succes bij de huisarts dimmel Dani kijk eens bij vakantieveilingen.nl daar heb ik vorig jaar voor 60 een weekje een huisje gehuurd bij roompot.
Pff ik heb het even niet meer!!!:x:x:x Famke die is vanaf vanmorgen tot zondag bij mn ex ivm met vakantie. Stuurt ie een smsje dat ze niet wilt eten, niet slapen en niet luistert en steeds tv wilt kijken en dat als t zo doorgaat dat ie haar terug brengt want hij heeft geen zin om zn laatste vakantiedagen zo te zitten en te laten 'verpesten' Dit doet me zoveel pijn. Een peuter heeft nu eenmaal zo'n fases... Hij geeft werkelijk niets om haar, komt haar alleen maar af en toe halen uit fatsoen:x Niet omdat ie zoveel van dr houdt. Belt ook nooit hoe t gaat, komt de halve tijd te laat of niet opdagen. En dan zie je toch nog elke keer zo'n blij gezichtje van Famke als die dan komt.. Waar ik ook blij om ben, maar zo sneu om te weten dat ze nooit op haar vader kan bouwen! Pff heb mn vriend nu hard nodig maar die is tot de 24e op vakantie ( stond al gepland voordat wie iets hadden) en met al mn hormonen drbij.. Kan alleen maar janken!!
Sjee monique, wat een l*l van een vader heeft Famke (sorry hoor)....niet normaal zeg!! Mn mond viel open van verbazing, werkelijk . En zo vervelend dat je vriend er nu ook niet voor je is. Heb echt met je te doen, dikke knuf vanaf hier. Dani, al wat gevonden? Op de site van roompot hebben ze altijd wel goede last minute aanbiedingen. Maar daar moet je op durven wachten. Wij zaten een midweek in een bungalow voor rond de 100 euro (weet het bedrag niet meer)! Dimmel, en?? Hoop goed nieuws. Hier vliegen de dagen voorbij. Ben druk maar het lukt allemaal goed. Vooral omdat Vince zo lief is en ik geen problemen heb als ik Morris voed...iets waar ik het meest tegenop zag. Morgen zijn Gert en ik 10 jaar bi elkaar. Heb vanochtend een cadeautje gekocht, wist niet wat en hij had t-shirts nodig dus...tja vreselijk he?! Maarrr we gaan volgend voorjaar een lang weekend met zn 2en weg. Lekker een stedentripje doen, dus dan vieren we het wel. Nu kan ik nog niet weg zonder Morris, zelf niet echt uit eten, omdat ik met de borstvoeding zit. Oh ja we hebben trouwens een mooie duowagen aangeschaft via mp. 80 euro en ik ben al 2 keer met vince en morris op pad geweest. Echt ideaal!!
Hey @ Dimmel en?? @ Joss zo 10 jaar al.. lastig he om wat voor die mannen te halen.. pff ik weet het ook nooit! veel plezier.. oh ja en daar zie ik wel weer tegen op met de BV dat je nooit lekker echt weg kunt! maar goed.. komt vanzelf! @ Monique jee meid wat een rot situatie.. en dan is je vriend er nog niet.. kun je em niet bellen? Ik zou em opbellen dat ie ze best maar eens moet doen voor z`n meisje.. en klinkt misschien raar en t is zeker niet leuk voor Famke.. maare als ie toch niks om dr geeft.. waarom houd je dr dan in vervolg niet gewoon thuis? @ Ping ja ik hou vakantie veilingen wel in de gaten en de last minutes van roompot ook.. ben benieuwd! Morgen moeten we om 9:00 met Jarno bij de kno arts wezen.. ben benieuwd.. Arie gaat mee die heeft een paar uurtjes vrij genomen.. Liefss
@monique auw muk wat een vader...zoiets mag zich nog niet eens vader noemen! kom op he.... Nou ik moet bloed gaan prikken voor de hormoon bepaling en als dat in orde is toch afwachten en gaan afvallen omdat ik toch nog kilo's van zwangerschap heb kan het tegen werken! moet nu 3 a 4 dagen opschrijven wat ik eet en dan calorieen tellen! en zo moet ik op een normaal eetschema komen. lukt het niet dan alsnog naar de dieetiste! Heb me nu ook een dvd besteld om thuis te fitnessen, kan ik dan doen als diego in bed ligt! Want wil echt die kilo's kwijt, als ik mezelf op een foto zie schrik ik! Begin steeds met tegenzin tegen mezelf te kijken en wil er echt iets aan doen!
jaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk ongesteld geworden!!! normaal haat ik het maar nu ben ik er super blij mee haha! waar vrijdag de 13e toch niet goed voor is!
@Dimmel: Jeahhh eindelijk!! Hopen dat je een fijne cyclus krijgt nu!! @Dani: Tja ik wil Famke t liefst ook niet meer laten gaan, klinkt erg maar ze wordt zo ook steeds gekwetst, en wil mn kind dat leed besparen! Maar mag helaas absoluut niet haar van m weghouden. Dus als ik haar niet meegeef ben ik zeg maar strafbaar bezig Heb het er gisteren met mijn vader over gehad om misschien aan mn ex te vragen wat hij ervan vindt om haar nog maar 1x per 2 weken dan te komen halen. Want dit is niet meer leuk voor Famke.. Hij mag er altijd komen halen van mij, maar wel van harte en niet omdat het maar moet, is toch zo sneu voor mn meisje, die steeds maar dolblij is als ze haar papa ziet Dat breekt mijn hart echt! @Joss: Proficiat met jullie 10 jaar samen zijn!! Zou eigenlijk vandaag dat gratis testje binnen krijgen en dan testen ivm die hormonen wat k heb. Maar er was iets misgegaan met verzending waardoor ik t met geluk morgen pas binnenkrijg... Pfff moeilijk om te wachten maar heb helaas nu geen geld om er een te kopen en denk ook niet dat het uberhaupt nodig is, maar ja je weet maar nooit.. even uitsluiten!
hoi meiden, ben weet thuis van een heerlijke vakantie! De terugweg is gelukkig prima gegaan en Nathan heeft zich echt voorbeeldig gedragen. Om 21.00 viel hij in de auto in slaap en thuis sliep hij meteen weer door. (we hadden pyjama en slaapzakje al aangedaan) vanmorgen kwart over 8 werd hij wakker maar toen is manlief er uit gegaan en kon ik nog even verder slapen. Heerlijk. Nu opruimen en wassen, helaas maar hoort er bij. Monique: pff wat een vent zeg die ex van je:x Lastig hoor. Dimmel: jeeeej eindelijk ongesteld. Hopenlijk volgende cyclus een kortere. Dani: succes met vakantie zoeken. Joss: gefeli met het 10jarige samenzijn. Wat fijn dat het zo goed gaat met de 2 kids!
Dimmel; gelukkig nu kun je er echt voor gaan. Hopenlijk nu normale cyclus zodat je hoop snel aantelt. Duim voor je! Joss; gefeliciteerd 10 jaar samen Dani; idd vakantieveilingen, wij vorig jaar voor 28 euro een week op een camping met zwembad en recreatie etc. Juffie; fijn om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad Monique; zou erg boos zijn. Sneu vooral ook voor Famke. Sterkte meid.. Zijn reactie vind ik echt raar. Dacht hij dat kinderen ALTIJD voorbeeldig zijn Wij vertrekken morgen 2 weekjes naar Drenthe. Laptop gaat mee dus heel misschien kom ik nog online. Maar wil niet teveel op internet.
