Hee jessica, die fiets heb ik ook, de witte. Bevalt errug goed!! Over de 2e keer....tja het is allemaal wel weer bijzonder maar vooral veel minder stress en onzekerheid 8). Ik vind het nu vooral meer genieten van de leuke dingen, bij Vince was het juist veel twijfelen en alles kostte veeeeeel meer energie. Ik was toen veel meer van de tijd enzo, nu voed ik op verzoek en dat bevalt een stuk beter!
Hier Ben druk vandaag met poetsen en opa (schoonvader) wordt vrijdag 60 jaar. Heb voor hem een t/shirt gemaakt en voor de jongen ook een wit shirt met textielverf. Bas had opa getekend en deze heb ik overgetrokken op het shirt met de tekst Opa 60 en bij zijn shirt ... (naam) is 60 jaar ! En enkele posters gemaakt met grappige foto´s van hem. Vrijdag versieren en ontbijt maken voor hen. Joss bij een 2e gaat alles makkelijker. Wel meer genieten is dat ja. Omdat je je niet zo snel druk maakt. Wow wat groeit Morris goed zeg. En had Vince ´s nachts nog goed geslapen na zijn lange middagdut? Jessica; leuk een moederfiets uitzoeken Dagdromer; helaas voor de neg. test. Pinguin; o jee gluten dat is niet handig. Maar wel fijn dat er eindelijk een oorzaak gevonden is. Buisjes; blijf twijfelen maar hebben weinig keus. Hij heeft te vaak vocht achter zijn trommelvlies en hoort daardoor niet goed en daardoor gaat zijn spraak ook niet vooruit. Dinsdag de gehoortest nog even met de KNO arts kortsluiten over hoe en wat.
Sawi, tja buisjes zijn soms een goeie oplossing. Een kindje van mijn vriendin was er heel erg mee vooruit gegaan. Voor de buisjes altijd kwakkelen met zijn oren en nu nergens last meer van. Joss, knap hoor hoe je het allemaal doen met de 2 kinders. Je bent al snel aan de nieuwe situatie gewend. Mamafiets, ik heb de gazelle bloom en ben er heel blij mee Ik had verwacht inmiddels ongi te zijn omdat ik weet wanneer ik mijn ei heb gehad. Heb namelijk ovu testjes gedaan deze ronde. Maar nog niets te bekennen. Hoop toch wel dat het snel los komt want de vakantie komt steeds dichter bij. Zondag vertrekken we en het is daar erg warm. Hoop dat het dan alweer voorbij is
Dagdromer dat hoop ik ook voor je, om vakantie ongesteld zijn is niet handig. Denk dat Max de waterpokken nu heeft. Krijst al 3 dagen om niets gisteren heeft hij denk 70% van de dag gekrijst. Maar hij heeft nu enkele vlekjes in gezicht armen en benen. Niet gek natuurlijk dat hij ze over krijgt van zijn broer het leek alleen zo lang weg te blijven. Dan is hij er over 1,5 week als we gaan stukken minder last van.
sawi hier duurde het ook bijna 3 weken voordat Anaïs ze overnam van Quinn. BEterschap voor de kleine man! Joss wat lekker dat Morris zo goed groeit! En ook fijn dat hij lekker slaapt. Dat is voor jou ook een stuk makkelijker! Dani heb je leuke reacties gehad op je nieuwe profielfoto op hyves? Hier even een paar dagen geen werklui over de vloer. HEt moet eerst een beetje drogen allemaal en dan gaan ze maandag weer een vochtmeeting doen en dan weer verder kijken. Wordt een lange zit allemaal maar als het allemaal goed gemaakt wordt ben ik blij Denk dat we Quinn zijn kamer pas in najaar/winter weer kunnen gaan inrichten en doen(is nu helemaal gestript) Nahja moet hij nog maar even op onze kleedkamer slapen Morgen ga ik een nachtje met manlief naar Den Haag. Kindjes gaan naar mijn schoonouders. Even tijd voor onszelf. Fijne dag!
