Jayden & Luuk van harte gefeliciteerd! Hier druk druk druk. De Sint kwam op school aan op zijn paard! Ben benieuwd hoe Quinn het vond. Anaïs vond het geweldig! Die vraagt me nu steeds Mamma waar Klaasje nou? Even zoeken mam!
December mama`s 2008 Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 10.500gram, 83.5 cm, maatje 80 (26 nov`10) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 13.500gram, 87.6 cm, maatje 92 (03 dec '10) Luuk en mamametzoon (3 dec 2008, 3735 gram); 13000 gram, ongeveer 85 cm, maatje 86/92 (oktober 2010) Jayden en Mamavanmuisje (3 dec 2008, 3320 gram); ? gram, 88 cm, maatje 86/92 ('10) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 11.600 gram, 82,5 cm, maatje 80/86 (4 juni`10) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 10700 gram, 83 cm, maatje 80/86 (15 juni '10) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 12.800 gram, 85 cm, maatje 86/92 (14 juni`10) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 11.800gram, 81 cm, maatje 80/86 (12 apr `10) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 11.000gram, 84 cm, maatje 80/86 (28 aug `10) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 11.900 gram, 85,5 cm, maatje 86/92 (2 sept '10) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10) 6 meisjes & 9 jongens Oudere (3) Broertjes & (0) Zusjes Quinn: 1 september 2006(pinguin) Bas (geb) (Sawi) Nils (geb) (Victoria) agenda 2011 Januari: Februari: 14: Jarno en Dani CB (arts) Maart: 28: Joe en Aussie CB Verjaardagen 04 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 09 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 31 Mei 1981 Dagdromer 04 Juli 1984 Juffie 04 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 09 SSeptember 1981 Joss 19 September 1972 Pinguin 31 Oktober 1985 Moe 10 November 1987 Mamavanmuisje Opnieuw zwanger / bevallen van 2e of 3e kindje! Bevallen: Morris en Joss (datum, gram) Kate en Acissej (15 november 2010, 53cm en 4465gr) Zwanger: Dani : 8 febr 2011 Juffie : 20 febr 2011 Dagdromer : 13 apr 2011 Dames die er voor gaan: Dimmel Marleen Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx Aanvullingen en wijzigingen ook doorgeven dames Diego was 13,5kilo en 87.6cm dus 1 kilo bijgekomen en bijna 8cm gegroeid in een half jaar
Mooie cijfertjes voor Diego Dimmel. Ik baal zo. Heb een jurkje met petticoatje voor Anaïs dr verjaardag besteld. Krijg ik het vandaag binnen, zit alleen het petticoatje erin. Nu hoop ik maar dat ze het nog op tijd hier kunnen leveren want volgens mij gaat de TNT volgende week weer staken
Hey dames! Hoe is het hier? bij ons gaat het wel aardig.. Jarno slaapt in iedergeval weer lekker klokje rond in z`n eigen bed alleen Arie is nog steeds ziek en weer een nieuwe nu de 2e ab kuur.. voelt zich nog erg beroerd.. is inmiddels al 2 wk thuis.. vermoeiend haha Ik heb beetje last van kwaaltjes haha maar hort erbij wellast van m`n rug.. morgen ff urine wegbrengen in de hoop dat het niet m`n nieren zijn.. @ Jayden en Luuk nog van harte gefeliciteerd en ook Kyana morgen al weer 2jr! van harte! @ Ping heb je dr jurkje nog gekregen? tnt gaat idd weer staken volgende wk ik hoorde te ook @ pakjesavond gister hier gevierd was leuk! Lekker verwend. Arie en ik hebbe van m`n ouders een laptop gekregen!! welliswaar geen nieuwe maar dat hoeft ook niet! moet er nog wel ff aan wennen haha maar t lijkt me ideaal ik hoef niet meer in de kou boven te zitten en straks int kraambed kan ik jullie op de hoogte houdn OOk Jarno is goed verwend! We hebben maar wat naar boven gedaan, waar die nog net iets te klein voor is.. halen we zo rond de bevalling na beneden kunnen we dan nog eens wat nieuwe uitdaging aanbieden! Nou fijne zondag nog! Liefs,Danielle
Kyana gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Hoe waren de feestjes van de andere jarige dit weekend? En hoe was jullie sintfeest? Dani: oei 2e AB al hoop dat hij snel beter is. Slim om wat pakjes boven te zetten. Ping: balen duim voor je dat de jurk op tijd binnen is met alleen de petty coat is ze wel erg sexy Hier: leuk sintfeest jongens hebben veel te veel gekregen. Bas heeft deze morgen vrij (gelukkig hij wil spelen) en mag vanmiddag naar school met 1 sintcadeau. Hij wil de goocheldoos meenemen dus ga hem zometeen wat trucks leren
Lieffies, ik lees echt elke dag maar een reactie schiet er steeds bij in!!! Alle kindjes die alweer 2 zijn: ALSNOG VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Wat gaat de tijd toch ongelofelijk snel.... Hier heerlijk Sinterklaas gehad. Joe vond het allemaal geweldig. Het gaat heel goed met Joe en ik vreet hem op hahaha Dikke kussen Aussie
Kyana gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Hier het feestje van diego gehad en hij is flink verwend. Aankomende zondag nog 1x het feestje voor andere kant van de fam en de mensen met kindjes i.v.m sint heb ik dat 1 week later gezet. Normaal 2 dagen achter mekaar. Verder niks bijzonders te melden!
