Hey @ mamavmuisje hoe was de echo?? @ Joss. ja hij is vaak ziek en snotterig maar op moment gaat het heel goed en is het Arie die ziek is haha hier geen pepernooteuh maar nootje en dan t liefst nootje eten?hihi Fijn dat het zo lekker gaat bij jullie! een half potje is zeker knap voor de 1e x! @ Sawi he bah sneu zeg voor je moeder. Nee met kerst gaat het dr dan niet lukken dus nu ben jij druk Succes en sterkte Ja ik zal snel een foto plaatsen.. @ Adriana morgen Alexander jarig! alvast van harte gefeliciteerd!! Hier vanmiddag eenhalf dagje gewerkt. t ging op zich wel maar pffff wat zijn die kinderen druk en luisteren ze slecht zeg.. bah niks aan.. Morgen middag een rustig groepje van 6 met 2 babys alleen van16:00 -19:00 kerst viering en daarna ook nog eens voor ons een kerstborrel.. wou eerst niet gaan maar ik moest komen hebben weer wat geregeld omdat ik met zw verlof ga.. haha hadnog zo gezegd het niet te doen.. maar goed.. dus morgenwel een drukke dag.. Nou fijne avond nog! xxx
December mama`s 2008 Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 10.500gram, 83.5 cm, maatje 80 (26 nov`10) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 13.500gram, 87.6 cm, maatje 92 (03 dec '10) Luuk en mamametzoon (3 dec 2008, 3735 gram); 13000 gram, ongeveer 85 cm, maatje 86/92 (oktober 2010) Jayden en Mamavanmuisje (3 dec 2008, 3320 gram); ? gram, 88 cm, maatje 86/92 ('10) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 11.600 gram, 82,5 cm, maatje 80/86 (4 juni`10) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 10700 gram, 83 cm, maatje 80/86 (15 juni '10) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 12.800 gram, 85 cm, maatje 86/92 (14 juni`10) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 11.800gram, 81 cm, maatje 80/86 (12 apr `10) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 11.000gram, 84 cm, maatje 80/86 (28 aug `10) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 11.900 gram, 85,5 cm, maatje 86/92 (2 sept '10) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10) 6 meisjes & 9 jongens Oudere (3) Broertjes & (0) Zusjes Quinn: 1 september 2006(pinguin) Bas (geb) (Sawi) Nils (geb) (Victoria) agenda 2011 Januari: Februari: 14: Jarno en Dani CB (arts) Maart: 28: Joe en Aussie CB Verjaardagen 04 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 09 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 31 Mei 1981 Dagdromer 04 Juli 1984 Juffie 04 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 09 SSeptember 1981 Joss 19 September 1972 Pinguin 31 Oktober 1985 Moe 10 November 1978 Mamavanmuisje Opnieuw zwanger / bevallen van 2e of 3e kindje! Bevallen: Morris en Joss (16 juli 2010, 3630gr en 51 cm) Kate en Acissej (15 november 2010, 4465gr en 53cm) Zwanger: Dani : 8 febr 2011 Juffie : 20 febr 2011 Dagdromer : 13 apr 2011 Dames die er voor gaan: Dimmel Marleen Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx Aanvullingen en wijzigingen ook doorgeven dames @joss gegevens van morris staan erbij!
Sorry voor het late reageren, was de hele tijd druk, druk, druk. Zal ff snel vertellen en zal morgen proberen op iedereen te reageren. De gyn was heel verrast toen hij ons zag hahaha, hij had het niet verwacht en vond het ook echt een wonder. Inwendige echo gekregen en het zat op de goeie plek. Ik was nu ongeveer 6 weken zwanger. Had enorm vroeg getest zij hij maar tot nu was alles goed. En er was ook al hartactie te zien. Over 2 weken terug komen ( 30-12 ) en dan kan er beter gekeken worden en ook wordt dat pas de uitgerekende datum vastgesteld want nu was het heel moeilijk om te meten omdat het nog zo klein was. Nu ga ik mijn bedje opzoeken. Welterusten!
Fin dat alles goed was mamma van muisje! Goeiemorgen juffie! Bijna vakantie? Joss heb jij mij een vriendschapsverzoek gestuurd via hyves?
