December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dametjes ;)

Poeh alweer lekker warm buiten! ;)
    Jippie duitsland eruit! Dit kunnen we echt winnen.. spannend!!!!
    heb een spaanse collega hahaha zeg al voor wie ben jij???
    uhm.. zegt ze voor de beste ;) haha zou ik ook zeggen!

@ Joss haha ja ik ga tegen half 4 a 4 uur hahaha anders is t me veel te heet met Jarno
    Fijn dat de pizza lekker was ;) krijg er spontaan zin in :p
    Denk dat ik op mp ff een ledikantje erbij ga zoeken over aantal maandjes..
    de kleine kan eerst wel ff bij ons op de kamer in de wieg.. maar toch..

@ Dimmel oh op die manier! Nou meid hoop echt voor je dat je gauw zwanger bent! dag 81 is toch niet normaal. Je moet eigenlijk gewoon een echo eisen oid.. bah die onzekerheid!

Fijne dag!
    Liefs

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Ik kijk ff wat die tabletten doen want heb eigenlijk sinds begin deze week buikpijn dus even kijken hoe en wat!

Morgen gaat diego om 12u naar mijn mams en ga ik met mijn beste vriendin lekker dagje naar de stad :D...heerlijk! lekker op een terrasje zitten mannen kijken ;) haha!

3. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dani, hmm ben niet gegaan. Buuf kwam met de kleine en ze hebben heerlijk samen in het zwembad gespeeld...

@dimmel, 81....idd niet normaal hoor. Echt balen.
    Veel plezier morgen, wel een hete dag hoor om te winkelen....maar terras is wel erg lekker.

Vince heb ik om 11 uur alweer in bed gelegd...hij was kapot en sliep tot bijna 2 uur. Nu is ie alweer moe, maar moet eerst nog eten. Macaroni uit de vriezer, want gert werkt over en ik heb geen zin in warm eten. Verwacht eigenlijk dat Vince ook niet zal eten.
    FF proberen nu.

Doooeeeeiii

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Morguhh!!

Dimmel meer dan 80 dagen lijkt me inderdaad ook niet echt normaal. Wanneer mocht je terug naar de ha?

Ik heb een zieke thuis. Hij is nu wel bij opa en oma omdat ik moest werken maar hij is nog niet fit. Sinds woensdagavond regelmatig overgeven en tegen de avond loopt zijn temp op. En een snotneus dat hij heeft!! Zo zielig :(

Joss...rustig aan hoor! Nog eventjes :D

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dag, ahhh beterschap voor kleine Stan!!

Warm he??
    Vince dook vanochtend zo zn zwembad in, met kleren aan...hahaha dat kwam omdat het buurmeisje er al in sprong, maar die had zich er wel op gekleed. Nu ligt ie alweer lekker te slapen, was om 11 uur alweer moe....tja om 6 uur wakker he.... ;) Vanmiddag komt mn moeder nog even langs. Verder geen plannen.
    Gisterenavond maar eens even mn vluchttas gepakt...dat stelde ik ook steeds uit en werd nu wel tijd eigenlijk hihi.
    Maar ik gok op een relaxte thuisbevalling bij 40.4 Dat zit steeds in mn hoofd. Vraag me niet waarom....heb echt geen flauw idee nl :)

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    joss..ik had ook zo'n sterk gevoel alleen ik zat er helemaal naast. Ik dacht echt 27 nov en is 10 december geworden. Ik hoop voor jou op een relaxte thuisbevalling en dat het dan niet zo snikheet is. Je krijgt het al warm genoeg zonder dat het 30 graden is buiten ;) Zie je er tegenop?

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dag, pfff dan is je geduld aardig op de proef gesteld zeg.....Vince kwam met 41.1, was ook wel een lange zit. Maar ik dacht toen ook al echt met 37 weken van 'nou mag het dus nou komt ie'....hmmmz niet dus. Nu denk ik dat helemaal niet.

Ik zie er niet tegen op. Ik heb er wel weer zin in! Hihi hoop wel dat ik weer een beetje snel op de been ben. Heb echt zin om te gaan genieten van mn kraamtijd. Laat maar komen!!!

8. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joss de tijd vliegt zeg, spoedig zal je 2e ukkie er al weer zijn. Volgens mij ligt onze overbuurvrouw vandaag te bevallen. Zag hun auto vanmorgen bij het ziekenhuis;) en hun waren gisteren er al niet en nu nog steeds niet. Maar wat een hitte voor die allerkleinste. Ben wel blij dat onze nu al lekker kunnen zwemmen of ja water spelletjes.

Dadelijk 2 kids van mijn nichtje van 4 en 5 en die zijn zoooo druk. Maar goed eenmalig oppassen van 4 tot 7 dat zou te overleven moeten zijn:) Gooi ze allemaal in het zwembad en Max alleen in zijn veilige kleine bootje.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

ben ik ook weer eens. op alles reageren gaat niet lukken denk ik maar wel even kort een paar reacties.

dag: beterschap voor stan!

