December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Njaa waar is iedereen???

Hier vandaag een mindere dag. kots en kots misselijk nou ja hoort erbij. Wel redelijk geslapen gelukkig.
    Jarno nog steeds niet fit en verhoging. Hebben maar ff een hoestdrankje gekocht want hij hoest zich zelf wakker..
    Zielig mannetje :(
    Vanmiddag zie ik eindelijk m`n broer weer na 3 jr! Ook ziet hij Jarno voor t eerst en gaan we aan hem en vriendin vertellen dat we in verwachting zijn! :D m`n ouders weten het al enz.. maar die houden met moeite haha hun mond nog..

Fijne dag! Liefs

2. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani leuk zeg dat je je broer weer ziet. En leuk dat hij Jarno gaat ontmoeten en natuurlijk hem je goede nieuws gaat vertellen. Veel plezier

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Spannend Dani je broer weer zien. Hoelang woont hij al in Canada? En ben je er zelf al eens geweest?
    Jarno nog steeds niet fit, balen zeg!
    Misschien toch eens naar de kno? Misschien ligt zijn regelmatig ziek zijn wel aan zijn neusamandel.
    Wat een nare droom trouwens!
    Ik had ook rare dromen tijdens mijn zwangerschap. KAn ze me gelukkig niet meer herinneren!

Quinn heeft vandaag bezoek van zijn stagiaire van het kdv.
    Ze was stagiaire toen hij op de 1,5 tot 2,5 groep zat en is altijd contact blijven houden.
    Zo leuk te zien hoe die twee op elkaar reageren. Hij wil ook met d'r trouwen:D

Anaïs begint een echte Mien Dondersteen te worden. Flinke praatjes en streken! Wel eindelijk van de diarree af.
    Ze pakt echt alles van de grond en als ze de kans krijgt gaat het d'r giegeltje in.

Voor de rest weinig nieuws. Badkamerlekkage lijkt een never ending story te worden.
    Gisteren wel samen met mijn schoonouders ons tuintje lekker opgeknapt.
    Erg fijn!

En nu ga ik even een uurtje voor mezelf pakken.
    Quinn is buiten met zijn " vriendin" en Anaïsje slaapt.

later!

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Ping fijn dat Anais van de diaree af is maar wat rot zeg van de badkamer..
    M`n broer woont er nu 3 jaar, nee ik ben er nog nooit geweest.. trekt me ook niet zo heel erg moet ik zeggen..
    Haha wat grappig zeg dat ie met dr wil trouwen ;) hihi

Ja ik ga het toch weer eens aangeven bij de ha en t CB hoef pas ergens in febr geloof ik terug te komen..
    de ha hier is niet zo heel makkelijk die heeft zoiets laat eerst al die tanden en kiezen maar eens doorzijn.. nou volgens mij ligt het hier niet aan .. t ging een tijdje goed.. maar t isnu weer drama.. hopelijk knapt ie snel op en heeft ie niet nog iets onder de leden..
    Hij slaap nu al vanaf half 12.. t is nu half 3!

@ Sawi dankje!

Liefs

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hoi meiden

Even weer een berichtje van mij..
    Hier gaat alles super. Morris is erg tevreden en heeft nog amper een huil gegeven. Hij is maar 2 dgn afgevallen (totaal 150 gram) en is nu alweer 3760, dus 130 gram boven zn geboortegewicht :D Ik heb dus weer slagroom hahaha.
    Hij drinkt om de 3 uur en heeft al een mooi ritme. Hij komt namelijk om 23 uur voor de laatste borst en dan om 4 uur en dan tussen 6 en 7. Tussendoor slaapt hij direct weer. Meestal is hij in de ochtend en de avond 1 of 2 uurtjes wakker en verder aan het slapen.....

Ik voel me goed en relaxed, ben erg aan het genieten van de kraamweek en van hoe lief mn mannen voor me zijn. Ben wel al veel uit bed...maar ja, ik heb ook totaal al geen last meer van mn onderkant en slaap goed...

Vince vindt het prachtig, hij roept de hele dag 'is is is'(morris) en wil hem aaien, zn speentje geven en meehelpen. Ik heb nog geen jalouzie bemerkt.

