Hey dames!! @ Juffie hoe was de cake? Tuurlijk ben je verdrietig en dat mag toch ook zeker wel! nogmaals veel sterkte! @ Joss.. half nuchter mag dat ook?! haha was wel gezellig!! Jarno sliep eerder ook tot 8 a half 9 en nu de laatste week 6 a half 7. Hij krijgt ook kiezen maar of dit er mee te maken heeft.. Af en toe laten we hem ff huilen en dan valt hij soms nog ff in slaap. @ Sawi plaats je nog eens een foto van de ridderkamer? ben wel benieuwd! @ Bbugaboo klets je nog steeds mee?? -- Gister dus lekker eten geweest bij de Stern in Epe was daar 32 gr pff niet normaal meer!! Kwamen schoonzusje en gezin tegen (zus Arie) en nog wat bekenden wel grappig. Vrienden van ons zagen ook nog bekenden. Lekker aan de borrel, daarna nog met vrienden mee naa Wezep ff nagepraat. Was heel gezellig! Vanmorgen heerlijk geslapen wel tegen half 8 wakker maar lekker dommelen enz.. heerlijk niks moeten en genieten van elkaar Ga nu ff douchen straks ff naar kerkhof bij graf van m`n oma kijken en Jarno ophalen.. dus genoeg te doen! Fijne zondag! Liefs, Danielle
Goedemiddag dames @ Juffie Wat een verdrietig nieuws. Sterkte met het verwerken en het bloedverlies. Ik heb voor Lilly ook een mk gehad en omdat ik bij de gyn liep zagen ze al snel dat ik een leeg vruchtzakje had. Het was dus al heel snel mis gegaan. Wat een leuke foto`s. Ik durf dus nog niet nog een keer te testen of ik zwanger ben. Ik blijf misselijk en heb woensdag een test gedaan en die was negatief maar dat kan zijn omdat het te vroeg is maar ik durf nu gewoon niet. Zo stom dat ik het niet bijgehouden heb. Weet dat het met kerst was en dat het zo snel erna kwam dus denk ik dat het 14 jan of zo iets moet zijn. Maar ja wanneer kan ik nu dan testen?? Het moet wel raar zijn mocht net niet zo zijn maar ja als ik het niet ben waarom ben ik dan zo misselijk. Ik heb gisteren een hollywood feest gehad. Was onwijs leuk heb zo gelachen en weer eens lekker kunnen dansen en zingen. Was om 1.00 thuis en lilly was om 6.00 wakker maar Jeroen heeft alles gedaan. Om 7.00 was ze aan het huilen na 10min met haar te hebben gelopen heb ik haar terug in bed gedaan en laten huilen. Na 10 min viel ze in slaap tot 9.30 Jippie. Jeroen is eruit gegaan met haar en ik heb nog 1 uur geslapen dus ik ben helemaal uitgeslapen. Heerlijk gevoel. Waren net op visite bij vrienden met een meisje van bijna 3 en die heeft Lil 3 keer een duw gegeven. Ik vond het zo naar om te zien maar lil had er niks van en die keek van wat doe je nu en haar moeder heeft haar gestraft maar vond het wel raar om mee te maken. Lilly had er helemaal niks van zelfs niet toen ze zo hard geduwd werd dat ze omviel. Ooh ik word geroepen ik reageer later wel verder. Gr
haha de chococake was lekker hoor. bijna op Nathan is ook vroeger wakker. Hij kon in het weekend uitslapen tot 8 uur half 9 nu is het 7 uur. vanmorgen bleef hij wel liggen tot 8 uur maar echt slapen doe je dan niet meer. nathan slaapt trouwens ngo steeds twee keer. hoe doen jullie kindjes dat?? vandaag van kwart over 10 tot kwart over 1 en van half 5 tot half 6. hij redt het gewoon ngo niet met 1 x slapen. vooral neit nu hij op tij wakker is. Zou het wel lekker vinden 1 slaapje maar aan een jengelend kind heb je ook niets
Hier ook nog twee slaapjes Juffie. Meestal van 10 tot half 1 ofzo en van 3 tot half 5/6. S'avonds slaapt ze van 19:00 tot 7:00/8:00 Maar ja vanochtend was het half 7! *gaap* Quinn heeft tot anderhalf 2 x per dag geslapen. Nu slaapt hij nog met regelmaat een uurtje smiddags.. wel zo lekker voor moeders
