@joss gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon ...wat een knapperd! ja ik voel me weer goed alleen nog verkouden! Dus uiteten vanaaf gaat gewoon door
Joss, van harte gefeliciteerd!! Ff stiekem bevallen Wat een pracht van een kereltje en een mooie naam! Geniet van je kraamweek!
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums4793-picture23555.jpg iemand verstand van waterpokken Lijkt of na 3 dagen ziekjes Bas een met vocht gevuld blaasje heeft. We zouden vanavond naar een verlovingsfeest gaan maar mijn man is maar alleen gegaan geen oppas en zie kind, nu had het bruidpaar iedereen in de maling genomen want ze zijn net getrouwd ipv verloofd. Als eerste in onze gemeente getrouwd op eigen locatie. Beetje jammer dat ik het gemist heb maar kids gaan voor. O ja oppaskindje was gisteren pas om 22.00 uur opgehaald. Moeder zei dat het een vergissing was. Gebeurt vaak bij hen. Nu nemen ze ons een dagje mee naar het dolfinarium. Ze wilde eerst met mij en de kids alleen gaan. Maar dat is 2,5 uur rijden en wil gewoon dat mijn man ook meegaat. Dus gaan we pas in september maar wel met 2 gezinnen. Ben trouwens wel boos geworden en zei dat ik alleen opgepast had omdat oma anders niet op vakantie kon. Hoop dat ze het nu eindelijk geleerd heeft dat kinderen op 1 staan.
Sawi dat lijkt op een waterpok. Is dat de enige die hij heeft of heeft hij ze ook op zijn romp? Jammer van de bruiloft maar inderdaad kinderen gaan voor hoor! Raar dat mensen zo met hun kinderen maar ook met hun oppas omspringen. Vind het vrij respectloos. Hoop inderdaad dat ze er wat van geleerd heeft! Het lijkt een mooie dag te worden. Denk dat ik lekker ga fietsen met mijn kindjes
Hey dames, Hier een slapeloos nachtje gehad door een beetje zenuwen haha. Mijn stiefzus is vannacht bevallen van een zoontje, Mikai Voor de rest vandaag even niet veel te melden..
Monique, van harte met je neefje! Sawi, heb helaas geen verstand van waterpokken. @oppas, moet je inderdaad heel zuinig mee omspringen en zeker niet zo mee om gaan.
Joss van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! En nu lekker genieten met je 3 mannen!
JOSS !?!?!?!? Woehoe van Harte vrouw. Wat een coole naam!!! Had ik het toch een beetje voorgevoeld hahaha Van harte gefeliciteerd met de geboorte van weer een heerlijke zoon. Ik wens jullie alle liefde, geluk en gezondheid van de wereld. Dikke kus Aussie xxx
Hey dames @monique jij ook gefeliciteerd met je zus! aparte naam hoor je niet vaak denk ik ? @ Sawi het lijkt op een waterpok maar dat zou hij er gauw meer moeten krijgen denk ik. als het bij 1 blijft kan het ook gewoon een geiiriteerd blaasje zijn.. (niet echt een duidelijk antwoord he ) hihi succes! En wat vreselijk voor dat oppaskindje.. je zult maar zulke ouders hebben.. pff -- Jarno is ontzettend verkouden iets verhoging. Echt dikke groene snot wat er de hele dag door uitkomt z`n neusje is echt vuurrood zo zielig.. Hopenlijk knapt ie snel op. net ff met zwitsal eucalyptus in bad geweest en ff een uitje naast z`n bedje.. verder hier weinig bijzonders.. lekkere dag vandaag! Bah morgen en dinsdag geloof ik weer heel warm of niet? Liefs
goedemorgen! Dani: hopenlijk is Jarno snel weer beter! Monique: gefeliciteerd! All: Nathan begint steeds meer te kletsen. Sinds van het weekend zegt hij ineens vrachtauto. vratautooooo... Zo schattig. Elke dag komen er woordjes bij en hij zegt alles na op zijn manier. fijne dag!
