December 2008 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pinguin72, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Hallo meiden

Anaisje gefeliciteerd meissie!!!

ik zou nog een verslagje doen...
    R'tje is zo lekker kind!!! Ze heeft haar momenten gehad
    dat ze niet kon slapen (echt slaapproblemen) dit hebben
    we van juli tot oktober ervaren..
    Gelukkig met behulp van een Nanny
    is het nu weer helemaal in orde en heeft
    ze haar ritme weer terug.

Ik zie dat er al veel moeders zwanger zijn ergggg leuk allemaal
    en heel veel SUCCES met de bevalling alvast!!
    Zelf heb ik eerlijk gezegt helemaal
    niet de behoefte om aan een 2de te denken...
    Misschien klinkt dat heel raar,
    maar ik geniet zo van me kleine meid,
    ik heb soms dat ik denk zou ik net
    zoveel van de 2de als van de eerste kunnen houden??

We zijn begonnen met het potje
    (ik wilde even wachten tot we zouden verhuizen)
    dit werkt goed en
    ze heeft de afgelopen keer zelfs een grote boodschap gedaan!!
    Ze gaat ook al sinds sept naar de PSZ,
    hier bij ons kan je ze naar een VOORpsz laten gaan,
    dit is meestal voor moeders die zelf niet werken,
    zodat de kids leren om ook zonder mama te spelen.
    Het eerste uur ben ik met haar samen en
    het tweede uur gaan de moeders koffie drinken in e
    en kamer ernaast..
    Na de kerst mag ze dan voor het echie
    naar de PSZ wat worden ze dan al groot als je dat zo ziet.!!

Meiden die hyves hebben kunnen jullie mij
    je hyves naam prive mailen??
    Ik heb eindelijk na (jaren) hyves
    ik snap het ook eindelijk dus
    dat is misschien wel leuk om het contact te onderhouden.

Ik heb een foto van me kleine meid in me album geplaatst ;)

Groetjesss en tot schrijfs weer :D

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo meiden!

Toch nog maar even aan het terug lezen. Hier alvast wat kleine reacties. Ben net thuis van werk nadat ik vanochten om 07.15 uur de deur ben uitgegaan. Is zoooo druk nu voor de vakantie en ben afgebrand. Vanavond eigenlijk nog de administratie van de vereniging bijwerken waar ik penningmeester van ben maar dat verschuif ik maar naar volgende week. Vanavond ga ik balonnen en slingers hangen :D

Sawi, Auwwww gebroken. In de gips met dit weer zal niet fijn zijn. Vorig jaar zat ik met dit weer in een brace en kon bijna de deur niet uit. Gelukkig woon je dichtbij en kan je lekker vaak op ziekenbezoek.

Moe, wat heerlijk dat je zo geniet van je kleine meid. Wie weet komt de wens voor een tweede bij jou nog of misschien ook niet. Je moet doen wat jijzelf wil. En wat leuk die voorbereiding op de psz!!

jessica, je kleinste meid al weer ruim 3 weken! Wat gaat het snel zeg!!

Anais, van harte gefeliciteerd!!

Ik zal zo de lijst eens opzoeken wie er nog maar jarig geweest zijn of binnenkort zijn. Morgen is onze man in ieder geval aan de beurt. Morgen houden we het rustig en zondag hebben we een feestje voor wat vrienden met hun kids. Heb er zin in!!

Ze zijn alleen nu hier met het riool bezig en mag geen water gebruiken. Is toch lastig als er morgen iemand naar het toilet moet. Hoop dat ze het af krijgen want ze zijn nu nog bezig.

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    jessica, ook alvast gefeliciteerd met lily! Zie net in de lijst dat ze morgen jarig is. Fijne dag toegewenst!!

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hoi allemaal

@ Anais van harte met je verjaardag!

@ Moe leuk en gezellig dat je er weer bent! Ik denk soms ook wel waar zijn we aan begonnen, geniet zo van ons mannetje maar als ik de kleine voel in m`n buik dan word ik helemaal bij en verliefd ;) dus denk dat je wel degelijk van 2 kids kan houden t is toch je eigen.
    Wat goed dat R op t potje gaat en wat worden ze groot he ?! ;)

@ Dag och jee nou hopen dat het morgen verholpen is met t riool!
    Alvast gefeliciteerd!

