December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Joss, dus nog niet gemeld vandaag ;)

Dani, lekker rustig vandaag dus. Ook wel een keer fijn. Hoe is het met de kwaaltjes?

Dimmel, en? Al ongi?

Dit weekend wordt het weer warm. Hopelijk komt vandaag het zwembad binnen dat ik besteld heb. Dan dobberen maar :D

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja joss meldplicht!!:D;)

Lekker zeg Dag dat het zwembad besteld. nu hopen op warm weer van het weekend!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jippie, vriendjelief belde net dat het zwembad is afgeleverd. Vanavond gelijk vullen zodat het op kan warmen :D :D

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dag nee nog steeds geen ongi hier!

Wilde me vanmorgen ziek melden dus zeg van ja ik voel me echt niet goed zegt ze zo, ja het is pas half 9 kijk de dag even aan want ik heb je wel hard nodig nou ja zeg! Ok dat je me nodig hebt maar om een zieke persoon te verplichten om te komen werken! is toch echt niet normaal man! sorry voor mijn ego berichtje!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dimmel, ziek is ziek!!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou ja zeg Dimmel:( Wat Dag al zegt, ziek is ziek. dat is dan verder hun probleem. Toch juist fijn dat je zo vroeg belt, hebben ze nog alle tijd vervanging te regelen.

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ja dat dacht ik dus ook! maar heb me dus gewoon ziek gemeld om half 4! kom op man! Nu dus al lekker weekend haha! Morgenavond uiteten (als het lukt) en zondagavond met vrienden bbquen :D (als het lukt ;) )....

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ben toch wel benieuwd nu hoe het met Joss is..

9. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    mmmmm Verdacht !!!8)
    Ik stelde juist de meldplicht in omdat ik het idee had dat ze misschien begonnen was....Zou toch heel vreemd zijn als het waar blijkt te zijn?!?!?!?;)

JOSS WAAR BEN JE ???

x een nieuwsgierige Aussie:D:D:D

10. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Blijft spannend een bevalling. Ik wist welke dag mijn beste vriendin zou bevallen dan vreet je jezelf helemaal op van de spanning. ;) Ik was relaxter bij mijn bevalling:D dan het goede nieuws van haar te horen.

Beterschap Dimmel

Dagdromer lekker zwemmen morgen:)

Hier plotseling van middag een oppaskindje. Oma was in rep en roer wat die ging op vakantie en de ouders waren vergeten vervanging te regelen. Vergeten ze wel vaker:$. Maar goed moeder zou er om 7 uur zijn en nu is het half 9:(. Komen altijd te laat echt belachelijk. Ook op school, kind is net 5 die vergeet je toch niet.:x Ben pas al heel boos geworden want ik kwam 5 min voor bas op te halen van school even thuis om Max zijn fiets te halen en belde ze nog of ik haar kind wilde ophalen van school. Had ze geluk dat ik even thuis was.. kind had anders gewoon alleen op school gestaan. Nou toen was ik echt boos. Ik wilde niet meer oppassen maar vond het zo zielig voor oma die kon gewoon niet op vakantie echt sneu. En oma moest dus vervanging geen regelen ipv de ouders. Snap er niets van..

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Joss: waar ben je;)??

Sawi: nou ja zeg! zou ook boos worden zeg. Zo zielig voor een kind als je ouders altijd te laat je ophalen:( Zo'n kind weet toch nu al niet dat je afspraken na moet komen??:(

Nathan ligt nog lekker te slapen. Sliep gisteravond ook pas laat. Ik was niet thuis en manlief had hem er nog maar even uitgehaald want hij wilde nog niet slapen. kwart voor 9 sliep hij pas. Ach zolang hij dan 's ochtends uitslaapt vind ik dat in de vakantie neit zo'n probleem. heb ik even rustig de tijd om alles hier bij te lezen:D

Fijne dag allemaal! Ga zo even met mijn moeder winkelen

xxx

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @sawi nou ja zeg, wat een gedoe je vergeet je kind toch niet :S...

