@dani haha diego heeft ook 4 tandjes dan niks en dan kies haha! ik heb ook niks meer op de tafel staan! diego heeft net un stuk of 16 stapjes alleen gezet zo trots
Hee Dani ik heb ook niets meer op tafel staan hoor. Als hij straks iets ouder is en het snapt dan gaat er wel weer wat op en kun je het ze leren om eraf te blijven. Nu zijn ze er naar mijn idee gewoon te klein voor. Dimmel, nou wat leuk! Loopt ie ook gewoon al hahaha. Hier net naar het winkelcentrum gewandeld, eindelijk sinds tijden weer. De sneeuw was weg, het was droog en niet koud. Het is een wandelingetje van zon 10 minuten, maar de kat liep helemaal mee... kwam ik pas laat achter...dus dacht ach die draait zo wel om en ik had geen zin om terug naar huis te lopen. Nou ze liep gewoon mee tot op het plein en nu heb ik haar dus mooi niet weer gezien, zucht Ben bang dat dat weer ellenlang zoeken wordt vanavond..... Ga nu even lekker rusten. Heb een lekkerbekje naar binnen gewerkt en vince ligt er al in !
Hoi meiden , weer even een postje van mij Hier gaat alles zijn gangetje. Momenteel mogen we lekker slapen van Alexander dus dat is wel even fijn. Hij loopt nog niet zelf maar als je hem los neerzet doet hij wel 3 stapjes naar je toe en laat zich dan in je armen vallen. Hij vindt dat helemaal geweldig. Ik heb al een tijdje geen foto's meer gezien van jullie knapperds. @ Dimmel, wat goed van Diego Ahh zie net de foto van Diego, wat een schatje. @ Dani, hier wordt ook overal aangezeten en je kunt hem zowat niet tegenhouden. Hij gooit van alles is de hond zijn waterbak en wil aan alle knopjes van de t.v etc. zitten. Hij klimpt boven op te vaatwasser als je niet uitkijkt. stout @ Joss, wat knap van Vince. Ik kan ook niet wachten om het te zien @ Ping, wat sneu voor Anaisje. Krijgt ze nu buisjes? @ Jessica, oeh spannend, direct ben je ook zwanger. Eten, Alexander eet bijna alleen maar potjes. Hij heeft vaak totaal geen trek en taalt nergens naar. Tanden en kiezen, hij heeft nu 8 tandjes en 1 kies door en een voel ik de puntjes. Hij zit echt vaak in zijn mondje met zijn vingers. Hij gaat nu 3 dagen ruim 3 uurtjes per keer naar de oppas en hij vindt het erg leuk. Heerlijk even 3 uur mijn eigen ding doen. Nou, jullie zijn weer helemaal op de hoogte. Hier nog een foto KLIK KLIK talentje Zo genoeg maar weer. groetjes!
Ha ha ha wat een geweldige foto Adriana!!!!!! Joe die bouwt zelf torens van blokken ?!?!? Het record is 8 stuks! Ik ben zeer verbaasd want volgens mij hebben ze daar de motoriek nog helemaal niet voor???? Het is echt geweldig om te zien want hij draait eerst het blokje zo in zijn hand dat hij het er bovenop kan liggen en dat doet hij heel voorzichtig omdat hij blijkbaar snapt dat het anders omvalt. x Aussie
Hela! @ Adriana geweldige foto`s! wat een boef zo op de vaatwasser! @ Aussie wat is Joe snel met z`n ontwikkeling!echt 8 blokken op elkaar bouwen is rond de 2 a 2 en half jaar volgens mij.. Toenstraks even wezen winkelen met Jarno in de wandelwagen, leuk stoeltje van Cars bij de wibra gekocht. 3 euro haha hier nog 2 foto`s van onze kleine boef! (toenstraks gemaakt) Hoezo ontdeugend http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture16446.jpg buiten kijken http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture16445.jpg Lang wordt ie he hahaha xxx
@ Adriana Leuke foto`s vooral die van die bal op zijn hoofd. Echt een talentje. @ Dani Hij lijkt indd erg lang. Ook erg leuke foto`s. @ Aussie al stapelen?? Hier is het alleen nog maar omgooien en dingen in de stapelblojjes proberen te doen. Ze vind het wel leuk om te zien enz maar zelf doet ze er nog niks mee. Vandaag een drukke dag gehad vanochtend gezwommen met opa en oma. Lilly was toch boos op opa en bleef dat een hele lange tijd tot we weer uit bad waren. Het begon al met douchen hij deed haar zo onder de straal en ze vind douchen leuk zolang ze niet direct met haar gezicht in de straal staat. Daarna deed hij wild met haar in het zwembad en ze vind wil ontzettend leuk maar op de kant en niet in het water dus ze was toch aan het huilen en ze keek boos naar hem en wilde niet meer in zijn armen en als hij naar haar keek keek ze gewoon weg die donder. Daarna naar ballorig geweest. Was ook zo gezellig en leuk. Ze heeft zo leuk gespeeld en ze vind alles leuk. Ze wil echt met kindjes samen spelen maar die willen niet met haar spelen. Ze is zo jong natuurlijk maar wil echt samen spelen. Ze zoekt echt kindjes op en wil contact hebben zo lief. Ik ga stoppen ik moet naar de wc enz. Gr