@ Ping hier staakt nde post niet kregen gewoon post vandaag. Leuke dag gehad? je meisje lekker vewend?

@ awi he bah wat een vervelende berichten van jullie kant. sterkte met alles!

heb ik iedereen gehad? ;)

Ik ben t einde van de dag echt kapot! pff haha Arie nog steeds ziek ook wel lekker want hij helpt wel met Jarno enz.
    Vandaag met Jar naar kno geweest alles goed en hoeven niet terug te komen..
    Vanmiddag gordijnen gekocht voor Jarnos kamer.
    Levertijd 1 - 4 weken.. hoop dat ze snel binnen zijn.

Zaterdag ff naar de ikea een kast en nog wat spulletjes halen..
    Ik lig snachts ook al niet meer lekker in bed.. klaag klaag haha nog ff.. gaat zo snel allemaal :D

Nou fijne avond nog dames!

xxx

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden!

Bedankt voor de felicitaties!

Het jurkje kwam dinsdagavond 6:15! Post was gewoon erg laat die dag.
    Hier is de post ook nog gewoon gebracht vandaag dus nog geen last van de staking!
    Het was een leuke en niet te drukke verjaardag.
    Ze heeft van ons een babyborn gekregen en daar was ze erg blij mee!
    Mijn schoonmoeder heeft voor die pop een slaapzakje, pyama, slofjes en omslagdoek genaaid. Zo ontzettend leuk!
    Voor de rest nog een tekenbord en barbies, wat centjes van opa dat soort dingen. Quinn had het af en toe wel moeilijk dat hij niets kreeg, maar ook dat moet hij leren!
    Zal kijken ofi k nog een foto van dr kan uploaden!

Moe leuk weer van je te lezen! Wat is R een plaatje!

Ik ben al een paar dagen ziek. Flinke griep. Dikke keel, pijnlijke nek. Niet echt fijn. Moest zelfs het eerste 10 min gesprek van Quinn afzeggen.
    En nu ben ik taarten aan het bakken voor mijn moeder want die wordt 65 zaterdag. Druk dus.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
  7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
  8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
  9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Nou dat was de spam weer voor vandaag! :D

10. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

@Alle jarige kindjes: (Nog) Gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!

@Sawi: Oh jee :$ dat is ff schrikken, al doe je nog zo voorzichtig....veel beterschap voor je mams.
    6 weken, dat is niet niks, lijkt me erg lastig tijdens de feestdagen.

@Moe: Leuk om weer iest van je te lezen :)
    Fijn dat het slapen nu weer goed gaat en heerlijk dat ze het zo goed doet.
    Goed hoor dat ze al op het potje gaat, hier nog steeds geen interesse, ik ga hem ook niet dwingen want straks wil hij helemaal niet ;)
    Vind ze het leuk op de psz?

@Dag: Alvast een hele fijne en leuke verjaardag van je kleine mannetje!
    Is het nog goed gekomen met toilet?
    Anders flink wat emmers water neerzetten om door te spoelen.

@Jessica: Jij ook alvast een hele fijne verjaardag van je kleine meid!

@Dani: Fijn dat het met Jarno goed was gegaan bij de kno.
    Toch weer goed nieuws!
    Beterschap voor je man, is soms toch wel eens fijn als ze ziek thuis zijn ;)

@Pinguin: Gefeliciteerd met de verjaardag van Aniäs, ze is weer lekker verwend zo te horen, leuk hoor :)
    Prachtige foto's, wat een dametje :)
    Beterschap, hopelijk voele je ej snel weer beter.
    Alvast gefeliciteerd met je moeder.

Ben er vast nog wat vergeten. sorry :)

Hier gaat alles goed.
    Jayden is flink verwend met zijn verjaardag en met sinterklaas, het was een druk weekend.
    Heel veel speelgoed opgeruimd en het nieuwe ervoor in de plaats gelegd.
    Als je dan ziet hoeveel het is, niet normaal meer!
    Zelf begin ik nu misselijk te worden en de moeheid slaat nu echt flink toe, hoort er bij he ;)
    Nog een paar daagjes wachten en dan voor de echo, ben zo benieuwd maar ook bang als het hartje dan niet zou kloppen.
    Maar goed...nog ff afwachten.

Meiden die mij ook toe willen voegen op hyves, die moeten maar ff pben, lijkt me ook leuk om contact te hebben via hyves.

