@dani, ziet er prima uit die lijst zo. @jessica, haha die Lilly...nou ja dan kun je haar nog eens vaker weg brengen he?! Balen dat het nog niet zover af is als je zou willen. @ping, ja dat zijn veel veranderingen voor hem zeg en dan ook nog die vervelende onderzoeken erbij. Niet echt ideaal. Vandaag heb ik mn eerste dag alleen met mn 2 kids gehad. Ging best heel goed. Morgen gaat Vince naar de oppas dus heb ik lekker alle tijd voor MOrris alleen. Nu ervan door want hij heeft weer kramp....zoooo zielig steeds een half uurtje na de voeding heeft ie een half uur kramp. Infacol lijkt nog weinig te helpen.. Doegie
Hey meiden, Even mijn zonnestraaltje showen hoor. Heb een van dr pasfoto's van dr pasfotoshoot laten uitvergroten Bekijk bijlage 92749
Hey dames, Thnx voor de tips. Nog met mijn vader erover gehad en die zei ook van eigenlijk hebben ze nog geen besef over wel/geen toetje verdienen, dus geef het nu toch maar zodat ze wat binnen heeft. Maar wel een tijd na het eten ipv direct erachter aan. Pfff ik weet niet wat ik heb maar heb zo'n last van mn hormonen Ik jank de hele dag om echt alles en vlieg over alles uit, kan echt niks hebben. Was zelf al aan het denken dat het mss komt omdat ik nu de pil een tijdje heb doorgeslikt ( is nu de 3e strip) weten jullie mss waar het doorkomt? Want wordt helemaal gek hiervan @Ping: leuke foto!!
@Monique4: Zwanger??? Ze zeggen idd wel dat je de pil door kan slikken maar ik kreeg altijd tussendoor bloedverlies en werd uiteindelijk door de pil heen evengoed ongesteld?!?!? Wellicht toch een testje aan wagen....
@monique diego heeft ook een 2 maandjes slecht gegeten maar gaf hem dan droge beschuit of cracker want dat wilde hij wel. @dani oh leuk zeg de lijst @jessica ja hyves games vooral die met dat huisdiertje @ping leuke traktatie en wat een leuke foto Sorry dat ik er niet zoveel meer ben! Ga zometeen de ha bellen, gister niet aan toe gekomen en hoop dat ik vanmiddag of donderdag terecht kan! Heb gedroomd dat ik bevallen ben van de 2e een jongetje, maar leek wel alsof ik teleurgesteld was omdat ik een meisje wilde :S raar zeg. Hier gaat verder alles zijn gangetje diego begint langzaam met 2 woordjes zoals mama plop en dan wil hij een koek haha! of mama drinken.. Hij doet nu ook met zun vingertje oejoej papa haha echt leuk om te zien! en zingen en voorlezen vind hij geweldig
@Aussie: Nou lijkt me eigenlijk niet, ben altijd n trouwe pilgebruikster.. maar goed bij Famke ben ik ook zwanger door de pil heen geworden. Maar dit was meer een fout van de apotheek... die hadden me wekenlang antibiotica gegeven, heb me precies gehouden aan de beschrijving dat je dan het veilig moet doen, maar schijnbaar heeft het langer doorgewerkt waardoor de pil nog steeds niet veilig was toen. Mss toch maar eens n testje wagen om het zeker te weten!
Dag dames, hier ff snel een berichtje vanuit frankrijk. De reis ging super. Stan was echt een engeltje! Mooi weer hier en lekker eten. Laat de wijntjes en biefstukjes aan me voorbijgaan maar met plezier Heb gisteren hier nog een testje gedaan en die was meteen hartstikke positief. Geloof het nog niet echt omdat ik niets voel. Bij stan had ik ondertussen de wc pot al uren van binnen gezien maar ja, het is nog pril dus misschien komt dat nog. Hoop natuurlijk van niet! We zijn alleen met vrienden hier en die begrijpen er niets van dat ik geen biefstuk bestel met een wijntje. Ben nl een echte vleeseter en lust daar graag een rood wijntje bij. Volgens mij hebben ze me al lang door maar vragen gelukkig nergens naar. Zooooo dat was toch nog een heel verhaal. Kom nog wel een keertje teruglezen. Ben natuurlijk ook benieuwd hoe het met jullie gaat. Maar nu eerst nog even vakantie vieren.
