December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Heej meiden

@ping, gecondoleerd met het verlies van je oma. Fijn dat ze rustig en vlot is ingeslapen. Lastig om uit te leggen lijkt me...

@dani, en heeft hij lange geslapen?

@wolly, wat zegt die test morgen dan? Ik heb er geen kaas van gegeten hoor. Laat je het ons ook gelijk weten zaterdag, ben zoooo benieuwd...

@jessica, hele fijne dag morgen en hopelijk houdt lilly zich goed (met en zonder slaapje....)

Net visite de deur uit hier. Mn schoonmoeder hield haar verjjaardag hier, zit thuis nl in een renovatie. Gezamelijk voetbal gekeken. Al was het niet zo boeiend....en werd er meer gekletst.
    Nu zo lekker naar bed!

Tot morgen.

2. wolly

wolly Niet meer actief

@Joss: De uitslag geeft aan of je een goeie eisprong hebt gehad, en de waarde vanaf 20 is goed, ben erg benieuwd.
    Ja tuurlijk laat ik het weten, zal morgen ook ff de uitslag melden als ik em heb van de progesteron.

Duik zo me nestje in ;)
    Slaap lekker!

3. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jessica veel plezier op de bruiloft.
    Ben jij trouwens ceremoniemeester?
    Ik ben vorige week door mijn broer benoemd;) tot ceremoniemeester vraag me alleen af wat mijn taken zijn:). Zelf op mijn eigen bruiloft deed ik alles zelf.
    Ben trouwens benieuwd naar Lilly als bruidsmeisje.

Pinguin; gecondoleerd. Moeilijk uitleggen aan kinderen maar inderdaad met boekjes kun je het iets uitleggen. Wij hebben er hier ook een die geen genoegen neemt met een korte uitleg, soms erg lastig;).

Dimmel; balen zeg alweer kapot. Hoop dat je toch online blijft.

Mijn beste vriendin is gisteren bevallen van een zoon: Wouter.
    Wouter komt vanaf oktober bij ons voor 2,5 dag per week.
    Hoop snel kennis met hem te kunnen maken. Ze ligt in he ziekenhuis was een geplande keizersnede dus even kijken of we er heen kunnen niet echt handig en te druk met 2 kids. Dus even een keer als papa thuis is. Ben wel erg nieuwsgierig naar de kleine spruit:).
    Nou ik ga ons klaarmaken voor school Bas zijn vriendinnetje komt zo en neem ik ook mee naar school. Morgen komt er voor de 2e keer een vriendje logeren. Vanavond even lekker met mijn mannetje naar het theater. (muziek)

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pinq...gecondoleerd meiss! Inderdaad wel fijn dat haar een lang lijden bespaard is gebleven. Maar afscheid blijft moeilijk.

Voor de dames die allemaal leuke dingen in het vooruitzicht hebben...VEEL PLEZIER!!

Wolly...spannend hoor! Ik ga voor je duimen dat je een goeie uitslag hebt!

Ik ben op mijn werk. Collega is vrij en mijn baas is gisteren aan zijn hart geopereerd dus ik moet het alleen doen vandaag. Als ik straks tijd heb kom ik nog even kletsen.

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Goeiemorgen allemaal

@dag, jij zit ook weer op de wachtbank zie ik....Spannend! Heb je er al een gevoel over? Drukke dag dus waarschijnlijk, zo in je eentje...

@wolly, ben benieuwd!

Ik ga niet veel bijzonders doen vandaag. Vanmiddag even naar mn ouders, die zetten een badje op voor vince. Had ik 2 dagen terug zelf gedaan, maar ik red het amper. Ik moet hem namelijk gelijk leeggooien als vince er niet meer in gaat, anders blijft hij er induiken.... hihi waterrat.

Fijne dag!!

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

@ Joss ja hij heeft gister prima gelapen ;) Vandaag heb ik Sanne ook ze zijn allebei moe denk ook wel door t warme weer. Ze sliepen nu 11:50 al! haha
    Hoop tot 15:00 ;) ga zo zelf ook ff liggen..
    Hier ook t badje opgezet, haha ja met zo`n dikke buik word t lastig he als je em leeg moet gooien!
    Veel plezier!