Het enige wat niet zo goed gaat is het feit dat ik weer een flinke kloof heb aan 1 borst, zo pijnlijk dat ik niet kan voeden. Die borst kolf ik sinds vanochtend af. Dan geef ik de melk in een flesje. Hopelijk is de borst over een paar dagen weer zo sterk dat ik gewoon kan voeden.
    Morris drinkt maar 1 borst per keer, dus ik kolf ook maar om de 6 uur. Is dus prima te doen. De stuwing wordt sinds vandaag beter te dragen. Ik heb gewoon al veel te veel melk....hihi..

Nou sorry voor de lengte van mn verhaal, maar ja had ook wel wat te melden nu....morgen gaat de kraamhulp alweer weg :( en is MOrris al een week oud....pff gaat hard.
    Ik heb trouwens nog geen kraamtraan gehad 8) dat was bij vince wel anders brrrrr

Sorry heb niet teruggelezen.....komt wel weer

XXX

6. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Joss

Dat geeft toch allemaal niet je hebt het druk zat met je mannen.
    Heeft je man vakantie nadat de kraamhulp weg gaat??
    Wat gaat het snel he nu alweer een week oud.
    Wel lekker dat zijn ritme al zo goed gaat.
    Leuk om allemaal te lezen zo en dat is toch onze toekomst. Ik kan niet wachten tot ik mijn meisje mag gaan zien.

@ Dani
    Heel veel plezier met het zien van je broer maar ja dat is nu al geweest als je het leest dus hoe was het??
    Wat zeiden ze op je nieuws??

Ik heb van de week gewoon stom mijn mond voorbij gepraat over de naam van ons moppie.
    Jeroen en ik zeggen steeds haar naam onder elkaar en dat doe ik nu maar niet meer zodat het niet zo normaal is voor me.
    Mijn vader pikte de naam op en zei hard haha je verluld je terwijl mijn moeder niks hoorde. Dus helaas ze weten het al. Vind het echt jammer maar ja het is gebeurd. Gelukkig was het bij mijn ouders.

Vandaag lekker een stuk gefietst met Lilly. Merk nu al dat mijn buik iets in de weg gaat zitten. Hij doet even pijn als ik begin met fietsen. Echt bandenpijn denk ik.
    Ook moet ik er aan denken dat ik door mijn knieen ga als ik wat moet oprapen want anders voel ik het ook in mijn buik.
    Tja hij word ook steeds groter ben al weer bijna 23 weken zw.

Zaterdag gaan we naar Artis en zondag naar het vondelpark om mijn zus haar verjaardag te vieren. Dus weer een druk weekend te gaan.

@ Ping
    Hoe lang heeft ze wel niet diarre gehad??
    Wat lief dat de stagaire nog bij jullie komt en dat hij haar herkend.
    Wil hij niet met mama trouwen??

Wij hebben een buurjongetje van 3,5 en die gaat met Lilly trouwen. We gingen dinsdag eerst zwemmen en na het slapen gingen we naar schiphol en toen pakte hij steeds haar handje vast en gaf haar zijn knuffel toen ze huilde. Zo lief om te zien.

Fijne avond allemaal

7. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jessica moest lachen want een dag voor Bas geboren wreef ik over mijn buik en zei ´alles is voor Bassie´. Flapte het eruit ik wist ook niet dat het een jongen zou worden. Beide ouders waren erbij maar hadden niets in de gaten. Mijn man zei na afloop ´wat zei jij nou:):):)
    Wel jammer dat je ouders de naam weten maar als ze het voor zich houden blijft het nog voor veel mensen een verrassing. ;)

Joss ik vindt het leuk om je verhaal te lezen:). Fijn dat het zo goed gaat. Alleen balen van de kloof hoop dat het snel geneest.

