Jessica: gefeliciteerd met je dochter! Leuke naam Kate! Ik hoop dat je er van kan genieten, want je zit toch in een lastige situatie. Mama van Muisje: gefeliciteerd met je zwangerschap. Dimmel: leuke tattoo! Ik heb zelf weinig te melden. Gaat allemaal goed met de kids, alleen Isis blijft onrustig met slapen. Het was even over, maar ze slaapt nu weer elke nacht tussen ons in. Is ook snotverkouden en ik heb het idee dat haar hoektanden maar zitten te drukken. Ik kijk het nog tot de kerstvakantie aan, als het dan nog zo is, ga we maar actie ondernemen.
Jeej! Jarno heeft 2 nachten helemaal doorgeslapen in z`n eigen bed!!! vanacht ook van 20:00 tot 7:30 oh echt lekker!! Hopelijk zet het nu door.. @Joss.. Och jee ook een beetje ziekenboeg bij jullie?! Beterschap! Oei dat afbouwen viel mij ook zwaar! Ik zeg nu ik ga zeker 3 mnd proberen maar misschien wil ik straks wel langer hahaha De waterpokken zet hier niet door.. Op `n buik verdwijnen plekjes en er komt er af en toe een bij.. maar de rest van z`n lichaam niet. Hij is wel ontzettend snotterig! groene klodders stromen eruit! @ Sawi gefeliciteerd met Max! @ Dimmel oei leuk voor je vriendin bijna! Haha Diego ook alweer bijna 2 wat gaat het hard he.. Hier ook favo trein, auto`s bussen enz.. maar vooral vrachtauto.. dus ben al aan t nadenken voor traktatie van een vrachtauto haha Doeiii!
Houden die van jullie ook zo van de sneeuw? Bas net met de slee gehaald van school. Ik woon bijna het verste af van school maar was te voet gelukkig maar wat de auto's stonden klem want gleden tegen elkaar. En Bas volgde vrolijk sleeent achter mij aan. En waren in no time thuis Max trekt de hele tijd zijn handschoenen uit en begint te krijsen van de kou, 5 min later wil hij weer in de sneeuw. Hij vindt het geweldig
@ Sawi Ik ben ook helemaal gek op de sneeuw en Lilly ook. Vandaag heerlijk gesleed. Voor het middagslaapje even en vanavond naar mijn ouders gesleed omdat we daar aten. Jeroen heeft met Kate gewandeld. Ik kan zo genieten van dit weer maar dat komt ook omdat ik niet werk momenteel natuurlijk. @Dani wat fijn dat Jarno al 2 nachtjes in zijn eigen bedje slaapt. Komen jullie ook lekker bij?? Verder weet ik het niet zo goed meer. Ik heb nu echt een punt achter de bv gezet. Zaterdag kreeg ik ineens vreselijke pijn in mijn linkerborst. Nog geprobeerd weg te kolven maar deed teveel pijn na het middagdutje kwam ik mijn bed niet amper nog uit van de kou ik rilde me rot en het leek wel of er mesjes in mijn borst zaten. Bij de ha post bleek ik een fikse borstontsteking te hebben en hoge koorts. De ontsteking zat al in mijn oksels. Gelukkig ging het na de antibiotica en paracetemol heel veel beter. Maar ja met 2 kids en een man die niet helemaal zichzelf is kan je niet lang op bed blijven en moest ik zondag alweer eruit om de was te doen enz want er kwam ook visite die was mijn man vergeten af te zeggen. Maandag een gesprek op zijn werk gehad en hij is voorlopig ziek gemeld en sinds vrijdag is hij eindelijk aan de antidepressiva en op oudjaar heeft hij een gesprek bij de psychiater. Het gaat nu dus eindelijk de goede kant op en ik denk dat in het nieuwe jaar de zon weer gaat schijnen voor ons. Kan niet anders. Ik baal nog wel eens maar berust me vooral in mijn lot het is niet anders en alles komt goed en dan kan ik ook gaan relaxen even. Ik ga dan lekker even vakantie denk ik. Ik weet even niks meer te liegen tot gauw