Hey @ dag! haha geniet van jullie vakantie meid en niet elke zwschap ist zelfde he?! dus misschien gaat de pot deze keer gewoon aan je voorbij! gefeli nogmaals @ Monique ik zou als ik jou was idd ook ff een testje wagen alleen al om t uit te sluiten.. er is iets met je hormonen zo te lezen.. Succes! @ Dimmel en? ha al gebeld?? zet em op YOU GO GIRL!!! -- Toenstraks ff naar Prenatal geweest, Denk oh leuk kortingsbonnen ff snuffelen.. na geen bal aan haha. Geen leuke positie kleding, geen leuke kleertjes voor de beeb.. allemaal t zelfde wat er bij Jarno ook hing.. nou dat heb ik nog! Wel voor Jarno een shirt, trui en nijntje boekje + puzzel gekocht... onze nijntje freak hahaha Er hangen 3 schilderijtjes (zelf gemaakt) in 3 oranje vakken boven z`n bed en als hij naar bed gaat smiddags krijgt alleen 1 nijntje een kusje en als hij savonds naar bed gaat moeten ze alle 3 een kusje! hahaha zo lief!!! Ik ga eens een broodje smeren! Doeii
@dani donderdag om 14.20u moet ik naar de ha dus en dan blijf ik daar zitten tot ze iets doet! ben 19 april de laatste keer ongi geweest is nu ondertussen augustus!
vind ik ook.. je zou 4 mnd zwanger kunnen zijn??! Succes! bwn hier aan de poets en ineens niet meer te stuiten? haha waar komt dit nu wer vandaan? Jarno helpt me zo lief!! xxx
@dani heb 4 testen gedaan en allemaal negatief dus zwanger ben ik niet! maar ze moet me wel nakijken!
Volgens mij kan ze je vrij " makkelijk" medicatie geven om je menstruatie op gang te krijgen maar misschien moet je gelijk doorvragen om een verwijzing naar een gyneacoloog.
hmm net wat ping zegt vragen om een doorverwijzing! Ik ga een tukkie doen.. morgen weer aant werk.. morgen middag alleen met 6kids.. best pittig! Slaap lekker allemaal!
ze zei de laatste keer dat ze me ging onderzoeken dus wie weet...zal zeker naar gyn vragen! En ik ga een doorverwijzing vragen voor dietiste. Wil echt afvallen heb nog altijd 8kilo van de zwangerschap en dus kom ik uit op 24kilo die ik kwijt moet en het wil maar niet lukken!
Ik heb ook nog zo'n 8 tot 10 kilo van de zwangerschap die er echt niet vanaf gaan Ben wel gelukkig net uit de ietsjes overgewicht fase maar weeg nog steeds wat teveel vind ik. En daarbij ook nog het los vel (en veel striae) op mn onderbuik wat ik eraan heb overgehouden! @Dimmel: Hoop dat de dokter iets voor je kan doen!
ja dat los vel heb ik ook maar dat neem ik voor lief alleen wil ik gewoon echt afvallen al is het maar 10 a 15 kilo liefst alle 24. @monique ja hoop het ook!
Hela dames Wat is het rustig hier? Bij ons gaat het prima. lekker weekend. Sanne heeft vakantie dus die komt 4 weken niet! Had vanmorgen intake met kindje voor de donderdag tot eind nov maar denk niet dat t wat word.. heel stroef gesprek na een klein half uurtje stond ze op.. weet niks van t kindje.. ?? zo raar.. Verder eigenlijk weinig bijzonders te melden.. Jarno slaapt dus ik ga nog ff goedkoop vakantie huisje zoeken.. iemand tips? haha Liefss
@dani roompot is heel goedkoop en leuk voor de kids...wanneer willen jullie? over een klein uurtje moet ik naar de ha! als ik ben geweest zal ik zo snel mogelijk iets laten weten!
We willen de laatste week van aug of de 1e van sept.. ik ga eens kijken heb nog niks gevonden haha succes bij de ha!