December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@Dimmel: Wat balen zeg!! Ik heb toen in Januari gehad dat ik maar niet ongesteld werd.. Pas in Maart ergens onverwacht op een feestje ook nog werd ik ongesteld..
    Heb toen 1 posi test gehad en de rest ook bij de huisarts met bloedprikken negatief.. Heel gek toen.
    Hoop toch dat je het snel wordt zodat je weer verder kan!!

2. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Dimmel

he wat vervelend.
    Ik wilde schrijven dat ik geen last heb gehad maar bedenk me dat mijn cyclus juist erg kort was aan het begin. De eerste 2 keer was mijn cyclus 21 dagen dus dat is weer tekort eigenlijk.
    Maar was wel binnen 3 keer zwanger dus het kon toch dus het kan bij jou ook.

@ Joss
    ja vind het erg leuk om weer te zoeken. We hebben heel leuk behang gevonden maar bij een speciaal zaak en vergeten de prijs te vragen en dat zal wel duur zijn. Maar ja bij de kwantum vond ik niks leuks.

Ja als je weer moet kijken voor new born luiers dan komt het erg dichtbij.
    Wel spannend voor jullie hoor nu nog echt maar 4 weekjes(en+).
    Over max 7 weekjes is jullie gezin compleet.
    Vind het ook raar dat aan het eind van het jaar ons gezin compleet is.

Mijn man en Lilly hadden vandaag de hele dag een beetje ruzie. Ze klikte totaal niet vandaag. Lilly pikte niks van hem en deed erg dwars als hij wat wilde en mijn man er natuurlijk weer lekker tegenin gaan.
    Was dus erg gezellig vandaag. Als ik wat wilde deed ze het zo om het nog leuker te maken.

Fijne avond allemaal

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dimmel: pff balen zeg:( ik had al lange cyclussen maar jij moet helemaal veel geduld hebben:(

joss: wat komt het dichtbij. straks weer zo'n heel klein hummeltje erbij, heerlijk.

Jessica: balen van het slechte slapen!

Wolly: duim voor je hoor!

4. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Ff buik showen...

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Mijn skatje....klautert overal in en op!

6. wolly

wolly Niet meer actief

@Jessica: Lastig als je zo'n last hebt van het gesnurk van je man.
    Hier heb ik er ook zo'n 1 die flink bomen kan zagen ;) maar heb er gelukkig nooit last van.
    Hopelijk heb je vannacht een betere nacht.
    Leuk om weer lekker te kunnen shoppen :)

@Dimmel: Daar schiet je dus ook weinig mee op ;) hoop dat je snel uit die verschrikkelijke onzekerheid bent!
    **Je moet gewoon een posi test hebben!!!!!!!**

@Monique: Was je nog bij de huisarts geweest voor je borsten?
    Of heb ik ergens overheen gelezen?

@Joss: Wat een prachtig ventje :)
    Hier ook een klautertje, moet ook overal op staan en overal tegenaan en op klimmen, niks is veilig hahaha.
    Jou buik groeit al goed, mooi hoor!!

7. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Joss
    Wat een mooie buik heb je. En wat een lekkere knul is het toch die zoon van je. Mooi blond hoor.

hoe ga je het straks doen met Vince en de baby. Heb je een zitje gekocht op de wagen of iets??
    Wij zijn nu aan het kijken voor een duowagen en heb er een gevonden bij Mp precies wat wilde met een babynestje zodat de baby warmpjes erbij ligt in de winter.

@ Wolly

Had er ook niet altijd last van maar de laatste weken lijkt het erger te zijn geworden of ik heb er meer last van.
    Vannacht lekker kunnen slapen werd wel wakker van hem maar hoefde hem nu maar 2x aan te stoten ipv voor mijn geval 100x.

Verder weinig te melden lekker bij mijn ouders gegeten en doen dat morgen ook en dan lekker voetbal kijken en vrijdag er vroeg uit voor de wedding.
    morgen even de laatste dingen regelen ineens wil mijn zusje mijn filmcamera lenen dus moet even een bandje kopen enz.

Gr

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    JOEEEEEEEHOEEEEE waar is iedereen? In de tuin zeker???

Niet te filmen zeg, zo rustig...

Hier een heerlijk dagje gehad....naar de markt geweest, naar de vk (alles ok en geen gram aangekomen???...!!!) Vanmiddag heb ik het badje in de tuin gezet en heeft Vince heerlijk met zn buurjochie gespetterd in de tuin. Ohhh van mij mag het heel lang zulk weer blijven, je wordt er helemaal BLIJ van!

Groetjes van een happy joss

9. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Ohww jessica jij bent er! Haha toch nog iemand...

Wij hebben een buggyboard gekocht zodat Vince daarop kan staan aan de wagen (2ehands, want ik heb geen idee of het al wat is). Verder heb ik nog een baby bjorn en kan ik die ook gebruiken voor kortere afstanden....Pas als dit niet bevalt kopen we een duowagen...vind het namelijk zo zonde van de buzz die we hebben....en we hadden ook een buggy dus als we met zn 2en weggaan kunnen we ze gewoon in de wagens vervoeren die we hebben....

Hoi sawi, zie dat jij ook online bent!

10. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Ik wilde eerst ook een board maar de baby komt natuurlijk eind November en dan word het al zo koud en met zòn winter als we gehad hebben dan zit ik steeds binnen want om Lilly nou in de kou te laten lopen vind ik zo zielig en dan duurt het ook nog uren voor we ergens zijn want ze loopt zo lekker langzaam.
    Dus we hebben maar voor een duowagen besloten en ach al gebruiken we hem maar een paar maandjes is dat al genoeg.
    Ik vind het allemaal wel zonde van de wagens die we al hebben indd.
    Een buggy en een wagen en dan straks nog 1.

11. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hallo dames,

@Joss wat een prachtige buik + kindje:D

Ben nog niet naar de huisarts geweest, haha zo druk!!;)

Heb voor de rest niet veel te vertellen...

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hello Lady`s

@Joss zo beste buik heb je al! mooi hoor! Hou je t nog een beetje vol met die warmte??
    Wat een boefje!

@ Juffie we zijn bijna Jaaaaaarig ;) hahaha
    Hoe is het met je? al kots misselijk? ;)

@ Dimmel ha bah wat balen wat een rot situatie die onzekerheid!

@ Jessica oeh leuk al die spulletjes uitzoeken weer. Fijn dat je een duo wagen hebt kunnen vinden! Ik heb er nog een van m`n gastouderbureau kan ik straks ook mooi voor me eigen gebruiken eventueel!
    Ik wil er idd ook zo`n board bij.

@ Wolly spannend weet je al meer??

--

Hier gaat het prima! Ach en die misselijk en moeheid moet ik me idd gewoon aan toe geven. Ik eet gewoon lekker de hele dag door en ga zo ff een tukkie doen. t huishouden schiet er een klein beetje bij in maar goed.. komt vanzelf weer!
    Nu lekker van t mooie weer genieten!
    Heb badje opgezet en Jarno was vanmorgen al heeerlijk aant zwemmen en spelen t is een echt waterratje! hihi
    Op t kdv doet ie het ook prima!
    ze hebben hem di en wo 1 slaapje gedaan en hij sliep gewoon van 12:30 - 14:45 heerlijk hoop vandaag thuis ook! of langer hehe! ;)

Nou fijne dag dames!
    Liefs

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Mijn oma is gisteren rustig ingeslapen.
    Ben verdrietig , maar ook opgelucht dat haar een lang ziekbed gespaard is gebleven.
    HEb hier wel meegelezen maar weinig puf te reageren.
    Quinn is er erg mee bezig en verteld aan iedereen dat oma een sterretje is geworden. Hij vraagt er ook veel naar. Naar de dood op zich bedoel ik.
    Moeilijk uit te leggen aan dat mannetje.
    Voor de rest weinig nieuws eigenlijk.
    Anaïs blijkt opeens 4 kiezen te hebben, maar nog steeds maar 2 voortandjes in d'r onderkaak.
    Buiten dat is ze ontzettend ondeugend!
    Klimmen en klauteren zijn hier ook favoriet.
    Ik ga d'r uit d'r bed halen. Tijd voor een boterhammetje voor mevrouwtje;)

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Ping heel veel sterkte...
    ja lastig om uit te leggen he.
    Je heb ook boekjes over de dood misschien een idee?

Liefss

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

December mama`s 2008

Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 9500gram, 78 cm, maatje 80/86 (27 mei`10)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 12.500gram, 80 cm, maatje 80/86 (8 juni '10)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 11.600 gram, 82,5 cm, maatje 80/86 (4 juni`10)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 10700 gram, 83 cm, maatje 80/86 (15 juni '10)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 12.800 gram, 85 cm, maatje 86/92 (14 juni`10)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 11.800gram, 81 cm, maatje 80/86 (12 apr `10)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 10.500gram, 79 cm, maatje 80/86 (6 mei`10)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 10.700 gram, 81,5 cm, maatje 80 (16 mrt '10)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10)

6 meisjes & 8 jongens

agenda
    2010

Augustus:
    28: Joe en Aussie CB

September:
    13: Max en Sawi CB

2011
    Januari:

Februari:
    14: Jarno en Dani CB (arts)

Verjaardagen

4 Januari 1986 Dimmel
    14 Januari 1978 Mama05
    9 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    31 Mei 1981 Dagdromer
    4 Juli 1984 Juffie
    4 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    9 september1981Joss
    19 September1972 Pinguin
    31 Oktober1985 Moe

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

@ dag heb de gegevens van Stan aangepast ;)

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ja we hebben een boekje van Nijntje, oma pluis en Derk de Das.
    Maar hij zit op zo'n leeftijd dat hij voor alles een verklaring wil hebben.

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @ping heel veel sterkte...

meiden de laptop is maar weer naar de klote :(...dus zit nu weer bij mijn moeder...we gaan nu echt voor een nieuwe computer kijken dus

18. wolly

wolly Niet meer actief

@Dani: Nee weet nog niks, heb nog niet getest, morgen na half 2 weet ik de uitslag van de progesteron waarde en zaterdag ga ik testen.

@Pin: Heel veel sterkte en gecondoleerd met je oma.
    Lijkt me zeker moeilijk om het uit te leggen aan je kindjes, heb ook geen tips helaas.

19. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Even snel onder de voetbal. Heb een drukke dag gehad met de laatste voorbereidingen maar morgen is het zover mijn zussie gaat trouwen en onze Lilly is dan aan de beurt.
    We hebben een strakke indeling en ik vraag me af of het gaat lukken haar te laten slapen in het schema maar we zien het wel.

jullie horen later weer van me. Waarschijnlijk zondag of zo.

20. wolly

wolly Niet meer actief

@Jessica: Héééél veel plezier morgen, denk dat het wel gaat lukken toch :)
    Komt vast goed met de kleine meid!

Deel Deze Pagina