iets minder meiden. Ik ben gisteren naar Leiden geweest om afscheid te nemen van mijn omaatje. Ze is 88 en stervende. Pff pittig hoor. Zeker met een kindje van bijna 4 om je heen die van alles wil weten hoe en waarom.
    Vanochtend toen Quinn wakker werd had hij het er gelijk weer over.
    Heel moeilijk om dat goed te kunnen uitleggen.

Ik ga een ontbijtje maken voor manlief.

Fijne vaderdag!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Dani: wat een leuke reacties van je ouders. Het lijkt me ook super om het te vertellen maar wij wachten nog even tot na de 1e echo. krijg 12 juli de 1e echo, ben dan als het goed is 8 weken.

Ping: sterkte! Het is altijd moeilijk afscheid nemen:(

Moe: leuk weer wat van je te horen. En wat een leuke foto zeg van jullie mooie meisje!

Monique: ook al zo'n leuke foto! Wat een dame al. ze lijkt al zo groot. Komt ook door het haar denk ik. Nathan heeft nog steeds niet zo veel haar en wat hij heeft is heel licht blond. maar ach met wat gel begint het wat te lijken;)

nathan begint steeds meer dingen na te zeggen. nog neit goed verstaanbaar hoor maar de klanken zijn er wel. Zo leuk! Hij kletst zowiezo de hele dag in zijn eigen taaltje:D

8. Monique4

@Juffie: Haha ja ze lijkt groot maar ze is maar net 78 cm dus nog eigenlijk super klein hihi.

@de rest: Sorry reageer straks meer, heb nu even haast!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    monique: hihi dat is inderdaad nog niet zo lang.

10. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ ping
    Dat is altijd naar als het slecht gaat met fam leden.
    Sterkte ermee. Was je close met je oma??
    Kan me voorstellen dat het af en toe vervelend is dat hij er steeds over begint maar het is ook zijn manier van verwerken denk ik. Mijn nichtje was ook zo jong dat mijn oma overleed en die had er maar steeds over oma dood oma dood die is dood enz.
    Mijn oudere nichtje zat uit te rekenen wie de volgende was. Was ook zo leuk.(moesten er eigenlijk wel om lachen mijn vader was de volgende want die was het oudste en het was eigenlijk ook wel slim van haar)
    Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd want voor je ouders ook niet leuk natuurlijk.

@ Moe
    Wat leuk dat weer eens reageerd.
    Ik mis je wel eens hoor.
    Wat fijn dat alles goed gaat en ach je hebt nog alle tijd voor een 2de toch. Indd misschien verstanding als jullie nog even wachten als het een pittige dame is.(klinkt meteen zo negatief over de kleine R maar ja die van ons is ook niet altijd even makkelijk)
    Bij andere wel dan is het een voorbeeldig kindje dat goed luisterd enz maar thuis ooo.

@ Monique
    Dat is indd niet zo lang. Maar ja ze heeft nog alle tijd om het in te halen.
    Ben je zelf lang?? Of je ex??
    Als jullie zelf niet lang zijn kan het natuurlijk heel goed dat ze niet heel lang is steeds.
    Ik ben zelf 1.80 en mijn man 1.78 en lil 84cm nu dus die gaat precies zoals er van haar verwacht word.

Straks komt mijn man thuis met Lilly. Die had bij Opa gelogeerd omdat ik moest werken en mijn man tot 2.00 vanacht had gewerkt en vanavond weer tot zo laat moet werken.
    Ze had voor Opa een schilderij gemaakt en we pakken zo papa`s kado van het kdv uit.
    Dan nog even op de fiets naar de andere opa die wilde niks alleen een kus van Lilly.
    Ze heeft nu echt heel erg de waterpokken. Het komt steeds verder in haar gezicht ze is nu echt een krentenbol. Iedereen ziet meteen dat ze de waterpokken heeft.
    Ik vind het eigenlijk wel schattig staan als ik eerlijk ben. En zeker vrijdag bij de bruiloft. De kapster gaat proberen haar vlassige weinige haartjes in te vlechten. Nou ik ben benieuwd of het haar gaat lukken.

Fijne vaderdag verder nog dames.

