Ik ben weer pissig want ben weer mijn hele verhaal kwijt. Ik reageer vanavond weer want heb geen zin om alles weer opnieuw te schrijven
Dimmel balen zeg hoop dat je lichaam snel weer zijn ´ritme´ weer terug vindt dan weet je elke maand je ei sprong te bepalen Jessica helaas dat je bericht weg was dat is altijd balen Hier we wilden wachten met een serre omdat deze te duur was. Maar nu een 2e handse gezien van 50.000 voor 5000 precies wat we wilde. Eens gaan kijken en meten. Bij onze buren zijn ze nu toch aan aan het bouwen misschien kunnen ze dan een extra muurtje bouwen
Vraagje wat voor zwemband hebben jullie voor jullie kinderen. Wij hebben een duoband van nijntje maar Max is er met z´n 10 kg net iets te zwaar voor.
sawi: weet eigenlijk niet welke we hebben. zo'n gele maar daar zat hij vorig jaar ook al in dus zal waarschijnlijk nu niet meer passen. toen we op vakantie naar centerparcs waren heeft nathan gewoon bandjes omgehad. ging ook prima. Maar een band is natuurlijk ook nog wel leuk!
Hallo! Volgens mij hebben wij ook een blauwe van Nijntje. Quinn heeft daar met 12 kilo volgens mij nog wel ingezeten! Hoe is het hier? Joss al aan het bevallen? Hoe houden de zwangere dames het in de warmte? Hier gaat alles redelijk. Anaïs is al dik een week aan de diarree. Ook een beetje verhoging steeds. Wel vrolijk en ontdekte nog 2 voortandjes onderin van de week maar vraag me af of het met mekaar in verband staat. De lekkage hier duurt voort *zucht* Het lijkt alsof alle aansluitingen lek zijn. Ik ga nog eens bij mijn meidje kijken. Ze ligt nu al ruim 3 uur te slapen. fijne dag!
Ping balen van die lekkage´s hoop dat het dan nu eindelijk snel echt opgelost is. Je kunt Anais bijv op witte rijst zetten met wat kethup. Lijkt streng maar erg lang diaree is ook niet goed en fijn. Ja bij tandjes hoort het ook maar 2 weken is lang. Joss net wat pinguin zegt al aan het bevallen of voortekenen, spannend zeg. Juffie vindt zo´n zwemband handiger maar in nood kunnen we nog bandjes proberen. De gele zijn volgens mij tot 10 of 11 kg dus dat is hetzelfde als die we hebben. Heb er een gevonden van Thomas de trein van 12 mnd tot 36 mnd maar deze is 20 euro. Heb maar vlug een bod gedaan op eentje van Mp
Hallo Meiden Ik reageer niet meer met hetzelfde verhaal maar even een nieuwe. @ Joss indd wat is het stil bij jou?? @Ping Heb je al roosvicee stop geprobeerd?? Ik krijg alijd van de dokters als advies niet te stoppen met gewoon eten tenzij de persoon zelf niet lekker is maar je verliest al zoveel miralen en vitaminen en dat krijg je alleen maar binnen via gewoon eten. Wat vervelend zo lang diarree na 2 weken is het ook niet het weer he. @ Sawi Ik wou dat Lil nog wel eens in de band wilde zitten maar dat wilde ze toen ze kon lopen niet meer. Ze is dus of bij ons in de armen in het diepe of we gaan niet naar het diepe wat bij haar de voorkeur heeft. 20 euro is wel wat prijzig indd voor nog 1 zomer. Ik heb verder weinig te melden alles gaat hier goed gelukkig. gr
Hoi hoi Hier nog niets aan het handje hoor! Vandaag een drukke dag met visite met een bult kindjes, was wel erg leuk. Vince is nu een beetje uitgelaten en doet alles wat niet mag....:x En of ik nu boos wordt of niet, hij doet het zo weer. Hij haalt echt het bloed onder mn nagels vandaag. Ik kan al zo weinig meer hebben. Hij heeft bv een handvol kattenbrokken (weet dat hij daar niet aan mag komen) en ik zeg; Vince niet doen, stop het terug...gooit ie het zo voor mn ogen op de grond en lacht er vriendelijk bij Wat moet ik dan nog doen.....grrrrrr Zo heb ik nog wel 20 voorbeelden van vandaag zucht... Sorry even een klaagzang hoor.... Nou ja Gert is nu nog 2 dagen thuis aan het werk en daarna heeft hij vakantie en wordt het voor mij ook iets rustiger gelukkig!
Joss zal de leeftijd wel zijn. Max is ook mij uit aan het proberen. En lacht ook als hij weet dat iets niet mag. Ik zet hem soms voor straf op de mat. Nog geen minuut of zo maar dat hij wel weet dat het niet mag. Het lijkt te werken hier. Maar gelukkig hoeft dat haast nooit broertje zat met zijn 1,5 wel elke dag op de mat. Zo weer noodweer hier geweest. Mijn man is bij zijn club bomen ruimen. Gelukkig hier geen schade. Na de heftige regenval van afgelopen week had ik deze keer heel de tuin leeggeruimd en alle ramen op tijd gesloten.
wat een weertje gister...hier stonden de ramen nog open dus de badkamer was blank maar gelukkig verder niks! Verder is diego al 3 daagjes ziekjes. Hij was vorige week erg hees en nu veel hoesten, loopneusje, vies uit zijn oogjes en bij zijn piemeltje uitslag...zo de dokter bellen! En mama is ook aangestoken, heb keelpijn, neus dicht, oorpijn en hoofdpijn! sorry voor het niet reageren op jullie!