Wat is het hier rustig, waar zit iedereen???? Dank je wel nog voor de felicitaties @Sawi: Beetje laat maar nog gefeliciteerd met jullie mannetje Heeft hij een leuke verjaardag gehad? Mooie foto's! @Dimmel: Geen idee wanneer de uitgerekende datum is, dat hoor ik met de 1ste echo, ik laat het je dan wel ff weten. Hele fijne en leuke verjaardag morgen van jullie kleine grote man Leuk hoor dat van je vriendin, wel spannend weer, ik was van Jayden ook 8 dec uitgerekend en hij kwam de 3de, dus je weet maar nooit @Joss: Kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing is, soms moet je keuzes maken en dat is niet gemakkelijk, helaas. Als je zo druk bent en zo moe dan moet je soms wel. Beterschap voor de kleintjes! @Victoria: Is het hoektandje eral door of nog steeds niks te zien? Kan best zijn dat het tandje haar dwars zit. Jij ook beterschap voor je meisje! @Dani: Wat goed dat hij door heeft geslapen die nachten, hopelijk blijft dat zo! Hoe gaat het nu met zijn vlekjes? @Jessica: Het zit allemaal flink tegen...Hopelijk ben je er snel weer bovenop. Fijn dat het met je man weer een stukje beter gaat. Wel hoop blijven houden en vertrouwen dat het allemaal een keer goed gaat komen meid! Hier zijn we met de kou lekker binnen gebleven, ik kon zelf maar niet warm worden en de verwarming staat hier op levens gevaarlijk zo koud dat ik het heb brrr Van het weekend weer drukke dagen, sinterklaas vieren en verjaardag van ons kleine mannetje, wat is het toch allemaal voorbij gevlogen die 2 jaar pff. Nou ik ga er een eindje aan breien! Heb geloof ik iedereen gehad anders sorry!
Knap van je Jessica! Een moeilijke beslissing, maar ik kan me voorstellen dat het gezien jou situatie nu echt de juiste is. Ik hoop ook op een heel goed nieuwjaar voor jullie!
Mamavanmuisje: de puntjes zijn door. Volgens mij komen zowel de twee boven als onder hoektanden tegelijk door. Afgelopen nacht hebben we haar gewoon weer bij ons in bed genomen, we hadden geen puf om steeds naar haar toe te gaan en gerust te stellen, dan is bij ons in bed toch even snel de makkelijke oplossing. Hier nog zo'n koukleum, ik blijf vooral lekker binnen zitten met een bak pepernoten en een kop thee!
Hey meiden, Probeer gauw weer mee te schrijven hoor. Vandaag weer examen gehad(calculatie) dus nu hopelijk wat meer tijd. Lees wel mee hoor maar niet altijd de puf te reageren. Ben echt munt nu dus ga zo mn bedje in!
Goeiemorgen @Dimmel: Gefeliciteerd met de verjaardag van Diego @Victoria: Oeh zo dan, gelijk allemaal dan ben je er zo ook weer vanaf. Hopelijk gaat het vanaf nu weer beter met haar. @Pinguin: Wat het moeilijk dat examen? Wanneer krijg je de uitslag?
@mamavanmuisje dank je meid ... Hebben voor diego een vliegtuig gekocht en hij vind het geweldig wilde nog niet eens eten haha! vandaag lekker met zun 3tjes door de sneeuw maar waar we heen gaan weten we nog niet.
Diego: Gefeliciteerd met je 2e verjaardag! All: leef nog hoor maar kom er gewoon niet aan toe om actief mee te kletsen. Van de week 3 avonden weggeweest voor school en morgen Sinterklaasfeest op school wat ik ook organiseer. even topdrukte dus.. Nathan is ook nog een paar dagen ziek geweest maar vandaag gelukkig weer koortsvrij. Is iedereen verder klaar voor het 5-12??