@ Wolly en heb je de uitslag? spannend hoor! Duim voor je en houd morgen de pc in de gaten ;)

@ Dag succes vandaag wat voor werk doe je precies? Zitten jullie met z`n 3en dan? ( niet nieuwschierig hoor ;) ) haha
    oe spannend zo wachten he wanneer kun je testen?
    Ik had de sensitest kun je 3 dagen tot een week ofzo testen al voor je verwachte menstruatie of nod. succes!

@ Sawi veel plezier vanavond!
    ik had ook 2 ceremonimeesters schoonzusje en zusje zij hadden een feestgids gemaakt en iedereen moest zonder dat wij t wisten een blik mee nemen met iets erin.. maakte niet uit wat kon dus alles zijn... zat veel groente maar ook fruit , snoep en 1 met kattevoer van een vriendin hahaha jakkie ik rook het gelijk! dus ik haar gsmst hmm lekker hoor dat blik van je wat was het?? en zij gelijk bellen aaah je hebt het toch niet gegeten hihih iedereen moest er persoonlijk een tekst opschrijven en etiket eraf natuurlijk erg leuk!
    en de stukjes die er die avond gedaan worden begeleiden en plannen enz enz!
    Succes!

--

Nou hier weinig te melden. Kids vanmorgen in badje geweest liggen nu heerlijk te pitten!
    Liefss

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Hier alles goed.
    Nahja Anaïs met verhoging uit bed gehaald. Ze is al 2 dagen aan het niezen, flinke snottebellen maar voor de rest goed te pas hoor!
    Met Quinn vanochtend voor t laatst naar het cb geweest.
    precies 16 kilo en 103 cm.
    Ook een prikje gehad. Daar had hij er weinig last van maar nu ligt hij op de bank met een pijnlijke arm.
    Hij is sowieso een beetje uit zijn doen.

Sawi leuk weer zo'n klein manneke! En heerlijk dat je daar op gaat passen.

Joss heb je geen last van de warmte? Ik zat toen ik zwanger was van Quinn met dit soort dagen met mijn voeten in een bak met ijsklonten.
    Trok het maar slecht het warme weer;)
    Maar had ook altijd wel een hele flinke buik!

Jessica hele fijne dag meid! Lekker genieten!

Werk ze dag!

Ik ga een beetje rommelen hier.
    Onze badkamer blijkt nog stééds niet gemaakt.
    Ze gaan nu op zoek naar het 4e lek.
    We zijn het zó ontzettend zat joh!

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dani...wat grappig die blikken! Die onthoud ik :D. Lekker toch dat ze vandaag moe zijn. Zelf ook even je rust pakken. Ik werk op kantoor bij een schildersbedrijf. Ik doe de administratie, mijn collega de planning en calculaties en de baas doet de kleinere particulieren calculatie en begeleiding. Normaal is het onwijs stressen zo vlak voor de bouwvak maar nu valt het wel mee. Of het is stilte voor de storm.

Joss...leuk zo'n waterrat. Stan zit liever in de zandbak.

tja en wachtbankje. Ik verwacht er niet zo veel van omdat ik eigenlijk niet weet wanneer mijn ei was. Had namelijk veel eerder dan normaal ovulatiepijn. Wel fijn dat ik dat heb want dan weet ik wel wanneer t eraan zit te komen. Moet ook eerlijk bekennen niet zo vaak geklust te hebben rond de tijd dat ik een eisprong zou hebben bij een cyclus van 28 dagen. Beiden nogal druk geweest. We zien wel over een paar weken weten we het antwoord. Voel nu in ieder geval nog niets.

Stan is trouwens ook weer brokkenpiloot geweest gisteren. Hij had zijn voorhoofd en neus al afgeschaafd omdat hij bij mijn ouders buiten was gevallen. En gisterenavond griste hij de ranjafles uit de koelkast en die glipte uit zijn handjes zo op zijn grote teen. Bloedde flink en zijn nagel ligt nu los. Huisartsenpost gebeld en was niet nodig om te komen zolang de nagel niet bol komt te staan. Vanacht bijna niet geslapen. Het zal wel flink pijn doen.

9. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dag, ach wat zielig, arme mannetje....
    Hmm ik duim voor je hoor!

