ha dames ff heel ego.. volgens mij heeft Jarno de waterpokken t heerst nl bij ons op kdv. Lees dat het gevaarlijk kan zijn voor zwangere vrouwen.. ik ha post gebeld.. ze zegt tot 20 weken is t zeer besmettelijk met kans op aangeboren afwijkingen.. maar ach je bent nu toch al besmet ... naja.. heb het zelf wel gehad vroeger.. dus ze zegt je kunt gewoon werken maar moet er morgen wel een melding van maken bij de huisarts en vk.. Iemand hier ervaring mee? Liefs
Hoi Dani Lilly had het ook tijdens mijn zwangerschap het kon geen kwaad als je het zelf hebt gehad. Mijn moeder wist het even niet meer zeker maar volgens de gyn kon het geen kwaad. Ik was toen 10 weken zwanger en Kate is helemaal perfect dus ik zou zeggen maak je geen zorgen. Ik heb vandaag afscheid genomen van het borstvoeden en het kolven. Kate is al dagen onrustig en aan het huilen en nadat ik vannacht een keer kunstvoeding had gegeven viel ze eindelijk lekker in slaap en vandaag moest ze 2x extra bv hebben omdat ze er niet genoeg aan had. Ik had dus gewoon niet genoeg voedingsstoffen helaas. Ook liep mijn productie zo hard achteruit helaas een bijproduct van de stress denk ik. Vandaag een dag extra kraamhulp gehad maar ik werd er nu een beetje nerveus van. We kregen een nieuwe en ze was hartstikke aardig hoor maar ik wilde alles liever zelf doen en was het zat om steeds te moeten praten als ze in de buurt was. Wilde gewoon weer even rustig in mijn eigen huis op de bank kunnen zitten zonder iemand om me heen te hebben. Mochten morgen ook nog maar ik heb nee gezegd. Morgen dus lekker een dagje met Kate alleen want mijn man is er ook niet. Die is vannacht even bij mijn ouders slapen met Lilly zodat hij en ook ik kan bijtrekken want ik word ook nerveus van hem. Verder gaat alles goed hier. Lilly heeft een pietenpakje gehad in het kraampakket en heeft hem al 2 dagen aan. Ze wil hem niet uit doen ze is zo groos op haar pakje. Kate is verder ontzettend lief en ze kijkt steeds zo serieus ze is gek op haar mama en wil het liefst de hele dag in mijn armen liggen. Ze kijkt me dan zo schattig aan dat ik het eigenlijk ook niet zo erg vind haha. Maar soms is het ook wel genoeg geweest. Nu ligt ze eindelijk en ik hoop voor de nacht. gr @ Joss Wij zijn vorig jaar in de zomer naar Marveld geweest in een luxe huisje met jacuzzi we hebben een heerlijke tijd gehad alles is zo vriendelijk en leuk. Alleen jammer dat er auto`s mogen rijden zodat je niet makkelijk je kind laat lopen daar. Maar ooh die jacuzzi we zaten er wel 2x pd in geloof ik.
@dani nee sorry geen ervaring mee...ik moet er toch zelf ook mee opletten want heb zelf geen waterpokken gehad. @jessica lekker zo'n dagje met zun 2tjes Hier gaat het wel...beetje depri alles stapelt zich op, geen zin meer in het werk (worden mensen voorgetrokken), geld zit even niet mee (en wordt drukke tijd) en ik val niet meer af ...wordt echt gek ervan! Verder is met diego alles goed. Als we vragen wie is er bijna jarig zegt hij ik en dan hoeveel jaartjes wordt diego? zegt hij 2 en doet 2 met zun vingertjes echt zo lief en dan kijkt hij me aan en zegt dotje (kadotje) ik zeg ja moet je even wachten tot je jarig bent haha!
December mama`s 2008 Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 9500gram, 78 cm, maatje 80/86 (27 mei`10) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 12.500gram, 83 cm, maatje 86/92 (08 okt '10) Luuk en mamametzoon (3 dec 2008, 3735 gram); 13000 gram, ongeveer 85 cm, maatje 86/92 (oktober 2010) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 11.600 gram, 82,5 cm, maatje 80/86 (4 juni`10) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 10700 gram, 83 cm, maatje 80/86 (15 juni '10) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 12.800 gram, 85 cm, maatje 86/92 (14 juni`10) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 11.800gram, 81 cm, maatje 80/86 (12 apr `10) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 11.000gram, 84 cm, maatje 80/86 (28 aug `10) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 11.900 gram, 85,5 cm, maatje 86/92 (2 sept '10) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10) 6 meisjes & 9 jongens Oudere (3) Broertjes & (0) Zusjes Quinn: 1 september 2006(pinguin) Bas (geb) (Sawi) Nils (geb) (Victoria) agenda 2011 Januari: Februari: 14: Jarno en Dani CB (arts) Maart: 28: Joe en Aussie CB Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 9 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 31 Mei 1981 Dagdromer 4 Juli 1984 Juffie 4 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 9 september1981Joss 19 September1972 Pinguin 31 Oktober1985 Moe Opnieuw zwanger / bevallen van 2e of 3e kindje! Bevallen: Morris en Joss (datum, gram) Kate en Acissej (15 november 2010, 53cm en 4465gr) Zwanger: Dani : 8 febr 2011 Juffie : 20 febr 2011 Dagdromer : 13 apr 2011 Dames die er voor gaan: Dimmel Marleen Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx Aanvullingen en wijzigingen ook doorgeven dames Even de lijst naar voren gehaald en jessica bij de bevallen dames gezet!