@juffie toevallig diego viel ook pas om kwart voor 9 in slaap haha! hebben ze afgesproken ;)

Hier gaat het stukken beter wel nog flink verkouden en vastzittende hoest maar met zakdoekjes, neusspray en hoestdrank komt dat wel goed!
    Gister zag ik dat we dood visje hadden dus eruit gehaald en naar het toilet ik zeg dada visje en diego dada vis haha zo lief :D....

Joss mogen we je feliciteren??? ;)

13. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hallo meiden

Ik ben er weer!!! Met een 2e zoon :D.
    Hij is gisterenmiddag om 14.38 uur geboren in het ziekenhuis. Hij heet Morris en is 3630 gram en 51 cm. Een kleintje dus hihi, ook wel eens leuk. En 4 dagen eerder, ipv 8 dagen later 8)

Donderdag op vrijdagnacht braken mn vliezen en kreeg ik regelmatig weeen. Ik bleef later op de dag op 5 cm ontsluiting steken....dit omdat het een sterrenkijkertje bleek. Dus op naar het ziekenhuis. Hij is daar in een uur tijd geboren, want hij was toch nog goed gedraaid haha. Ik mocht een paar uur later alweer naar huis met de kleine. Zonder scheuren!!! Morris heeft drinkt erg goed aan de borst.
    Dus we beginnen nu aan de kraamweek! Heerlijk.

Zal kijken of het me vandaag of morgen lukt om een fotootje te plaatsen.

@aussie, heb ik nu voldaan aan mn meldplicht?! Hahaha

14. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Ik duim al!
    Hihi

Liefs

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Joss van harte met je tweede zoon! Wat een mooie naam én wat een mooi mannetje!
    Geniet van je kraamweek meis.

NAtuurlijk ook de felicitaties voor je man & Vince.

16. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Joss en man van harte gefeliciteerd met jullie zoontje :)
    En Vince met zijn broertje :)
    Wat een scheetje zeg!!
    Geniet lekker van elkaar en een hele fijne kraamtijd!

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Joss!! Meid van harte! Wat leuk zo snel al ;) hihi wat een droppie.
    geniet er lekker van met Gert en Vince!

@ Sawi ja logisch ik zou ook boos worden.. kan toch niet?! bah sommige ouders...

@ Juffie ah lekker toch als ie uitslaapt?! Jarno niet hoor hoe laat ie ook gaat slapen smorgens gewoon rond 7 uur wakker.. haha

@ Dimmel gelukkig lijkt het beter te worden, nogmaals beterschap en laat je lekker verwennen ;)

Hier een brak nachtje.. Jarna vanacht huilen maar waarom? lekkr uit bedje gehaald en bij ons tussen gelegd, maar na anderhalf uur sliep hij nog niet was wel rustig dus in z`n eigen bed, na mopperen toch in slaapt gevallen en toen 6 uur weer huilend wakker. hebben em ff laten liggen toch maar eruit gehaald.. hij is wel goed te pas!

ach nou we zien wel
    Liefss

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Joss: gefeliciteerd! Wat een schatje zeg. En mooie naam ook past goed bij Vince.

Dani: balen zo'n brakke nacht.

Dimmel: fijn dat je je weer wat beter voelt.

ben vanmorgen wezen winkelen en Nathan viel natuurlijk in slaap op de terugweg. Heb hem er toch maar ingelegd en hoorde een heleboel lawaai. Hij had de grootste lol in bed. Tot ik een knal hoorde was hij keihard gevallen. net even samen in ons bed gelegen en nu heb ik hem onder luid protest er weer ingelegd. Zou wel fijn zijn als hij nog even wat slaapt want een kwartiertje slaap is wat weinig. Verder ben ik ook bekaf en behoorlijk misselijk dus zou wel lekker zijn als ik even rust heb;) We zullenn zien..

19. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joss: gefeliciteerd met jullie 2e zoon
    En Vince gefeliciteerd met je broertje
    Wat een snelle bevalling. Geniet van je kraamweek tussen je mannen:D
    Vindt dat altijd stoer om te zeggen, Ik en mijn mannen;)
    Het is een mooi mannetje:)

20. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@Joss: Proficiat:D Geniet dr maar lekker van!!

Deel Deze Pagina