Ja ping! Hahaha Had het ook wel in de uitnodiging gezet. @mamavanmuisje, zo heej echt vroeg getest dan! Super dat het er goed uitziet!
Sawi: Hoe is het gegaan met je moeder in het zh? Joss: Leuk dat je me toegevoegd hebt. Fijn dat alles zo goed gaat met Morris. Knap hoor dat hij al zo goed heeft gegeten! Dani: Nog geen verbetering met je man? Hij heeft het flink te pakken zo te lezen. Leuk he dat shoppen, hoe vind Jarno het nu dat er een kleintje komt? Adriana: Gefeliciteerd met Alexander zijn 2 de verjaardag Waar ben je eigenlijk gebleven? Dag: De dagen liggen ook zo kort bij elkaar, kinderen op deze leeftijden weten niet meer wat wat is, hier was het precies hetzelfde. Komt over een tijdje wel als ze wat ouder zijn. Ik wil je wel toevoegen op hyves, als je wilt mag je jou naam wel pben waaronder jij op hyves staat dan wil ik je anders wel opzoeken en uitnodigen. Dimmel: Hoe gaat het met het afvallen? Hoe vinden jullie mijn banner?????? Heb er maar 1 aangemaakt, kan het over 2 weken wel aanpassen als dat nodig is. Hier alles goed, weinig te melden.
@mamavanmuisje ik heb even stil gestaan maar ben alweer wat kwijt nu in totaal 7.5kg ! Vanavond op kraambezoek vriendin van me is vorige week donderdagmorgen bevallen en was direct die avond in het ziekenhuis geweest maar ga vanavond weer. Wat een mooi manneke is het! en kan niet wachten om zo'n grummelke weer vast te houden! ze noemt me ook tante liske haha dus helemaal trots!
Mamavanmuisje: moeder is nu in het ziekenhuis dus weet denk ik pas eind middag meer, ben benieuwd. Schoonvader vanmorgen bij HA en moest vanmiddag naar de hartpolie of hartcentrum. dus een spannend dagje. - ik vindt de banner erg leuk, viel op meteen op Vanacht is de buurman zijn autoalarm 6x afgegaan en om de 10 min een luide piep. Dus erg weinig geslapen. Vraag ik vanmorgen of mijn man hem wil bellen op gsm (buurman was al werken) han meneer geen zin in dus ik heb de buurman ge-smst. Hij vond het vervelend en als het nog eens gebeurde moesten we 's nachts bellen:x. Doe er gewoon nu wat aan laat er naar kijken of zo. Lekker laks vindt ik. Hun slapen op de achter zolder dus hebben niets gehoord. Alexander 2 jaar gefeliciteerd! Dani: ben benieuwd wat ze geregeld hebben voor je
mamavan muisje, fijn van de goeie echo!!! Als de volgende echo ook helemaal goed is kan jullie jaarwisseling niet meer stuk!! Dimmel, 7,5 kg is al heel mooi toch? Ik wil na de bevalling ook echt heel wat kg kwijt. Weeg nu echt te veel naar mijn zin. @ de rest, ben al weer kwijt wat ik gelezen heb. ***schaam***. Ben echt een zeef op dit moment.
@dag ja is zeker mooi alleen heb ik 3 weken stil gestaan en wilde voor de kerst 10kilo eraf maar goed hoop nu voor het nieuwe jaar 10kilo eraf zo niet nou ja maakt niks. Alexander gefeliciteerd met je 2e verjaardag! heb adriana allang niet meer gezen
Dimmel, het kan vaak beter wat minder snel gaan. Hardlopers zijn doodlopers zeggen ze toch? Ik ben toen in 9 maanden 16 kg afgevallen maar toen ik weer "normaal" ging eten vloog dat er weer aan. Ik ga nu ook voor goed maar langzaam!
