December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hey

@ Joss nee dat winkeltje heb ik niet gezien ben wel die steeg uitgekomen waar de scapino zit maar dr was markt dus zijn de diezerstraat weer ingelopen..

Kan dr nog wel eens kijken Donderdag moet ik toch naar Zwolle naar zkh voor astma wezenlanden dus dan loop je ook zo de stad in..

Wehkamp staat ook wel wat op maar vind het allemaal zo saai.. ;) hihi

Balen zeg dat Vince nog steeds koorts heeft!
    haha ja die nachten daar zie ik nu ook al tegen op! pff..
    ga ff liggen ben moe vandaag.. ??
    Misschien omdat ik niks doe :p

Liefss

2. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Mooi idd!!
    Slim van die puntjes....

Joe heeft besloten al om 5 voor 5 uitgeslapen te zijn vandaag:$:$:$
    Ik had gedacht dat een uur of 7 wel beter was....
    Ik heb het een uurtje getracht te rekken maar nu zitten we toch echt beneden.
    Ik denk dat ik maar op ga schieten. Joe vroeg naar school betekent mama vroeg thuis:D

Fijne dag!!!

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

jee aussie
    das vroeg! hihi hier was het 7:15 lekker hoor nog ff liggen kroelen tot half 8 en toen broodje eten, vandaag maar rustig aan doen hier!

Succes!
    Fijne dag!

4. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Aussie nou dat was dan echt een vroege vogel vandaag.

Pinguin heb je de bloeduitslagen al? Zielig voor Quinn hoop dat ze snel iets vinden.
    Gefeliciteerd met je neefje

Joss; is Vince nog ziek?
    Erg he dat slaaptekort. Valt niet mee hopelijk slapen de 2 jongens 's middags tegelijk zodat jezelf ook even kan gaan liggen.

Dani; slimme oplossing boekje en tegelijk inladen die hap;)

Dimmel; HA al gebeld? Of afspraak gemaakt ivm geen ongesteldheid

Hier; Bas en ik gisteren veel overgegeven echt omstebeurt nu gaat het wat beter gelukkig. Bas was vrijdag bij de KNO arts en had weer vocht achter zijn oren. Hij moet buisjes maar eerst wilde we een gehoortest. De arts zag dat wij schrokken toen hij zei; wanneer moeten we de ingreep voor de buisjes plannen!. Mijn man en ik, huh ingreep, even geen rekening mee gehouden. Dinsdag eerst gehoortest zodat we ook weten of het gehoor beter is voor en na de buisjes. Dinsdag toch maar een afspraak maken voor de ingreep. Wat hij hoort met tijden barslecht en dat doet zijn spraak ook niet ten goede. Heeft er iemand ervaring met buisjes?

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Sawi nee ik heb geen ervaring met buisjes maar wat ik erover hoor van kennissen is dat het ook niet alles is.. ze vallen eruit en bij sommige schijnt het niet te helpen..

De ha zei toen ook tegen mij ja je kunt over buisjes nadenken maar t is ook niet alles.. waarom heb ik niet gevraagd eigenlijk :) hihi

Beterschap voor jullie! en hopelijk worden jullie wat wijzer met bas z`n oren.. is ook niet niks!

@ Ping idd heb je de bloeduitslagen al?

Ik moet nog zoveel doen in huis.. pff heb er de puf nog niet echt voor maar moet me er maar ff toe verzetten.. heb al een lijstje gemaakt.. hihi
    gister lag ik om 9 uur in bed tot vanmorgen 7:15 heerlijk maar stiekem nog een beetje moe.. :)

Och Jarno vanmorgn niet luisteren staat ie bij de wamachine op zolder ik al een paar keer van kom nou! Wil die weg lopen pak ik hem bij z`n broek valt ie precies met z`n borstkastje op de punt van de lekbak onder de wasmachine.. gillen zit een beste schaafwond! ai ai ai .. voel me nog schuldig ook :(

Nou ik ga gauw wat doen want Jarno ligt te slapen.. die was zo aan t huilen.. ?

6. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Beterschap voor de zieke kindjes. En Joss, ik vind je absoluut geen klager, pas na twee weken zeg je eens wat over de onrustige nachten. Ik vind jou een voorbeeld van positiviteit (had ik dat maar ;)).

Fijne dag allemaal.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    sawi Quinn heeft buisjes gekregen toen hij 15 maand was.
    Eentje is er vorig jaar uitgevallen en de ander zit er nog steeds in!
    Hij heeft sinds hij buisjes heeft nog 1 x een loopoortje gehad en daarna nooit meer last. Zat ook veel beter in zijn vel.
    Maar bij mijn achternichtje helpt het nog niets.
    Het is dus afwachten hoe hij er op reageert.
    De ingreep zelf stelt vrij weinig voor maar leuk is anders natuurlijk.
    Sterkte meid!

Bloeduitslagen waren nog niet binnen dus moest morgenvroeg weer bellen.