@ping, ohhh heerlijk zeg!! Geniet ervan hoor, maar dat is vast geen probleem . En die kamer, zal fijn zijn als hij weer in zn eigen kamer kan slapen maar het is nog fijner als alles nou eindelijk eens achter de rug is.... @dag, hmm vreemd dat je dan nog niet ongi bent. Hopelijk komt het snel (heb je nou ook niet stiekem nog een beetje hoop op een zwangerschap?) @sawi, wat een origineel kado zeg, heel erg leuk. Oh ja Vince lag toen alweer om 7 uur op bed en is als een blok in slaap gevallen . Hij had het echt nodig om bij te slapen kennelijk... Het zonnetje schijn de lucht is blauw teletubbies...... hahaha vreselijk maar vince vindt het zoooooo leuk...
hey dames vanmorgen bij de ha geweest met Jarno voor slaapapneu zijn gelukkig doorverwezen naar de kno arts. hij heeft een vergrote keelamandel en hij is zo vaak snotterig... krijgen oproep thuis binnenkort. @ ping ja hele leuke reacties! fijn dat de boel gemaakt word! @ joss vreselijk die teletubbies. Jarno heeft het nog nooit gezien ishelemaal fan van nijntje en borisbeer.. @ Sawi beterschap @ dag en.. nog steeds niks?? misschien toch?? Ik moet nog ff naar zkh zo voor de longfunctie test e.d. fijne dag! Liefss
Dani hoop dat ze hem snel kunnen helpen Hier een ware babyboom in een week. Onze neven en nichten (1 neef en 3 nichten) hebben ieder 1 baby gekregen. . 2 jongens geboren (Sam en ? weet naam nog niet) en 2 meiden Lynn en Demi. Lijkt me wel grappig als we bij overgrootoma zijn al die kleine baby's.
Dani, fijn dat je doorgestuurd bent. Hier ook een fan van nijntje en boris beer. Hij begint al te dansen als hij de intro hoort. Sawi, gezellig al die baby's. Joss, ja ik ging stiekem toch weer twijfelen dus hoppa nog maar een testje ertegenaan gegooid. Ook weer negatief maar ook nog niet ongi. Ik zal het geluk wel hebben dat het zondag los barst als we in de auto stappen richting frankrijk.
@Dani en Sawi: Ik vind ZELF de Teletubbies leuk Joe is helemaal weg ook van Thomas de Trein en Bob de Bouwer. Hij geeft zelf aan wat hij wil zien: Bouwer nee, teletete (teletubbies)nee Thomas JAAAAAAAAAA. x Aussie
Diego is helemaal gek van Bumba, Plop en bert en ernie! En natuurlijk pooh maar die komen als hij nog slaapt haha! Had gister heel verhaal getypt en was ineens weg! Ga zometeen met mams en diego natuurlijk naar maasmechelen village .... Hebben jullie hyves? Zo ja leuk om vriendjes te worden? Maar diego roept me! ben er morgen weer
Max is gek van buurman en buurman. 2 onhandige klussers. En noemt iedereen nu onderweg 'buurman'. Weet niet of hij iedereen als zijn buurman ziet of dat hij ze onhandig vindt Schoonvader was dolblij vanmorgen met zijn cadeau's. En versieringen en ontbijtje. De shirts vond hij super. Nu even Max laten slapen en daarna taart eten
Hey @ Sawi gefeliciteerd! Lekker taart.. heb net appeltaart gebakken had ik ineens zo zin in @ Aussie hahahah mama teletubbies kijken.. nee vind ze echt vreselijk! bah ach gelukkig kijkt Jarno niet veel tv hij taalt er niet naar dus dan doe ik em ook niet aan.. alleen als het de hele dag regent en hij heel vervelend is.. @ Dag.. balen zeg.. bah zul je net zien ja.. zit je in de auto en dan barst het los.. @ Dimmel ah lekker winkelen.. wil Diego dan wel blijven zitten in de wandelwagen? voor de rest aat het hier wel prima, kindjes liggen in bed lekkr slapen Sanne is vandaag voor t laatst voor de vakantie.. 4 wk niet! stiekem best wel lekker je bent er maar druk mee.. ze kunnen heeel leuk samen spelen, vandaag is t een beetje duwen en trekken aan elkaar en hangen aan mij.. ach straks anders maar ff de markt over ofzo.. lekker kibbeling halen jam jam!! Liefss