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Lily gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

@ping wat een leuke foto's :D

@sawi beterschap met je moeder! 6 weken gips met kerstdagen op komst is niet niks he!

Hier eigenlijk niet veel te melden. Diego is een echte peuter. Overal zegt hij nee op, wordt boos als hij zijn zin niet krijgt. Maar daarnaast is hij wel heel erg lief, komt vaak even snel knuffelen of als ik verdriet heb kusjes geven!
    3jan gaat hij voor de 1e keer naar de PSZ...SPANNEND :D

12. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo meiden.

bedankt voor de felicitaties.
    Ik zit deze dagen erg terug te denken aan de bevalling van Lilly en alle dagen/dingen eromheen.
    Zat 2 jaar geleden nu te wachten op mijn ruggenprik.
    Ik schrijf elk jaar een stukje/brief aan Lilly op de avond voor haar verjaardag maar gisteren had ik hem maar half af want Kate was steeds aan het huilen.
    Ga hem dus straks even afschrijven.
    Vandaag doen we weinig mijn ouders en schoonvader komen eten en we hebben 2 kleine kadootjes want de grote heeft ze al gehad en in Januarie gaan we het pas vieren.
    Verder wel een taart vandaag maar dat is meer omdat papa dat wilde.

Heerlijk kunnen uitslapen vandaag. Jeroen bracht Lilly weg nadat we wel even geknuffeld en gekust hebben en toen Kate een flesje en toen lekker weer samen slapen tot 10.30 en toen werden we wakker gebeld anders sliepen we nog denk ik.

Ik heb weer leuke foto`s voor hyves. Lilly wilde gisteren de baby zijn dus ze ligt in de wagenbak en box en in de maxi-cosi.
    We moesten zo lachen om haar. Ze heeft denk ik wel 20 min in de box gelegen en gespeeld met alle speeltjes erin. Ze was zo tevreden dat gekke kind.

nou fijne dag allemaal.

13. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lilly: gefeliciteerd met je 2e verjaardag.
    Jessica klinkt gezellig deze morgen, leuk van de brief voor Lilly.

Dani; helpt de AB voor je man nog niet??

Mamavanmuisje: spannend de echo. Fijn dat de verjaardag leuk was.

Pinguin: gaaf jurkje soms jammer dat ik geen meid heb qua kleding betreft;). Wat een knappe dame is Anais.
    O jee ziek en dan ook nog taarten bakken. Hoop dat je snel opknapt is geen pretje. Beterschap

Moe: knap van R op het potje.

Hier: hectisch ... vanmorgen belde mijn vriendin of ik snel op Wouter kon passen want papa was een brand blussen (bevelvoerder bij brandweer) en moeders moest toch echt gaan werken. Dus die is in no-time afgezet in pyjama. Hup aangekleed Bas naar school, boodschappen voor mijn moeder gedaan. Die was mutsjes aan het breien voor het tenen zelfs een kerstmustje:( Wat moet ze anders doen:) Ik zeg ga maar vingerpoppetjes breien dan kan ik ze volgend jaar trakteren op de peuterspeelzaal:D. Dus vlug naar huis stond de papa van Wouter weer voor de deur en kwam mijn andere vriendin op de koffie en schoonvader ook. Dus nu met 2 kids weer hoop op een rustige middag;)

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Wat een rust hier!
    Iedereen een goed weekend gehad?
    Mijn moeder werd zaterdag 65 en daar heb ik 3 taarten voor staan bakken. Pff wat een werk joh! Helemaal als je niet lekker bent!
    Maar goed het was een leuk feestje!

Anaïs heeft de nachten na haar verjaardag tussen ons in geslapen. Ze is zo ontzettend verkouden + dat haar eerste hoektandje eindelijk door begint te komen. De puntjes zijn er in ieder geval doorheen.
    Nog maar 3 te gaan en nog 4 kiesjes natuurlijk;)
    Quinn had zijn gebitje op deze leeftijd al helemaal compleet.

Vandaag de winterbanden onder de auto laten zetten. Dan mag de sneeuw van mij weer komen!

Dani hoe is het b ij jou meis? Iedereen weer beter? En hoe is het met jezelf? Gaat het allemaal nog?

Sawi klinkt alsof je een pittig ochtendje hebt gehad!

mamma van muisje, wanneer is je echo?
    Ik ga je pb-en voor hyves.

Jess hoe is het met je meiden? Is het trouwens Keetie of keet qua uitspraak?