Hey dames! Vandaag de echo gehad alles is goed! hartje klopt en alles erop en eraan.. en t leukste.. ben 6 dagen vooruit gezet! Ben nu 10 weken en 2 dagen.. dacht zelf 9 wk en 3 dgn. Dus niet meer op valentijnsdag maar 8 febr.. bij Jarno was ik 6 dgn overtijd haha dus gaan gewoon uit van valentijnsdag! @ Joss hou je t nog vol. irri he Jarno kan er ook wat van hoor! pff.. haha wel fijn dat Gert thuis is. @ Dimmel beterschap bij jullie!! @ Ping bah t lijkt niet op te houden he met die lekkage.. balen hoor! Beterschap met je meidje! @Jessica ik had zo`n rooie band van de DA maar denk niet dat Jarno er meer in kan.. zwemmen ook niet heel vaak maar denk nu idd blaasjes? je kunt wel 1 halen dan kan nr 2 er toch ook in zitten? Zou idd ook ff op mp kijken als ik jou was! @ Sawi hier valt het ook mee met noodweer gelukkig, als je ziet op journaal wat een ongevallen.. pff ben ik blij dat wij t niet hebben.. @ Juffie zag je ook bij andere topic! leuk febr mama`s druk he daar! vind het lastig om te reageren daar hoor.. zoveel dames eigenlijk te veel Hoe voel je je verder? Liefss
Dani; fijn dat alles goed is. Ik dacht ook altijd bij bas dat moet gewoon op valentijnsdag zijn. De 13e werd ik opgenomen en de baby moest die dag komen maar hij bleef zitten tot de volgende morgen dus toch de 14e Wij zijn deze dag ook verliefd, verloofd en getrouwd en we eten dan elk jaar heel romantisch friet. Bas mag immers kiezen die is jarig. Heb een zwemtrainer besteld kunnen ze van 3 mnd tot 4 jaar in. En net leuke zaklamp en lantaarn gevonden voor de kinderen op de camping dat is nieuw van lego. In de vorm van het bekende lego poppetje. Bas en Max zijn beide huilerig. Bas ziet lijkbleek. Was wel gewoon naar school geweest maar thuis stortte hij in.
Heeej hallo @dani, fijn zeg dat alles goed was en toch wel prettiger om vooruit gezet te worden dan achteruit vind ik.... Ik wilde ook meeschrijven bij de juli 2010 mama's maar daar gaat het ook zooooo hard, wel 5 tot 10 pagina's per dag...nee dat red ik niet. Hou het wel bij ons oude rustige clubje @dimmel, oehh gelukkig was het de badkamer die nat geregend is..... En beterschap daaro!! @sawi, hihi hier zijn we ook met 'de mat' gestart. Hij lijkt nu al te begrijpen dat hij daar moet zitten omdat hij iets stouts gedaan heeft, dus we gaan zo door Vandaag is Vince goed te pas. Heeft ook veel geslapen, dat was waarschijnlijk ook wel wat hem dwars zat....slaaptekort. Laatste nestelwoede gehad denk ik....al Vince zn oude en huidige speelgoed gesopt en geordend!! Box is fris en opgehoogd. Mooie nieuwe pyama voor in het kraambed moet alleen nog even gestreken worden en de foto en filmcamera liggen aan de laders....zou het nu dan toch???? Voorlopig heeft ie de hik en het schijnt dat ze dan de 1e 24 uur niet geboren wordten, zei mijn buuf?? Ik weet het niet. Het rommelt al lekker af en toe
Dani: fijn dat de echo goed was!! En lekker zeg bijna een week vooruit gezet! Joss: spannend hoor. hoop dat het gerommel snel doorzet. Nathan is al sinds vorige week maandag ziekig. koorts/ verhoging en hangerig. Sinds vorige week een puffer gehad en dat helpt gelukkig goed. vanmorgen weer naar de ha geweest omdat de koorts maar bleef. Nu heeft hij nog een kuurtje gehad. ALleen vandaag dus alleen verhoging gehad en verder neits meer Nou ja we maken het kuurtje af en dan gaan we er van uit dat het nu weg blijft. de laatste 2 maanden is Nathan zeker 3/ 4 weken ziekig geweest dus wordt nu wel tijd dat het beter gaat. Vandaag was hij trouwens wel weer super vrolijk, echt genieten. Ga er vanuit dat we het nu gehad hebben! fijne avond allemaal! xxx
Hey! @Joss oei oei hopenlijk zet het door!! laat je het wel snel weten hier??? ben zo benieuwd haha dus de boel weer lekker schoon daar thuis.. kom je hier ook ff.. t is een puinhoop.. kan me er echt niet toe verzetten pff... @ Juffie ja heerlijk vooruit. Had ook korte cyclussen 23, 26 ,28.. ze zei t bij de intake al.. Hopelijk is Nathan er nu doorheen..2 mnd kwakkelen is wel lang zeg. heeft ie gewoon ventolin? @ Sawi haha romantisch! Een echte liefdes baby dus! Ach en friet is ook lekker Ik duik m`n bedje in!! Liefss
Tuurlijk laat ik het gauw weten. Nu is alles weer rustig en duik ook lekker mn bedje in.... Tot morgen!!!
goedemorgen! Dani: nee geen ventolin maar flexotide. is wat minder zwaar volgens mij. verder antibioticakuurtje. fijne dag allemaal! xxx
Hey Joss, Net als vorige keer wel elke ochtend melden hé?!?!?! Ik heb je vandaag nog niet gezien ?!?!? Succes! X Aussie
Haha aussie dat is een goeie! voor 12 uur melden!! @ Juffie oke hopen dat ie nu snel opknapt! Verder weinig te melden. geen oppas kindje vandaag.. Visite gehad vanmorgen was gezellig! Liefs