December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @aussie, Corfu is mooier!! Ben op allebei geweest. Corfu is groener en iets minder warm...dus weet niet wanneer je gaat maar in september worden de avonden alweer frisser daar. Beide eilanden zijn ongeveer even groot. Rodhos is wat bergachtiger en droger. Allebei wel de typisch griekse sfeer hoor! Heeeeeerlijk vooruitzicht.
    Wat goed dat Joe zich zo supersnel ontwikkeld!!!

@dimmel, wie weet ben je wel zwanger, je moest tenslotte nog een eisprong krijgen......

Hier een zieke vince sinds gisterenmiddag 39 koorts. Vannacht af en toe zielig huilen en om 6 uur wakker. Morris dacht vannacht om 3 uur dat het overdag was en besloot 1,5 uur wakker te blijven, onder luid protest als het licht uit ging hahaha.
    Ben benieuwd hoe ik me vanmiddag voel.....

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    gisteravond had ik ineens hele erge krampen in mijn onderbuik heel raar...Denk dat ik toch maar weer eens een testje ga kopen...laatste was 18juni dus!

@aussie wow die vertelt al goed...diego begint nu heel langzaam met 2 woordjes achter mekaar

@joss ja en volgens Fertility friend heb ik die nog niet gehad dus ja...ik voel ook veel steken in mijn rechterlies
    beterschap met vince

Zometeen boodschappen doen en vanmiddag naar de bibliotheek...Vanavond komt iemand voor de tuin hoop dat het snel gelegd wordt want word gek van de tuin bah bah!

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dames!

Heerlijk gezwommen vanmorgen met Jarno. Hanzebad zwolle, we stonden eerst in Raalte maar die was dicht hahaha duhh..
    Jar vond het geweldig!

@ Aussie leuk van je te horen en wat een goede koop die schoenen! en dus ook grote voeten hihi ben dus niet de enige! ;)
    Lekker vakantie succes met uitzoeken. Wat naar van je oom zeg! Sterkte hiermee.. wat een kletskous die Joe heerlijk toch?!

@ Joss beterschap voor Vince!
    haha die Morris.. 3 uur snachts.. pff vermoeiend!

@ Dimmel en heb je testje al gehaald? ben wel benieuwd hoop het zo voor jullie!!

@ Juffie ook hier van harte met je goede echo!!! ;)

@ Vic nee ben ook niet zo dol op CB ga meestal alleen voor lengte en gewicht.. lastig he.. ik zou het nog even aankijken misschien gaat ze vanzelf goed lopen.
    Ik ken een meisje die is bijna 2 die loopt nog helemaal niet omdat ze haar voetje ook op de zijkant neerzet ipv de onderkant.. ze moest op advies van CB stevige schoenen aan ook overdag zodat ze dan dr voetje goed neer ging zetten.. maar of t helpt?? ze loopt nu wel a.d hand maar als ik ouders was ging ik hoger op.. maar die is ook al bijna 2.. en loopt helemaal niet..

zitten we net te eten zegt Jarno ineens bedje toe? ik zeg wil je slapen.. JA! oke.. hij naar bed.. liggen en hij slaapt! hahaha geweldig toch?! doet ie nu al een aantal weken! Hij zal het wel nodig hebben.. als ie weer 3 uur slaapt teken ik ervoor ;)

Doei doei!

4. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Oh heerlijk he Dani dat geklets!!
    Joe zegt dan meestal "moe, slapen??" en dan gaat ie idd ook gelijk liggen en slapen!

Oh zo fijn, zijn breath holding spells zijn zo goed als weg want hij kan nu natuurlijk goed duidelijk maken wat hij bedoeld.
    Het gebeurt alleen nog een enkele keer als hij valt, dan is het puur van pijn/schrik.

Joe slaapt ook alweer van 1030 dus inmiddels al bijna 2 en een half uur!!! Hij mag wat mij betreft nog effies blijven liggen!

x

5. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hee hallo dames!