Joss hoe is het met jouw jongens?

Hoe is het met de rest van de (zwangere) dames?

Ik ga afwassen. Mijn vaatwasser doet het niet meer :( De afvoer van de keuken is ook nog eens lek dus deze week weer een boel mannen over de vloer.
    Ach ik vind het afwassen niet eens zo erg maar merk wel dat je er behoorlijk gewend aan bent geraakt.

Oh mochten er meiden zijn die mij willen toevoegen op hyves pb me dan even!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo dames,
    Ben op mijn werk dus niet echt tijd om uitgebreid terug te lezen. Gisteren het feestje van Stan gevierd. Was erg gezellig en hij is super verwent! Hij snapte het alleen niet zo goed. Bij elk pakje wat hij kreeg riep hij oohhhhh van piet!! Hij dacht dat alles van zwarte piet was. Is ook moeilijk als het zo dichtbij 5-12 is maar ja dat weten jullie zelf ook.
    Verder is Stan zijn nieuwe kamer qua schilderwerk klaar. Morgen wordt de vloer gelegd en volgende week komt zijn nieuwe bed. Dan kunnen we gaan inrichten :D

@hyves toevoegen. Wil iedereen wel toevoegen op hyves maar ik snap allemaal niet zo goed hoe **schaam**. Mijn vriend is bij ons thuis de computertechneut en ik ben al blij dat ik hier en op hyves een beetje de weg weet. Gelukkig kan ik op mijn werk wel aardig met dat ding overweg maar mijn hobby is het niet.

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hey

@ Lilly en Stan van harte met jullie verjaardagen!
    Hier schiet het ook mooi op!

@ Ping hier gaat het op zich wel. Ik voel me redelijk goed, de kleine is erg beweeglijk. Arie nog steeds ziek helaas..

De voorhoofdholte onsteking is wel weg maar nu heeft ie enorm last van z`n klieren. vooral in zn liezen kan echt moeilijk lopen.. gister werd ie wakker zit ie onder de bulten :$ Dus vanmorgen weer naar de huisarts geweest. ziekte van pfeiffer heeft ie al gehad dusdat sluiten ze nu een beetje uit want kun je in principe 1x krijgen, maar hij moest wel bloed prikken. Ze denkt een allegische reactie. niet meer van de abkuur maar ergens anders op.. maar we hebben geen ander wasmiddel of iets geks gegeten oid.. over 4 dagen moet ie weer bellen hoe het gaat en dan krijgen we ook ong de bloeduitslagen
    heet nu medicijnen tegen de jeuk en bulten!

Beterschap met Anais.. naar he die tanden en kiezen. LEuke fotos op je hyves een echt dametje ;)
    Och en nu ook de vaatwasser stuk.. pff zit ook niet mee he?!

@ Dag haha allesvan piet.. ja lastig he als je net 5-12 hebt gehad. Leuk he nieuwe kamer maken en inrichten ;)

@ mamavanmuisje. Ja heerlijk hoor als ie thuis is. mag nog een week niet werken dusheb nog een week hulp in huis ;)
    Ach ook wel sneu dat ie zolangzaam opknapt.

spannend wanneer is de echo?

@ Dimmel dat uitproberen ken ik.. Jarno ook echt een schatje maar soms kan ik em wel achter t behang plakken! haha

Zaterdag zijn we bij ikea geweest een kast voor Jarnos kamer gekocht.. maar dr wasook zo`n mooi bedbij met logeerbed eronder van hemnes.. dus die ook gelijk maar meegenomen.. word gelijk maar verjaardagscadeau want was weer duur zat! ;)
    Kast en bed staan in elkaar zal binnenkort ff weer foto maken..
    Als de gordijnen er zijn dan gaan we Jar naar boven verhuizen.
    Eerst met z`n eigen bedje en als ie dan in t grote bed wil mag dat! graag zelfs :D

Ben al druk met kleertjes wassen en de laatste dingetjes in huis halen heb nog tijd zat ;)haha
    t is nog zo onwerkelijk dat er een kindje bij komt..

@ Joss hoe ist bij jullie??