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    even zwaaien vanuit tjechië:D

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    *zwaait terug*

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Beterschap voor alle zieken!

Hier mijn eerste vakantiedag :D Ben druk aan het wassen en poetsen zodat ik het de rest van de vakantie lekker makkelijk heb. Niet dat ik dat dan niet meer hoef te doen maar als alles helemaal aan kant is hou ik het in de vakantie maar bij met de franse slag.

Fijne dag nog allemaal!

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dag!

zie dat je over 2dgn kan testen 2e ronde?
    Leuk leuk!
    Hier ook veel gepoetst vandaag ga nu verder met was vouwen ;)

12. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo Allemaal

Ik heb alles gelezen maar weet bijna niks meer en al helemaal niet meer wie wat schreef maar ik ga mijn best doen.

@ Buisjes
    Ik heb daar geen ervaring mee maar wel met amandelen en dat beviel ontzettend. Lilly knapte er zo van op. Ze was hiervoor steeds verkouden en nu sinds maart nog maar 1 keer.
    Ik hoor steeds goede dingen over buisjes maar indd ook slechte.
    Ik weet wel dat het veel baat kan hebben maar ook veel kwaad kan doen en je vaak terug kan komen.

@ Joss
    Wat lekker even winkelen jammer dat je mannetje zo ziek blijft.
    Hoe gaat het met je rimte. Lukt het een beetje allemaal??

@ Dimmel
    Was alles gelukt met je vakantie??

@ Dani
    Leuke foto op hyves en nu mag dus iedereen het weten.
    Hoe reageert iedereen??

Gisteren een fam bbq gehad. Lilly was de jongste dus ik dacht dat word niks maar ze waren aan het vechten om haar aandacht.
    Lilly heeft tot 21.30!! gespeeld en gespeeld. Ze bleef lachen en had totaal geen tijd en aandacht voor me.
    Af en toe kwam ze een stokbroodje halen maar ik heb haar amper gezien.
    In de auto slipe ze ook niet maar speelde ze steeds kiekeboe.
    Vanochtend sliep ze tot 9.30(toen heb ik haar wakker gemaakt)
    Eeen heerlijke rustige luie dag gehad vandaag.

Gisteren zijn we ook naar een ruine geweest waar er al 5 dagen een groep aan het kamperen was volgens de middeleeuwen en ze gaven allemaal uitleg enz.
    Lilly was gefasineerd door alles.
    Ze heeft sinds donderdag een popje met een speen en een buggy en die moeten overal mee naar toe en dus ook naar het kasteel. Zo schattig zoals ze daar liep met haar baby zoals ze het popje noemt.
    Baby moet mee eten en drinken met ons en mag echt niet achter blijven.
    Een klein mamatje al.

Mijn buik begint aardig te groeien en ik kan niet meer met mijn benen over elkaar zitten dan komt mijn buik in de weg zitten. Verder geniet ik van al dat getrappel in mijn buik je kan het ook goed aan de buitenkant voelen. Ze reageert goed op lilly als die voor mijn buik staat.

Nou ik ga stoppen. gr

13. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hallo

@jessica, wat een lekkere meid is Lilly toch! Ze vindt alles wel best he? Leuk dat je buik al zo lekker gaat groeien. Ik mis dat getrappel best wel af en toe...zo kaal en leeg in mn buik!

@juffie, hallo!!! Leuk vanuit tjechie hihi, geniet van je vakantie!!

@dani, ahhhh wat sneu....snap dat je je schuldig voelt...vreselijk, maar ja ze luisteren ook zo barslecht soms he ;)
    Geniet nog maar even van het feit dat je lekker lang kunt slapen hahaha...

@vic, thanx meid, lief compliment!

@dag, oehhh spannend, ga je vandaag testen? Ennn laat je het ons dan ook weten?? Ben erg nieuwsgierig...heb je al een voorgevoel?

@sawi...hmm ik heb er geen ervaringen mee. Lastig lijkt me, als de meningen zo verdeeld zijn....

@ping, laat je de uitslag even horen?!

Ik kreeg helemaal geen meldingen meer dat er berichten geplaatst waren :( Toch alweer heel wat gekletst....

Vince heeft de 6e ziekte.....zaterdag zat hij ineens helemaal onder de vlekjes en was de koorts plotseling weg. Nu nog vlekjes maar al minder, het is het laatste stukje van de ziekte dus hij is er bijna vanaf.
    Morris doet het goed. Vanmiddag komt de wijkverpleegkundige van het CB hier. Ben benieuwd.....
    Hij slaapt al een aantal dagen goed, vanaf een uur of 7 tot 7!!! Met 4 voedingen tussendoor.

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @jessica ja ik heb het nog kunnen betalen...alleen vndg even bellen of ze het geld ontvangen hebben!

