December 2008 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pinguin72, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Ping o das zeker wel een handig bedje.. ga zeker eens kijken!
    Ja heel irri kan me er niet helemaal aan overgeven.. maar goed!
    He bah toch wel coeliakie. Hopenlijk is het gauw weer rustig.. naar hoor voor zo`n manneke!

@ Sawi leuke foto`s haha wat een dotje zo lekker guitig ook!

@ Joss aaaaaah wat schattig!!! idd een smeltmomentje! :D

Voor de rest niet heel veel te melden haha
    Ik duik lekker m`n bedje in!

Liefs

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    wat een leuke foto's!

Ja 2kg is nu al 2,5 kg :D ben zo trots op mezelf en weet zeker dat ik het nu ga vol houden!

Ik voel me al beter, niet meer verkouden! en Diego zijn hoest begint nu ook los te komen dus gaat helemaal goedkomen!
    Gister gefitness en nu heb ik een spier die de hele tijd samen trekt en zie je mijn arm bewegen maar is wel vervelend hoor!

Nog 1x onze boef (zonder gel in zijn haren haha)
    Bekijk bijlage 99664

3. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo allemaal

Even snel een berichtje. heb weinig tijd en zin even.
    Gaat thuis weer even niet zo goed.
    Maar wil er niet te diep op doorgaan maar mijn man is depressief en nog veel meer dus we lopen in de hulpverlening enz.

Met Lil gaat alles goed. ze groeit onwijs hard. Ze heeft ook nieuwe laarsjes die elke keer aan moeten.
    Het word echt een ijdeltuitje die zelf haar kleren al wil kiezen.
    Ze zegt gewoon nee als ze het niet wilt en doet het dan echt niet aan.

Mijn verlof is nu begonnen. Heerlijk weinig doen.
    Volgend weekend word eindelijk het kamertje behangen en dan kan ik gaan inrichten. Duurt me veel te lang zo.

Ik ga stoppen ik ga lekker naar bed.
    Mijn man is een weekendje weg dus we zijn nu meiden onder elkaar.

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Jessica he bah wat vervelend juist nu je bijna uitgerekend bent!
    Als je er over wil praten...:)

Gister met Jarno met de trein Wijhe-Zwolle geweest voor t eerst nou hij keek z`n ogen uit! Vond het helemaal geweldig!!
    Gister wezen wokken m`n oma vierde haar 80jarige verjaardag hmm t was heerlijk!

Zelf ben ik ontzettend moe de laatste paar dagen.. ach gaat ook wel weer over haha

Nou later meer!
    Liefs

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    leuke foto's heb ik gezien!

jessica: wat naar zeg dat het thuis niet lekker gaat. sterkte!

all: hier alles prima. Nathans nieuwe kamertje wordt al erg leuk. als het af is zal ik eens een foto plaatsen.

fijne zondag. geniet van het mooie weer!

6. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @jessica, hmmz lijkt me erg zwaar voor je zo....en idd, als je je hart wilt luchten... ik zit in de psychiatrische hulpverlening ;) Sterkte meis!

@dani, lekker tukkies doen nu in het weekend ;) Gefeli met oma, wat een leeftijd al he?! Mijn omas zijn 78 en 77. Geen opa's meer helaas.

@juffie, leuk he, om zo bezig te zijn met de komst van de 2e spruit!!

Pff Morris had me gisteren een dag....hij zit in een sprong....en niets was goed. Wat ik ook deed hij bleef huilen. Wilde alleen maar bij mama hangen. Het was gister gewoon geen handige dag, we hadden een kinderverjaardag en kregen daarna nog kraamvisite...die kwamen om 17 uur pas aankakken met 2 kids en bleven natuurlijk hangen. Patatje gegeten en om 20 uur gingen ze weg.... Het was wel gezellig hoor! Maar zo vermoeidend, ik lag om half 10 op bed! :$

Morris heeft wel goed geslapen en is vandaag weer rustiger. Vince heeft me vannacht van 2 tot 4 wakker gehouden....hij was ook erg onder de indruk van de drukke dag denk ik. Hij bleef maar zo zielig mama roepen ;) Nou ja vanmiddag naar mn ouders en dar blijven we eten. Hopelijk blijven ze rustig!

7. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi allemaal,

Pinq: wat sneu voor Quinn, maar wel fijn dat jullie het nu weten. Leuk bedje voor Anais!! Voor Nils hebben wij een bedje van Ikea (blauw met twee beestjes bij het hoofdeid). Ik vind hem zelf niet zo leuk, maar hij vindt hem prachtig en daar gaat het dan toch om.

Jessica: wat rot voor jullie. Ik hoop dat jullie met hulp eruit kunnen komen. Sterkte!

Leuke foto's voorbij zien komen.

Bij ons gaat het allemaal goed. we genieten van elkaar. Kan even niet zo snel iets spannends verzinnen om te melden, komt later wel weer.

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey

@joss ja mocht vanmorgen uitslapen heerlijk! gister lag ik er 21:00 in en vanmorgen kwam ik er 8:30 uit! :D tussendoor wel wakker natuurlijk maar goed. Heerlijk.. alleen ben ik nu alweer moe! haha
    Ja wat een leeftijd!
    m`m opa van die oma word jan 80 en m`n andere opa april.. 1 oma overleden.. hoop dat ik de rest nog lang bij me mag houden..

Oh balen zeg zo`n hangdagje en idd druk kraambezoek is toch een uurtje en geen 4 uur! haha
    Hopenlijk vanacht een goede nacht voor jullie!

@Juffie slaapt Nathan al op z`n nieuwe kamertje? Als Jarno`s kamer vorderd zal ik ook foto maken ;)
    Ben je voor de kleine al bezig met dingetjes??

@ Vic fijn dat het zo lekker gaat bij jullie! Van genieten hoor!

Liefss

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: nee nathan slaapt nog niet in zijn nieuwe kamer. De kast moet nog in elkaar en we hebben nog geen gordijnen. Hij ligt al wel in een groot bed trouwens. Vandaag had ik zijn nieuwe bed opgemaakt met nieuw thomas de trein dekbed. Hij ging zelf zijn knuffel en speen al brengen en ging al in bed liggen. Zo schattig:D Gaat volgens mij helemaal goed komen. Voor de kleine hoef ik eigenlijk niet zo veel. Dat is toch anders met een tweede. ben vooral bezig met Nathans nieuwe kamertje. Straks Nathans kleding uit de kast halen en dan kunnen de kleine kleertjes er weer in! Heb we 2 leuke nieuwe setjes gekocht trouwens. Vind ik wel zo leuk, een nieuw eerste pakje!

victoria: fijn dat alles gewoon goed gaat!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nog even een lieve foto van onze grote knul!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    en nog 1tje

12. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Juffie; wat een schatje:)

Jessica: wat erg voor jullie. Hoop dat jullie eruit gaan komen. Sterkte.

Joss; hebben ze je goed op de proef gesteld;) hoop dat het beter ging vandaag

Hier; alles goed. Vandaag met het gezin op schiphol geweest. Mijn man zijn project werd daar geopend het wheel of energy. Kids mee erg leuk om te zien. Moesten toch bij de opening zijn en weten waar mijn man de laatste weken heel veel tijd heeft doorgebracht;). De kids vonden het leuk daarna nog vliegtuigen kijken. 'tienuig' zegt Max

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Leuke foto's Juffie! Mooi manneke!

Dani leuk met de trein. Vind Quinn ook zo leuk!

Victoria leuk weer van je te horen! Fijn dat het allemaal goed gaat!

Sawi, dat vonden je jongens vast prachtig op schiphol!

Ik zal zo nog eens een foto of twee van de vakantie plaatsen. Weet niet meer of ik dat al had gedaan.

Hier verder alles goed. Aan het inlezen voor het dieet van Quinn.
    Gelukkig kan ik veel online vinden!

Bekijk bijlage 99990

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
  15. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Ik was jullie kwijt!!

Reageer straks even..

16. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hi Monique:)

Pinguin; leuke foto's zeg. Fijn dat je over het dieet veel kan vinden. Supermarkten en sommige bakkers zijn er ook al goed op ingespeeld.

Kom zojuist met Bas van de dokter. Vrijdag bij een kinderfeest is een groot meisje op zijn hoofd gesprongen:$ Wang erg blauw en thuis zei hij: 'mijn oor is nat!' 's nachts krijsen oor weer wat nat. Toch maar naar de HA om te kijken was bang dat zijn trommelvlies door was en dat de operatie over 1,,5 week niet door kon gaan. Maar oor was droog waarschijnlijk heeft er wel een mini-scheurtje ingezeten maar is nu gelukkig dicht. :)

17. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Goeiemorgen!!