Nou om het verhaal nog erger te maken.. Mn ex smste net of hij Famke kon terug brengen want hij wilt op stap en komt haar wel een andere keer halen Ik heb dus nee geantwoord omdat ik weg ben en dat ie maar n andere x op stap gaat en aan zn dochter denkt!!! want dit is belachelijk toch! Smst hij terug, ja ik heb gewoon geen zin in dr dit weekend. Om vervolgens te dreigen met nouja dan hoop ik dat ze doorslaapt tot ik thuis ben ( m.a.w. hij wilt haar alleen laten) nu weet ik dat hij dit zegt om me op de kast te jagen maar toch vraag ik me af of dit bewijs genoeg is om met alle andere verhalen erbij melding te kunnen doen van emotionele verwaarlozing en misschien zo de volledige voogdij te kunnen krijgen. Hier iemand verstand ervan? Ga iig maandag gelijk mijn advocaat bellen en dat ze maar iets regelen zodat hij haar niet meer komt halen of wat dan ook!! Mijn arme meisje Ben echt kapot van verdriet, dit doet onwijs veel pijn!!
oh wat naar monique. bah word er verdrietig van zou niet weten hoe het zit met voogdij enzo maar dit kan toch niet?
Jeetje Monique! Je smsjes bewaren en inderdaad aan je advocaat laten zien. Ik ben erg voor contact met vaders maar dit soort mannen mogen wat mij betreft direct uit de ouderlijke macht worden gezet!:x Sterkte meis. Dimmel wat fijn dat je ongesteld bent geworden meis. Hopelijk is het deze ronde raak en is deze ronde wat korter! Juffie fijn dat je weer terug bent en hebt genoten! Sawi fijne vakantie! Joss van harte met je 10 jarig samenzijn. Hier weinig nieuws. Anaïs is weer eens aan de diarree. Pff blijf aan het wassen zo heftig is het. Maar ze drinkt gelukkig goed en geen koorts dus maak me maar niet te veel zorgen. Moest vanmiddag met Quinn bloedprikken. Toen we aan kwamen lopen zei hij.. ik hoef toch geen prikje mam? Nou dus wel en toen begon hij te huilen, en eenmaal in het hokje te gillen. Pff wat was hij weer boos! Naar hoor, helemaal omdat het waarschijnlijk heel regelmatig gaat voorkomen nu we onder behandeling bij de kinderarts zijn Ik zag ergens op dit forum dat Vis trouwens ook weer zwanger is! Week of 10 geloof ik!
Hey dames Wij hebben ook een ochtendje ziekenhuis gehad. Jarno is bij de kno geweest. Z`n keelamandelen toch ontstoken dus neus & keel amandelen gaan er 1 okt uit! hopenlijk helpt dit ons kleine mannetje.. oortjes waren goed dus geen buisjes! z`n spraak en gehoor zijn ook goed. moesten alleen een half uur wachten en we waren ook al 20 min te vroeg.. Na deze afspraak moesten we nog naar de afspraken controle weer 15 min wachten en toen nog naar een ander gebouw naar de anestesist weer 30 min wachten.. Jarno was helemaal gaar maar heeft zich redelijk goed gehouden.. zijn trots! belt m`n zusje.. ligt m`n pa in t ziekenhuis in Oostenrijk.. ze wisten bij de huisarts niet wat het was.. dus maar doogestuurd.. misselijk duizelig overgeven trillen.. hij kon niet op z`n benen staan. Int zkh onderzocht konden ze eerst niks vinden.. toen toch bloedgeprikt blijkt er toch iets met z`n evenwicht.. omdat ze daar in de bergen zitten e.d. kan hij er niet tegen.. heeft nu tabletjes en druppels en is nu wel weer in t apartement.. zal straks eens bellen! bah wel schrikken hoor! @ Monique ik zou dr ophalen en zeggen dat je dr werk van gaat maken dat hij dr nooit meer ziet! En idd die smsjes bewaren en je advocaat bellen! Dit kan toch niet??!!!! sterkte meid! @ Ping oh bah alweer diaree? nou ja zolang ze geen koorts heeft en goed drinkt.. maar zou t toch eens in de gaten houden! @ Sawi fijne vakantie! @ Dimmel jeej!!! hopenlijk een korte cyclus meid en gauw zwanger @ Juffie.. fijn dat jullie vakantie top was en voorbeeldig van Nathan zo lekker slapen! heerlijk! Vis ook weer zwanger.. leuk leuk! jammer dat ze hier niet meer komt kletsen.. Fijne avond! Liefs
Monique: ik zou anders bellen met jeugdzorg (kan je ook anoniem doen). Ik weet niet of jij een officiële omgangsregeling hebt voor je dochter met je ex? Maar anders mag je haar volgens mij inderdaad niet zomaar bij hem weghalen en ben jij in overtreding van de regels. Of misschien met hem overleggen om de omgang korter te maken (een dag per weekend zonder een nacht slapen?). Jeugdzorg en de rechter zijn er wel altijd voor dat er contact blijft met de vader. Als de vader echt de zorg niet op zich kan nemen, gebeurt het wel dat vader en kind elkaar zien in het gebouw van jeugdzorg onder begeleiding (maar dat is alleen in extreme gevallen volgens mij). En wil je ex wel voogdij over je dochter? Sterkte meid, lijkt me erg lastig om hier mee om te gaan.