Hallo dames, Heb nog niets terug gelezen... Heb een maand ongeveer zonder internet gezeten, maar nu heb ik weer internet dus zal binnenkort weer wat schrijven en op iedereen reageren. Zouden jullie op Famke willen stemmen bij Baby van de maand?? Sta nu 3e en het zou leuk zijn als ze wint hihi Ik wil iedereen alvast fijne feestdagen wensen voor het geval ik voor die tijd niets meer typ
@Dimmel: Wat goed zeg 7,5 kilo is best veel hoor! Je moet niet té hogen eisen stellen aan jezelf, vind dit al super knap van je, de rest van de kilo's die komen wel joh. Zet 'm op meid! Wat leuk voor je vriendin, gefeliciteerd. Hopelijk voor komt het voor jou ook snel. Hoe gaat het nu met je cyclus? @Sawi: Jeetje wat een dag dan pff. Weet je al meer van je moeder? Sterkte ook met je schoonvader, niet niks allemaal. Ik zou ook laaiend worden, dan moet ie dat ding gewoon uit zetten, of kan dat niet @MamavanF: Ik had een tijdje terug al op F gestemd, mooie foto! Dank je wel, jij ook alvast hele fijne feestdagen.
@mamavanmuisje mijn cyclus is nu stukken beter alleen mijn LF na de eisprong is maar kort maar goed als die langer is, is het natuurlijk wel een goed teken he haha! ja die kilo's gaan er wel af zal ik voor zorgen haha!
Dimmel; knap hoor gaat goed met de kilo's ben jalours Hier; moeder dubbele breuk net boven enkel mocht eigenlijk 6 weken niet lopen/steunen maar omdat ze 43 kilo weegt mag ze op oudjaarsdag langzaam steunen op haar voet. 20 jan ziekenhuis en daarna 2 weken revalideren. Schoonvader heeft veel te hoge bloeddruk en iets met zijn kransslagader. Moet bij pijn op de borst 2 pilletjes onder de tong en helpt het niet dan ambulance. Gelukkig wonen beide ouders een straten verder en zie ik ze nu elke dag. Ben de controledienst. Hij heeft nu 5 verschillende medicijnen en nu maar hopen dat dat helpt. Max heeft gisteren 4x flink gespuugd. En vandaag flinke diarree. Dadelijk krijgt hij witte rijst met tomatenketchup als middageten kijken of het wat indikt allemaal. MamavanF: staat de foto op deze site? Ga kijken of ik nog wat gedaan krijg thuis. valt met al die patienten niet mee.
sawi, jeej wat een pech allemaal. Hoop maar dat de revalidatie van je moeder voorspoedig verloopt en de ambulance niet nodig is voor je schoonvader. En dan ook nog een ziek mannetje. Beterschap voor jullie allen!! @ hyves, sommigen hebben al gemerkt dat ik mensen via hyves aan t uitnodigen ben. Weet alleen niet iedereen zijn namen. Als ik je nog niet heb als vriendje en je vind het wel leuk om dat te worden dan laat het me maar weten.
Hey dames Wat een weertje he?! vanmorgn al met de slee door de straat geweest hihi t is wel glad dus blijf denk ik maar binnen geen zin om met m`n dikke buik nu onderuit te gaan! heb eigenlijk een bruiloft van collega vanavond, maar ga met dit weer liever niet alleen op pad.. spijtig maar t isniet anders.. @ Sawi he wt balen allemaal zeg beterschap en sterkte voor jullie! @ mama van F ik heb gestemd hoor @ Dimmel zo knap hoor! dat zijn al heel wat kilos! @ mamavanmuisje jee gefeli een goede echo!! altijd fijn!! manlief en ik hebben samen hyves en hij zit er vaker op dan ik haha Heb net eens een paar kleine cadeautjes en slingers + ballonnen voor Jarno gehaald voor z`n verjaardag.. Z`n nieuwe kamer is al duur zat dus dat is eigenlijk zn cadeau maar dat snapt ie natuurlijk nog niet zo! We vieren het morgen voor fam en zondag voor vrienden. Maandag is ie eigenlijk jarig maar dan ff rust.. en di mag ie trakteren op kdv.. ben heel benieuwd hoe ie het allemaal gaat vinden! t is nog wachten op de gordijnen en dan kan ie naar boven! Fijn weekend alvast! Liefs