Ik heb trouwens niet veel last van de warmt.....gelukkig. Wie weet komt het nog wel....

10. wolly

wolly Niet meer actief

Ff snel een berichtje.

Progesteron was 1,6 (vanaf 20 is goed) dus dat wil zeggen dat de Clomid 50 niet heeft gewerkt.
    Moet in Aug beginnen met Clomid 100.
    Kon niet eerder omdat ze een vakantie stop hebben en ik moet de controle echo's krijgen.
    Dus een zwangerschap is helemaal uitgesloten deze ronde.

Het is ff balen omdat ik hoopte dat ik de 100 niet nodig zou hebben omdat ik van de 50 al last had maar ja tis niet anders.

Probeer later nog op de rest te reageren als het nog lukt.

11. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Oh wolly wat balen zeg...en dan pas in augustus weer. Wat een geduld en moeite zeg! Had je de vorige keer genoeg aan 50 clomid?
    Heb je veel klachten van die pillen? Meid, ik had op iets heel anders gehoopt, maar jullie zelf al helemaal denk ik zo.

12. wolly

wolly Niet meer actief

@Joss: Met Jayden was het de 3de ronde raak en heb toen maar 50 geslikt en nu slaat de 1ste ronde al niet aan, ik baal als een stekker dat ik nu naar de 100 moet, maar ja hopelijk is het dan ook raak ;)
    De 1ste ronde heb ik wel last gehad, veel stemmingswisselingen en erg opgeblazen.
    Maar we blijven positief! ;)

Hoe gaat het met jou met de warmte, hou je het nog een beetje vol?

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wolly wat balen meid!! Hopelijk slaat de 100 dan wel meteen aan! Ik ga heel hard voor je duimen.

14. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wolly duim voor je dat het straks meteen aanslaat.

Allen geniet van het mooie weer

15. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo allemaal

We hebben wat drukke dagen gehad en krijgen straks nog bbq-ers maar wat hebben we genoten.
    De bruiloft was super en Lilly was super vrolijk met maar 10min slaap even in de auto overdag.
    Ze liep tijdens de ceremonie steeds rond maar was lekker aan het lachen en roepen naar mama en iedereen aankijken en dan glimlachen dus die had zich prima vermaakt.,
    het feest was op het strand dus lekker een strandjurkje aangedaan en die is lekker in het zand gaan spelen.
    Foto`s volgens nog een keer.
    Gisteren lekker eerst onbeten in het hotel(hadden we om de hoek van het feest geboekt voor 25 euro pn dus lekker goedkoop en prima. Er waren mensen die 2 uur op de taxi moesten wachten dus we waren super blij ermee.
    Verder even nageborreld met mijn zusje en zwager en schoonfamilie op het strand.
    Toen lekker in de tuin gaan zitten met dit warme weer.

@ Sawi
    Nou de ceremoniemeester doet veel hoor. Van te voren helpen ze met het schema maken voor de dag en op de dag zelf nemen ze alles uit handen. Zij regelde dat de fotograaf overal kwamen en dat iedereen betaald kreeg en dat alles op tijd begon.
    Wij waren het gelukkig niet ik was getuige. Mijn zusjes beste vrienden waren het samen.
    Ooh ja ze checkte ze in bij het hotel brachten de auto terug en namen de kado`s mee aan het einde van het feest.

Wij hadden geen gekke dingen maar een canvas doek en daar kon iedereen een boodschap op zetten en een groot fotolijst waar iedereen mee op de foto mee kon(erg leuk viel ook erg in de smaak bij iedereen).
    Gefeliciteerd met wouter trouwens wat leuk dat hij je nieuwe oppaskindje word.

@dag
    He wat naar een nageltje los. Heeft hij er nu nog erg last van??

@ WOlly
    Nou dat is balen voor jullie. En dan pas in Augustus weer beginnen is natuurlijk nog meer balen. Je wil natuurlijk meteen door.
    Maar slik je nu wel 50mg door??
    Wel fijn dat je goed onder controle staat jammer dat het nog niet geholpen heeft.

Nu lekker een zwembad aan het vullen waar we lekker in gaan zitten vanmiddag. Ik heb het zo warm en kan amper buiten lopen/zitten.
    Wil het liefst naakt lopen buiten maar zullen de buren een beetje raar vinden denk ik.