Hey meiden! Kyana gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Aussie fijn van je te horen! Fijn dat het allemaal goed gaat. Sawi Quinn is vandaag de hele dag vrij. Hij vindt het heerlijk en wil graag dat we de kerstboom op gaan zetten. Straks dus maar even de zolder op! Dani las dat de kleine man weer lekker doorslaapt. Hoe voel jij je verder? Gaat hard opeens hè? Dimmel fijn dat het feestje geslaagd was! Volgende week nog een keer!? Veel plezier! Hier was pakjesavond een feestje. Voor het eerst écht gevierd. Anaïs krijgt het allemaal niet zo mee(maar ze weet wel héél goed wie klaas is hoor! )maar voor Quinn was het echt reuzespannend. Superblij met al zijn cadeautjes en Anaïs ook. Ze kreeg een theeservies en daar is ze heel de zondag druk mee geweest. Manlief en ik hebben vele kopjes koffie gekregen van d'r De jurk komt hopelijk vandaag of morgen. Vanaf woensdag staken ze weer dus *fingers crossed* Ze is donderdag jarig en zaterdag wordt mijn moeder 65. Feestweek dus! Mijn moeder geeft een feest en ik heb aangeboden de taarten te maken(denk een stuk of 4) Veel werk en het is al zo druk deze week met 10 minuten gesprek voor Quinn, zwemles, taartenbakken, fysio's en dat soort dingen. Nhaja komt wel goed! Jess wat een prachtige foto van jou & Kate op je hyves!
@Ping Dank je wel voor je complimentje. Ik hoop indd dat je jurk deze dagen komt want het zal wel zuur zijn als die zaterdag komt. Wat lief steeds kopjes thee krijgen. Ik wil ook de kerstboom op zetten maar we hebben hem vorig jaar weg gedaan nadat hij al jaren steeds uitviel. We gaan vanmiddag voor een huurboompje kijken. @Sawi Wat leuk een goocheldoos. Wat ga je hem leren en ben je een beetje handig?? @Kyana gefeliciteerd met je 2de verjaardag @dimmel Wat lastig 2 keer vieren al zal Diego dat niet erg vinden?? Vorig jaar dacht ik ook dat ik het 2x zou vieren omdat er zoveel mensen op af kwamen maar ik denk dat het 1malig was omdat ze 1 werd. Heb jij veel mensen over de vloer?? Wij vieren het in Januarie dus ik merk het dan wel. @sint vieren. We hebben het zaterdag gevierd met mijn familie en er kwam een zwarte piet namelijk mijn nichtje. Mijn zus haar dochter heeft pddnos dus we moesten het rustig houden en het ging perfect. Lilly was onder de indruk van de piet maar ging toch wel op schoot zitten enz. Ze heeft een hondje gekregen met een afstandbediening die blaft enz. Ze was helemaal onder de indruk en liet het hondje uit en meelopen enz. Vandaag alleen tijdens het schoonmaken heeft ze hem in het sopje gedaan dus ik hoop dat hij het straks nog doet als hij droog is. Verder kreeg ze niet heel veel (express) een little people vliegtuig en een bumba boekje en wat kleine dingetjes. `s Avonds deden wij het sint spel en hebben heerlijk gelachen. Het was een geslaagd weekend. Mijn borstontsteking is over en mijn bv ook. Kate krijgt nu totaal kv ze is nu zoveel meer tevreden en liever. Ik was ook klaar met het kolven tegen de pijn in en er kwam steeds minder uit. En ze sliep zoveel beter op kv dus de keus was snel gemaakt en sinds 2 dagen kolf ik ook niet meer dus het is echt over. En ik moet zeggen een opluchting. Nou ik ga stoppen we krijgen vanmiddag een verpleegkundige voor een onderszoek voor Lil over de pneumokokken prikken. Ze nemen wat slijm van Lilly mee en van een van ons en dan gaan ze onderzoeken of het aanslaat. Wel intressant.