@jessica, wat raar dat je negatief testte. Gewoon nog een testje er tegenaan gooien Sneu dat Lilly zo geduwd werd, het is toch je lieve kleine meisje dat niets doet.....en dan kan ik me voorstellen dat het niet leuk is om dat zo te zien @juffie, goed zo dat de cake lekker was! Vince slaapt al een tijd nog maar 1 keer. Maar hij slaapt sochtends na zijn fles van 6/7 uur nog door tot 8/9 uur. Vervolgens gaat hij om 12.30 naar bed en slaapt meestal 2 uur. Soms korter, en dan is het wel een drama om er savonds nog eten in te krijgen, hij is dan zo moe. Maar nog een keer naar bed dat pikt ie niet ! Lekker toch dat nathan nog 2 slaapjes doet! Wij hebben net 2 gedownloade afleveringen van Lost seizoen 5 gekeken. Aaaaaarghhh nu wil ik meer!!!! Maar ja, nog even geduld. Oeh het is zo spannend, ben blij dat er bijna ECHT een eind aan komt
Oh ja, vraagje: Hoevaak poetsen jullie de tanden van je kids? Moet dat al 2 keer? 1 keer is hier al zon drama...alle afleidingsmanoeuvres moeten uit de kast gehaald...Ik poets zelf mn tanden al mee en dan zingt Gert er nog een liedje bij hahahaha geeeeeeeeen vertoning! Hoe gaat dat bij jullie?
@ Joss Ik heb vandaag nog een test gedaan en die was ook nega dus ik denk gewoon dat ik niet zwanger ben. ik weet het ook niet meer. Ik moet nu gewoon echt geduld hebben tot ik echt wel of niet ongi word. Ik geef het nog een week en dan test ik weer(of eerder want wil het gewoon weten potverdorie) Je hoeft pas met 2 jaar 2xpd te poetsen. Bij ons gaat het eigenlijk wel goed. Ze vind het leuk om te poetsen en poetst soms ook onze tanden als ze aan het einde de borstel aan haar geven. Ze zet soms haar kaken wel op de borstel of doet haar tong over haar tanden heen maar ze vind het niet erg. Wel spannend een zingende papa zou ik wel willen zien hoor. Filmpje!!! Ik weet niet of het al gevraagd heb of iemand anders maar wil je weten wat het word?? Hoe gaan jullie het straks doen met een kamertje?? Wij zouden bij een 2de lilly naar een nieuwe kamer doen en de baby in de bestaande kamer doen. Hebben bij ikea zòn handig ledikantje gezien waar je eventueel 1 kant van het ledikantje weg kan halen en je dus een soort van peuterbedje hebt. Die willen we dan voor Lil want ze is te klein voor een peuterbed. Dan klimt ze geheid uit. Nou ga lekker naar bed. Slaap lekker allemaal
@joss diego vind het leuk om zijn tanden gepoetst te krijgen haha hij doet zelfs zijn mond open en weet als ik klaar ben dat hij dan mag en doet dat dan ook. wij poetsen nog gewoon 1x per dag weet niet vanaf wanneer het 2x moet. @jessica ja diego gaat dan naar boven (geen zolder maar is gewoon een 2e verdieping met onze 3e slaapkamer) en de kleine zou dan op de kamer waar diego nu slaapt komen te liggen! en als diego dan naar boven gaat moet ik even kijken wat voor bedje we doen weet niet wanneer we voor een 2e gaan maar anders ergens een goedkoop ledikantje voor Diego! Hier is verder alles rustig! over un weekje lekker naar zeeland dus nog maar 5 daagjes werken en mag vrijdag ook nog un uurtje eerder beginnen dus heb om 18u al vrij i.p.v 19 haha! Ik roep elke dag bal en gister heeft hij voor de eerste keer tot 3x ba gezegd zo leuk! en poe=poes zei die ook gister...en hij begint steeds vaker zelf stapjes te zetten zijn er wel maar hooguit 4 maar hij doet het! gaat nu zo snel he haha!