kom alleen even melden dat het helaas niet goed gegaan is met mijn zwangerschap. Had al een paar dagen wat bloedverlies en net een echo gehad waarom niets te zien was. Nu afwachten tot het doorzet kom binnenkort weer meer meekletsen
Hey @ Juffie ohjee schrok er een beetje van... Heel veel sterkte hoeveel weken was je? *digiknuf* @ jessica jee wat een drukke dag nu ligt ze zeker helemaal uitgeput in bed?? Ik ga zo ook naar bed Jarno is altijd vroeg wakker en ik ben niet helemaal fit. Liefss
Juffie ook vanuit hier een dikke knuffel!! @all, ben alleen thuis en heb zowat de hele avond aan de administratie van de vereniging gewerkt. Bah, nu ga ik wat te drinken nemen en lekker vroeg onder de wol!
Hey hallo, Hier 6:00 vanmorgen pff! haha Ga straks nog ff op kraamvisite kindje is inmiddels al bijna 3 maand haha maar door de gladheid kwam het er niet van om langs te gaan.We blijven daar ook boterham eten, dus heb Jarno maar weer ff in bed gelegd.. eens kijken of ie nog een uurtje meepikt. Anders maar in de auto.. @ Dagdromer lieve foto`s vooral die in bad erug guitig! Schrok me net rot.. had Jarno aangekleed op de grond gezet en hij kruipt boven vrolijk rond langs de trap enz.. kom ik er ineens achter dat ik het traphekje nog niet dicht had! Gelukkig is het goed gegaan.. oooohhhh wat slordig van mezelf!! brr Nou fijne dag! Liefss
@aussie diego stapelt ook al blokken op mekaar ook rond de 8 a 9! leuk he. Doet joe ook klappen als hij klaar is? @juffie oh meid wat vervelend! sterkte @dagdromer wat een leuke foto's @dani ohjee gelukkig is het goed gegaan! Hier eigenlijk niet veel te melden! Diego is wakker, hij voelt het gewoon als ik hier ben haha!
Vroege vogel die Jarno! Quinn is ook lang zo'n vroege vogel geweest! Anaïsje houdt ook wel van de trap, op het moment vindt ze het vooral leuk om er op te zitten en de boel eens goed te bekijken. Hier een megableepnacht. Pfff mijn meidje had zo'n last van d'r oortjes en heeft dus nauwelijks geslapen... en wij dus ook niet. Ze gaat trouwens megasnel wat woordjes betreft. Ze zegt nu bumba en uh oh! is erg favoriet. NU staat ze demonstratief d'r speelgoed uit de box te gooien. Als ik vraag of ze wil drinken zegt ze MmmMM en maakt ze drink bewegingen met dr mondje. En als ik vraag of ze wil eten/happen dan zegt ze hap hap hap! Zo'n leuke leeftijd dit! Ik heb erg leuke foto's langs zien komen! Kleine knappe kindjes hebben we toch! Zal binnenkort ook weer eens een foto uploaden. Hoe is het met de zieke kindjes? Juffie hoe is het met jou? Jessica heb je al getest? Ik zou echt niet kunnen wachten hoor! Ik ga wat doen hier. Ze zijn nu de badkamervloer aan het betegelen(hadden lekkage en van de week is de lekkage gemaakt) Zal blij zijn als ik weer gewoon in mn douche kan douche kan douchen ipv mijn bad. Fijne dag meisjes!
@dimmel: Ja grappig is dat he? Joe gaat ook voor zichzelf klappen als hij dat heeft gedaan!! x Aussie
Isis is gelukkig weer beter. En wat een willetje heeft ze nu! Ze wordt echt driftig als ze haar zin niet krijgt. Ze gaat nu ook steeds vaker staan en af en toe los staan, maar nog geen stapjes los. Juffie: Wat naar voor jullie. een dikke knuffel van ons. Leuke foto's voorbij zien komen. En wat zien jullie kindjes er allemaal al groot uit!
Ik vind ook dat alle kindjes al een stuk ouder lijken dan Stan. Is soms toch moeilijk te zien op een foto.