Hallo meiden @ Joss Van harte gefliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon. Ik dacht zondag ik moet even kijken want ik had een gevoel en indd je was bevallen had alleen geen tijd om toen te reageren. Wat een heerlijkheid jij en je 3 mannen. Meteen ook mooi weer. Gelukkig was het geen 33 graden toen je lag te bevallen en wat fijn dat het nu zo snel is gegaan allemaal. geeft wel hoop voor ons(die nog moeten haha). Geniet ervan en heel veel plezier in je kraamweken. @ Dani Gefeliciteerd met je goede echo. Heb je het de rest al verteld behalve je fam?? @ De rest weet ik niet echt meer. ik was zo vol van Morris dat ik de rest niet echt meer heb opgeslagen haha. Gisteren eerst gezwommen met Lilly in het zwembad was erg leuk en `s middags naar mijn zus geweest die terug was van haar honeymoon en we gingen de trouwfoto`s kijken en een paar reisfoto`s. Express veel speelgoed meegnomen want we dachten die gaat zich vervelen nou ze genoot. Ze heeft de hele tijd tussen ons in gezeten en maar zeggen mooi mooi. Lekker gegeten bij mijn zus en we waren pas om 20.45 thuis en ze was nog gewoon wakker. Vanavond toen ik om 20.30 naar boven ging hoorde ik ineens hoi. Terwijl ze om 19.30 in bed lag. Ze huilde niet alleen maar hoi en mama enz. Lilly praat ook steeds meer. Ze brabbelt van alles en en wijst dan en ik denk het zal wel. Ik zeg dan vaak laat maar zien of pak maar vast en dan kan ik er nog wel wat van maken maar soms ook niet., Ze zegt liegtuig en touto(auto) en pop(op) en pippie jee(jippie jee) ze zegt veel een p ervoor maar het klinkt zo leuk. Ik vind elke dag nog leuker dan dag ervoor het is echt een leuke leeftijd vind ik. Voor Lilly`s kamer is alles gekocht over 2 weken word er behangen en dan gaat ze overdag er slapen en na de vakantie gaat ze over. Dan gaan we de babykamer behangen(hoeft maar 1 muur) en dan is dat ook klaar. Heb er zin in. Fijne avond allemaal
@ het late ophalen van je kind bij de oppas. Ik vind het echt bizar dat je je kind zo achter laat bij de oppas en pas na 22.00 hem komt ophalen. Ik heb er geen woorden voor. Echt belachelijk. En indd op het laatste moment bellen of je haar kind kan halen is ook al zo raar en onverantwoordelijk. Je bent indd een mama nu en je kind moet op nummer 1 staan en niet jezelf dan had je geen kinderen moeten nemen/krijgen. @ Monique Van harte gefeliciteer met je neefje. Leuke naam
Hey @Jessica morgen vertel ik het de collega`s, de fam weet het allemaal alleen m`n broer die in Canada woont vertellen we het donderdag. Ze zijn nu met m`n ouders in Parijs. Zijn daar geland en m`n ouders zijn er heen gereden en nu blijven ze daar tot woensdag. Wel spannend dus! Ze hebben Jarno ook nog nooit gezien.. Ben benieuwd! ja ontzettend leuke leeftijd he.. Jarno is zooo ontdeugend iets doen en dan lachen zodat wij ook gaan lachen en dan nog eens doen.. dus nu zijn we heel consequent althans proberen we hahaha en echt oogcontact maken en duidelijk zeggen wat we vinden.. maar pff pittig hoor haha Hij is ook wel heeeeeel lief hoor gewoon een boefje Nou ik ga gauw douchen morgen weer lange hete dag! Slaap lekker allemaal! liefss
@dani hier nog zo'n pittige haha hij weet hoe hij je moet charmeren haha! @jessica ja diego zegt ook veel met een p ervoor en het grappigste vind ik nog als ik beer zeg zegt hij blow haha! Zodra hij kabouter plop ziet is het plop plop plop haha! paardje is in het maastrichts bayke en hij zegt bayje haha echt zo leuk he! Maar meiden de boef is wakker kom vanmiddag ff!!!
Dames wat een rust hier!! Jarno is ziek Al een paar daagjes enorm snotterig gister hangerig en huilerig en warm geen koorst. lekker optijd naar bed gegaan, goed geslapen. vanmorgen haalden we em uit bed niet fit en warm maar nog geen koorts, Op t kdv (m`n werk) tegen 11:00 38,2 later na slapen wat maar 50 min was 38.7 Arie heeft em opgehaald en thuis had ie al 39,2 dus lekker met een zetpil naar bed gegaan. Hij wil gelukkig nog wel wat drinken.. niet eten maar hoeft ook niet.. morgen ben ik vrij.. bah met dit warme broeiierige weer.. zo ff ego ik duik vroeg m`n bedje in want zal wel een pittig nachtje worden.. :S Oh ja vandaag op m`n werk verteld dak zwanger ben reageerden erg leuk hihi Slaap lekker! Liefs
Dani beterschap met Jarno. Zielig hoor Joss; hoe gaat het met je mannen Jessica; wat had Lilly het dan goed volgehouden zeg, knap hoor Hier alles goed. Bas is vanmiddag naar een kinderfeest en eet daar ook. Ga met Max verven
Hoi allemaal! Dank jullie wel! Jarno heeft de hele nacht doorgeslapen!! Wow echt knap.. vanmorgen huilend wakker gelijk drinken gegeven tankte een hele (grote) beker water leeg haha Hij heeft nu 37.7 en was zo moe heb em maar weer in bed gelegd. Hij slaapt nu lekker. @ Joss ja ben ook wel benieuwd hoe het bij jullie is! @ Sawi leuk verven! ga je iets speciaals maken? Ze zeggen dat je tijdens je zwschap raar kan dromen.. bij Jarno viel het mee maar vanacht... pfff M`n oma is 2 jr geleden overleden en ik heb het daar heel moeilijk mee gehad, volgens mij ook nog niet helemaal verwerkt, vanacht droomde ik dus dat ze weer overleden was, bij ons op bed lag met 30 gr we hadden de kist e.d. uitgezocht maar deze kwam maar niet. Er kwam heeeeel veel lijkvocht uit en ik zei dat ze van bed moest want m`n matras ging naar de knoppen.. op gegeven moment lag ik daar te slapen, gaat ze overeind zitten zegt jaaa jij laat me hier maar zo doodgaan.. nou ik schrok!! zat rechtop in bed en heb bibberend anderhalf uur wakker gezeten.. dan denk ik waar slaat dat op dat je zoiets droomt???? bah zeg krijg er nog de kriebels van.. sorry hoor moest het ff van me afschrijven.. hopenlijk was dit eenmalig.. Fijne dag! Liefs