December mama`s 2008 Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8820 gram, 72,5 cm (31 aug 09) Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8840 gram, 76cm, maatje 80 (4 nov `09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10650gram, 74 cm, maatje 80/86 (09 dec '09) Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 9720 gram, 76,5cm, maatje 80 (25 nov`09) Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 10595 gram, 80 cm, maatje 86/92 (16 nov`09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9280 gram, 74,5 cm, maatje 80 (6 nov`09) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9450gram, 75 cm, maat 74 (10 nov`09) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9000g ram, 75.5 cm, maatje 74/80 (3 nov`09) Dante en Hinkie (15 dec, 3440gram); 9340 gram gram, 69 cm, maatje 68 (24 sept 09) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 11.345 gram, 78.5 cm, maatje 80/86 (14 dec`09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11400gram, 78 cm, maatje 80 (23 jan09) 8 meisjes & 12 jongens agenda` Februari: 22: Famke en Monique CB 23: Diego en Dimmel CB (5e prikjes) Maart: 13: Joe en Aussie CB (5e prikjes) 22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c) Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 6 Februari 1988 Marije 9 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 22 April 1978 Tijgerlove 9 Mei1980 Hinke 31 Mei 1981 Dagdromer 4 Juni 1983 Marleen 4 Juli 1984 Juffie 4 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 18 Augustus 1979 Victoria 9 september1981Joss 19 September1972 Pinguin 31 Oktober1985 Moe 10 November 1978 Wolly 11 December 1978 Vis Ergens in Maart Peetje Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx even de lijst naar voren gehaald!
@jessica, nou je houdt het wel spannend hoor! Maar begrijp ik goed dat je de 14e voor het laatst ongi bent geweest? Dan is het misschien ook nog wel te vroeg, dan zou je toch net je eisprong hebben gehad? We zijn er nog niet uit of we het willen weten. Bij Vince wisten we het wel, maar het is ook leuk om eens de verassing te ervaren....misschien laten we het op een briefje schrijven en in een envelop doen....kunnen we later altijd nog kijken Over het kamertje: Oorsprongelijk had ons huis op de 1e 3 slaapkamers maar de vorige bewoner heeft er 2 van gemaakt (het kleine kamertje bij de ouderslaapkamer aan) Vince blijft op zijn kamer en we plaatsen weer een wand tussen onze kamer en de kleine kamer. Dar wordt dan de babykamer. We hebben ook nog een mooie kamer op zolder, maar we vinden Vince nog te klein om er te slapen en we willen er zelf niet slapen. Dus als Vince straks groter is gaat hij naar zolder en kan nr 2 naar zijn kamer. Ehm is het nog te volgen hahaha
Hey dames Zo wat een nacht hier. Gisteravond werd Jarno al 2x huilend wakker en vanacht ook nog eens 3 keer. En waar die nu last van heeft?? Denk een beetje krampjes.. maar waarvan? Bij m`n ouders logeren ging aardig maar ook zo gillend wakker worden en borrelen in z`n buik. Vrijdag wel ui en knoflook gegeten maar daar moet ie toch langzamerhand tegen kunnen??? Ben zelf helemaal moe en brak haha maar goed.. straks even naar buiten en lekker relaxen als Jarno in bed ligt.. @ Dimmel Lekker zeeland ff weg! Leuk he die woordjes. Jarno zegt bah en ba=bal en die en als ie een poes of vogel ziet doet ie pfff haha omdat ik een keer ksst zei toen er een poes in de tuin zat. En mama en papa en mmma = oma haha en als je zegt wat zegt de koe.. zegt Jarno: Boeoeoe haha zo lief! @ Joss.. oe spannend hoor. Ik wil bij een evt 2e wel weten wat het is, Arie niet. Bij Jarno wisten we t echt niet ik dacht een meisje! @ Jessica.. Echt spannend, kun je niet en bloedtest evt bij de ha vragen?? nou de ret reageer ik later!! Liefss
