December 2008 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pinguin72, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hier een fotootje van onze knul ;) met cadeau

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

en een met z`n grote cadeau van opa en oma ;)

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

en nog een buikje:p

4. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Vince gefeliciteerd met jou 2e verjaardag, dat je maar flink verwend mag worden :)

Reageer later op de rest.

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Vince van harte met je 2e verjaardag, laat je maar lekker verwennen vandaag!

Niet veel tijd moet nog even poetsen en dan was opvouwen en ons verzorgen!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jarige kindjes: gefeliciteerd!

Heb ook leuke foto's gezien! Dani mooie buik hoor!

Hier lekker vakantie maar mijn man is ziek thuis dus kom niet aan zo veel toe als dat ik zou willen. Ben zelf ook niet fit dat scheelt ook. Nou ja rustig aan maar en dan zijn we voor de kerst wel weer beter.
    Met Nathan gaat het allemaal zijn gangetje. Wel flink eigenwijs af en toe en ook niet helemaal fit. Voelde gisteren helemaal achterin een kiesje komen. De laatste 4 kiesjes komen ook door dus.. Ach dan hebben we ze allemaal gehad gelukkig! Kunnen we bij nummer 2 weer opnieuw beginnen;)

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Verlofffff!jeej!

@ Vince van harte met je 2e verjaardag!!

@ Juffie beterschap!lastig he als je man thuis is ;)

xx

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: ooh heerlijk zeg verlof!! Geniet ervan

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik wilde even melden dat wij als ik in jan ongi wordt niet meer verder gaan voor 2e...willen eerst even wat prive dingen volgend jaar op een rijtje krijgen en dan misschien midden volgend jaar of eind volgend jaar gaan we er weer voor! ik ga niet beginnen met de pil maar wel opletten natuurlijk met sex haha! mocht ik toch zwanger raken zullen we er zeker blij mee zijn maar gaan er niet specifiek voor!

Er is niks tussen mijn man en mij maar dingen eromheen...wil het hier liever niet neer zetten!

@dani leuke foto's meid!

Was vanmorgen weer halve kilo afgevallen dus zit nu op de -8kg :D zo trots op mezelf, wilde 10 kilo voor het nieuwe jaar maar denk niet dat me dat gaat lukken maar we should see!

Verder is alles hier rustig!

Even spammen
    Bekijk bijlage 116569

10. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vince: (nog) van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag.

Dani: leuke foto's en wat een mooie zwangerschapsbuik.
    Geniet van je verlof. Wat gaat dat snel zeg;)

Dimmel: wat een wijze foto;) Sterkte hoop dat alles snel op orde komt en gelukkig is het goed tussen jou en je man.

Hier: Max is beter. Bas was gisterenavond doodop en vanmorgen wat huilerig dus hoop dat hij niet ziek wordt. Hij wilde gewoon naar school had ook geen koorts of zo. Mijn man is morgen vrij en heeft dan 1,5 week vakantie (of verplicht ADV dagen). Bas heeft pas vrijdagmiddag vakantie. Ach gaan we alleen met Max kerstinkopen doen. En volgende week vast op zoek naar bruidskleding want ze mogen in mei bruidsjonkers zijn bij mijn broer.

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @sawi lekker he dat de mannen vrij hebben! mijn man heeft vanaf vrijdag tot 5jan vrij :D en misschien al morgen :D....heerlijk! fijn dat max beter is!

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Sawi fijn dat Max beter is! Oh leuk bruidsjonkers!weet je al wat je gaat halen? Hopelijk word Bas niet ziek!

@ Dimmel leuke foto! Hopelijk krijg je t allemaal snel geregeld!

Heb Jarno weggebracht naar kdv vanmorgen.. hij vond het allemaal prima. ik heb er meer moeite mee hahaom hem weg te brengen terwijl ik thuis ben :D

Heb ff bij m`n ouders koffie gedronken en de zolder leeggetrokken.Hier stonden ivm dakkapellen verbouwen al onze baby spulletjes e.d. dus die staan nu hier in de gang. kan ik wassen en uitzoeken..