11. Monique4

Hee hallo,

@Ping: Sterkte!!!

@Lengte: Ben zelf 1.68 en mn ex 1.72 ongeveer dus allebei niet groot haha, dus Famke zal ook niet groot worden..
    Ze is ook qua gewicht op de onderste lijn, dus gewoon een klein en tenger meisje, maar wel gewoon gezond:D

@Moe: Wat een leuke foto! Leuk dat je even hebt gereageerd:D

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pinq...sterkte!!

@all, ik ben aan het bankhangen. Kom morgen nog wel even langs om te reageren.

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!

Heb weinig puf om te reageren dus ff kort

Ik ben zo verschrikkelijk moe lijk soms wel een zombie Bij Jarno had ik dit echt niet Zo erg.. maar goed we komen er wel doorheen.. :)

Gister zijn we heerlijk wezen eten met z`n 2tjes bij de griek.. hmm! alleen er zat wel wat rood vlees tussen.. heb ik toch maar beetje laten staan..

@ Moe leuk dat je ff langs komt waaien! FIjn dat het zo goed gaat bij jullie!

@ Ping sterkte! Heftig hoor...

@ Juffie zou ik in jou geval ook doen denk ik nog ff wachten.. ik kon t echt niet meer zo bang dat ik me mond voor bij praatte enz verder vertellen we t nog niemand. Arie`s ouders denk ik nog..

@ de rest sorry later meer.. duik nu m`n bedje in!
    Liefs

14. wolly

wolly Niet meer actief

Heeft iedereen een fijne vaderdag gehad vandaag?

@Juffie: Volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd :)
    Bij deze nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Hoop dat alles goed mag gaan!!

@Ping: Heel veel sterkte gewenst!

@Dimmel: Spannend zeg bij jou.
    Ik weet niet of ik het geloof van die maansteen maar het is wel gek dat er ineens barsten in komen.
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

@Dani: Lastig is dat als je zo moe bent.
    Fijn dat het etentje geslaagd was :)
    Leuk zeg de reactie hahhaa.

@Jessica: Ahh zielig die pokjes, heeft ze er last van of valt het mee?

@Moe: Wat een mooie foto van R'tje :)

@All: Zag nog mee foto's voorbij komen.
    Wat een schatjes weer zeg :)
    Heb wel een beetje terug gelezen maar ben weer een hoop kwijt :)

Morgen bloedprikken voor mijn progesteron, kijken of ik een goeie eisprong heb gehad en vrijdag krijg ik daar de uitslag van, pff duurt best lang.
    Denk dat ik Zaterdag ga testen.
    Ben echt benieuwd.

Jayden kwam vanochtend weer rond 5 uur, (gaap) voor de zoveelste keer, en krijg hem dan ook niet meer terug in bed.
    Hopelijk is het een fase die héél snel weer over gaat ;)

Verder weinig te melden.

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!! Ben nu op mijn werk. Even koffie drinken en de eerste dingen wegwerken en dan kom ik even terug lezen!

16. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goedemorgen allemaal!

thnx voor de leuke reactie's op de foto!

Nou ja ik heb gister de maansteen afmoeten doen werd ineens misselijk, hoofdpijn en heel erg moe en toen ik hem afdeed was het na un uurtje weg dus wil hem vandaag eens aflaten kijken of het daaraan ligt.

@wolly en dan heb je positieve test in handen ;) haha! ohjee 5u auw muk en valt hij dan niet meer in slaap??

@moe wat is R een schatje zeg :D! hier ook een deugniet maar ook bij andere weer lief...haha

@monique haha lieve foto van famke. Dus jij zegt het ook al haha moet nog wachten tot morgen 14u en dan als ze me door wil sturen ook nog eens een afspraak maken bij de gyn

@ping sterkte meid! dikke knuffel

@jessica zielig de waterpokken! als diego die krijgt moet ik ook opletten want ik heb ze ook nog niet gehad. Oh ben eens benieuwd naar de vlecht :D...

17. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hallo allemaal

@dani....sorry, zag gisterenavond je vraag pas...dacht al dat dat te laat zou zijn. Nou ja als je nog eens een tentje wil weten hoor ik het wel. Die vermoeidheid ervaar je nu waarschijnlijk ook heftiger omdat je niet zomaar even kan gaan liggen wanneer je moe bent....dat kon de vorige keer nog wel ;)

@wolly, oei ook al zon spannende periode dus van de week. Zal voor je duimen. Heb je er zelf al een gevoel over? Pff 5 uur is ook wel erg vroeg idd....en als je hem er gewoon niet uithaalt? Dan schreeuwt ie waarschijnlijk alles bij elkaar denk ik?? :(

@dag, werkze vandaag hoor!

Gisteren heeft Vince nog een tekening gemaakt voor papa en we hebben hem ontbijt op bed gegeven. Vorige week had hij al een koikarper gehad he?! :)
    We zijn bij mijn schoonmoeder geweest en bij mijn ouders, daar hebben we gegeten, lekker hoor hoefde ik zelf niet te koken!

Vannacht was Vince weer klaar wakker om 1 uur, om half 3 werd ik weer wakker van hem...heb geen idee of hij tussentijds geslapen heeft, leek er niet op...maar ik ben er doorheen geslapen. Vanochtend was hij om 7 uur aan het huilen in zn slaap. Om half 8 werd ie wakker. We hebben lekker nog even saampjes in bed tv gekeken. Hij bleef heerlijk rustig liggen! Zal nog wel lui zijn geweest want normaal kan ie dat echt niet! Nu is ie lekker rustig aan het spelen in zn pyama.

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wat een mooie foto's van jullie kinders!

Joss..ik hoop dat je vandaag overdag dan wat extra rust kunt pakken. Nu nog even goed uitrusten voor de bevalling begint. Lekker dat je bij je ouders kon eten. Als je zelf niet hoeft te koken smaakt het altijd beter :D.

Dimmel..ik weet het niet. Geloof ook niet zo in die stenen maar wie weet. Ben benieuwd wat ze vandaag te zeggen hebben.

Dani...wat vervelend dat je zooooo moe bent. Zal niet meevallen nu je er ook nog een hebt rondlopen. Misschien kan je een keertje extra oppas regelen zodat je zelf ff bij kan tanken???

Wolly...succes met de meting! Hoop dat de waardes goed zijn!

Monique...lekker toch zo'n tenger meiske. Stan is ook niet heel zwaar. Kreeg op het CB de tip om hem volle melk te geven ipv halfvolle en sindsdien is hij in 4 maanden een dikke kg gegroeid :) Nu zit hij nog maar net onder het gemiddelde. Maar ik vind het ook niet erg. Hij gebruikt gewoon al zijn energie en dat doet Famke waarschijnlijk ook?? Ik vind het juist een grappig gezicht als hij een korte broek aan heeft, echt twee van die houtjes van beentjes er onderuit haha.

Dat was het wel weer ff voor nu. Ga weer aan t werk.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen

dani: ben ook erg moe. Gistermiddag zelfs even op de bank gelegen. 's avonds lig ik er ook op tijd in. mm lekker eten bij de griek. ik ga binnenkort met collega's bij de griek eten. rood vlees moet je nu maar laten staan ja!

Wolly: pff 5 uur dat is vroeg zeg. Nathan heeft ook af en toe van die fases. Nu is hij weer tussen half 8/ 8 uur wakker. Wel lekker voor de verandering.

joss: lekker zo rustig aan starten. dan zal vince vanmiddag wel lekker op tijd naar bed gaan na zo'n wakker nachtje;)

dimmel: wanneer moet je naar de ha??

20. Monique4

Hey meiden,

Pff ben helemaal gebroken, al meer als een week val ik pas tegen 4.30 in slaap en ineens wordt Famke iedere keer al rond 6 u wakker.
    Hou dit echt niet meer vol! Snap ook niet waarom ik niet meer kan slapen want ben doodop!!:( Kan de hele dag wel slapen t liefst..

Voor de rest voel k me ook echt niet lekker. Buikgriepje (gehad) en hele rare pijn in mijn borsten. Er lijken wel harde pijnlijke plekken net als bij stuwing in te zitten.

Deel Deze Pagina