Dimmel: gefeliciteerd met je zoon!!! Isis kwijlt de hele dag door en met die kou is haar kin schraal en rood, echt zielig. Ze heeft er echt flink last van, echt sneu. Juffie: succes met al die sintdrukte op school. PinQ: lekker dat je er weer een examen op hebt zitten. En goed gegaan?
Yes geslaagd voor mijn examen! MEt een 8 dus heb het écht goed gedaan. Nu weer een beetje tijd hopelijk. Voor de meiden die me op hyves hebben, er staat een leuk filmpje van mijn meisje op mijn hyvespagina. Ze is echt de hele dag door aan het zingen. Zo leuk! Wij vieren voor het eerst Sinterklaas. Vorig jaar alleen schoen gezet met Sinterklaas en nu dus echt pakjesavond. Quinn heeft dat laatste nog niet echt door dat dat gaat gebeuren dus dat maakt het alleen maar leuker. Morgen de Sint op school voor hem! Echte feestweek vanaf zaterdag, Sinterklaas, Anaïs dr verjaardag en volgende week zaterdag wordt mijn moeder 65. Zal blij zijn als ik de kerstboom op kan zetten en een beetje rust krijg. Victoria woon jij in Amersfoort? meen me zoiets te herinneren. Ik ga een beetje rommelen hier.
Pinguin; gefeliciteerd mooi cijfer zeg Drukke tijd voor je maar wel gezellig. Sinterklaas is nu helemaal leuk als ze op school zitten. Alleen Bas stelt al vragen: mama mag ik net zo geschminkt worden als sinterklaas? en Die sinterklaas praat anders en die ziet er anders uit als die van gisteren. Geef maar korte antwoorden en ga er verder niet op in. Het is gewoon nog zo leuk om het geheim te houden. Victoria: zielig voor Isis. Hoop dat het kwijlen snel minder wordt. Schale kin is niet prettig en al zeker niet met dit weer. Juffie: heb je vandaag Sint op school? Spannend als je in de voorbereidingen zit. Maar wel erg leuk lijkt me. Ik ben klaar voor 5-12 Wij doen de kindercadeau's 's middags maar weet nog even niet hoe. Denk dat ik zaterdagnacht de cadeau's naar de garage verhuis en de garage-opener in de schoen leg met een brief erbij. 's avonds hebben we een dobbelspel met beide ouders, mijn broers en aanhang en misschien nog een oom en tante van mijn man. Dus lekker druk
dank je meiden! het is alweer 3 dec! wow hij is nu echt 2 jaar en 1 dag. kan het echt niet geloven. We zijn lekker met de slee gaan wandelen gistermiddag en hij vond het geweldig vooral toen ik samen met hem erop ging zitten en papa trekken haha! Gisteravond mijn ouders en zusje hier geweest van mijn ouders heeft hij boekje van ernie en diego, bert en diego en van mijn zusje een hemdje en coltrui. Vandaag naar het CB en dan boodschappen doen voor morgen. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren. Luuk en Jayden gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!
@jarige kindjes, hieperdepiep hoera!! Alweer 2!! Hoop dat jullie allemaal goed verwent zijn/worden. Hier duurt het nog een weekje, vind het spannend! @pinq, wauw wat een cijfer. Knap hoor! Gefeliciteerd. @jessica, Zal moeilijk geweest zijn die beslissing te nemen. Maar het is vast wel de juiste geweest nu er zoveel in jullie leven gebeurt. Fijn dat je man nu antidepressiva heeft en binnenkort bij een proffesional terecht kan. Hoop echt dat aankomend jaar voor jullie rust gaat brengen zodat jullie vollop van elkaar kunnen genieten.
Jayden en Luuk gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag! Dimmel veel plezier morgen met Diego zijn feest Ga wat poetsen vanmiddag crematie tante van mijn man 60 jaar. 5 jaar kanker. Mijn moeder komt op de jongens passen.