Heb van alles terug gelezen maar ben alweer de helft vergeten:)

@Dimmel: Pff wat duurt het toch allemaal lang zeg.
    Kan me voorstellen dat als je graag aan de 2e wilt beginnen dit erg frustrerend is!!

@Aussie: Wat goed dat Joe al zo goed praat!!
    Famke die begint ook steeds meer woorden goed uit te spreken en vaker al 2 woordjes.
    Ik sta er steeds van te kijken hoeveel ze al begrijpt. Ik hoef maar iets te vragen ( zoals wil je mama's schoenen pakken hahahaha) en dan komt ze er mee aan!!

@schoenmaat: Wat hebben jullie kindjes al grote voeten haha.
    Famke die heeft nog steeds maatje 20:$
    Erg moeilijk om schoentjes voor te vinden moet ik zeggen!

@Pinq: Proficiat met je diploma!

De rest ben ik vergeten, sorry!!!!

Eergisteren is de thuiskapster geweest, haren weer in lagen laten knippen en blonde plukken.
    Maar gisteren bedacht ik me ineens dat ik mn haren korter wilde.
    Eens was anders!
    Dus mijn lange haren zijn eraf en heb ze nu korter.
    Moet zeggen dat ik er geen spijt van heb en het wel leuk vind.
    Heb ze nu dus zo:

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani nee nog geen testje gehaald...denk dat we vanaaf ff lekker naar de etos wandelen...

@monique zoals ik al op hyves zei ziet er mooi uit en staat je super...

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Monique: Staat leuk!

Dimmel: spannend! Dit is de eerste ronde dat je tempt toch? Want als ik naar je kaartje kijk vind ik je temp nog niet echt hoog. Bij mij is hij na mijn ei altijd rond de 37,0. Als je zwanger zou zijn, zou je temp denk ik wat hoger moeten liggen. Maar goed ben ook geen expert natuurlijk en niet iedereen heeft een even hoge temp. hoop natuurlijk vanharte dat je zwanger bent!

All: Nathan was net zo zielig. Hij had al 2 dagen niet gepoept en het zat hem zo dwars. Voor het douchen was hij al steeds aan het persen maar het lukte maar niet. Toen na het douchen stond hij aan tafel nog even een dvdtje te kijken en heeft bijna een half uur staan persen. Af en toe over tafel gebogen maar hielp allemaal niets. Op een gegeven moment gilde hij mama en moest heel hard huilen:( Het deed hem gewoon zo'n pijn. Heb hem op het aankleedkussen gelegd en hem wat geholpen want zag het zitten (sorry niet zo;n smakelijk verhaal;):)) Toen het er eindelijk uit was was hij helemaal op. Echt mijn hard brak. Morgen maar even roosvicee laxo halen. Kan ik zelf ook wel gebruiken nu ik zwanger ben:)

Oh ja nu ik toch zo lekker ego aan het kletsen ben.. Vanmorgen weer een echo gehad en het gaat helemaal super met Nathans brusje!:D

8. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Juffie: gefeliciteerd met de echo! Fijn om te horen.

Dimmel: ik hoop het voor je!!

Monique: staat je leuk, knappe mama.

Joss: pittig meis, een ziek kindje en dan ook net zo'n kleintje die een nacht niet wil slapen. Ik hoop dat ze allebei je snel weer wat slaap gunnen.

Hier gaat alles goed. Zat gisteren naar programma over bevallingen te kijken. dan gaat het bij mij toch echt weer kriebelen...

9. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hallo

@dimmel, en? Nog getest?

@monique, leuk kapsel idd!

@juffie, jahoeeeeee goede echos zijn altijd leuk. Succes met de laxo!

@vic, heeej die heb ik ook gezien haha...nou bij mij kriebelt het nog niet haha.

Vannacht een betere nacht gehad. Al was het wel weer spitsuur tussen 3 en half 5 maar ok, dat hoort erbij. Vince had gisterenavond nog steeds 39.2. Zetpil en goed geslapen. Nu nog niet getempt maar hij voelt niet zo heet meer.
    Ik ga tsraks even lekker sjoppen voor mezelf, moet er echt even alleen uit haha

Groetjes!!

