Goeiemorgen! Aussie jij was er weer vroeg bij!!! Mamavanmuisje, ik zag het nu in mn mailbox slim he? Vince is gisterenavond als een blok in slaap gevallen om half 8 en werd vanochtend om 6 uur wakker, maar heb hem gewoon laten liggen zonder speelgoed en toen ik wakker werd was het 8.15 Misschien is ie al die tijd wel wakker geweest maar ja, als ie het niet leuk meer had gehad dan was ie wel gaan brullen denk ik zo. EN, hij heeft nu eens geen ochtendhumeur dus is echt uitgeslapen.... en mama ook hahhaa.
@Aussie: Pfff ok dankje Jij bent er ook vroeg bij vanochtend, ook last van de warmte? Muisje was gisterenavond erg onrustig met slapen, had em al een keer eruit gehaald en heb hem maar een beker met water meegegeven in zijn bedje dan kon hij zelf wat drinken pakken, het was zo warm op zijn kamertje, bah. Had alleen maar luier met een onderbroekje aan, en de ventilator stond aan. Vrijdag kon het aan onze kant wel 37 gr worden, echt niet normaal zeg wat een hitte. Zo ff opruimen en stofzuigen dan ben ik voor de middag klaar
Oh en vergeet ik helemaal, we hebben gisterenavond de auto verkocht! Ze komen hem vanavond al ophalen. We hadden hem al even tekoop staan, dus zijn blij dat we ervan af zijn! Nu snel een andere zoeken want nu zonder auto is niet echt handig....hihi
@Joss: Hahhaha ja echt wel Fijn zeg dat hij lekker is blijven liggen Hier wel een mannetje met een ochtend humeur Altijd huilen als hij wakker wordt waar dat aan ligt....geen idee, dus je moet er altijd vlot bij zijn anders is hij helemaal overstuur.
bah bah wat een warmte en ik moet ook nog strijken vndg hoop dat ik niet wegdrijf haha! Ik heb gister het boek van dr frank gekregen en mag je 10 tot 12 weken doen en de meeste vallen in de eerst 8 weken al minstens 10 kilo af dus zou voor mij alleen maar fijn zijn dan ben ik na 16 weken misschien langer 20 kilo kwijt ... Enige nadeel is je moet flink inkopen doen zijn zo veel dingen die je moet eten en niet in huis hebt maar goed...ik wil het echt dus! Diego begint nu net wakker te worden en ligt heerlijk te kwebbelen! Om 12u boodschappen doen en daarna als diego geslapen heeft ga ik zijn badje vullen kan hij lekker afkoelen en ik met mijn voeten erin haha! ohja we hebben diego ingeschreven bij peuterspeelzaal vanaf jan gaat hij di en donderdag ochtend erheen....
@mvm, we hadden een golf 4 en willen nu graag een stationwagen, zitten te denken aan een bmw3 of mazda6 uit 2005 of zo. Vinden we wel mooie auto's. Maar ja, we hebben wel wat wensen dus ben benieuwd of er snel 1 gevonden is... @dimmel, ik hoor meer mensen klagen over het dr frank boodschappenlijstje....maar het schijnt wel een effectief dieet te zijn. Ben benieuwd hoe het je bevalt! Succes iig. Geniet van je voetenbad vanmiddag! Vince heeft zich net al vermaakt met een emmer water en wat speeltjes, schik dat ie dan heeft joh! Vanmiddag lekker in badje met de buurjongen
@Joss: Dat is iid een grotere dan wat je had, een Golf wordt dan wel erg klein met 2 kindjes en de bijbehorende spullen wat je vaak mee moet nemen als je ff weg gaat dan is een station wel een heel stuk ruimer, komt vast wel goed met de eisen die jullie stellen @Dimmel: Nooit gehoord van dat dieet, soms wel lastig met de boodschapjes, weet wel dat het Sonja bekker dieet ook zoveel verschillende dingen had. Ik ben er toen wel mee afgevallen heb de boeken ook thuis maar kan geen begin maken Heel veel succes meid! Hoop dat je de kilo's snel kwijt raak. ***DUIM DUIM DUIM*** Vanavond lekker buiten zitten, kopjes koffie mmm en verkoeling, want binnen is het een sauna (plat dak dus ergggg heet binnen) Meiden geniet van de avond!