Fijn om de lijst weer te zien kon even kijken wie er bijna 2 worden. Famke als eerste as vrijdag alweer. Wat gaat het snel zeg. Moeten de kinderen met 2 jaar ook weer naar het CB?? Jessica: lukt het allemaal vandaag zonder extra hulp? Had Kate goed doorgeslapen? Dimmel: het zijn donkere dagen ls het dan even tegenzit valt het niet altijd mee. Sterkte.. Lief he: tee zegt Max dan en steekt zijn linkse en rechts wijsvinger omhoog. Alleen Max denkt niet aan cadeautjes maar aan taart. Een echte snoepkont
@sawi ja maar goed we maken er maar het beste van! Ja diego zegt in maastrichts trie (wij zeggen twie) haha... en doet zijn wijsvinger en middelvinger van zijn linkerhand omhoog en houd met zijn duim de ringvinger en pink tegen echt lief om te zien. Ja diego is ook een snoepkont maar vraagt toch veel naar kadotjes haha! en meestal komt er dan ook nog klaasje achteraan haha
Hallo allemaal Hier een heerlijke nacht gehad. Ik heb kate om 21.00 in bad gedaan en toen een fles gegeven(kv) en ze heeft geslapen tot 3.00. Toen 7.00 en toen 11.00 dus ik mag zeker niet klagen. Lekker tot 10.00 op bed gelegen en toen me langzaam gaan aankleden. Wat een heerlijkheid z`on luie ochtend en eindelijk een tevreden meisje. Wat zal ze honger hebben gehad hiervoor dat arme kind. Vanmiddag komt mijn vriendin op bezoek en dan gaan we lekker even wandelen kijk er helemaal naar uit. Alleen maandag erop uit geweest ik wil nu wel weer even naar buiten. Zeker als er erge kou aankomt dan weet ik niet of het gaat lukken om naar buiten te gaan de komende dagen. Morgen word Lilly opgehaald door mijn zwager die wil ons een plezier doen maar ik zei al ik denk dat je Lilly er een groter plezier mee doet die is zo gek op mijn zwager en 1 op 1 tijd vind ze nu zo fijn. @2 jaar worden. Lilly heeft het nog niet echt door dat ze 2 word. We vieren het ook later dus ik ga haar nog niet echt wat leren. Ze doet wel 2 vingers omhoog dat kan ze maar dat komt meer door in de manenschijn. Lilly is gek van kado`s als ze iets ingepakt ziet denkt ze al dat het voor haar is en wil het meteen hebben. Maar het is ook een snoeperd dus cake en taart gaan er ook wel in. gr
jessica, fijn dat het nu goed gaat met de flesvoeding. Klinkt alsof je een goeie keus gemaakt hebt. Jammer dat je man nog niet lekker gaat. Hoop voor jullie dat de rust snel terug komt. dimmel, tja ik snap goed dat je er van baalt. Soms zit er wel ineens heel veel tegen. @verjaardag. We zijn er niet echt mee bezig. Ik heb wel vrij op zijn verjaardag en de zondag erna doen we een klein (kinder) feestje. Ben eigenlijk nu nog meer bezig met zijn nieuwe kamer in orde te krijgen. Morgen de 20 weken echo. Ben heeeeeel erg zenuwachtig.
Dagdromer; succes met de 20 weken echo Jessica; lief van je zwager. 1 op 1 is erg fijn voor de kinderen merk dat hier ook als Bas af en toe zomaar bij opa en oma gaat logeren. Hieronder een foto van afgelopen zondag bij mijn ouders http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums5535-picture27951.jpg
Hoi meiden, Ik lees meer dan dat ik eigenlijk meeschrijf, heb nooit zoveel te melden. Maar ik wilde jullie even laten weten dat ik zwanger ben. Het is een totale verassing en het is helemaal spontaan gegaan. Ik weet ook niet hoever ik ben ik maak morgen even een afspr bij de gyn voor een echo. Ik "probeer" af en toe wel wat te schrijven, want vond het altijd wel leuk hier! Zouden jullie nog niks op mijn hyves willen zetten want niemand weet het nog. Tot snel
@Mamavanmuisje: Proficiat!! Schaam me dood maar weet niet wie jij bent Zit steeds te denken maar weet het echt niet, sorry!!
Dankjewel Hahha je hoeft je niet te schamen hoor Ik was w.o.l.l.y ( heb ff puntjes er tussen gezet voor de zoekmachine ) Maar ik weet denk ik wel wie jij bent. Begon jou naam met een M en dan een O?
Gefeliciteerd mamma van muisje. Ik moest ook weer even denken! Maar dat is vooral omdat je niet actief meeschrijft!
