December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Ping: Nog gecondoleerd vrouw!! Lijkt me idd moeijlijk zo'n klein mannetje die nu helemaal gebiologeerd is door de dood. Sterkte nog!!

Ik geniet zo van het warme weer!!! Ik heb het natuurlijk ook warm maar ik geef me helemaal over. Slaapt's-nachts zonder ook maar een draad stof aan of op me en overdag alles een standje lager. Veel drinken. Ik wordt er gewoon vrolijk van!! En Joe gelukkig ook. Die is helemaal in zijn element: weinig kleren, veel in het water, veel buiten en hij slaapt in tegenstelling tot wat ik hier lees FANTASTISCH zelfs alweer 2 nachten achter elkaar helemaal door!!! Gemiddeld slaapt hij van 7 tot 7 en dan tussen de middag tussen de 2 en 3 uur !!!! Vannacht lekker zijn raam open met het hor ervoor en hij had alleen maar een shortama aan (korte broek pyjama) Blijkbaar was het heerlijk comfortabel want we zijn nog maar net wakker!

Ik heb om 9 uur afgesproken met 2 meiden van de zwangerschapsgym met hun zoontjes bij het openliuchtzwembad. Ik was dinsdag alleen met Joe geweest en dat was een groot succes!
    Vnamiddag (helaas) naar de tandarts en dan naar mijn ouders voor voetbal!!!

Ik heb er alle vertrouwen in!! Hup Holland!!!! 3-1 hahahhahaha
    Mijn man houdt er helemaal niet van dus die heeft vandaag een klus op schiphol van 7 uur -sochtends tot 11 uur vanavond!!!!!!!!!!!!!
    Wel lekker verdienen!!!!

Nou weer een heel suf verhaaltje geworden maar de strekking is:

Hier gaat alles lekker!!!:p

Dikke kus Aussie xxxx

HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @juffie, sorry gister denk ik overheen gelezen....Gefeli met een beeb met kloppend hartje!! Fijn zeg dat alles ok is.

@ping, sjee wat een lange geschiedenis heeft het lekkageverhaal al zo. Zou er helemaal kriegel van worden....hopelijk is het nu dan echt klaar hierna. Logisch toch het verdriet om je oma! Je kunt het verstandelijk beredeneren maar je hebt wel een verlies te verwerken hoor! En dan heeft nils het er ook nog eens de hele dag over ;)

@aussie, fijn dat alles goed gaat hoor en JA wel een beetje saai zo hoor hahaha :D :p
    Geniet van de voetbal!!

Vince heeft ook weer goed geslapen gelukkig. Lijkt weer een beetje in zn ritme te komen....

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Hier ook een boefje die helemaal geen last lijkt te hebben van de warmte! Loopt thuis in boxer rond en slaapt in romper! Gaat om half 8, 8u naar bed en wordt rond 9u wakker :D...en 's middags slaapt hij van half 2 tot 3u :D...

Vandaag alleen maar onder de ventilator hangen...we hebben een huis met plat dak dus is echt wel te merken en als de zon opgaat tot half 2 hebben we de zon in de woonkamer ook al heb ik rolgordijntjes dat voel je toch is nu hier binnen ff thermometer checken...28.5 en het is nog ochtend dus ben benieuwd vanmiddag! maar goed veel drinken en veel niksen helpt wel!

@juffie gefeliciteerd met jullie kloppend hartje :D

@joss ik denk ook dat ze verliezen!!! brazilie is veel te sterk die zijn al 5x wereld kampioen geweest

@ping sterkte meid!

4. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Voetbal hoop zo dat ze winnen, maar inderdaad Brazilië is supersterk maar goed we hopen er het beste van. Bas is al in zijn voetbalshirt naar school ´we juichen voor oranje´ zingt hij al heel de morgen.

Ping logisch dat je verdrietig bent om je oma. Balen zeg van die lekkage´s.

Juffie gefeliciteerd met de goede echo. :)

Aussie Veel plezier in het zwembad

Ruik wat ga er een verschonen;) Denk dat ze nu echt de waterpokken gaan krijgen Bas zijn vriendje heeft ze en die is afgelopen week 3x hier geweest waaronder ook gelogeerd. Ik hoop dat ze ze nu krijgen want op school hebben ze nu toch niets bijzonders te doen en Max gaat nog niet. Alleen wel jammer dat ze dan niet mogen zwemmen maar ach wanneer komt zo´n ziekte dan uit;)

5. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Ping
    Het is logisch dat het even een klap geeft. Je hebt echt een verlies meegemaakt en dan moet even een plekje krijgen.
    Ach en dan moet je het nog steeds ook uitleggen en dan moet je er elke keer aan denken. Wel lief hoor dat hij zo gefacineerd er van is.
    Maakt het ook wel weer wat minder zwaar denk ik voor je als je het bekijkt op zijn manier.