Hallo allemaal!! Ik kom ook weer eens even aanwaaien Hoe is het met jullie? En met de kids? Hier gaat het prima! Jara gaat hard, vast net zo hard als die van jullie. Vind dat de tijd echt heel snel gaat, en Jara kan al zoveel. Ze begint nu wat meer echt te praten. Ze heeft al hele verhalen, maar die zijn voornaleijk in het russisch en een tolk vinden we wat te duur Haha! Gelukkig komen er nu meer verstaanbare woorden bij. We hebben de afgelopen periode 's nachts 'last' gehad van een wakkere Jara. Niet zo leuk. Op een gegeven moment hebben we haar gewoon laten krijsen, dat duurde 'maar' 1,5 uur.... Nou ja, nu gaat het weer wat beter gelukkig. Ik zie dat er een aantal meiden weer zwanger zijn/bevallen zijn/enz. Leuk,leuk! Gefeliciteerd! @ Dimmel, Las even vluchtig dat het bij jou niet zo goed gaat? Sterkte meid! Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest om mijn spiraal er uit te laten halen. Spannend weer. Morgen maar eens even foliumzuur gaan halen Bye! X Marleen
@dani, was gister nog bij je in het dorp. We zijn bij Ballorig geweest, helemaal leuk! En het was niet zo druk ivm vakantie denk ik. Wel zo prettig. NOg kibbeling gegeten? @dimmel, shopze! Lekker een dagje genieten. @marleen, leuk dat je wat van je laat horen. Spannend zeg dat jullie er ook weer voor gaan! Was je snel zwanger van Jara? Ik twijfel erover om Morris op zn eigen kamer te leggen, hij maakt zoveel lawaai snachts. En dan denk ik slaapdronken dat hij wil drinken, pluk hem uit bed en dan wil ie helemaal niet. Maar ja, dan lig ik al lekker wakker te wachten tot ie wel wil.... Het is echt een pruttelende mopperpot in bed hahaha. Vince heeft trouwens sinds ie ziek was weer helemaal geen zin in warm eten. Nu vroeg ik me af of ik misschien ook geen toetje meer moet geven als ie niet eet. Dat deed ik nl altijd nog wel, zo van volgende ronde (en dan heeft ie ook wat binnen....) Ik denk alleen dat hij nog te klein is om het te begrijpen?? Hoe doen jullie dat? Groetjes en een fijn weekend!!!
Kom even zeggen dat ik vanochtend een testje heb gedaan en die was zowaar positief!! Het zit me nog niet echt lekker omdat ik de vorige zwangerschap al ruim voor NOD positief teste. Maar we laten het maar over ons heen komen. Ben toch wel voorzichtig heeeeel blij!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Dag!!! Dus toch, super joh! Gefeliciteerd! Niet teveel over in zitten hoe dat kan hoor....soms zijn dingen gewoon niet te verklaren. Je bent vast bang dat het misgaat (denk ik zo, nl erg herkenbaar...) maar mijn motto is....als het al mis gaat dan kun je er lang genoeg verdrietig om zijn. Dat moet je niet vooraf al doen!! Zonde van dit bijzondere moment.....
Joss, dat spookt inderdaad een beetje door mijn hoofd. Zeker omdat de test ook heel licht positief was. Ach, er gaan gewoon een paar testjes mee op vakantie en als ze dan donkerder worden ben ik er vast wel gerust op.
Hey @ Joss aah ik was ook bijna gegaan gister heb enorm staan twijffelen toch niet gedaan denk ik de vakantie betaal je volle pond en t was toch ineens mooi weer grappig anders had ik je misschien wel gezien. ja had een pond kibbeling gehaald wilden ze allebei niet dus ik maar eten tot ik misselijk was haha en avond eten had ik geen zin meer in.. Als Morris zo lawaai maakt zou ik em lekker op z`n eigen kamertje leggen met baby foon erbij ofzo? succes! @ Dag gefeliciteerd! aah zie je wel!!! Misschien toch je ei iets later gehad dat je cyclus net ietsje anders was waardoor je later teste? meid geniet ervan samen en ook van jullie vakantie! T komt vast helemaal goed! super zeg! @ Marleen leuk dat je langs komt en succes met zwanger raken Leuk he deze leeftijd ze kunnen en doen steeds meer.. echt genieten he Ik zit op t pakje van de coolbest van buzzer te wachten.. mag deze eens gaan proberen.. maar t word gekoeld gebracht en heb niet zo heel veel plek in koelkast.. haha Fijne dag! Liefs