Zou met m`n zusje naar tuinland gaan maar heb slecht geslapen en last van m`n bekken.. begint ze gelijk sacherijnig te zueren je had het beloofd. nee heb niks beloofd als ik me goed voelde..
    Jammer dat ze dat maar niet wil begrijpen, wat een pijn je kan hebben als je zwanger bent.. en ik krijg dan last van m`n hormonen ;) en word zo sacherijnig van haar dat ik nu thuis een pakje koekjes aant leeg eten ben hahaha hmm..

Nou ik ga ff wat doen en dan Jarno op tijd weer halen vanmiddag want ze verwachten geloof ik weer sneeuw..

Fijne dag!
    xxx

13. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel: hoop het voor je dat hij eerder vrij is. Hij is wel lang vrij. Mijn man moet na kerst weer werken. Bas heeft dan nog een week vakantie.

Dani: balen dat je zus het niet snapte. Wat niet gaat dat gaat niet.
    Weet nog niet wat? Tips?? :D Denk dat we naar Maasmechelen gaan, daar hebben ze wel zoiets. Moet geen 3 delig pak worden maar iets van nette broek, blouse en shirt of jasje. Geen wit denk ik want het is buiten in een openluchttheater. :)

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Sawi nee wit blijft niet lang schoon maar is mischien wel netjes.. echt tips heb ik niet sorry ;)

Nee ik stuurde haar een mailtje en krijg gelijk bemoeienis van m`n ouders eroverheen dat ze daar niet op moet reageren omdat het onzin is.. nou ja. en ze schreef er bij dat is maar goed ook.. voelt zich gelijk aangevallen.. heb ook gemaild dat ik vind dat ze op moet letten hoe ze iets zegt omdat dit kwetsen en vervelend over kan komen.. ben benieuwd of ze reageerd zij voelt zich iets aangevallen dus dit zegt iets over haar en niet mij denk ik dan.. pff..

Hier moet manlief gewoon nog werken..
    gauw naar mn eten.. hihi
    Liefs

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    Vrijdag nog 1 dag werken en dan heb ik (als t goed is) vakantie :D. 2 hele weken lang. Ben er echt aan toe dus hoop dat het niet ineens heel druk gaat worden zodat ik toch nog aan de slag moet. Ik neem wel wat werk mee naar huis maar dat is toch relaxter dan op uur en tijd op kantoor moeten zijn.

Manlief heeft geen vakantie maar kan wel af en toe wat eerder naar huis dus kunnen we nog wel wat leuks gaan doen. Morgen eerst maar eens mezelf in de boodschappenoorlog werpen haha! De kerstinkopen moeten gedaan worden.

Dimmel, hoop dat de prive dingen snel oplossen. Gelukkig zit alles wel goed tussen jou en je lief.

Dani, wat niet gaat dat gaat niet. Je loopt tenslotte op het laatst en gaat er niet alles meer vanzelf.

Ben weer weg. Ff eten koken.

16. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    dani nou kan me voorstellen als het niet meer gaat dan gaat het niet... je zus heeft zeker nog geen kinderen dus ze weet misschien niet hoe het is op op het laaste te lopen... maar misschien had ze ook wel gewoon heel veel zin om met jou te winkelen en vond ze het jammer...

dimmel gelukkig zijn er geen problemen met manlief want dat is aller belangrijkste! hopelijk snel opgelost zodat jullie weer kunnen klussen..

sawi moeten ze bij jullie nog na school?? hier hebben we al vanaf vrijdag vakantie en moeten 3 januari weer na school..

Wij hebben ook besloten om te gaan voor een derde!! ik heb mijn spiraal eruit laten halen maar omdat het de vorige keren ook best een poosje geduurd heeft zullen we het vanzelf wel zien!! hoop zelf dat ik in juni of juli een positieve test in de handen heb maar ja dat is de vraag......................................

17. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mama05: een derde leuk dat jullie ervoor gaan. :)
    - Ze gaan t/m as vrijdag naar school en krijgen dan 2 weken vakantie de stichting waar de school onder valt heeft de vakantie een week verschoven. Ach niet erg alleen vervelend als je bijv een kind op de middelbare school zit want die heeft andere weken vrij.

Dagdromer: fijne vakantie

18. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

@Aussie: Alvast gefeliciteerd met Joe zijn 2de verjaardag morgen.
    En een hele fijne dag morgen!