Pinguin kun je niemand verantwoordelijk houden voor de badkamer:( Of komt dat dat ze iets repareren en dan er weer een andere lekkage is.
    Dat moet toch gevonden worden zou je zeggen.
    Gelukkig gaat het met Anais beter. Ja, dat is dan extra opletten als ze alles in de mond stoppen. Max doet dat niet maar die klimt wel overal op, in no time zit hij bovenop Bas zijn hoogslaper. Extra ogen zouden handig zijn:D

Hier Bas heeft denk ik nu echt waterpokken. Zijn gezicht heeft bultjes, plekjes en wat korstjes. En op sommige plaatsen op zijn lichaam nog meer. Hij krabt veel dus al flink ingesmeerd en in een soda bad gedaan gelukkig sliep hij meteen. Morgen moet hij de laatste dag naar school maar moet even kijken of dat gaat.

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Leuke foto's sawi!
    Heb je ook een big bobby car voor je jongens(staat BIG op de doos)

@ Jessica nee hij wil echt met Linda trouwen.

Trouwens Anaïs heeft wel lang diarree gehad maar het was maar 1 luier per dag, soms 2 en ze at en dronk erg goed dus ook niet afgevallen ofzo.

@ badkamer ze hebben al 2 keer een nieuwe douchevloer gelegd, nieuwe aanvoer van het water is gemaakt en nu zijn er 5!!!! nieuwe lekken ondekt.
    Dus hopelijk gaat nu de vloer er in zijn geheel uit maar onze expert is met vakantie gegaan zonder onze zaak af te handelen.
    Donderdag zei hij ik bel je zo terug en nu is hij 4 weken met vakantie l*l.
    Dus nu met onze verzekeringsman aan het bellen dat hij er maar achter aan gaat.
    Alles ligt open in onze badkamer.

@joss fijn dat het zo goed gaat en ai kloven kunnen zó pijnlijk zijn!
    Sterkte meid hopelijk gaat het gauw beter! (gaat het voeden anders niet met een tepelhoedje tot de kloof geheeld is?

Ik ga mijn bedje in!

Trouwens mijn zus wist de namen tijdens de zwangerschap van Quinn.
    Met Anaïs hadden we wel een jongensnaam die vast stond maar wel een stuk of 4 meisjesnamen. Hebben pas besloten toen ze er eenmaal was!

9. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hey meiden,

Sorry heb alles gelezen maar weet het allemaal al niet meer..:)

Hier erg vermoeiende dagen met Famke.
    Ze is echt zooo stout :(
    Steeds aan dingen zitten wat niet mag en dit keer op keer.
    Ook moet ze altijd even de hoek in als ze stout is, maar ze loopt er nu ineens telkens steeds uit.
    Veel driftbuien enz..
    En ze wilt gewoon 's avonds niet meer slapen. Meestal pas rond 22u:(

Erg drukke dag gehad, moet eigenlijk nog gaan poetsen want morgen ben ik jarig en moet natuurlijk wel alles netjes hebben voor het bezoek haha.

Fijn weekend alvast meiden!!

10. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Monique gefeliciteerd met je verjaardag

Pinguin we hebben wel een blauwe bobby car maar deze doos is van een megagrote waterbaan voor een neefje. Met 3 stellen hebben we voor beide kinderen een groot cadeau gekocht. Vond het wel leuk ipv 5 rollen cadeaupapier om de kinderen het te laten schilderen.
    - 5 lekkaga's:$ Als alles al zo vaak opnieuw is gedaan zou je toch zeggen dat het goed moet zijn. Anders maar verdere stappen het lijken me zo'n prutsers als het na zo lang nog lekt.;)
    - gelukkig is Anais niet afgevallen dat gaat soms bij die kleintjes zo snel

Hebben jullie dat ook soms ineens; wat wordt je kind groot... Gisteren was er in het nieuws over de kerstpakketten over 5 maanden. Opeens zat ik rechtop dan wordt Max over 4 maanden alweer 2 jaar!:$ De tijd lijkt zo snel te gaan.

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    goedemorgen!

Sawi, ja dat besef heb ik op sommige momenten ook. Wat is hij alweer groot. En wat gaat de tijd snel.

Monique, proficiat met je verjaardag!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Joss: wat leuk om te horen hoe het jullie gaat!

Sawi: leuke foto's!

Monique: Lastig zo'n stout meisje..