Joss: mijn voorgevoel van de bevaldatum klopte precies. hoop die van jou ook. Voor bevallen is het nu toch veel te warm, kun je beter nog even wachten;)

Dimmel: vind 81 dagen ook echt wel erg lang hoor!

nathan is vandaag voor het eerst deze week weer naar de ga. Was de hele week ziek (alweer:() Hij heeft nu een puffer gekregen en ook zalf voor zijn eczeem. De nachten zijn hier de laatse tijd echt drama. weet niet wat me overkomt, zo ken ik ons mannetje niet:( Totaal overstuur wakker worden en dan niet meer in zijn eigen bed willen slapen. Erg vermoeiend maar ja. Ik heb nu gelukkig vakantie en hopenlijk kunnen we dan allemaal even bijslapen en uitrusten.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

wat een rust.. Vannacht weer een goede nacht gehad!! Vanmorgen om 8 uur werd Nathan pas wakker. wel om 5 uur even speen gegeven maar hij heeft gewoon de hele nacht in zijn eigen bedje geslapen. Hoop dat de puffer ook snel gaat werken want hij klinkt nog behoorlijk vol. Ook de hele dag hele dikke groene snottebellen.
    gistermiddag belde de ga alweer dat ik hem mocht ophalen omdaat hij weer koorts had. Elke keer na de middag loopt het op naar 38,5 ofzo. niet heel hoog maar toch koorts. hopenlijk vandaag niet.

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dag ik mag in aug pas terug naar de ha!

ik merk dat mijn temp nu stijgt dus denk dat ik me ei heb gehad en heb sinds paar dagen ook echt buikpijn en rugpijn dus hoop goed teken!
    Verder is hier alles rustig! veel te warm om dingen te ondernemen! gister met beste vriendin naar valkenburg gereden op de brommer en daar op terras gezeten en verder niks haha!

12. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dimmel, nou het zal wel eens tijd worden he...

Meiden wat rustig, vast de warmte!
    Vermaken jullie je allemaal nog een beetje? Vast lekker in het zwembad met de kids.

Hier vanochtend lekker naar een zwemplas geweest met de buurtjes en vanmiddag in de tuin gebadderd. Hebben ook nog naar een auto gekeken, maar dat werd m niet helaas. Gert is nu vissen en morgen gaan we weer naar het water. Met verkoeling is het goed te doen.

Nu weer met de voetjes in een bak water tv kijken hahaa.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    joss: ja zwemmen is wel heerlijk nu. maar nathan heeft ngo steeds koorts dus doen we dat maar niet. vanavond vond hij het wel lekker buiten. Lekker in zijn blootje voetballen.:D

14. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @juffie, ohhhw balen zeg dat je nu met hem niet de verkoeling kan zoeken...

Wat een noodweer vannacht zeg :$ Dikke onweersbuien.
    Vanochtend lagen overal takken (geen enorme hoor... haha) van de bomen.
    Vanochtend niet wezen zwemmen, twas zo lekker achter het huis. Nu weer snikheet helaas. Zit lekker met mn zwempak in het opblaasbad haahaha 8) chill

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Nou hier ook noodweer vannacht ;) dicht bij Joss.. dachjt dat de bui over was kwam er nog een overheen.. pff
    Jarno heeft door dit alles lekker heengeslapen.
    savonds is alleen een drama hij slaapt niet voor 22:00 met gevolg tijdens de lunch slaap hij bijna aan tafel.. dus hij slaapt nu al vanaf 12 uur en het is nu al 15:13! :$
    Ga em zo toch eens wakker maken anders word het vanavond helemaal laat!

Vanmorgen eerst heerlijk wezen fietsen en daarna lekker met water gspeeld achter t huis in de schaduw kun je heerlijk zitten.. lekker liggen pitten! haha :)
    Nu word het wel warm. Arie zit binnen formule 1 te kijken..

@ juffie bij een ga mag hij toch ook blijven als hij koorts heeft? of bij die van jou niet? als Sanne ziek is mag een er een zetpil in drukken en haar lekker op bed leggen.. als het echt niet gaat dan bel ik..

@ Dimmel nou hopelijk zet t door!! eindelijk ;)

@ Joss chill zo veeeeeel mogelijk ;)

Fijne dag dames!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wat een weekend! Zaterdag lekker aan het bbq-en. Vliegt opeens de parasol de lucht in en begint het toch te gieten! Wel lekker even. Goed voor het gras en de plantjes. Gisteren helaas oranje geen kampioen geworden maar het is al heel wat dat ze zover gekomen zijn.

Mijn kleine man is weer beter maar nu begin ik :( Snotteren en geen hap door mijn strot kunnen krijgen. Ach, is goed voor de lijn :)

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hier druk weekend gehad ondanks de warmte...zaterdag met vrienden wezen wandelen naar een plas en daar heeft diego lekker in het water gespeeld! 's avonds verj in eindhoven en daar begon het ineens hard te regenen! en moesten ook nog in die regen naar huis je zag geen hand voor ogen! en gister eerst ff wat drinken en lekkers in huis gehaald voor's avonds en daarna met zun3tjes lekker in het badje heerlijk die afkoeling. 'savonds met vrienden naar burger king geweest en daarna hier ned gekeken hebben de tv buiten gezet haha! jammer genoeg geen kampioen door die kut scheids!
    Deze week lekker rustig weekje haha! hoop dat het wat gaat afkoelen want is niet meer te doen!

@joss en dani nog steeds niets te bekennen hier van ongi! wordt echt gek!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dimmel...hoop toch echt dat het doorzet. Ik snap niets van tempen maar is daar al iets in veranderd??

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nee niet echt hij bleef eerst stijgen en nu niet meer dus wat moet ik ermee :S

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dimmel: kan inderdaad nog geen ei ontdekken in je kaartje helaas:(

Dani: Nathan mag met koorts neit naar de gastouder. Nu heeft onze gastouder ook wel meerdere kindjes hoor. eigenlijk elke dag 5 kindjes.

Deel Deze Pagina