Jessica: gelukkig is de ontsteking over. Klinkt gezellig je weekend. Gelukkig hebben jullie genoten. Ik ben niet van het goochelen maar er zit een boekje bij dus hij is met wat handige trucks nu naar school vertrokken, de rest ligt thuis Pinguin: Bas wilde ook de kerstboom al opzetten. Maar dat haalde ik vanmorgen niet meer. Denk vrijdagmiddag. Woensdag moet hij op controle bij de KNO arts dus dan is de tijd te kort. Zou het fijner hebben gevonden als hij heel de dag vrij was. Geniet ervan vandaag. Duim voor je mee dat de jurk op tijd binnen is. Snap de poststakingen maar als je ergens op wacht is het balen. Pakketten gingen de vorige keer wel door.
haaaaaaaaaaaaaaaaai Girls ik dacht laat ik eens kijken hoe het gaat! Wat leuk dat Joss en Jessica zijn bevallen GEFELICITEERD!! en ook de jarige kindjes GEFELICITEERD.. R wordt bijna 2 en er zit pit in moet ikzeggen. We zitten midden in een verhuizing.. en daardoor moest ik aan jullie denken...2jaar geleden toen ik HOOGZWANGER was kregen we de sleutel van dit huisje.. Nu 2 jaar later kunnen we eindelijk naar het huisje van onze dromen verhuizen .. Ik kom van de week uitgebreid verslag doen over R. dikke knuffels vanuit hier en ik denk nog steeds aan jullie xxxx
@ping en jessica het is een beetje raar maar de broer van mijn vader is getrouwd met de zus van mijn moeder. en de familie van mijn vader die spreekt niet meer met de broer van mijn vader (ruzie dus) en daarom doen we het in 2x. beetje te snappen? haha Diego heeft eergister voor de 1e keer een klein beetje op het potje geplast ... Hij had een puzzel gekregen van sint, die is vanaf 3jaar en is met 6,9,12 en 16 stukjes en die van 6,9 en 12 maakt hij al helemaal alleen
Vanmorgen WEER naar de HA geweest. Max gaat nu 28 dec ook mee naar de kinderarts voor zijn astma. Alleen AB helpt maar ja heeft nu al 3 kuren in no -time op. Ook niet goed uiteraard.
@Sawi He wat jammer dat Max ook nu naar de ka moet, maar ja als het helpt doe je alles wel denk ik. Lilly heeft vandaag getrakteerd op het kdv. Ze was echt jarig zei ze zelf. Ze vond het super ze mocht op een speciale stoel zitten en over de tafel lopen om iedereen de traktatie te geven. Kate haar 2de gehoortest was ook mislukt ze is nu super verkouden dus misschien daardoor. Nu moet er iemand van het gehoorcentrum komen om de test te doen met elektroden enz. Ik geloof dat het wel goed zit omdat ze wel naar me toe draait maar wel niet zoveel als Lilly het deed. Ach ik merk het wel. Verder weinig te melden. gr allemaal
ben jullie beetje aan het verwaarlozen. Schaam! Ben nogal druk omdat ik nu een paar dagen extra heb gewerkt zodat ik zeker vrijdag vrij kan zijn. Heb verjaardagstaart besteld en de boodschappen zijn binnen. Verder erg druk bezig met stan zijn nieuwe kamer. Morgen komt de schilder al om 07.00 uur om de muren te repareren en te behangen. Dan zaterdag nog vloer kiezen en die word volgende week gelegd. Ik kom vandeweek nog wel even terug lezen en op iedereen reageren!!
anais gefeliciteerd met je 2de verjaardag. We zijn net met Kate bij het cb geweest. Ze is 300 gram aangekomen en 1cm gegroeid dus het gaat heel goed. De arts was onder de indruk van haar kracht want ze tilt haar hoofdje al helemaal omhoog. Moet ik nog een foto van maken bedenk ik me net. gr
Jessica; wow wat doet Kate het goed, fijn hoor Anias gefeliciteerd met je 2e verjaardag! En is je jurkje op tijd? Dagdromer; je hebt het ook erg druk zeg. Weer leuk om een nieuwe kamer te maken voor Stan. Hier; mijn moeder zit thuis met een gebroken been gisteren uit gegleden vanmorgen naar ziekenhuis hup 6 wkn gips. Woont dichtbij dus straks op ziekenbezoek. Oppaskindje is hier nu ook extra want zijn oma was ook al uit gegleden en had zo'n pijn dus kon niet oppassen. Gelukkig heb ik mijn kinderwagen die ik het dit weer rollator noem.