Ping: wat een gedoe zeg met die badkamer. Hebben jullie een nieuw huis? Wij hebben namelijk een nieuwbouwhuis en onze buren hebben ook heel lang problemen gehad met de badkamer. Echt heel irritant.

Dani: wat super dat je je broer eindelijk weer eens ziet. Lijkt me moeilijk zeg zo lang hem niet zien. Zou echt niet zo lang zonder mijn zusjes kunnen.

13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @Dani ohjee niet zo fijn dat jarno zo ziekjes is! beterschap voor hem!

@joss wow alweer een weekje oud! ben jaloers haha maar ik hoop dat ik ook snel mag zeggen dat ik een frummeltje verwacht

@jessica ohjee meid je mond voorbij praten is niet zo fijn maar gelukkig waren er niet zoveel mensen! Wij hebben nu 2 namen voor jongen en 2 voor meisje en vriendin van me vraagt altijd kom zeg het maar dan verzin ik hele andere namen haha om van haar af te zijn want anders blijft ze bezig met zeuren ;)

@sawi moest wel lachen om wat je man zei...wat zei jij nou haha..ja gaat snel he! soms kijk ik naar hem en dan naar de babyfoto die gemaakt is toen hij 5uurtjes oud was en dan denk ik wow dat kan diego niet zijn.

@monique gefeliciteerd met je verjaardag!

Nou gister met diego bij de dokter geweest...zijn longen zijn schoon dus moet maar vanzelf loskomen de verkoudheid! Bij mij begint het ook eindelijk over te gaan! Ik zeg zo tegen de dokter tussen neus en lippen ja ik ben nog niet ongesteld geweest, kijkt ze me aan ja melissa je moet geduld hebben de testen geven aan dat je niet zwanger bent en kan 3mnd duren. dus kom eind aug maar terug. ik zeg ja hoe willen we nu in godsnaam voor een 2e gaan als u er niks aan doet...nou zegt ze eind aug gaan we er wat aan doen...ja hallo zeg
    Zometeen lekker met mijn mams shoppen, morgenmiddag verj en Zondag naar Dolfinarium :D

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey!!

@Joss leuk van je te horen! Fijn dat het zo goed gaat. ai ai van je kloof bepanten schijnt goed te helpen! ;) Succes

@ Dimmel najaa wat een nare dokter.. is een andere geen optie? Fijn dat het beter met jullie gaat. En hopelijk is Diego ook snel van de verkoudheid af!

@ Sawi leuk origineel zeg verven ipv cadeau papier! ;) leuke foto`s ook! Nu ik zwanger ben lijkt Jarno helemaal groot. Als de kleine geboren word dan is hij ruim 2.. pff over 40 weken dus! ;) haha gaat echt snel.
    Heb een prikbord in de wc met (baby) foto`s e.d. elke keer denk ik weer huh? hij veranderd met de dag!

@ Juffie hoe is het met jou? Nog kwaaltjes?

@ monique van harte met je verjaardag. Oei pittig zeg als ze zo stout is.. en dan ook nog wegloopt als je dr straf geeft. Kun je dr niet voor straf ff in de kinderstoel zetten in de hoek? En duidelijk zeggen he waarom ze het niet mag doen, en duidelijk zeggen IK vind het niet leuk wat je doet omdat.. (zijn maar tios hoor ;) ) heb laatst een cursus gehad over opvoeden e.d. voor m`n werk.. succes ermee!

@ Ping 5 :$ lekkages.. tss ook niet normaal en dan gaat ie ook nog op vakantie... tssss te slecht voor woorden zeg.. hopelijk word en snel wat aangedaan zeg!

@ Namen.. Jarno hadden we van t begin al vast staan, nooit iets gezegd we zeiden altijd de baby.. en meisjesnaam heb ik in de laatste week nog veranderd. Wel dom want na de geboorte heb ik deze naam tegen een paar gezegd en die weten het nog .. en ik vind de naam nog wel mooi.. hihi nou ja.. we zien het wel..