Ben heerlijk uitgerust want Vince en Morris kwamen allebei om 7.30 uur! Morris heeft dus weer het klokje helemaal rond gedaan :D

Gisteren heb ik zooooo gelachen om Vince. Die doet het dressoir met cd's en dvd's open terwijl ik aan het voeden ben (tuurlijk....) en ik zeg 3 keer dat hij dat niet mag...hij doet net of hij het niet hoort dus ik word echt boos. Draait hij zich om met een gebalde vuist en kijkt me heeeeeel boos aan, gaat ie in het russisch vanuit zn tenen staan schreeuwen tegen me :D :D :$ :D Daar schoot ik natuurlijk keihard van in de lach, waarna hij zich op de grond stortte om heel zielig te gaan huilen.....hahahah boefje

@sawi, pfff das schrikken zeg! Gelukkig kan alles doorgaan...

@ping, wat een heerlijk meiske is het toch he?! Wit staat altijd zo schattig :)

18. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo meiden

Dank je wel voor de knuffels en het medeleven.
    Ik probeer met de dag te leven en niet teveel te denken aan het feit dat ik er helemaal allen voorsta. Mijn man doet zijn best maar depressie en een angststoornis maakt het niet makkelijk om me te helpen met het huishouden en de dagelijkse opvoeding van Lil.
    Gelukkig zijn mijn ouders er en die helpen heel veel met Lil.
    Ik begin van de stress weer over te geven en ben weer erg misselijk. En vooral ben ik zo moe.
    Vandaag hebben mijn ouders lilly voor het middagslaapje opgehaald en ze brengen haar morgen ook naar het kdv zodat ik even bij kan komen.

Maar ach er zijn ook leuke dingen. Met de baby gaat alles goed. Ze groeit goed en is al iets ingedaald. Ze zit waarschijnlijk al vast met haar koppie beneden.

Lilly is lekker pittig en heeft haar streken maar is ook zo lief.
    Helaas heeft ze door alle stress een nare gewoonte opgepikt die weinig kleintjes hebben.
    Ze bijt gewoon al haar nagels. We zijn langs het cb gegaan en die gaan info voor ons opzoeken over hoe we dit kunnen stoppen.
    Ze had vandaag gewoon een halve nagels eraf getrokken. Te vies voor woorden. Zij maar roepen au au ja snap ik wel.
    Hebben jullie nog tips???

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey

@ Jessica he bah wat vervelend zeg. Begrijp dat je man therapie heeft? Hopenlijk helpt het!
    Oei nagels bijten.. je hebt soort spul wat vies is he wat je erop kan smeren.
    Misschien nagellak? Dat ze t zo mooi vind en het er niet af durft te bijten?
    heel veel succes komende tijd!

@ Joss.. ooh lekker zeg zo`n nacht! Heerlijk bijkomen ;)
    Haha wat een boefje! Herken die streken wel van Jarno.. :p
    Hier zegt hij eerst eh eh eh en dan wijst ie met het vingertje en dan haalt ie de streek uit! haha ja dan moet ik ook wel es lachen hoor!

@ Ping en juffie leuke / lieve foto`s zeg!
    Ik zeg steeds dat ik er ook een ga plaatsen maar t komt er niet echt van he.. haha binnenkort echt!

Jarno (en ik) mogen morgen op de foto op t kdv vandaag ook al 1 groep gehad, morgen de andere 2. ik regel dit met nog een collega.. best pittig hoor! maar ach.. na morgen weer weekend! ;)

Fijne avond!
    Liefs

20. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @Dani
    Dat spul had ik ook aangedacht maar dat mogen kids pas vanaf 5 jaar oud.
    We moesten haar afleiden als ze het doet maar ja dat is vaak in de auto als je lekker alleen zit. Ga dan een liedje zingen en roep dan niet doen maar ja dat heeft weinig invloed meer.

Leukd at je op de foto mag met je lekkere knul. Is een leuk extraatje van je werk.
    Lilly gaat vandaag ook op de foto. Heb kleding mee gegeven voor na de foto wantz e heeft nu al haar mooie kleding aan. Kunnen ze haar omkleden want ze heeft een witte maillot aan.

Deel Deze Pagina