Mijn ouders zijn ook zo lang bezig geweest met een lekkage. Uiteindelijk vonden ze een piep klein gaatje in de buis achter de douche en die zat er al jaren vermoedelijk.
    Ze hebben hem gevonden door infrarood of zo iets. Hebben ze hem nu gevonden bij je??
    Krijgen jullie alles vergoed??

@ Sawi
    hoezo mogen ze niet zwemmen met pokken??
    Bedoel je in een openbaar zwembad of bij je thuis want had er nog niet van gehoord.

@ aussie
    Wat heerlijk dat jullie zo genieten van het mooie weer. Je bent een van de weinige die ik ken die dit weer zo lekker vinden.
    Ik ben jaloers op je want kan er niet zo goed tegen en ben na 11.00 ook nog niet buiten geweest. De deuren dicht en gordijnen dicht dan is het 25 graden bij ons binnen en het voelt nog als koel ook aan haha.

Ga zo mijn moppie ophalen bij mijn ouders en wil vanavond lekker naar het strand gaan even met Lilly wat eten en spelen op het strand.
    Gaan waarschijnlijk tijdens de wedstrijd al weg. Vind Voetbal onwijs leuk maar mijn gezin gaat vandaag toch maar voor.
    die houden er dus niet van. Nou ja Lilly zegt steeds bal bal.

Lilly zegt steeds op alles mijn. Ze pakt iets vast en zegt dan mijn. En als ik het afpak die die die.
    Ze gaf me gisteren in ons zwembad een rugmassage en kreeg een natte knuffel van haar. Ze is zo lief voor me.
    Het is echt een schatje en ben zo verliefd op haar zeker met dit weer indd als ze lekker in een boxertje of alleen bikine loopt. Ze houdt het trouwens lang vol zonder luier.
    Ze plast dan soms wel eens in de tuin maar houdt het meestal op.
    Van de week stapte ze uit bad om verder op even te plassen om weer terug te gaan.

Ik ga mijn man wakker maken om ons moppie te halen.
    gr

ps nederland gaat winnnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @all

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE NEDERLAND WORDT KAMPIOEN!!!

Dit had ik ECHT NIET verwacht....

:D:D:D

7. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn

ik echt wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!joehoe echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!
    We worden wereldkampioen!!!!!!!

Sorry dat ik zei 3-1 en het werd "maar" 2-1 hahahaha

x aussie:p:p:p

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Nou aussie, voor deze keer zie ik het door de vingers... hahaha

9. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Zooo hier is het redelijk aan het afkoelen met wat regen sinds een uur of zes....
    Had vandaag wel last van de warmte hoor. Vince ook, vond het vanmiddag en nu ook lastig om in slaap te vallen....arm ding.
    Komende dagen schijnt het wat beter te worden 8).

Leven jullie nog???

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

leef ook nog hoor!;) hier was het ook wel even wat afgekoeld maar nu weer strakblauw en een zonnetje. niet zo benauwd warm meer dus lekker genieten:D

fijne dag!

11. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Heeej

Juffie, alweer 7 weken geweest! Gaat best snel he?

Wij gaan zo even op het fietsje naar het water, lekker plonzen en vanmiddag familiebbq hmmmm

Fijne dag allemaal!!

12. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Net terug van de geitenboerderij. Heerlijk gespeeld en de geitjes van afstand bekeken want zodra we dichterbij kwamen klom Lilly zowat op mijn nek.
    Maar achter een hekje zijn ze erg lief en zei ze steeds geitje.
    Lekker wat gegeten op terrasje en zat ze weer de hele tijd op schoot want er liepen kippen los rond en die wilde haar eierkoek wel hebben.
    Nu ligt ze lekker te slapen en ga ik zo ook even doen en dan misschien nog even naar de stad is daar van alles te doen vandaag.

Gisteren lekker bij vrienden gegeten en Lilly daar in camkpingbedje gedaan en later in de auto meegenomen was echt een succes dus dat gaan we vaker doen. Ze sliep thuis meteen weer door. In de auto had ze meteen weer praatjes.