-- Ik heb idd gister m`n broer weer gezien, best gek maar t leek eigenlijk ook of ie nooit weg is geweest.. Jarno vond hem een beetje eng in t begin want hij heeft heeel lang haar hahaha Daarna begon ie wel te donderjagen haha
    zal eens een foto van ze maken en plaatsen ;) Morgen gaan we bbqen met z`n allen..

Nou dames.. fijne dag ik ga eens wat eten, de was ophangen en de auto uitzuigen..
    Oh ja.. Jarno drinkt ontzettend slecht op moment.. hij heeft wel plasluiers maar echt weinig en t ruikt erg sterk.. iemand tips???
    Denk dat ik pakjes drinken ga halen.. misschien wel slecht, maar dit drinkt ie vaak wel.. en in de auto drinkt ie zo z`n beker leeg haha maar om nou de hele dag rondjes te rijden..
    hij drinkt uit tuit en gewone beker..

Liefss

15. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani; leuk dat het weer meteen vertrouwd is met je broer. Wennen natuurlijk voor Jarno.
    Misschien tip; heb 2 bekers van tupperware waar in de deksel een rietje doorkan. Zou niet teveel drinken uit pakjes gaan geven ivm zoetigheid maar af en toe kan geen kwaad zou ik denken:).
    Veel plezier bij de bbq

Dimmel; geduld... poeh zou ook gek worden..
    Maar weet inderdaad dat dat 3 maanden kan duren.
    Gelukkig gaat het met Diego beter.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: Nathan drinkt nooit veel helaas. hij heeft wel plasluiers maar idd ze ruiken soms sterk en donkere urine. Nathan begint nu steeds beter uit een gewone beker te drinken. verder heb ik een antilekbeker en een rietjesbeker met drinken staan. de ene keer pakt hij de 1 de andere keer de ander. Variatie werkt heir het beste. Pakjes geef ik ook wel eens 's middags als Nathan nog weinig gedronken heeft. dat gaat er eigenlijk altijd wel in!
    Hier trouwens wel wat kwaaltjes: misselijk met vlagen, constant honger en moe, moe, moe.. Ach hoort erbij en ben ook wel blij met de kwaaltje hoor, weet ik tenminste dat ik zwanger ben!

Ga nu even puinruimen hier. We hebben net gegeten dus dat betekent zowiezo stofzuigen en dweilen rond de tafel;) Verder ben ik alvast wat bezig met klaarmaken voor de vakantie. Het duurt nog een week maar de dagen voor we weggaan zijn altijd zo om en dan moet er nog gewassen worden enzo.

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey

@ Sawi & Juffie ik heb hier ook een rietjes beker en af en toe neemt hij er wel een paar slokjes uit. nee wil ook niet te veel pakjes geven maar als ie dat wel drinkt misschien pakje openknippen sap erin en weer dicht? hahaha

@ Juffie kwaaltjes.. ja aan de ene kant fijn andere kant niet.. ik kent het ;) ik was gister zoooo misselijk echt niet leuk meer.. Steeds het idee dat ik moet spugen. vandaag iets minder gelukkig.
    Moeheid word minder.. maar als het erg warm is dan ga ik gewoon nog ff liggen hoor.. er gewoon ff aan toe geven..

Waar gaan jullie heen op vakantie??
    haha ja na t eten die troep ken ik! Succes!

Liefss

18. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi meiden,

Lang niet geweest en ik zie dat er weer een klein mannetje is geboren! JOSS GEFELICITEERD MET JE ZOON. Fijn dat je zo aan het genieten bent!

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani wij gaan van 6 tot 13sept naar Epe en van 13 tot 15 sept bij schoonouders in den haag...

Ja maar ik ga toch in aug afspraak maken en zeg dan dat ik in april de laatste keer ongi ben geweest en dan is het toch 3mnd vind het goed zeg...FF heeft nu mijn kruis weg gehaald en daar had ik beetje mijn hoop op gezet. Wel gister rozig bloed maar echt heel weinig en was na 1x weg dus weet niet hoe en wat...wordt gek zeg! beslis je om voor een 2e te gaan wilt mijn lichaam niet meewerken! :(
    sorry voor ego bericht

Deel Deze Pagina