Sorry verder niets meer onthouden

Zondagavond ineens veel steken en pijn in mijn onderbuik en gistermorgen pijn bij plassen, dus ha gebeld en moest direct plas brengen...Bleek dus ontsteking maar eerst nog ff zwangerschapstest gedaan voordat ze me antibiotica kon geven en de test was negatief dus! Nog steeds maar wachten! Volgende week bel ik voor afspraak dat ze maar iets doet voor dat we op vakantie gaan vind het goed!

Diego zei gister voor de 1e keer komkommer maar dan kongokongo haha! Verder gaat alles zijn gangetje hier!
    Morgenavond beginnen ze aan de tuin (eindelijk) en hopen dit weekend lekker in de tuin te kunnen zitten...

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Hier aant werk.. een lekker dagje 9 kids.
    Verder goede nacht gehad.. geen bijzonderheden haha
    Jarno heeft gelukig geen spruw meer is vanzelf overgegaan!

@ jessica klinkt idd of Lilly alles goed vind! heerlijke meid hoor!
    Ik wil ook getrappel voelen! hahaha geniet ervan zolang t duurt! ben je al nieuwschierig naar t meisje in je buik?

@ Joss haha ja nu kan ik nog lekker slapen he ;) ach voor jou komt de tijd ook wel terug! Toe maar van 7 - 7 heerlijk! hoe was het met de wijkverpleegkundige?
    Beterschap voor Vince toch wel de 6e ziekte vandaar die koorts!

@ Dimmel bah bah bah.. wat naar voor je meis! Beterschap en bellen!!! haha succes! *knuf*

@ dag en en?? hihi belangstelling hoor en een beetje nieuwschierigheid!

Fijne dag dames!
    Liefs

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey meiden,

Quinn heeft positief getest op gluten(coeliakie).
    Nu moet ik vrijdag met hem naar de kinderarts voor verder onderzoek.
    Ik hoop zo dat een een valse test is voor hem! Maar aan de andere kant zou er ook wel een boel op zijn plaats vallen.
    Nahja vrijdagochtend weten we meer.

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ ping ah dubbel idd.. aan de ene kant zou het veel verklaren, maar aan de andere kant.. succes!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Heb getest voor de gene onder ons die het spannend vinden maar ik mag door naar de volgende ronde. Heb met een matcare ultra getest die kan je gebruiken vanaf 6 dagen voor nod maar hartstikke negatief. Ergens wel balen maar ook weer prettig dat ik volgende week gewoon nergens naar hoef te kijken op vakantie. Hoop wel dat ik snel ongi wordt want anders zit ik er in frankrijk mee :(

19. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dag, ahhh meis wat balen zeg.... :( Maar je hoeft iig je wijntjes niet te laten staan op vakantie, das wel lekker, al ben je gewoon liever zwanger ;)

@pinq, oehh das zeker dubbel. Spannende week dus zo.

@dani, fijn dat de spruw over is.

Wijkvpk is net geweest. Morris is sinds vrijdag 23 juli 600 gram gegroeid :D!!!!! Ik heb dus werkelijk slagroom 8). Alles ging helemaal goed met hem.
    Vince slaapt nog, al vanaf 12.15 :$ Heb hem een uurtje geleden geprobeerd wakker te maken maar hij keek me met 1 oog aan en draaide zich weer om. Hij ligt nu gewoon te pitten in een hele lichte kamer want ik heb zn gordijnen wel open gedaan haha.
    Nou hij zal het wel nodig hebben, al vraag ik me af of hij vanavond wel wil slapen....

20. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Dag
    Wat jammer maar indd die lekkere wijntjes en kaasjes zijn ook wat waard.
    Vind het jammer dat ik niks kan drinken in Italie hoor al ben ik geen echte drinker is het op vakantie toch wel erg lekker.
    Sterkte met de volgende ronde.

@ Ping
    Ach gossie glutenallergie.
    Ik hoop voor jullie dat het niet zo is want het word wel heel erg moelijk meer boodschappen doen en koken enz.
    En het is zo sneu dat ze zoveel niet meer mogen. Al zijn er tegenwoordig veel meer mogelijkheden dan vroeger.

@Joss
    Zo 600 gr dat is indd volle melk haha.
    Nou lekker toch maakt het allemaal wat makkelijker voor je.
    Vond je het spannend?? Ik weet met Lilly keek ik er naar uit maar nu weet je alles wel een beetje lijkt me.
    Wel weer een nieuw boekje enz.
    Wat lekker al een beetje doorslapen maar met z`on volle buik kan het ook niet anders.

Lilly is indd erg makkelijk tot ze iets niet meer wil haha. Dan word het een krengetje die zich laat vallen op de grond en slaat en bijt als ze dat wil.
    Maar ik mag zeker niet klagen want ik hoef nooit echt ergens rekening mee te houden ze slaapt overal en eet alles.

Vandaag gekeken naar een mama fiets van het fietsenplan. heb wel echt een geweldige gezien. Denk dat ik hem doe want hij ziet er zonder fietsstoeltjes uit als een gewone fiets. De batavus mama deluxe.

Fijne avond allemaal

Deel Deze Pagina