@ Joss
    Hoe hou jij het uit??? Hou je al extra vocht vast en red je het wel een beetje met 26 graden en morgen 30.
    Niet normaal he.

Fijne warme dag allemaal

@

16. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hoi meiden.

Ik hou het prima uit. Vind de warmte heerlijk en hou helemaal geen vocht vast. Heb wel een waterijsjes tik hahaha.

We gaan zo met mijn zusje, zwager en nichtje naar een plas hier in de buurt. Daarna bbqen hier in de tuin. Heerlijk. Ben blij dat ik geen last heb. Had gisteren en vanochtend wel flink bekkenpijn, dat is wel heel vervelend, maar mn eigen schuld....Nu is het weer minder gelukkig.
    Vince heeft volgens mij wel last van de warmte...en doorkomende kiezen.... hij is moe en jengelig. Kan gewoon niet veel hebben en loopt de hele dag met vingers in zn mond. De afleiding van vanmiddag zal hem wel goed doen denk ik zo.

@jessica, fijn dat de dag zo geslaagd was! Ben benieuwd naar de foto's...

Fijne mooie zomerse dag allemaal!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Wat een heerlijk weer he? Ik word heir echt vrolijk van:D

als het vanmiddag weer zo warm is zet ik weer lekker het zwembadje neer. Daar is Nathan niet uit te slaan.

Joss: fijn dat je geen last hebt van de warmte. Hoogzwanger met dit warme weer lijkt me best zwaar.

Nathan gaat steeds meer dingen zeggen. alleen hij zegt alleen het begin van het woord. boe (boek) kaa (kaas), die die (dikkie dik) enz.. Namen probeert hij ook na te zeggen. Onze gastouder heeft nogal een moeilijke naam en dat komt er dan vol overgave op zijn manier uit zo schattig:D
    Verder gaat hier alles prima. Ben wel behoorlijk misselijk. Moet niet spugen ofzo maar constant honger en weeig gevoel in mijn maag. ben wel blij met de kwaaltjes hoor dan weet ik tenminste dat ik zwanger ben;)

zo dat was een heel verhaal zo. zo eerst maar eens boodschappen doen dan zijn die weer binnen voor vandaag.

fijne dag!

xxx

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou ja zeg meiden waar is iedereen??:$

19. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Beetje stil indd hier.

Wij zijn op controle geweest vandaag en tot nu toe 1kilo aangekomen.
    Alles gaat prima ik heb alleen last van mijn stuitje vooral als ik gefietst heb. Dan doet het ontzettend pijn als ik ga zitten. Dit had met het verweken van het kraakbeen te maken enz. (dit dacht ik al maar wilde het toch even zeker weten).
    Ik moet het rustig aan blijven doen qua werken en het zou zeker nog wel even duren voor ik mezelf weer ben en misschien wel niet in de zwangerschap. De baby eist gewoon veel eten en energie van me en al het kleine beetje wat ik heb en eet gaat dus daarheen helaas.
    Nou ja ik ben het ondertussen gewend. Zodra het even te druk word ga ik misselijk worden en soms als het te gek word ga ik overgeven.
    Zeer fusterend.

Ook de 20 weken echo gehad alles is prima. Onze meid had geen afwijkingen en groeit prima volgens de lijn.
    Het is zeker weten een meid. Ze was lekker eigenwijs en wilde niet alles laten zien. Ze moest af en toe aangeschud worden om even te draaien.
    De placenta zit aan de voorkant dus klopt wel dat ik de baby wat bedompt voel en het hartje luisteren niet altijd lukt.

Met lilly gaat alles prima. Gisteren een nieuw zwembad gekocht want de oude grote was lek. Jeroen dacht dat het perse gisteren moest dus toen degene die ik wilde er niet meer was had hij een grotere gekocht. We hebben nu een bad staan van 3 meter lang. We hebben dus een golfslagbad. en dan is het lekkere weer meteen weg haha.

Ik ga stoppen even wat info zoeken over de vak.
    slaap lekker straks

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Iedereen is vast aan het genieten van het lekkere warme weer. Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina