December 2008 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pinguin72, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    ff gauw....er wil er 1 aandacht.

aussie, gefeliciteerd met Joe.
    Wauw het klinkt alsof Joe een heel erg pienter en vlot ventje is. MIsschien is ie wel hoogbegaaft joh!

Allemaal een heel fijn kerstfeest!!!

Kon snel even op iedereen reageren.

XX

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi!

Vince en Joe nog van harte met jullie verjaardagen!
    Lekker verwend?!

@ Joss haha druk druk?

@ Aussie klinkt idd erg vlug allemaal! ;) geniet ervan

@ mamavmuisje dankje!
    haha heerlijk is dat he met je kleine spelen, hier ligt vaak ook de hele kamer vol met speelgoed en wij zitten er middenin! hihi Jarno roept ook steeds mama zitten grond! bouwen!!! haha heerlijk die kids!

@ Sawi wat raar geregeld met die vakanties
    Hoe is het in de ziekenboeg en met de diaree?

@ Mama oei spannend een 3e! succes!

@ Dag fijne vakantie! ga je nog iets speciaals doen?

@ all. fijne feestdagen!!!

Hier: vamorgen Arie weer naar de huisarts. Hij blijft moe en de klieren in z`n nek opgezet..
    Moest weer naar zkh bloedprikken.. vanmiddag 16:00 krijgen we al uitslag.. ben benieuwd. de vorige x waren z`n ontstekingswaarden erg hoog.

Jarno is weer snot en snot verkouden heeft er verhoging van..
    Lekker weer aant kwakkelen dus hier! ;)
    Ik ben steeds alles aan t veranderen en alles andes aant indelen.. ook wil ik de boel aan kant hebben haha best vervelend soms ;)

Nou fijne dagen en een goed weekend!

Liefs

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mama05: leuk zeg dat jullie voor een derde gaan!

Aussie: nog van harte gefeliciteerd en inderdaad wijs mannetje zeg..

Joss: alles goed met de 2 jongens??

Dani: Beterschap maar voor jullie! Hier ook nog steeds aan het snotteren. Hoop echt dan mijn man vandaag koortsvrij blijft kunnen we morgen in iedergeval even ergens heen.

4. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Zo nu ff wat meer tijd hoop ik...hihi

Hier gaat alles goed. Vince vond zn verjaardag helemaal geweldig. Vooral de slingers en ballonnen en al het snoepgoed hahaha.
    Hij begint ook zo lekker te babbelen nu.
    Als ik iets laat vallen dan komt ie naar me toe en kijkt me aan en zegt dan al hoofdschuddend: och och mama toch, valluh.
    Hij wordt alleen ook heeeeel erg eigenwijs, pyama aan- nee nee nee- pyama uit- nee, nee, nee enz...En dan die intonatie erbij! Soms kan ik mn lachen niet inhouden hoor!
    Wel begint ie ook te slaan als ie boos is. Nou dan word ik dus ook ECHT boos, en moet ie op de gang. Ik moet echt uitkijken dat ik uit reflex niet terugmep....:) Die reflex heb ik altijd al gehad, als ik schrik of iemand valt me aan, dan grijp ik of sla ik. Niet echt handig nu met een puberende peuter, maar ja gelukkig heb ik hem nog niet geslagen, lijkt me echt vreselijk!!!

Morris heeft 2 ondertanden tegelijk gekregen! Hij wordt echt een grote beeb nu. Hij groeit ook goed, hij is nu 7600 gram. Vince was op die leeftijd al 8500 gram. Hij is dus wel wat kleiner van stuk.
    De borstvoeding ben ik helaas verder aan het afbouwen. Ik kolf niet genoeg en heb ook het idee dat ik niet genoeg meer heb, hij is lang niet altijd tevreden. Het is mooi geweest.
    Groentehapjes gaan heel goed. Het gaat zoooo snel, zucht.

Goed genoeg over de kids.

@dani, och wat balen zeg dat Aries klachten aanhouden en nu Jarno ook weer....niet zo leuk voor de kerst. Beterschap....
    Nesteldrang is niet tegen te houden he?! ;) :D weet er ALLES van hahaha. Hmmz vervelend dat je zus je niet zo goed begrijpt...en al helemaal vervelend dat je ouders zich daar dan ook nog in mengen. Zou me niet al te rot voelen als ik jou was...het zegt meer over haar dan over jou hoor!

@mama05, wat leuk zeg dat jullie voor de 3e gaan. Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten!

@mamavanmuisje, leuk he dat die kids nu zo gaan communiceren. Fijn dat je man ook vakantie heeft. Lekker genieten!

@juffie, hoe gaat het bij jullie nu?

@dimmel, hopelijk heb je snel wat meer rust!

@all, hele fijne feestdagen :) lekker eten en drinken hahaha

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Joss haha heerlijk he zo`n peuterende puber.. ik word weleens heel boos of reageer geiriteerd op Jarno en dan voel ik me daarna wel eens schuldig.. ach ze kunnen ook t bloed onder je nagels vandaan halen! hihi

Lekkr dat Morris zo goed groeit en het zo goed doet! Lekker knulletje dus! succes met afbouwen.
    Ach ja heb me er al bij neergelegd dat ze t niet snapt..

@ Juffie voor jullie ook beterschap dan! bah dat winterweer ;)

Arie z`n uitslagen: leverwaardes zijn hoog.. hij drinkt bijna niet zondag was z`n laatste biertje.. Hier kan ie moe van zijn.. maar hoeft niet.. over 2 wk moet ie weer bloed prikken.. aankijken dus.. voor de rest was het goed.