@Dimmel: Jammer dat het niet gaat lukken voor een 2e maar hopelijk gaat alles goed komen als je wat prive dingetjes op een rijtje hebt.
    Gaat goed zeg met je gewicht, zet 'm op!

@Sawi: Fijn dat Max alweer beter is.
    Hopelijk dat met bas alles goed blijft gaan en dat hij niet ziek gaat worden met de feestdagen.
    Leuk bruidsjonkers...heel veel plezier met shoppen!

@Dani: Het is zeker jammer dat je zus het niet helemaal begrijpt het is echt lastig als je zoveel pijn hebt, dan kan je daar fink de balen van hebben, en dan ga je echt niet vrolijk lopen shoppen.
    Denk lekker aan jezelf meid en laat het allemaal maar waaien.
    Veel sterkte.
    Mooie foto's van jullie manneke, en prachtige buik ook!

@Dag: Ohh heerlijk zeg, geniet lekker van je vakantie weekjes.

@Mama: Wat leuk dat jullie voor een 3e gaan.
    Hopelijk gaat alles een beetje vlotjes en ben je snel zwanger, je weet maar nooit ;)

Als het goed is krijgt mijn vriend vrijdag ook vakantie en moet hij na het nieuwe jaar weer beginnen.
    Heerlijk met z'n 3tjes (4tjes) samen :) ;)
    Jayden was vandaag weer zo lief...om op te vreten haha.
    Hij was met zijn lego aan het spelen en wilde een hele hoge toren bouwen maar het blokje wilde niet zoals hij wilde, hij keek me aan en zij...mama daar, dus we waren samen aan het bouwen hahaha.
    Alles lag over de tafel en op de grond, je kon bijna niet meer lopen van het speelgoed.

Ook wil ik iedereen hele fijne feestdagen toewensen!

19. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Lieve Dames, Sorry dat ik zo weinig laat horen maar ik lees elke dag nog mee....
    Kindjes die al jarig zijn geweest nog van harte gefeliciteerd!!!!!!!
    2 jaar alweer pffffff wat vliegt de tijd.

Onze Joe is morgen aan de beurt!!
    Mijn man heeft lekker sate en kippenbouten gemaakt voor de visite morgen en ik heb het huis versierd en zijn kado in elkaar gezet.
    Hij krijgt een MIELE keuken hahahaha
    Ik wist het echt niet meer en op de creche en bij oma is hij altijd koffie aan het zetten en soep aan het koken dus ik hoop dat hij het geweldig vindt. Mijn man vond het in eerste instantie stom en zei dat het voor meiden was maar toen ik hem met Jamie Oliver, Gordon Ramsay , Herman den Blijker etc etc om de oren sloeg en tevens vroeg of hij een homoseksuele kok kon noemen toen was hij ook verkocht hahaha

Ik ben weer een beetje emotioneel voor zijn verjaardag. Stom hé??
    Ik haal allerlei herinneringen terug ik heb zelfs vanmiddag tegen Joe gezegd "joh, 2 jaar geleden zat je nog in mijn buik!" Gaat ie heel verlegen lachen en zegt ie "ja mama" ahhhhhhhhhhhh alsof ie het begrijpt hahaha.

Hij praat heel goed. Echt volwaardige zinnen soms. " Mama, trein is stuk we moeten naar de winkel battereieren kopen!" Echt niet normaal maar wel heerlijk want ik kan soms hele gesprekken met hem voeren.

Nou sorry voor mijn hele lange verhaal ik zal proberen vaker te reageren en in ieder geval allemaal een hele fijne kerst!!

Dikke kussen Aussie xxxxxxxxxxxxxx

20. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    p.s.
    Vol ongeloof lees ik dat sommige kindjes nog bezig zijn met hoektandjes en kiezen en dergelijke. Ik wist niet dat Joe daar uitzonderlijk in was maar hij had zijn volledige (!!!) gebit toen hij net 1 jaar was geworden.....
    Vreemd toch hoe kinderen verschillend ontwikkelen.
    Mijn tante zegt altijd als ze 18 zijn kunnen ze allemaal lopen en met mes en vork eten ;))))

Deel Deze Pagina