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nee hebben gister geen testje meer gehaald, omdat we beide twijfelen! mijn man zegt ook en anders zeg je tegen de dokter dat je denkt dat het raak is en dan doen ze daar testje en zo niet dan doen ze maar wat anders...

wordt gek...we moesten voor dinsdag onze vakantie betalen, dus maandag netjes overgemaakt en ik keek net op de rekening heeft de snsbank het terug gestort dus moet ik weer opnieuw doen. Dalijk wordt onze vakantie geanuleerd door hun! Zometeen de roompot bellen of het kwaad kan en anders direct overmaken! bah bah!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Joss: fijn dat het met Vince weer wat beter gaat!

Dimmel: inderdaad even bellen. Kunnen jullie toch niets aan doen als de bank het fout doet?

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

hier ook alles prima! Gezellig dagje zo met Jarno en Sanne en nog lekker weer ook!

@ vic wat vind je man ervan kriebelt het daar ook?

@Joss en geslaagd met shoppen??
    Wel lekker ff tijd voor jezelf he?! Hopenlijk kun je snel weer wat doorslapen!

@ Dimmel he wat lastig, zou idd ook ff roompot bellen kunnen jullie idd niks aan doen dat de bank een fout maakt!
    Dus nog geen testje.. hoop echt dat er snel iets ondernomen word..

@ Monique leuk kapsel staat je goed!

@Juffie ah wat zielig voor Nathan! idd ff aan de laxo. Ik heb t in t begin ook heel erg gehad hoor dronk ik ook laxo nu ist gelukkig weer normaal! ;) succes!

Liefs

13. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Heej

Vince heeft nog steeds flinke koorts. Ha even gebeld....toch al 3 dgn 39 +...maar weinig aan te doen. Hij heeft ook geen andere klachten als spugen of pijn ofzo.
    Morris is van 10 tot 14.30 wakker geweest :$ Kon de slaap niet vatten en wilde steeds drinken toen ik weer terug was. Nu in diepe rust.
    Vince wilde ook pas om 14 uur slapen en sliep maar 1,5 uur. Hangt nu zielig om me heen, dus we gaan ff samen bankhangen.

Ben wel geslaagd voor 2 leuke shirts, riempje en een bolero, dus wat dat betreft helemaal happy :D

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Wat een rust hiero!
    Jarno heeft spruw.. Hij dronk ineens heel veel vanmiddag, en zat steeds auwie en in z`n mondje. dus denk laat ik eens kijken, witte aanslag op verhemelte,tong en wangen.. Ha post ff gebeld maar als t niet erger word en hij niet ziek word dan tot maandag wachten is t nog zo erg ff eigen ha bellen.. heeft nu 37.8
    Normaal eten en drinken kindjes dan slecht, maar Jarno drinkt juist meer.. nou ja ach.. wel in de gaten houden want het is ontzettend besmettelijk.. maar hoe ie er nu aan komt??

Vanmiddag ff lekker geshopt in Zwolle met m`n mams.. Viel wel tegen hoor die positiekleding.. Bij C&A nog een spijkerbroek in de opruiming voor 15 euro gekocht! verder nog een positie legging en kleertjes voor Jarno en schoenen voor mezelf.. wel aardig geslaagd..

maar ben nu wel moe, dus Jarno ligt in bed, ik duik er lekker vroeg in!
    Liefs en een fijn weekend nog!

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    getsie@spruw Dani. Misschien op het kdv een flesje van een ander kindje genomen? Of een speentje ofzo?
    Zutphen heeft een geweldige positiekledingwinkel mom2be.
    Ff googlen ze hebben nl ook een webshop;)

Ben net tante geworden. Manlief zijn broer is voor de tweede keer vader geworden . Dit keer een jongen Anthony.