@ Joss De vorige keer was mijn cyclus ook zo kort. Ik was 2de kerstdag ongesteld en dus ws 15 Jan dan zitten er ook maar 3 weken tussen. Ik weet het ook niet meer allemaal. ik zie het wel. @ Dani Ik wacht wel gewoon ik ben namelijk ook een beetje bang voor naalden(en zit zelf in de zorg) Weet je straks laat ik mijn bloed prikken voor niks dat vind ik ook weer zonde van het geld want het kost heel veel. Vorig jaar zelf moeten betalen van het eigen risico. @ Dimmel Leuk dat hij meer begint te praten. Wij hebben nog steeds een kletser maar echt verstaan doe ik het niet. Ze geeft wel steeds meer antwoord. Wil je nog een hapje?? Dan horen we snel jaaaa. Maar nee kan ze nog niet zeggen. Als ze dat bedoelt zegt ze wat anders. Gaan straks naar de kno arts ben erg benieuwd. Gisteren bij mijn schoonvader geweest, mijn schoonzusje zat er ook en natuurlijk een hoop dingen waren niet goed of zou ze zelf heel anders doen. Ik word daar soms zo moe van. Nou ja eigenlijk word ik daar altijd moe van. Mijn moppie word wakker. Gr
@dani ja diego zegt ongeveer dezelfde woordjes..mmma=ook oma haha @jessica oh bij ons is het andersom hij zegt geen ja maar nee haha
Hey dames Jarno ineens weer 38.6 word er niet goed van hij is om de 3 weken ziek of koorts. Hij hoeste net niet meer en is niet vekouden dus ik gok op de tandjes en kiezen.. maar bah wat vervelend weer. Zelf heb ik ook geen zin om wat te doen haha dus ga lekker op de bank hangen denk ik maar.. xxx
ik moet even de trotse mama spelen! als mijn moeder hem komt halen en als hij naar bed gaat doe ik altijd kushandjes geven nu net toen mijn moeder hem heeft opgehaald deed hij het voor de 1e keer 2x achtermekaar terug zo leuk! en hij riep echt bewust mama toen ze naar de auto liepen echt zo trots nu haha! maar nu moet ik naar me werk anders ben ik ook nog te laat haha!
dani: wat vervelend zeg weer koorts. Het ene kind koortst volgens mij ook makkelijker dan de ander. Ik had vroeger ook heel veel koorts. dimmel: oooh wat schattig!!
Hey @ Juffie ja hij heeft ook wel vaak koorts en is dan hangerig en vervelend. Vind het voor hemzelf ook zo naar en ik wil dan altijd weten hoe het komt enz. Denk nu kiezen dat ie daar verhoging van heeft hij had net ook aardig dunne luier. @ Dimmel ah schattig! Jarno probeerd ook kus handje en net stond ie aan m`n broek toen ik eten aant koken was ook mmmaaaamma haha zo lief en als papa er is dan zeg ik mama zegt ie alleen maar papa en gaat ie heel smerig lachen hahaha Liefss
Hey Dames! Net terug van het buro en Stan net op bed gelegd. Heb nog een berg strijkwas liggen dus ga zo maar eens flink aan de slag. Hij heeft de BMR + Men C prikken gehad en woog 9600 gram met 78.5 cm. Tenger mannetje dus maar was normaal voor zo'n aktief ventje. Gelukkig begon de arts niet ook over ADHD net als de wijkverpleegkundige de vorige keer. Ik vind het nog zo vroeg om er een stempel op te plakken. Hij is gewoon een erg bezig bijtje . Verder ontwikkeling volgens het boekje. Zijn tenen lopen en de gekke teentjes zijn volgens de arts geen probleem. Komt vanzelf goed
Heeej meiden Het is hier weer heeel erg rustig zeg Ik vind het zo leuk om te lezen en te ervaren dat onze kindjes steeds meer bewust communiceren! Handkusjes....kan het nog schattiger? Hahaha Vince doet trouwens nog niets van dat al. Als ik zeg 'ga maar zwaaien' dan zwaait hij pas als de persoon in kwestie al weg is hahaha. Wel geeft ie steeds vaker kusjes als ik dat vraag, van die lekkere kwijlsmakkers Hij heeft in 2 dagen 2 tanden erbij, de teller staat op 7 nu....nou ja, daar zullen die onrustige nachten dan ook wel vandaan komen... Vannacht van 11 tot 1 aan het huilen geweest, niets hielp en hij heeft zichzelf in slaap gehuild, zo akelig! Ik ga even luieren! Toedeloe