@monique jeetje meid wat een gedoe! als ik het zo lees wordt ik gewoon kwaad. Moet er niet aan denken dat mijn man zoiets met Diego doet! Maar zou het zowiezo aan je advocaat laten lezen en kijken wat hij zegt en wat je kan doen want dit is niet normaal! @vis ook zwanger wow gefeliciteerd ja meiden eindelijk haha! En hoop inderdaad dat deze cyclus nu korter wordt en we snel kunnen vertellen dat we zwanger zijn! Met de zwangerschap van Diego was ik tegelijk zwanger met 1 van mijn nichtjes en zij heeft toen zw vergiftiging gehad en is 20 okt met keizersnee bevallen. Maar nu kwam ze vorig jaar/begin dit jaar naar me toe zegt ze: ik ben eens benieuwd wie eerder zwanger is van de 2e of weer samen...ik tegen me man ik zeg ik wil niet meer samen met die zwanger zijn altijd dat gezeik van dit gaat bij mij sneller of weet ik veel wat. Hoorde ik eergister dat ze nu 7 weken zwanger is! Maar wat ik erbij hoorde is dat ze jaloers is, mijn ander nichtje is nu 14 weken en ze zei nou ik ben eerder bevallen en moet langer wachten op een zwangerschap en jij hebt de 2e alweer in je groeien. Bah wordt daar gek van! is een zwangerschap een wedstrijd ofzo! Ben zo blij dat ik niet met haar tegelijk zwanger ben! Sorry voor mijn ego berichtje haha
hey hey @ Dimmel ik snap je verhaal wel hoor! Vorige x was ik gelijk zwanger met een vriendin van mij kids schelen elkaar 3 weken.. Jarno is jonger.. Nu is ze 23 wk zwanger dus we zijn weer samen zwanger.. wij kunnen heel goed met elkaar maar toch doe je onbewust vergelijken.. int begin was ze wel heel erg met Milan kan dit oh.. Jarno kan dat maar Milan.. weet je dat soort dingen.. nu ist gelukkig een stuk minder. Wel bijzonder om weer samen zwanger te zijn.. maar soms ook vervelend.. Succes en t is idd geen wedstrijd!! @ Monique wat vic zegt zit wel wat in.. ik las t gister en dan word ik gewoon beetje boos.. vandaar die reactie.. haha maar jee zeg snap je toch niet dat iemand zo kan doen.. nogmaals veel wijsheid en sterkte! toi toi Zo gaan eens boodschappen doen en dan gaan we de zolder leegtrekken.. nou ja voornamelijk gaat Arie dat doen hihi Liefss
Hallo iedereen lekker weekend aan het vieren? Wat een somber weertje he? Wij gaan vanmiddag naar de kermis mits het droog is, maar die kans acht ik klein....helaas. Groetjes!!