December 2008 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pinguin72, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Heeft iemand van jullie Marijee op hyves? Vroeg me af of ze al is bevallen. Ze werd gisteren nl ingeleid.

Ik had op de december 2008 hyves 2 aanvragen. 1 van mamma van muisje maar de ander weet ik niet wie het is:)

Hier sneeuwt het sinds een uurtje. Morgen hopelijk het rugsteuntje voor de slee binnen zodat we kunnen sleeen!

Vanochtend wilde ik kaarten bestellen voor Adèle in paradiso. Pff binnen notime uitverkocht.
    Kon ik ze net heel makkelijk voor Keulen wel kopen!
    Nog goedkoper ook en voor ons in afstand niet zo heel veel verschil!

Lekker als het kamertje straks klaar is Dani!
    Ik heb Quinn zijn babykamer nooit kunnen inrichten omdat ik vroegtijdig werd opgenomen in het ziekenhuis.
    De kamer voor Anaïs had ik met 22 weken al klaar geloof ik:D Ik had wat in te halen!

Moe hoe is je verhuizing gegaan meis?

Ik ga mijn meisje zo maar eens uit bed halen.
    Ze is erg onrustig, vooral 's nachts. Dan weer koorts dan weer niet.

2. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Verdorie mijn hele tekst kwijt.

@Ping ze is gisteren bevallen van een meisje genaamd Loys.

@Sawi
    Sterkte met al die zieken in je omgeving en wat fijn dat je in de buurt van ze woont is handig voor hun en prettig voor jezelf.
    Pas je wel op met al die sneeuw.

Verder weet ik weinig meer ik lees elke dag maar vergeet dan te reageren.

Hier gebeurt weinig behalve dat Kate een hongerlapje is en nu al tijdelijk op 140cc zit omdat ze bleef huilen en zoeken na het eten.
    Ze lijkt nu wel weer tevreden maar als dit niet werkt dan gaan we op voeding voor hongerige baby`s over. Maar ja ze is dan ook wel groot dus ze mag ook wel wat meer eten dan baby`s van haar leeftijd want ze is wel 1,5 kilo zwaarder haha.

Straks door de sneeuw heen Lilly ophalen. Zal de slee wel moeten nemen denk ik want een wagen gaat niet lukken.
    Mijn man blijft dan bij Kate want die heeft net 10km moeten lopen omdat de bussen niet meer rijden bij ons. En het ironische is dat hij buschauffeur is haha.
    Morgen gaat Lilly logeren bij haar tante even een nachtje zonder Kate en even alleen aandacht krijgen.
    Kunnen wij ook weer eens bijslapen want dan hoeven we er niet om 8.00 uit met Lilly.

Hebben Kate gisteren in haar eigen kamer gezet in de wieg. Ik lees graag voor het slapen gaan maar ze staat naast mij en werd altijd wakker van me en ze snurkt en maakt zoveel geluiden `s nachts dat ik zo vaak wakker werd en moet zeggen ik heb heerlijk geslapen vannacht. Ik miste haar wel erg stom he.

Groetjes allemaal

Ik ga straks een sneeuwpop maken met Lilly als ze thuis is kan niet wachten.

3. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

@Dimmel: Weet je ook hoe dat precies komt dan dat je LF zo kort is?
    Is er niks voor om dat te verlenegen?

@Sawi: Jeetje een dubbele breuk ook nog, is niet niks zeg, en dan net weer met de feestdagen, erg rot.
    Jakkes, hopelijk slaan de medicijnen aan en gebeurt er niks naars.
    Sterte.
    Hoe gaat het nu met Max, gaat het al beter?

@Dani: Van mij mag de temperatuur wel richting lenteweer, vind dit niks aan.
    Heel veel plezier van het weekend met het feestje van Jarno.

@Ping: Ja klopt dat was ik op de dec hyves, bedankt voor het accepteren.
    Lastig dat je meisje zo onrustig is, hopelijk gaat dat snel over en slaapt ze 's nachts weer heerlijk.

@Jessica: Latig he, dan kun je weer op nieuw gaan beginnen.
    Wat ik wel eens doe als ik veel moet typen dan copieer ik alvast, stel dat het mis gaat dan heb ik het nog en dan hoef ik alleen te plakken.
    Ik zou zeggen volg je gevoel en als je denkt dat ze het beter doet met ietsje meer, dan zou ik dat gewoon doen en zeker als ze dan helemaal tevreden is.
    Wat op pakken staat is allemaal richtlijn, en de één heeft iets meer nodig dan de ander.
    En?? Is de sneeuwpop nog gelukt?
    Hoe vond ze het?

@Marije: Gefeliciteerd met de geboorte van Loys.
    Geniet er lekker van!

Hier niet veel te melden :)

4. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Vergeet ik het gewoon nog neer te zetten.
    @Marije
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Loys
    Is alles goed gegaan en hoe zwaar was ze uiteindelijk??
    Veel plezier samen met zijn 4-tjes

5. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    hey dames

ik heb al weer eens wat vaker een bericht neer gezet maar door de drukte :) kom ik er niet aan toe om elke dag even te komen!!

Maar lees dat er alweer wat vrouwen bevallen zijn!!!

Leuk iedereen van harte gefelicteerd met jullie baby!!

Liefs Mama05

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @mamavanmuisje jawel tarwekiemolie tabletten. ga vandaag naar de kruidvat en eens kijken ervoor!

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Marije van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

@all, ben net gevallen toen ik aan het sleetje rijden was met stan en de hond. Viel gewoon op mijn billen maar schrok me kapot. Stan moest heel hard huilen toen zijn mama viel. De arme schat. Nu even rustig bijkomen op de bank.

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Oei dag! Zal idd schrikken zijn geweest. Gelukkig niet verkeerd terecht gekomen!

9. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Marijee: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Loys,
    Kian gefeliciteerd met je zusje

Jessica: nee niet stom hoor dat je haar mist. Het is gewoon effe wennen.
    Man ver moeten lopen das balen.
    Was het leuk op de slee?

Dagdromer: schrikken dat je gevallen bent, doe rustig aan..

Voor Bas hebben we van die schaatsjes gekocht met 2 glijders deze kun je onder de schoen doen. Een hand aan de kinderwagen en een aan papa's hand zo door onze eigen dorpse ijs straten. Een straat heeft hij moeten lopen op schoenen de andere 4 straten kon hij schaatsen of ja glijden. Was grappig zal eens foto's maken.
    Max is weer wat beter eet weer iets, gelukkig maar morgen wokken met mijn ouders/broers/schoonzussen. :) Overdag naar de kerstmarkt in het dorp.

10. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi dames,

Hier weer even een berichtje van mij. Ik lees wel steeds mee, maar het lukt maar niet om te reageren.
    Alles gaat goed met onze kids. Ze gaan steeds leuker met elkaar spelen. Isis is echt dol op Nils en wil hem de hele tijd kusjes geven, wat hij natuurlijk niet wil. Echt grappig om te zien. Hier begint het steeds meer te kriebelen voor een derde, maar ik wil toch nog wel even wachten. Vanaf april, als Nils 4 is, willen we er wel weer voor gaan. Maar als ik zo'n lief klein babytje in mijn handen heb......maar goed, nog even volhouden.

Groetjes!

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey dames

Hoe is t hier? Hier een druk maar gezellig weekend gehad! Onze kleine grote man word vandaag 2! pff wat gaat de tijd toch snel.
    Hij was helemaal blij met cadeautjes en werd er zelfs een beetje hebberig van;) en natuurlijk al dat lekkers :D

zal straks aantal fotos plaatsen alshet me lukt op de laptop..
    anders moet ik dit ff achter de pc doen.

Straks nog ff voor de laatste x naar de vk en dan hoor ik wanneer ik naar de gyn moet. spannend!
    Arie is vandaag (eindelijk) weer aant werk maar mis hem wel :D gek he.. hij is 3en halve wk thuis geweest!

Jarno begint echt onwijs te kletsen hele zinnen rollen erineens uit! zo leuk en knap!

@ Dag oei vallen! wel uitkijken met dit weer!

@ Sawi ah leuk van die glijders eronder.. Lekker gewokt en hoe is ht met je moeder?

@ Vic fijn dat het zo goed gaat bij jullie! Geniet ervan! hihi toch een 3e ;)

@ Jessica nee niet stom dat je dr mist. Ik miste Jarno toen ook heel erg na 3 mnd op onze kamer toen ie naar z`n eigen kamertje ging.. hee normaal hoor ;)

Alleen di nog de middag werken en dan lekker verlof! (eerst 2 wk vakantie) heerlijk zie er zo naar uit!! :D

liefs Dani

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hallo meiden,

hier is alles goed. donderdag op kraambezoek geweest en wat kriebelt het dan bij ons zeg. Zo klein en weegt niks op je arm lekker de fles geven en diego was de kleine steeds aan het aaien maar vond het maar niks toen hij huilde haha! maar goed hopelijk in 2011 een beeb voor ons, we wachten af!

@jarno van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag :D

@dag das schrikken zeg. gelukkig maar op je billen.

@sawi leuk zeg dat bas dat doet haha! ik doe altijd met mijn schoenen glijden en diego wil dat dan ook alleen gaan zijn voeten dan naar de zijkant haha!

gisteren om 13.30 vertrokken hier lekker naar het park gelopen alleen foto's maken ging niet zo, liepen in een stevige sneeuwbui. Zijn maar door de stad gelopen en even lekker warme chocomelk gedronken. En rond 16.15 waren we thuis. was heerlijk maar wel echt koud. Heb op de kerstmarkt een muts gekocht want mijn oren vriesde bijna eraf haha!
    Nog maar 5 daagjes is het kerst.

Wij willen jullie prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen!

13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    December mama`s 2008

Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 10.500gram, 83.5 cm, maatje 80 (26 nov`10)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 13.500gram, 87.6 cm, maatje 92 (03 dec '10)
    Luuk en mamametzoon (3 dec 2008, 3735 gram); 13000 gram, ongeveer 85 cm, maatje 86/92 (oktober 2010)
    Jayden en Mamavanmuisje (3 dec 2008, 3320 gram); ? gram, 88 cm, maatje 86/92 ('10)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 11.600 gram, 82,5 cm, maatje 80/86 (4 juni`10)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 10700 gram, 83 cm, maatje 80/86 (15 juni '10)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 12.800 gram, 85 cm, maatje 86/92 (14 juni`10)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 11.800gram, 81 cm, maatje 80/86 (12 apr `10)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 11.000gram, 84 cm, maatje 80/86 (28 aug `10)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 11.900 gram, 85,5 cm, maatje 86/92 (2 sept '10)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10)

6 meisjes & 9 jongens

Oudere (3) Broertjes & (0) Zusjes
    Quinn: 1 september 2006(pinguin)
    Bas (geb) (Sawi)
    Nils (geb) (Victoria)

agenda

2011
    Januari:

Februari:
    14: Jarno en Dani CB (arts)

Maart:
    28: Joe en Aussie CB

Verjaardagen

04 Januari 1986 Dimmel
    14 Januari 1978 Mama05
    09 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    31 Mei 1981 Dagdromer
    04 Juli 1984 Juffie
    04 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    09 SSeptember 1981 Joss
    19 September 1972 Pinguin
    31 Oktober 1985 Moe
    10 November 1978 Mamavanmuisje

Opnieuw zwanger / bevallen van 2e of 3e kindje!
    Bevallen:
    Morris en Joss (16 juli 2010, 3630gr en 51 cm)
    Kate en Acissej (15 november 2010, 4465gr en 53cm)

Zwanger:
    Dani : 8 febr 2011
    Juffie : 20 febr 2011
    Dagdromer : 13 apr 2011

Dames die er voor gaan:
    Dimmel
    Marleen

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

Aanvullingen en wijzigingen ook doorgeven dames :p

14. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoera Jarno... gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

Sorry rest later Max heeft weer een diaree broek:)

15. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Jarno, hiep hiep hoera!!!!! Fijne dag hoor!

Liefs Joss

16. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Jarno gefeliciteerd met je 2e verjaardag :)

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Jarno gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

Lekker Dani al bijna verlof!
    Komt het opeens dichtbij zeg!
    Waarom moet je ook alweer naar de gyn?

Gets sawi bij jou ook al diarree. Hier ook. Anaïs heeft een paar weken erg moeite gehad(misschien dat ze 1 x in de 3 dagen poepte) en nu loopt het er opeens weer uit.

Ze is heerlijk ondeugend vandaag.
    Kerstballen uit de boom trekken enzo.

Net lekker met ze wezen sleeën! Leuk vond ze het! Niet te lang want het is zo'n koukleumpje(dr wangen worden dan blauw) maar net lang genoeg!
    Was erg genieten!

Bekijk bijlage 116256

18. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ping: leuke foto. Volgens mij hebben we dezelfde slee (opvouwbaar van nijman)
    Vorige week donderdag heeft Max 4x overgegeven vrijdag is dit overgaan in diarree. Het loopt er gewoon uit. Lekker fris.. Wat helpt bij jou of ook niets? Ik geef hem nu ORS en dadelijk witte rijst met ketchup. Kip lust hij niet.

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    jarno, van harte met je verjaardag!

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Nou vanmiddag laatste middagje werken en dan verlof! joepie heb er echt zin in! niks meer moeten.. heerlijk..

Bedankt voor de felicitaties! Jarno viert het vanmiddag op kdv..

@ Ping zkh moet ik voor die streptokok ook wel ghb genoemd (ofzo)
    Voor de zekerheid.

@ Sawi he bah wat heftig zulke diaree.. beterschap en goed in de gaten houden!

De rest een hele fijne dag! ;)
    Liefss

Deel Deze Pagina