December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    December mama`s 2008

Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 9500gram, 78 cm, maatje 80/86 (27 mei`10)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 12.500gram, 80 cm, maatje 80/86 (8 juni '10)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 11.600 gram, 82,5 cm, maatje 80/86 (4 juni`10)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 10700 gram, 83 cm, maatje 80/86 (15 juni '10)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 12.800 gram, 85 cm, maatje 86/92 (14 juni`10)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 11.800gram, 81 cm, maatje 80/86 (12 apr `10)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 10.500gram, 79 cm, maatje 80/86 (6 mei`10)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 10.700 gram, 81,5 cm, maatje 80 (16 mrt '10)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10)

6 meisjes & 8 jongens

agenda
    2010

Augustus:
    28: Joe en Aussie CB

September:
    13: Max en Sawi CB

2011
    Januari:

Februari:
    14: Jarno en Dani CB (arts)

Verjaardagen

4 Januari 1986 Dimmel
    14 Januari 1978 Mama05
    9 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    31 Mei 1981 Dagdromer
    4 Juli 1984 Juffie
    4 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    9 september1981Joss
    19 September1972 Pinguin
    31 Oktober1985 Moe

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

heb de lijst ff naar voren gehaald!

2. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,

Wat is het rustig hier;)

Hier veel thuis ivm waterpokken, we zijn bij niemand welkom ivm de vakantie8). Iedereen gaat over 2 a 3 weken dus ik snap het wel. Maar voelt wel eenzaam.
    Vandaag bij opa´s en oma´s geweest die hebben gelukkig de waterpokken al lang gehad:D

Dimmel hoor graag je ego verhaal;), leef met je mee

Victoria alles goed bij jou

3. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Dani

Wij gaan van 03 sept naar het gardameer voor 2 weken en dan 5 dagen Oostenrijk.
    Hebben er veel zin in en zijn al van alles aan het plannen.
    Wat gaan jullie doen?? EN wanneer heb je vakantie??

@ Dimmel
    Wie is ff of wat is ff??
    Snap dat je ongi wilt worden zo kan je ook niet verder.
    Mijn nichtje is ook gestart met zw worden en die heeft hetzelfde probleem als jou. Die baalt ook zo erg.

@ Sawi
    Oooh wat zielig dat je nergens welkom bent. Ook een beetje raar want ik dacht steeds kom maar ze moet het toch een keer hebben gehad en het kan beter gebeuren als ze jong zijn.
    Je hebt dus nu vakantie ga je nog weg of leuke dingen doen??

Gisteren naar Artis geweest. Ze vond het geweldig. Steeds wijzen en die roepen en apie bij de apen en bij de leeuwen mauw en bij de beren grrr en haar handje doen alsof ze krabte. En die vissen waren helemaal leuk.
    Ze is de hele dag wakker gebleven en we hebben haar om 18.15 in bed gedaan. Hadden wij lekker een pizza gehaald en op de bank gegeten. Heerlijk eens een keertje.
    Vandaag weer lekker gezwommen met haar. Ze vind het steeds leuker worden.

Morgen maar weer lekker een stuk fietsen als het niet regent en even de stad in tich maar even kijken voor baby dingen. Begint nu wel een beetje te kriebelen om dingen te kopen.
    We hebben al een voorraad aan luiers iedere keer bij een aanbieding koop ik weer wat. Denk dat scheelt straks weer.

groetjes

4. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier gaat het allemaal goed. We waren heerlijk aan het genieten van het mooie weer, dan ze we eigenlijk de hele dag buiten. Vandaag regen, dus zit ik weer eens achter de computer.
    Ik heb niet alles teruggelezen, maar dus wel gezien dat Joss bevallen is. Nogmaals gefeliciteerd.

Dimmel, balen dat je ongi maar niet komt.

Wij blijven hier maar twijfelen. De ene keer denk ik, na de vakantie gaan we er weer voor, de andere keer denk ik nog maar een jaartje wachten. Dus we zien het wel, tot nu toe is de drang nog niet zo sterk dat ik foliumzuur ben gaan kopen.

Met de kinderen gaat het allemaal goed. Nils is ineens zindelijk geworden, heerlijk!! Ze gaan nu steeds beter samen spelen, grapjes maken en samen spelletjes doen, echt leuk om te zien.
    Ik vind dat Isis een beetje raar loopt, met een voet loopt ze helemaal op de zijkant, net alsof ze iets onder haar voet heeft en er daarom niet op wil gaan staan. Weet nog niet wat ik ermee moet doen, kijk het nog even aan, ze loopt nog niet zo heel lang natuurlijk, misschien moet het zich gewoon ontwikkelen.

