December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Komt ook omdat veel kindjes al haar hebben, dan lijken ze veel ouder.

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Klopt ook, die van ons is zowat nog kaal.

Nog even een vraagje...ik vind bij Stan de fontanel nog zo groot. Hij is echt nog heel duidelijk voelbaar en zichtbaar! Is dat bij jullie kindjes ook?

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @aussie ja echt geweldig en dan uitgebreid erbij lachen haha!

@dagdromer bij diego voel je de fontanel niet meer zo goed.

@haartjes ja diego is al 2x bij de kapper geweest haha! jullie kindjes??

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hier wel wat haar op t koppie inmiddels, maar het is zo wit dat je er zo doorheen kijkt.

Hier is de fontanel ook nog goed voelbaar en zichtbaar.

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Goeiemiddag

@juffie, ahh neeeee wat sneu zeg. Misschien dat je daarom wel zo laat positief testte, dat herken ik nl van mn miskraam. Sterkte meis....

@dani, zo das schrikken geblazen zeg!

@aussie en dimmel, wat knap zeg al 8 blokken stapelen, Vince houdt het bij 2 wel weer voor gezien hahaha. En wat schattig ook dat ze erbij klappen haha

@ping, oh wat praat ze al veel zeg! Sneu dat ze nog zon last heeft van dr oortjes. Hopelijk kunnen jullie vanmiddag even met haar rusten....doet quinn ook nog een middagslaap?

@dagdromer, die fontanel van vince is al wel kleiner geworden maar nog niet weg hoor.

@haren, vince heeft ook een flinke bos haar. Niet altijd even praktisch wanneer hij met appelstroopvingers erdoorheen gaat....;)
    Ik heb hem zelf 1 keer geknipt toen hij een half jaar was en een paar maand terug heeft mn schoonmoeder nog een poging gedaan, maar dat was geen succes. Hij moet nu ook nodig weer.....

@foto, door de nieuwe laptop heb ik mn foto's nog niet paraat. Moet manlief even lief aankijken en zal binnenkort ook even weer een foto uploaden.

Vince heeft nieuwe schoentjes, met flexzool en nu hij loopt loopt hij daar een stuk beter op dan op zn leren slofjes. Het zijn tussenschoentjes. Eerdaags maar eens echte schoenen gaan kopen:D Hij gaat als een speer hahaha.

Fijne dag allemaal!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

hier is het bloeden echt begonnen. was ongeveer 7 wk denk ik. Vandaag wel gewoon gewerkt maar het weekend maar even rustig aan. Ben toch wel erg verdrietig ervan:(

heb trouwens hele leuke foto's voorbij zien komen! zal er snel ook weer eens een plaatsen van onze boef.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ohja nathans fontanel is al dicht. kan hem ook niet meer voelen.

zooo ga ook even spammen;)

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Leuke foto's Juffie!
    Sterkte voor de komende tijd. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is!

Joss.. denk dat ze snel woordjes oppakt van d'r grote broer.
    Maar dat is ook écht een hele grote kletsmajoor die ook erg goed kan praten.
    Het was ze op het kdv ook al opgevallen dat ze zo lekker aan de klets is:D

Ik ga mn bedje in.. maar ga jullie eerst nog even spammen;)

Bekijk bijlage 49471

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
  10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    wat een leuke foto's!

Vandaag naar eindhoven eerst shoppen en om 16u naar vriendin die ik al anderhalf jaar niet meer gezien heb :(....

Nog ff spammen met mijn boef, hier had hij mijn muts op!
    Bekijk bijlage 49491

11. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    O leuke foto´s zeg. Wat worden ze toch groot.

Juffie het is zeker moeilijk.
    Veel opmerking van beter nu als later? Of je hebt toch al een gezond kind? Leg dat naast je neer. Verwerk het op je eigen manier. Heb je het vruchtje of was dat al weg. Bij ons is het in het ziekenhuis eruit gekomen en dat hebben we mee mogen nemen en in een pot begraven met een mooie bloem erop. Veel mensen vinden dit volgens mij raar maar ik geef er niets om. Mijn eerste miskraam zag ik in de wc liggen en ik schrok zo dat ik doorspoelde. Daar had ik spijt van. Maar als het vruchtje te klein is kun je het misschien niet meer vinden tussen het bloedverlies. Ik was bijna 8 weken. Bij de echo hadden ze het hartje al zien kloppen... Ook al hebben we nu Max het blijft soms moeilijk. Praat er veel over. Sterkte meid...

12. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel; we moesten vandaag nog gymschoenen gaan halen voor Bas dus misschien kom ik je wel tegen in Eindhoven.
    Grappige foto:D

13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @sawi oh dat zou leuk zijn haha! wij vertrekken hier om 12u dus zullen rond 13u in het centrum zijn! wij hebben een zwart met oranje kinderwagen! haha ik ga namelijk nu diego pakken en denk niet dat ik er dan nog op zit dus als je me ziet mag je me rustig aanspreken ;)...

14. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hallo vroege vogels!
    Ik ga zo ook alweer op pad. Zal wel een vermoeiend dagje worden aangezien ik gisteravond even de kroeg in ben geweest met een vriendin. Was om 0.30 uur thuis en om 4 uur begon vince weer te spoken. Hij heeft het tot half 6 volghouden:$, toen toch maar een fles gegeven en daarna sliep ie tot 8 uur.....

Lieve en leuke fotos heb ik al gezien.

Fijne zaterddag!

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!

@ Juffie hoe is het nu?

@ Leuke foto`s!! Ze worden echt groot allemaal! :)

Fontanel: Bij Jarno voel ik al een hele tijd geen gat meer. Is volgens mij al een poosje dicht.

Kapper: Jarno is al 2x geknipt maar het word nu al weer lang.. dus binnekort anders maar weer. Heb iemand die thuis knipt. 10 euro per keer.

Vanmiddag Jarno naar m`n ouders brengen die gaat lekker logeren. M`n ouders hebben een ledikant via mp gekocht nieuw matras prenatal erin hahaha dus ja hij moet wat vaker logeren! ;) ach ook wel eens lekker uitslapen..
    Wij gan vanavond met z`n 8en (vrienden) uit eten.. gezellig heb er wel zin in!
    Gister nog ff een jurkje gekocht haha

Nou fijne dag dames!
    @ Sawi en Dimmel zou grappig zijn als jullie elkaar tegen komen! :D

Liefss

16. bbugaboo

bbugaboo Lid

30 dec 2008
    15
    0
    0
    Jeetje Juffie.. sterkte meid!:(

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

hier gaat het wel redelijk. vloei nog behoorlijk en last van krampen maar goed te doen. Net lekker chocoladecake gebakken en die gaan we vanavond maar lekker opeten denk ik;) ben nog behoorlijk emo merk ik kan weinig hebben.

Dimmel: wat een lieve foto!

Sawi en Dimmel: en elkaar nog gezien?

Dani: geniet van het avondje uit en van het uitslapen morgen!

18. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee elkaar niet gezien, ben ook maar bij 1 sportwinkel geweest en daar hadden ze de gympen. Zou anders wel leuk zijn geweest.

Juffie lekker je laten gaan hoor..eet smakelijk!

Dani hoop dat jullie genoten hebben, makkelijk dat Jarno daar kan slapen

Kapper al de 5e keer:D en fontanel al lang dicht. Bij bas was dit later.

Bas zijn ridderkamer is klaar. Hij vindt het geweldig zo´n stoere kamer.

19. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @Juffie,

Ik had er blijkbaar overheen gelezen. Sorry!!

Heel veel sterkte meid!
    Tuurlijk ben je emo!

x Aussie

20. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @juffie, je moet het toch verwerken?! Dan hoort het erbij dat je niet veel kan hebben geeft niets hoor! Wel vervelend voor jezelf lijkt me. Hoe was je chocoladetaart?

@dani, nou ben je alweer nuchter? :D

Meiden gaan jullie dan echt naar een gewone kapper? Vind m nog zo klein om daar heen te gaan, volgens mij wordt het een groot drama haha.

Vince kwam weer om 5 uur en we hebben m toch maar een fles gegeven, Eerder sliep hij meestal tot half7 of half 8 maar de laatste dagen is het steeds zo vroeg en hij eet goed....Iemand tips of herkenning?

Deel Deze Pagina