@Nederlands elftal ben ontzettend blij dat ze wonnen en ook dat ze nu `s avonds spelen kan ik toch beter kijken. Vrijdag maar niet weg gegaan. Lilly zat in bad met papa en de buurjongen en ik keek binnen tv en het was zo spannend dat ik niet meer weg wilde.
    Later lekker patatje gegeten en nog even gaan wandelen in het bos even in de schaduw.

We spelen elke avond buiten een spelletje mijn man en ik. Carcasonne kent iemand dat?? Het is zo verslavend en het een van de weinige spelletjes die je met zijn 2-tjes kan doen.
    Heerlijk vakantie gevoel zo.

@ Joss
    Nog maar eventjes en dan is het zo ver. Ben zo benieuwd wanneer hij komt en hoe hij heet en hoe het is om een zomer baby te hebben haha.

Fijne dag allemaal

13. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Dani

Zag net op hyves dat je jarig bent. Van harte gefeliciteerd.:)
    Vier je het ook vandaag??

14. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @jessica, Ik ken het spel. We hebben het zelf ook, speelden het een aantal jaren terug geregeld. Nu ligt het al tijden in de kast, maar het is idd een leuk en verslavend spel haha.
    Ik ben nog wel nieuwsgieriger dan jij hoor naar onze beeb ;) Het duurt hopelijk niet lang meer... maar 2 weken zeker nog wel hoor! Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik voor de uitgerekende datum ga bevallen nl. Voel me nog veel te fit haha.

@dani, gefeliciteerd dan maar! Fijne dag toegewenst, je hebt er heerlijk weer bij zeg.

Wij zijn net terug van de plas, heerlijk gezwommen en geluierd. Vince vond het weer geweldig. Nu allemaal even in de rustmodus en dan gaan we dus bbqen.

Daaag

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dani en Juffie nog van harte gefeliciteerd!!

@ de rest! Goedemorgen deze KOELE morgen.

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!!
    Dank u voor de felicitaties! 26 alweer hahaha
    Gister alleen voor wat vrienden gevierd smiddags de familie zaterdag als ik er puf voor heb!! denk ook maar een x overdag haha

Vanmorgen de intake bij de vk gehad! Alles was prima volgende week (15juli) echo!!!! spannend hoor!
    Zit alleen ff met mn astma medicatie als dit een hoge dosering is moet ik onder begeleiding bij gyn maar zoals t er nu uit ziet niet.. moet volgende week ff doorgeven dan kijken ze ernaar.

@ juffie gefeliciteerd! met een kloppend hartje en je verjaardag! Hoe jong ben jij geworden ;)
    Zo alweer 7 weken geweest idd. ik had een vrij korte cyclus steeds 23,26,26 dus ze zei dat ik best verder kon zijn dan ik nu was. maar bij Jarno was ik steeds 28 en werd ik ook terug gezet dus ga er maar nie van uit haha

@ Joss spannend bijna!!! hihihi ga je idd thuis of zkh bevallen?

@ Dag goedemorgen!!

@ Ping nogmaals sterkte!

@ de rest ik bent allemaal vergeten sorry hoor :) zon zeef op moment vergeet nog dat ik was in de wasmachine heb gestopt hahaha

Liefss

17. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Goedenmiddag inmiddels!

Hier alles ok. Wel af en toe al flink wat gerommel.....maaaaar dat is echt allemaal voorwerk.
    Ik wil heel graag thuis bevallen, maar je hebt het niet voor het zeggen natuurlijk!

Ga ff boodschappen doen. Gert is thuis dus kan mooi in de middagslaap van Vince...
    Vanmiddag gaan we naar een auto kijken....spannend!

18. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb eigenlijk niets bijzonders te melden, maar ik lees gezellig mee, geniet van de zwangere verhalen.

Dani: gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes!

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    dani gefeliciteerd met je verjaardag!

Morgen kom ik weer!!!

20. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Ook weinig te zeggen.
    Wel dat lilly steeds in kleine zinnetjes gaat praten.
    Ze huilde steeds toen Jeroen haar uit bed haalde en toen vroeg hij wat is er toch meisje. Toen zei ze au en jeroen vroeg waar en toen zei ze hier papa en wees naar haar mondje.
    Zo goed van haar.
    Verder weinig gebeurd. gisteren lekker gedronken op het strand met 2 vriendinnetjes voor het eerst sinds tijden. Was erg gezellig.
    Het was zo druk in Bloemendaal/zandvoort want er waren allerlei feestjes bezig en toen we langs de strandtenten liepen voelde we ons zo oud met de muziek die gedraaid werd. Zijn gauw verder op gaan zitten.

gr

Deel Deze Pagina