Wij gaan in september op vakantie naar Portugal met het vliegtuig, eerste keer met de kids met het vliegtuig, vind ik best spannend. We hebben het nog niet geboekt, gaan we deze week doen. Heb er erg veel zin in. Deze weken ben ik erg druk met mijn werk ivm vakantieperiode en in september start ik weer met een cursus, dus ook weer genoeg te doen.

Voor degene nog op vakantie gaan, een prettige vakantie mocht ik jullie voor die tijd niet meer spreken.

5. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Ben ineens kind vrij. Heerlijk mijn ouders hebben mijn nichtje te logeren en die kwam Lil halen.
    Kan ik lekker rustig douchen en aankleden en vooral even niks doen.
    Heerlijk.

@ Victoria
    Wat lekker Portugal met de kids. Spannend indd met het vliegtuig maar lijkt me wel heel leuk voor je zoon.
    Wat leuk een 3de maar je hebt nog alle tijd gelukkig.
    Ik wilde er altijd 3 maar na deze zw heb ik besloten dat het toch wel teveel is. Ik kan niet zo goed zw zijn denk ik en met 2 kids zal het nog wel zwaarder zijn.

tot laters

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!

Oh lekker al die vakanties! Krijg er zin in.. wij hebben nog niks geboekt.. We hebben de laatste week van aug en de 1e 2 wk van sept.. We gaan dakkapellen zetten maar misschien toch nog ff een (mid)weekje landal ofzo..
    vliegen met Jarno trekt ons niet zo.. ook omdat ie veel met z`n oren zit..

@ Jessica oh lekker ff je handen vrij! heerlijk he?!
    Je hebt wel veel ongemakken he tijdens de zw schap?
    Ik denk dat wij t ook bij 2 houden hoor.. ja zeg ik nu je weet maar nooit! hahahah maar vind 2 gewoon een mooi aantal hihi
    leuk artis! Wij willen binnenkort ook een x met Jarno naar de dierentuin. Lekker op tijd weg en dan als ie instort weer terug dan slaapt ie in de auto wel haha leuk leuk! wat knap dat ze de hele dag is wakker gebleven!
    ff = even ik moet dit even (ff) doen.. afkorting ;)

@ Vic oei misschien een 3e! leuk leuk! en vooral spannend! t is niet zo 1,2,3 een beslissing die je neemt natuurlijk. Wat leuk dat ze zo samen spelen!
    Wat betreft het voetje doet ze dit ook met blote voeten? of alleen met schoenen aan of andersom?
    Zou er niet te lang mee wachten om het eens na te vragen bij CB ofzo..

@ Sawi ach waterpokken ja idd raar dat er niemand op bezoek komt e.d. snap wel dat mensen graag gezond op vakantie willen, maar ze krijgen het toch wel een keer! Beterschap!

@ Dimmel hoe is het nu bij jou? leef echt met je mee hoor!!

@ Joss nog lekker op de roze wolk aant genieten?? heerlijk!

@ mama, moe, aussie nog in leven?? ;) of lekker op vakantie??

--

Hier gaat het lekker! vandaag 12 weekjes! de 1e mijlpaal :D
    Jarno drinkt weer als vanouds, en heeft weer lekkere plasluiers.. zal wel last van z`n keeltje hebben gehad.

Ik ben op zoek naar schoentjes voor Jarno maar vanmorgen niet geslaagd.. bah. Hij had mt 22 maar heeft zo`n ontzettende groeispurt gehad dat ie al in 24 zit! :$
    vind niks echt mooi, en ook weinig keus nog.. net de overgang van zomer naar winter collectie. Vanmiddag eens naar de schoenenwinkel in Olst.. is wel wat duurder maar goed.. t kind moet toch goede schoenen!

Fijne dag!
    Liefs

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @jessica is fertility friend haha

@dani nog steeds niks...wordt gek zit nu op dag 100! :(

Zondag naar dolfinarium geweest en gister me 1e rijles gehad :D...Diego vond dolfinarium geweldig haha! en me rijles is goed gegaan kreeg compliment over stuurtechniek en heb al gas mogen geven remmen :D....Vanaf deze week werk ik van 16 tot 18 tot mijn vakantie en daarna weer gewoon 17 tot 19 is omdat er nu vakantie is...lekker rustig op het werk en uurtje eerder thuis heerlijk!

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dani misschien tot de nieuwe collectie er is sneakertjes voor hem kopen.
    HEb voor Quinn kswissjes en die zitten heel stevig.
    Jarno is inderdaad flink gegroeid.
    Had voor Quinn dit jaar maatje 25 /25,5 nodig.