Mamavanmuisje: gefeliciteerd... spannend idd hoe ver je bent Dimmel: praat hij ook goed zeg, grappig van klaasje krijgt hij ook cadeau's. Max zegt 'piet' (beter als Bas die zei met 2 tiet) Gaat het wat beter met je?
@mamavanmuisje wow meid gefeliciteerd zeg ...toevallig hebben we er laatst nog over gekrabbelt he @sawi haha tiet! diego zei in het begin pik i.p.v kip haha maar dat is nu gelukkig niet hij zegt nu tip hij spreek de t voor de k en af en toe de l voor de r een echte chinees ja ik voel me al beter! we komen er wel! Verder eigenlijk niet veel te melden!
@mama van muisje. Jippie van harte gefeliciteerd ik ben zo blij voor jullie. Dat zonder hormonen, dit babietje wil zo graag bij jullie horen. Ik ben benieuwd hoever je bent. Laat je het nog even weten vandaag!! dikke kus voor jullie. Jullie zullen het niet geloven ineens loopt mijn bv wel. Er komt ineens genoeg melk uit. Straks ga ik een flesje gekolfd geven en kijken of ze er genoeg aan heeft en misschien dat we dan overdag gekolfd gaan geven en `s nachts kv. Ik was aan het afbouwen en merkte gewoon dat mijn borsten ineens zwaarder weer werden en er meer melk uit kwam. Net wanneer je een keuze denkt gemaakt te hebben.
mamma van muisje Gefeliciteerd!!! jessica, wat fijn! Misschien komt het dan toch helemaal op gang. Hoop het natuurlijk van harte! vanochtend 20 weken echo gehad en die was helemaal in orde. Dolgelukkig zijn we en het genieten kan beginnen. Het geslacht weten we nu ook Morgen gaan vriendlief en ik naar londen voor het weekend. Zonder Stan dus dat is wel even raar maar we gaan er lekker van genieten! Maandagochtend weer thuis dus maar een paar nachtjes en eigenlijk maar 2 hele dagen.
Hey dames! @ Dag oh wat fijn dat alles goed was bij de 20 wk echo! lekker genieten. ook in Londen en van elkaar natuurlijk @ Jessica super dat de bv op gang komt.. en dronk ze de melk? hopelijk zet het nu door.. stress doet een hoop.. probeer je rust te vinden ook al is het niet makkelijk in je situatie.. geniet! @ Dimmel haha die heb ik eerder gehoord op kdv.. kindje zei ook pik ipv kip.. Jarno zegt tok tok.. haha @ Mama van muisje! Wat leuk van harte gefeliciteerd!! Gewoon tijd maken om hier te kletsen! t is hier ook gezellig haha @ Ping hoe gaat het met je meisje? Nou hier gaan de vlekjes toch weer weg en zet het (nog) niet door.. dus ik weet niet of het de waterpokken waren op t kdv, en bij de droginst zeiden ze ook dat het er heel veel op leek alleen gekke plekken.. Bij z`n piemeltje, op z`n vingers en op zn borstje.. Dacht eerst uitslag van de luuf wat ik erop smeerde en luieruitslag.. Hij is wel wat hangerig en zeurt weer iets over zn oortje.. Vanacht is ie wer bijna 2 uur wakker geweest op gegeven moment toch zetpil gegeven en toen is ie in slaap gevallen.. Is het vanacht weer zo dan bel ik gewoon weer de knoarts op hoor.. pfff.. Manlief is ook ziek.. koorts en voorhoofdholte onsteking.. gaat lekker dus hier.. en ik krijg opruimkoorts en nesteldrang.. (een lichte variant) maar toch! Wil alles opruimen en klaar maken maar dat gaat niet want Jarno`s kamer is niet klaar... oeoeoeeoh frustrerend zeg! Geboorte kaartjes komen we ook niet uit net als de meisjes naam.. Heb al tig boeken gehaald maar vind gewoon niks leuk! kan er niks aan doen.. foto hou ik niet van en al die dinotjes en poppetjes.. nee niet onze smaak.. Jongensnaam zijn we gelukkig wel uit haha das al 1 ding ben zelf erg moe doordat ik veel gebroken nachten heb en een beetje stressig ben.. maar nog een paar daagjes werken en 21 dec na Jar z`n verjaardag verlof!!! ben echt aant aftellen! Nou toedels!
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties Vandaag is het niet gelukt met bellen, morgen probeer ik het ff opnieuw. Dimmel: Ja klopt, raar toch.. Fijn om te horen dat het al weer beter met je gaat. Dagdromer: Fijn dat alles goed was met jullie kindje, vertel je hier het geslacht ook nog of blijft het nog geheim ben erg beneiuwd! Lekker hoor, geniet van jullie tripje Jessica: Ohh wat goed, kun je toch doorgaan met de bv, heerlijk. Ik denk dat het een goeie keuze is om ´s nachts dan kunst te geven. Miss kun je later altijd nog overstappen als je merkt dat het overdag ook heel goed gaat. Ben echt blij voor je geniet-ze!