Hey dames! Zo morgen vet warm weet niet waar ik blijven moet haha screens dicht en deur dicht dan is het lekker in de kamer. Geloof dat ik morgen vroeg naar buiten ga en dan alles potdicht en lekker binnen in de koelte met waaier hahaha @ Joss Jarno heeft smiddags ook geen last van de warmte met slapen ik leg hem er in en hij slaapt.. alleen savonds dikke drama idd.. Ach nou ja heb em er nu net pas ingelegd hij was zo goed te pas.. haha dus hopenlijk slaapt ie nu snel.. dan maar later.. Smorgens is hij wel tussen 7 en half 8 wakker hoe laat je em er ook in legd.. Wij hadden seat leon sport hebben nu sinds half jaar een scoda octavia station heerlijke auto! Manlief werkt in garage dus hebben nu in 3 jr al 3 of 4 auto`s gehad maar dit is wel ff een blijvertje haha @ de rest! geniet van het mooie weer!!!! Liefss
hier niet zo warm.. woon lekker noordelijk dus altijd wel een zeewindje. Zal morgen vast geen 30 graden worden hier. heb net een goede echo gehad met kloppend hartje! Ben zo blij! Mocht wat eerder komen i.v.m. wat licht bloedverlies en gelukkig zat het helemaal goed. Ben volgens de meting nu 6 wk 5 d.. Bloedverlies is trouwens ook weer helemaal over, gelukkig..
Hallo Hier ook even snel ivm de warmte. Ik zit lekker naakt in bed omdat ik het anders te warm heb. Gisteravond de duo wagen opgehaald echt een super ding lekker nu alles aan het wassen dan is het alvast gedaan haha. Mijn schoonzusje paste op en Lil heeft haar lekker gebruikt het begint nu al. Ze begon na 10 min te huilen en bleef dit doen tot ze uit bed gehaald werd en heeft toen nog wat gedronken en gezeten op schoot toen weer in bed en weer huilen en toen bleef mijn schoonzusje bij haar staan tot ze sliep haha. Doet ze anders nooit die boef. Moet zeggen dat ze indd ook klooit door de warmte de laatste tijd veel huilen als ze in bed moet en veel praten. Vanmiddag lekker in ons golfslagbad gezwommen en ze vond het super wilde er niet uit toen ze echt paarse lippen kreeg was het genoeg en haalde we haar eruit. Morgen zitten we er weer in denk ik. Ik ga stoppen gr
@aussie, haha ik vind 6 uur vroeg hoor!! @dani, vreemd he dat ze smiddags wel zo slapen... Octavia is ook een mooie auto, maar Gert denkt daar anders over.... Morgen voetbal, ik denk dat ze verliezen helaas....
jessica: bedankt! En wat een boef die dochter van jullie joss: ben ook heel benieuwd wat het voetbal gaat doen morgen. Heb eerst nog een oudergesprek na schooltijd maar zal het wel even flink kort houden want wil wel op tijd thuis zijn
@juffie wat fijn dat je een goede echo had meis! @joss wat een leuk kamertje heb je gemaakt! Nog effies meis, dan heb je er twee Ga je trouwens thuis of in he tziekenhuis bevallen? @ warmte hier gelukkig een redelijk koel huis, tenminste de benedenverdieping is erg lekker. Onze lekkage lijkt nog steeds niet verholpen te zijn. Waarschijnlijk gaat nu de hele vloer eruit dus zitten we nog wel even in de zooi. Hopelijk is het dan echt over en kunnen we boven weer als vanouds maken. Zijn inmiddels 6,5 maand bezig! Mijn oma is maandag gecremeerd. Ben nog steeds erg verdrietig maar weet ook dat het goed is zo. Quinn vraagt er nog steeds veel na en vindt het machtig interessant dat ze een sterretje is. Ook het boek van Derk de Das die dood gaat blijft hem boeien. @sawi meis, ik zou die schoenen in een tas stoppen en terug geven. Zou er bij zeggen dat ze toch niet helemaal jouw smaak zijn en dat ze er vast iemand anders blij mee kan maken. Anaïs was vandaag flink aan de dunne. Het liep zo d'r luier uit op de bank, waterdun was het. Ze is ook al een paar dagen wat warm en jengelig. Zal wel door tanden komen ofzo. Ze is wel ontzettend bijdehand. Daagt echt uit en wil met iedereen kiekeboe spelen(gaat ze zich verstoppen) Ze kan al goed aangeven dat ze pijn heeft. Dan zegt ze het woordje pijn en wijst ze het aan. Wel handig want bij die kleintjes is het maar vaak gissen. Ik ga proberen weer een beetje mee te schrijven maar zit nog niet helemaal lekker in mijn vel en dan ben ik wat meer van het lezen.
@Jessica: Zeker een boefje @Juffie: Gefeliciteerd met jullie goeie echo Is toch schrikken als je bloedverlies hebt, gelukkig is alles goed en is het gestopt. @Ping: Wat een toestand zeg...6,5 maand alweer. Hoop dat het snel over is! Begrijpelijk toch dat je nog steeds verdrietig bent, komt vanzelf goed wanneer je het een plekje hebt kunnen geven. Neem je tijd! Sterkte nog met alles!!