Lastig Dimmel dat je lijf niet wil.
    Wel een aan gedacht een homeopaat/osteopaat of zoiets te bezoeken?

Wij gaan ook in september op vakantie. Zelfde periode als Jessica en ook naar Italië:D Heb er zin in!

Vic lekker dat Nils zindelijk is. Raar opeens hè?
    Vond het dan zo raar om hem 's avonds een luier aan te trekken.

Vanmorgen kreeg ik mij diploma bij de post. Geslaagd voor mijn examen dus.
    Heb gelijk het volgende examen alweer aangevraagd.

Quinn is een beetje klaar met het kdv. Hij wil zo graag naar de basisschool en zijn meeste vriendjes van het kdv zijn al weg.
    Ach nog 3 weken en dan kan hij beginnen.
    Hij heeft er zo'n zin in.. vraagt er steeds naar.
    Hoop maar dat het niet gaat tegenvallen.

Ik ga boven even ruimen. Waarschijnlijk gaan ze morgen eindelijk verder in de badkamer. Ik hoop het maar!

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @ping nee heb ik niet aan gedacht! maar ik ga volgende week gewoon weer afspraak maken bij de dokter en dat ze maar iets doet ik wil het niet meer...zei vroeg wanneer ik de laatste pil heb gehad heb toen mei gezegd maar heb me vergist das april geweest dus das wel al 3mnd

10. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Heeej hallo

Nou hier is het gewone leventje weer een beetje begonnen. De kraamhulp weg en druk druk druk met 2 kids wassen, aankleden, voeden, eten geven, verschonen, slaapjes, boertjes, krampjes, ondeugend zijn, niet luisteren..... Maaaaaar ook genieten van de knuffelmomenten met Morris en lachen met Vince.
    Ben blij dat Gert nog 2 weken vrij is, want ik vraag me ten zeerste af hoe ik dat straks allemaal alleen moet gaan doen....:( :D
    Meiden met 2 kids, ADVIES!!!! HAHAHA
    Heb mn rooster voor het laatste kwartaal van dit jaar gekregen en gelukkig hoef ik pas 4-11 weer te beginnen!! Tijd zat dus om in een ritme te komen...

@dani, jeeeeeeeeej 12 weken en nou gaat het hard, let maar op!

@jessica, heb wel met je te doen hoor....zulke zware zwangerschappen lijken me vreselijk. Fijn dat je even je handen vrij had.

@vic, ohhh leuk een 3e. Volgens mij moet je gewoon je gevoel volgen. Als je denkt aan praktische dingen dan begin je er nooit aan. Maar als het eenmaal zover is, red je het toch wel. Maar wanneer tja....blijft lastig volgens mij.
    Ik merk nu heel erg dat ik helemaal niet wil dat Morris de laatste is waarmee ik dit hele kleine meemaak hihi. Maar Gert wil er toch echt maar 2....

@dimmel, sjee 100 dagen. Onvoorstelbaar frustrerend...Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goedkomt, alleen heb je daar zelf niet zoveel aan he? Sterkte hoor!

Verder weet ik het ff niet. Ga zo even plat. Ben alleen met Morris en die slaapt nu net. Vince is bij de oppas en gert is op auto jacht. Net visite gehad, was gezellig. Nu ff rust in de tent!

Groetjes!!!

11. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Oh a dani, maat 24??!! niet normaal hé!!!!

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Joss.. neee echt niet normaal he?! echt grote voeten.. hihi Arie heeft 46 en ik 40.. hopenlijk blijft ie hier ff hangen..
    Jaa hopenlijk gaat het nu hard! hihi vind het alweer leuk om een buikje te krijgen en te showen.. :p Fijn dat het bij jullie zo goed gaat! Heerlijk zo te horen een kleintje.. heb er wel en geen zin in haha t is zo dubbel! We genieten nu zo van Jarno dat ik soms denk hmm een 2e.. kun je daar net zo veel van houden.. ach vast!! als ik jou zo hoor ;)
    Wel spannend allemaal!

@ Ping thnx voor de tip! zijn van die sneakers toch?
    Wil niet al te dure schoenen, want ben bang dat hij er zo weer uitgroeid!
    Straks eens hier naar de schoenenwinkel..
    Logisch dat Quin een beetje klaar is met KDV voor de oudste kids die bijna 4 zijn is daar weinig uitdaging meer. Hebben ze daar ook een bso? bij ons doen we die kids wel eens naar de bso een paar uurtjes, scheelt ook wel.. weet niet of dat bij jullie mag?

