Monique, bel je anders even de ha? Die kan je misschien wat tips geven voor het slapen. Ik gebruik wel eens de pilletjes van bioanal met valeriaan. Je borsten ook meteen even na laten kijken!!
monique: wat vervelend zeg dat je zo slecht slaapt. maak je je ergens zorgen om ofzo?? misschien kun je die pilletjes waar dag het over heeft eens proberen. En voor je borsten zou ik idd even naar de ha gaan!
@monique, toch maar eens uitpluizen waar die slapeloosheid vandaan komt. Ben je druk op je werk, of is juist de rust wedergekeerd na die heftige scheidingsprocedure? Melatonine werkt ook goed, het is een lichaamseigenstof die zorgt dat je beter doorslaapt. Je lijf maakt het normaal aan als het donker wordt. Beetje extra kun jij wel gebruiken. En idd, net als dag en juf zeggen, naar de huisarts voor je boobs meid!
@juffie morgen om 14u moet ik naar de ha dus ben eens benieuwd! ik zat gister niet zo lekker in me vel en was dus snel geirriteerd zegt mijn man ineens ja hoor jij bent echt zwanger haha! zometeen komt mijn beste vriendin en gaan we lekker bijkletsen
dimmel: zou wel super zijn toch zwanger! Maar goed eerst de ha maar eens afwachten. die zal je misschien wel doorsturen naar de gyn. veel plezier met je vriendin!
Dag hahahhaha, had het niet eens gelezen...bional klinkt beter ja! Heb ook net een vriendin op visite gehad. Gezellig even bijgekletst! Zij gaat na de zomer voor een beeb!!! Zoooo leuk joh, kan niet wachten tot het zover is... Verder alweer aan de poets en boen geweest en net nog even een half uurtje geslapen. Vince tukt nog en dus ga ik nu ff de was doen. Straks nog even een boodschapje.
@juffie ja dat zeker!! wil het zo graag weten want toch ook al geeft de test negatief aan twijfel ik dit omdat ik gewoon niet ongi word! nou goed even afwachten en hoop deze week zekerheid te hebben!
@ Dimmel ben erg benieuwd wat de dokter zegt. @ Monique Kan zijn dat je een borstontsteking hebt zou indd even de ha bellen. Ik reageer in de pauze verder want private practice begint.
@ Wolly Het gaat in principe prima met Lilly. Ze krabt gelukkig niet en geniet van het badje elke avond en het insmeren 3x pd. Ze zijn nu al aan het indrogen. Wat spannend allemaal. Heb je zelf een goed gevoel erover?? @ dani Ik was ook echt weken erg moe. ik ging bijna tegelijk met Lilly naar bed en sliep soms als zij sliep ook nog even een uurtje. Heb het nu nog na het zo ziek zijn dat ik echt `s middags nog een uurtje slaap. Als ik dat niet doe lig in om 20.00 te slapen op de bank. Gewoon er aan over geven en het gaat vanzelf weer over. @ Joss Lekker al met verlof en nu komt er nog een hittegolf aan dus kan je lekker in de tuin zitten met je kleine man en lekker je benen omhoog doen of kan Vince niet goed zelf spelen?? @ dames die vroeg wakker worden. Ik heb echt medelijden met jullie en denk aan jullie. ik mag nu echt niet klagen ze slaapt weer standaard tot minimaal 8.00. Ze had even wat driltijd nodig. Ze werd lang wakker vanaf 6.30-7.00 en dan haalde ik haar er niet uit tot 8.00 want ik kan een hoop en ben ook altijd vrolijk maar niet voor 8.00. Dat kan ik gewoon echt niet. Als ze eerder wakker word ligt ze lekker te praten met haar knuffels en ligt gewoon lekker stil in haar bedje. Van de week heeft mijn man haar wakker moeten maken om 10.00. Dat is nooit als ik met haar eruit ga alleen bij hem. Vanochtend sliep ze ook tot 8.30 en ik lag wakker vanaf 7.00 ivm een nachtmerrie. Zal je altijd zien. Vandaag lekker 1,5 uur gefietst met Lilly door Spaarnwoude. heerlijk langs het water en onder de bomen door. We hebben er beide zo van genoten. Ik kon eindelijk weer eens langer dan 15min fietsen. Volgende week hebben we de 20 weken echo ik heb er zin in. Ik heb vandaag mijn medicijnen niet ingenomen en voel me heerlijk dus kom maar op wereld. Fijne avond allemaal