Liefss

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    December mama`s 2008

Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 10.500gram, 83.5 cm, maatje 80 (26 nov`10)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 13.500gram, 87.6 cm, maatje 92 (03 dec '10)
    Luuk en mamametzoon (3 dec 2008, 3735 gram); 13000 gram, ongeveer 85 cm, maatje 86/92 (oktober 2010)
    Jayden en Mamavanmuisje (3 dec 2008, 3320 gram); ? gram, 88 cm, maatje 86/92 ('10)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 11.600 gram, 82,5 cm, maatje 80/86 (4 juni`10)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 10700 gram, 83 cm, maatje 80/86 (15 juni '10)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 12.800 gram, 85 cm, maatje 86/92 (14 juni`10)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 11.800gram, 81 cm, maatje 80/86 (12 apr `10)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 11.000gram, 84 cm, maatje 80/86 (28 aug `10)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 11.900 gram, 85,5 cm, maatje 86/92 (2 sept '10)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10)

6 meisjes & 9 jongens

Oudere (3) Broertjes & (0) Zusjes
    Quinn: 1 september 2006(pinguin)
    Bas (geb) (Sawi)
    Nils (geb) (Victoria)

agenda

2011
    Januari:

Februari:
    14: Jarno en Dani CB (arts)

Maart:
    28: Joe en Aussie CB

Verjaardagen

04 Januari 1986 Dimmel
    14 Januari 1978 Mama05
    09 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    31 Mei 1981 Dagdromer
    04 Juli 1984 Juffie
    04 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    09 SSeptember 1981 Joss
    19 September 1972 Pinguin
    31 Oktober 1985 Moe
    10 November 1978 Mamavanmuisje

Opnieuw zwanger / bevallen van 2e of 3e kindje!
    Bevallen:
    Morris en Joss (datum, gram)
    Kate en Acissej (15 november 2010, 53cm en 4465gr)

Zwanger:
    Dani : 8 febr 2011
    Juffie : 20 febr 2011
    Dagdromer : 13 apr 2011

Dames die er voor gaan:
    Dimmel
    Marleen

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

Aanvullingen en wijzigingen ook doorgeven dames :p

@mamavanmuisje is aangepast, mijn excuses ervoor!

18. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

@Dimmel: Geef niks joh, dankjewel :)

Eind van de middag de echo!!
    Ben super zenuwachtig.

Ik laat het vanavond wel ff weten.

Probeer straks ff op iedereen te reageren.

19. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mamavanmuisje: spannend, succes met de echo

Dani: leuk bed is dat, ben benieuwd naar de foto's als de kamer al is.

Ga er effe een op zijn donder geven is weer uit bed geklommen...
    Mijn moeder moet morgen naar het ziekenhuis maar ik denk dat ze aan haar been geopereerd moet worden. :( Denk dat ze de komende weken nog wel thuis zit. Kerst vieren ze dit jaar bij ons met het gezin want ze kan daar echt niet voor zorgen.

20. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Poging zoveel om even wat te krabbelen....sorry hoor!
    Hier gaat alles goed. Beide jongens zijn weer van de verkoudheid af. Morris rolt al een tijdje van buik naar rug en probeert het nu ook andersom. Hij begint een echte lekkere spekbaby te worden :D Hij zit graag rechtop bij me op schoot en wil alles zien en voelen. Leuk leuk leuk.
    Gisteren begonnen met een groentehap. Hij vond het eigenlijk best wel lekker en heeft een half potje leeg gegeten, best knap voor de 1e keer!!!
    We zijn hier druk...altijd in de decembermaand, vandaar dat ik er wat minder ben.

@dani, ai ai ai arme jarno. Hij heeft vaak wat he? Bedoel het niet vervelend of zo hoor. Gewoon sneu!
    Leuk dat zn nieuwe kamer bijna af is!!!

@sawi ach sneu voor je moeder

@mamavanmuisje, succes!! Ben benieuwd

@oem, leuk om weer wat van je te horen!!! Ennuh 1 kindje is toch ook prima :)

@dag, tja best logisch he...dat hij denkt dat hij de cadeautjes van piet heeft gekregen...ach volgend jaar snapt hij het wel denk ik. Als ik Vince vraag wat hij voor zn verjaardag wil hebben zegt hij ook 'peperpooteuh' :D

Ga er weer van tussen!!!

Oh ja jullie worden wel steeds actiever met elkaar op hyves volgens mij he? Lijkt me wel leuk....ik wil eigenlijk ook wel vrienden gaan worden op hyves....pb me anders maar even voor mn hyvespagina!

Liefs!!

Deel Deze Pagina