@Dimmel sjee dag 100. Als de ha er niks aan doet zou ik als ik jou was echt naar een andere op zoek gaan hoor! Zet em op meid!

---
    Jarno slaapt nu al 3 uur! Lekker hoor! heb toch t idee dat ie wat in moet halen.. gister sliep ie om 19:30 tot vanmorgen 7:15 en nu van half 12 tot bijna half 3!

Liefs

13. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joss 2 kids is af en toe veel plannen vooral het eerste jaar. Maar probeerde van Bas wel altijd iets met hem alleen te doen en dat is denk ik wel goed geweest. Bijv even buiten spelen of lezen. Soms schoot dat er bijna bij in maar elke dag toch de tijd vrij gemaakt. En ik had ze met 3 mnd al samen in het grote bad. Max liggend en Bas gewoon ernaast. Dat scheelde ook weer wat tijd:)

Pinguin school zal even wennen zijn maar Bas vindt het geweldig. Gefeliciteerd met je diploma

Dani hoera 12 weken alweer;)

Dimmel leuk je eerste rijles, hoop dat je het snel haalt

Hier ben mijn huis maar grondig gaan poetsen. Verveel me dood de laatste dagen. Mannetje is veel weg. En baal dat we nergens op bezoek kunnen. Ik snap de mensen wel ze willen niet met een ziek kind op vakantie. Ik hoop nu ook bij max elke dag vlekjes te ontdekken anders heeft hij ze ook op vakantie.
    Wij gaan eind augustus naar een camping in Drenthe. Zijn we ook geweest toen Bas 1,5 was en dat was super.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oh en ping van harte met je diploma!

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    thanx Dani!

Die kswissjes zijn geloof ik €35.
    Ik koop voor de zomer meestal een paar kswiss ofzo en dan 1 paar goede sandalen.

Joss ik vond het best pittig om een goede balans in alles te vinden, maar op een gegeven moment weet je niet beter meer.
    Vooral als ze zo jong nog zijn is het even zoeken, vooral omdat je dan nog aan zoveel voedingen zit. Maar zoals het nu gaat héérlijk!

Sawi hoe'st met de waterpokken daar?

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Ik ben geslaagd in olst bij de schoenenwinkel joepie!
    die teva`s hadden we 3 mnd terug gehaald en die waren echt te klein. Als het erg warm is kan het nog wel.. maar t is wel met de grote teen net iets over t randje..

Heb mooie lichte stoere jongensschoenen voor 39 euro
    Kan er altijd nog een paar kwiss bijkopen.. waar haal je die ook bij de schoenenwinkel?

Arie gelijk na t eten weer een klusje dus de hort op.. Ik heb met Jarno heerlijk nog gefietst aan de ijssel gekeken maar er kwamen geen bootjes helaas, nog ff langs papa gefietst lekker in bad geweest en nu in bed.. morgen moet ik om 7 uur beginnen vroeg eruit dus!

Fijne avond!
    Liefss

17. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Pinq: gefeliciteerd met je diploma! Spannend Quinn bijna naar school. Ik heb het idee dat Nils zich thuis steeds vaker gaat vervelen. Als het mooi weer is en de buurkinderen zijn er is het geen probleem, maar net als afgelopen maandag met regen en de hele buurt op vakantie dan wordt hij echt hangerig en jengelig, wil niets. Moet dus even nieuwe doe-dingen gaan bedenken. Nog tips?

Joss: fijn dat het zo goed gaat. Ik vond het in het begin echt wennen met twee. Isis was als baby wel vrij makkelijk en had daardoor soms het idee dat ik zo weinig tijd en aandacht voor haar had omdat Nils ook steeds wilde spelen. Vond het dan ook heerlijk om een dagje met haar alleen te zijn als Nils naar het KDV was. Ik vond in het begin boodschappen doen met twee kids echt een hele onderneming en nu draai ik mijn hand er niet maar voor om. Mijn tip, geen planning maken en gewoon de dingen maar laten gebeuren. Ik deed Isis bijv. veel minder in bad als baby dan ik destijds bij Nils deed. Als het niet het uitkwam, dan maar een keer niet en dat was ook helemaal niet erg. Geniet ervan, want ze worden weer zo snel groot!

Dimmel: balen dat je ongesteld maar niet komt, maar ik denk eigenlijk dat een huisarts er ook niet echt iets aan kan doen. Heb je het wel eens eerder gehad nadat je stopte met de pil. Bij een vriendin van mij duurde het ook een hele tijd voor ze weer ongesteld werd na de pil en moest toen gewoon afwachten. Ik duim voor je dat het snel komt, want als je wil beginnen voor een tweede, wil je dit natuurlijk niet. Nu eerst duimen dat je ongesteldheid komt en dan gaan we natuurlijk weer duimen dat hij wegblijft!