Quinn heft ook de hele week hoge koorts gehad. Slecht eten, buikpijn.
    Uiteindelijk vrijdag toch maar even de huisarts gebeld. Aldaar is zijn urine nagekeken en bleken er bloedsporen in zijn urine te zitten.
    Toen naar het ziekenhuis bloedprikken op een aantal allergieen en ontstekingsfactoren.
    Hij valt af dus maak me best zorgen. Het gekke is dat je behalve eetgedrag en klagen over buikpijn je helemaal niets aan hem merkt.
    Lekker spelen en doen, maar wel koortsig.
    Maandag maar even bellen voor de bloeduitslagen.

Anaïsje gaat lekker. Vanochtend een fietstocht van 18 km gemaakt en halverwege viel ze in slaap. Niet wakker te krijgen!
    Eten doet ze trouwens écht als een kind van haar leeftijd:( ze speelt er vooral mee.

Ik ga hun sites maar eens even bijwerken(manlief kijkt voetbal)

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ ping ik ga zeker ff kijken op de site!
    Jarno drinkt uit een grote beker op kdv.. speen heeft ie niet en doet hij ook van andere kids nooit in de mond.. speelgoed kan natuurlijk wel maar ook dit doet hij niet meer in z`n mond..
    nou ja als hij er niet zieker van word..

Wat naar voor Quin bah zeg hoop dat de bloeduitslagen iets uitwijzen zodat er iets aan gedaan kan worden! hopenlijk is er niks ernstigs aan de hand!
    Sterkte ermee.. kinderen spelen al gauw weer he als ze zich niet lekker voelen ook al hebben ze koorts..

Jarno eet wel goed, hij eet zelf en we helpen hem, Als hij hier niet meer wil en heeft weinig gegeten leggen we een boekje neer, hier is ie helemaal gek van haha van lezen e.d. dan kunnen we zo nog een half bordje naar binnen lepelen.. als hij dan echt genoeg heeft geeft hij het aan en dat is t ook klaar.. hihi zo lang t werkt gaan we er mooi mee door!

18 km fietsen! zo doe ik je niet na hoor! Jarno kan niet eens zo lang stil zitten op de fiets en in slaap vallen doet ie al helemaal niet!
    ik duik m`n bedje in!
    Fijne nacht!
    Liefss

17. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dani, hmm wel vreemd hoe Jarno er dan aan komt. Ik ga morgen wel gelijk even bij Vince in zn mondje checken....wie weet heeft hij het ook wel. Koorts is nog steeds aanwezig, vanmiddag 39.4!

@pinq, sneu zeg voor quinn, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand.

Vanmiddag was de koorts bij vince even gezakt en zijn we met zn 4tjes de stad in geweest. Ook nog even bij de WE wat gekocht, zooo fijn weer gewone kleding kopen haha, heb ik wel gemist de afgelopen maanden. Toen we terugkwamen had Vince dus hoge koorts....wel sneu toch iets teveel van het goede geweest.
    Maar hier ook, is hij er niet doodziek van. Vreemd hoor.

Ik wil ook wel mn bedje in, maar er moet zo eerst nog een mondje gevoed worden. Hopelijk duurt dat niet te lang meer, dan duik ik er ook lekker in.
    Pfff, na 2 weken mis ik het al om een nachtje door te slapen....erg he?

Goede nacht!

18. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Oh ja dani, had je ook dat winkeltje op de melkmarkt gespot? Schuin links tegenover de Mc Donalds (naast van Beek tassen)? Weet zo niet ff de naam, maar een superleuk en hip winkeltje met veel mamaliciouskleding! Tip dus....

19. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @Pinguin: Anthony & Quinn = Anthony Quinn groots acteur !!!
    grappig!!

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    @Aussie Quinn zijn volledige naam is Q.uinn A.nthony:D
    Vind het een mooie naam! Maar moet er wel aan wennen dat mijn neefje nu ook zo heet.

(even puntjes ertussen gezet zodat het wat minder snel gegoogled kan worden)

Deel Deze Pagina