Hey dames, Bedankt voor de tips over het slapen. Wat betreft mn borsten, denk niet dat het borstontsteking is aangezien ik geen rode plekken of koorts o.i.d. heb.. Maar het voelt wel echt exact aan als toen ik borstvoeding gaf en toen kwamen er soms harde pijnlijk plekken en moest ik die plekken 'leeg' maken en was het goed.. Nu heb ik dus hetzelfde alleen dus geen melk erin haha en ook niet echt harde plekken.. maar wel die pijn in beide borsten.. Ik ga morgen maar eens de huisarts bellen om advies, ook voor het slapen.. @ slapen kindjes: Famke wordt hier ineens om 6u al wakker.. Kun je nagaan als je zelf steeds pas rond half 5 in slaap valt
goeiemorgen allemaal. @monique, ben benieud wat het is zeg....klinkt wel vreemd. @dimmel, succes vandaag bij de ha. Ik ga Vince over een uurtje naar de oppas brengen! Dan heb ik de heeeeeele dag voor mezelf. Raar joh, ben de hele tijd aan het bedenken wat ik ga doen hihi. Iig even naar prenatal haha
Goeiemorgen! @Dimmel: Heeeeeel veel succes vanmiddag! Ik duim nog door voor je! Jayden slaapt dan niet door, denk dat het een fase is, ik weet dat hij het kan dus. @Jessica: Gelukkig dat Lilly er weinig last van heeft. Als de pokjes uitdrogen is het geloof ik alweer in het laaste stadium toch? Fijn om te horen dat je je gisteren goed voelde. Hoop dat het zo blijft zodat je nog heerlijk kan genieten. Gun het je zo @Monique: Ach jeetje, succes vandaag bij de huisarts. Hoop dat het allemaal mee valt en dat de pijn snel over is. Niet echt fijn dat je zo laat pas in slaap valt. Veel sterkte, miss ff met je huisarts overleggen? @Joss: Heerlijk toch, veel plezier vandaag met het shoppen!!!! Geniet er lekker van, nu kan het nog Vanmorgen was het kwart voor 6, dus iets langer mogen slapen heerlijk. Gisteren bloed geprikt, nu wachten tot vrijdag middag dat ik kan bellen. Geen idee of ik zwanger ben, ben zelf erg benieuwd. Heb niet heel veel last van klachten alleen pijnlijke borsten soms ongi gevoel en soms een vlaag van misselijk. We wachten (rustig ) af.
@slapen ja ik heb ook medelijden met jullie, Diego die slaapt namelijk van half 8 tot minimaal half 9...nou is hij gister pas om half 10 in slaap gevallen dus ben eens benieuwd hoelaat het vndg wordt...ik had hem om half 8 in bed gelegd en was raar eerst stil, toen begon hij weer te praten en dan weer stil en dan weer praten...nou goed wilde om half 10 gaan kijken en toen bleef het stil. @wolly spannend meid! ik duim voor je! @joss heerlijk een dagje voor jezelf! mijn moeder zegt dat ook vaker breng hem nu eens dan kun je een dagje iets voor jezelf doen! ik wil wel maar komt er nooit van! Nu ben ik uitgepraat haha
Hallo meiden Ik slaap al nachten ook niet lekker trouwens maar dat heeft niks te maken met kinderen maar met een man. Mijn man snurkt ineens sinds 3 weken vreselijk. Ik hoop tenminste 1 ruk te kunnen slapen en dan is het om de 15min wakker worden van het snurken en sinds vannacht snurkt hij op iedere manier dat hij slaapt. Hiervoor was het op 1 zij snurk vrij maar nu niet meer. Vannacht stuur ik hem het bed uit ben het echt zat. straks lekker shoppen voor Lilly haar nieuwe kamertje. We gaan behang zoeken voor de 2 kamers en de meubels weten we al. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@jessica, is je man verkouden? Leuk he om al die spulletjes weer uit te zoeken en zo.... @wolly, oeeehhh spannend, je laat het ons toch wel gelijk weten he? @dimmel, ja stom he dat het er nooit van komt....terwijl het echt heerlijk is merk ik nu al hahaha. Ik heb net op mn gemakje boodschappen gedaan en new born luiers gekocht en zoogcompressen enzo....heel gek hoor maar nu begin ik pas een beetje te beseffen dat het echt nog maar heel even is haha....Nu heerlijk op mn gemak een bakkie in de tuin en dan ff verder shoppen. Sorry meiden....
Nou ik ben bij de dokter geweest en ze zegt het is normaal dat je lichaam na de pil zich moet herstellen dus het kan altijd tot 3mnd duren. Of je begint weer met de pil en dan wordt je na die 3 weken weer ongi of je gaat voor een 2e en je wacht af...maar als ik in aug nog niet ongi of zwanger ben dan moet ik weer terug...dus maar afwachten wanneer ik ongi wordt...
ja echt he teveel geduld maar goed! het moet maar! aan de ene kant wel heerlijk om niet ongi te zijn maar wil gewoon duidelijkheid