Dani: Ik zie vooral dat Isis op de zijkant van haar voetje loopt als ze op blote voeten loopt. Misschien doet ze het ook als ze schoenen aan heeft, maar dan valt het me niet op. Vandaag heb ik weer even op haar gelet en toen leek het toch weer minder. Ik heb nu nog lang geen afspraak bij het CB en ik ben eerlijk gezegd niet zo dol op het CB. Ik kom er altijd met een onbevredigend gevoel van terug.
    Isis heeft ook al maat 23! Mijn zoontje heeft maat 27, dus volgens mij ook aan de grote kant.
    Fijn dat het weer beter gaat met Jarno!

Groeten Victoria

18. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @victoria de ha heeft tegen mij gezegd zodra het langer dan 3mnd weg blijft gaan we je onderzoeken dus daarom dat ik er zo op sta te springen...

@dani ja weet je wat het is ik kan moeilijk vertrouwen krijgen in personen en deze ha kent mij al sinds ik ben geboren dus

Soms lijkt het alsof ik zwanger ben, moe, hoofdpijn en me broeken lijken strakker te zitten en dit terwijl ik stukken weiniger eet :S....Maar goed test zegt negatief en dat moet ik dan maar geloven he!
    Diego gister flink gevallen met zijn hoofd op de tegels, direct gekoeld en ben eens benieuwd of hij een bult heeft want daarna is hij op mij in slaap gevallen dus heb niet meer kunnen voelen! Maandag is diego alweer 20mnd en over 4mnd dan alweer 2, gaat gewoon echt te snel!

19. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn

Ja ja hier ben ik!!!! Lief dat je aan me denkt! Ik lees elke dag mee maar kom gewoon niet aan reageren toe. Erg druk met mijn werk, het timmerbedrijf van mijn man gaat geweldig goed en daardoor heb ik het extra druk met administratie, offertes maken e.d. Natuurlijk druk met mijn allerliefste kleine vriend en daarbovenop heeft mijn lievelingsoom maandag een behoorlijk ernstig hartinfarct gehad (pas 53 !!!) dat hakt er ook behoorlijk in.

Over schoenen: Hier precies hetzelfde Joe had maat 22 sinds april nu 24 !!! Heeft gewoon een maat overgeslagen. Ik ben wel enorm goed geslaagd. Hier heb je een kinderschoenen winkel huppel de pup daar heb ik een paar van Shoesme gekocht van 69 eur voor 27 eur!!
    Daarnaast heb ik nog twee paar andere schoenen van 59 en 65 euro afgeprijsd naar 10 EURO per paar!!!! Ik heb dus voor eur 47 meer dan 180 euro aan schoenen gekocht echt mazzel!!!

20. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen!!!!!!!!

Joe gaat sinds een week of drie echt geweldig op het kdv. Het heeft lang geduurd maar nu duwt hij mij zelfs het lokaal uit .....Gisteren zei ik dat ik wegging toen zwaaide hij van de andere kant van de ruimte naar me, toen zei nee ik wil wel een kusje....kreeg ik een kushandje op afstand......Ik kon wel huilen hahaha het is ook nooit goed!! Hij praat er op los, meerdere woordjes achter elkaar en zingen dat het ene lieve lust is!
    Hij zegt vanochtend "papa??" ik zeg die is toch werken vraagt Joe entje dienen?? = centjes verdienen !! Giller toch?!?!

Hij poept ook regelmatig op het potje. Deze week al twee keer en daar vraagt hij dan zelf om. Poepie potje?? Dan zetten we het potje klaar, luier uit en daar gaat ie.... ECht geweldig. Wij zijn daar eigenlijk helemaal niet mee bezig maar de keer dat het per ongeluk gebeurde hebben we zo uitbundig geklapt dat ik denk dat Joe voor het applaus gaat.......
    Heerlijk berichten van jullie allemaal, alle kindjes gaan heerlijk, en Joss is alweer aan het wennen! Wat gaat de tijd toch snel!

@Dimmel: gaat helemaal goed komen hoor wijffie!!! Enne misschien ben je toch al in verwachting je weet wat ik van mijn moeder vertelde....

Ik ga vandaag een vakantie uitkiezen en boeken.
    Ik denk lekker een weekje all inclusive naar Rhodos of Corfu. Ben op beide nog nooit geweest. Iemand tips??

Nou dat was het weer even!

Dikke kussen voor jullie allen x x x Aussie

Deel Deze Pagina