Fijne dagen!

6. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    dani nou zou wel nog even aan kijken en anders gewoon door laten sturen na ziekenhuis!! is wel raar dat (bier) kan toch niet vanaf zondag nog in zijn bloed zitten!!

Wil iedereen fijne feestdagen wensen!!

Liefs Mama05

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Fijne dagen lieve meiden!

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hallo allemaal!

Allereerst wil ik iedereen fijne feestdagen wensen!

Verder eventjes een update van deze kant.
    Hier gaat alles prima! Jara gaat als een speer, net zoals die van jullie waarschijnlijk doen ;)
    Ze kletst ons de oren van het hoofd en zegt en doet ons alles na. Echt de gekste dingen horen we weer terug.

Verder ben ik nu de 12 weken gepasseerd, jaja zwanger!
    Ik ben op 8 juli 2011 uitgerekend. Spannend weer hoor.
    Ik voel me prima, af en toe komen de bekende kwaaltjes even voorbij. Nou ja, hoort erbij en ik mag niet klagen!

Vandaag een dag niks gedaan. Gisteravond al kerst gevierd met mijn familie en morgen gaan we naar mijn schoonouders.

En hoe gaat het met jullie?
    Fijne avond verder en fijne 2e kerstdag!

Liefs Marleen

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Marleen: wat leuk zeg! Gefeliciteerd!!!

Sawi: leuke foto's!

Ik hoop dat iedereen genoten heeft van deze eerste kerstdag. Wij wel in iedergeval;). Was een gezellige dag en gelukkig was mijn man eindelijk genoeg opgeknapt om een dagje naar mijn ouders te kunnen:) Daar gezellig gegeten en nu net weer thuis. Wel wat laat voor Nathan maar hij was gezellig genoeg gelukkig!

10. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Marleen: gefeliciteerd met je zwangerschap

Juffie: fijn dat je man goed mee kon gaan. Zo heb je toch van je kerst kunnen genieten. Wij zijn ook te laat thuis gekomen, ach we zien wel hoe de kids morgen zijn. Morgen komt mijn fam hier (6 volwassenen en wij). Kunnen Bas en Max gewoon op tijd naar bed

11. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @marleen, leuk zeg! Gefeliciteerd hoor. Fijn dat het goed gaat.

@juffie, fijn dat je dag zo goed verlopen is

@sawi, ach met deze dagen kun je ook niet altijd rekening houden met de kids toch.

Gisteren heb ik een halve dienst gedraaid ipv een hele, aangezien alle clienten van mijn afdeling op verlof waren. Nu hoorde ik via via dat het de bedoeling was dat ik helemaal vrij was geweest.....:x maar mijn allerliefste teamleidster en collega's hebben mij daarover niet meer ingelicht.... Nou ja heb het kerstdiner bij mn schoonfam nog mee kunnen maken.
    De kids hebben we daar in bed gelegd en om middernacht mee naar huis genomen. Ik hield mn hart vast hoor...maar dat was niet nodig want ze vonden het allebei prima en sliepen al snel weer.
    Vandaag komen mijn ouders en zus met vriend en dochtertje hier cadeautjes doen en gourmetten (dat moet he, met kerst whahaha). Zus met aanhang blijft slapen. Wordt vast een leuke dag! Heb er zin in.

Groetjes!

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey Lady`s!

@ Marleen van harte!! voel je je goed?

@ Kerst gister bij m`n schoonouders koffie gedroken met de fam, was wel gezellig.
    Smiddags lekker thuis en gewandeld in de sneeuw. Jarno lag dus lekker op tijd in bed.

Vandaag gaan we naar mijn ouders gourmetten haha ja Joss hoort erbij ;) en dan zal t iets later wordn.. ach zien morgen wel weer..

@Joss vervelend dat ze je niet ff ingelicht hadden!! Werken met kerst.. als t moet oke maar als je vrij had kunnen zijn.

@ Juffie fijn dat het gezellig was ;)

Fijne 2e kerstdag!

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goeiemorgen!

Iedereen een fijne kerst gehad?
    Wij wel. Lekker met familie. Géén gourmet hier maar een kaasfondue;)
    Verwend met cadeautjes en gewoon lekker genoten.
    Quinn is bij opa & oma aan het logeren tot morgen dus lekker uitslapen voor Anaïs en mezelf!.
    Vanochtend werd ik pas tegen 9 uur wakker. Wat een luxe!

Moe van harte met R haar verjaardag!

Dani raar dat je man zijn leverwaarden zo afwijken. Hoop dat het gauw weer bijtrekt!

Marleen van harte met je zwangerschap!

Voor de rest ben ik het allemaal een beetje kwijt.

Spannend jaar voor ons voor de boeg. Manlief begint vanaf januari met een nieuw bedrijf( hij had al een eigen bedrijf maar gaat nu groter samen met 2 compagnons en een aantal personeelsleden)

Zo ik ga me klaar maken en richting Deventer. Even op bezoek bij een vriendinnetje.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!

@Ping veel plezier bij je vriendin in Deventer. vlakbij eigenlijk haha grappig..
    Wat een luxe 9 uur! hier was het 7:45 ook niet echt klagen.
    Volgende wk moet Arie nog een x prikken dan zien we t wel. Hij is wel aant werk maar nog erg moe en niet fit..

Spannend nieuw bedrijf succes!

@ R gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier weinig te melden. Gezellig gegourmet, wel onrustig geslapen, verder thuis aant knooien..

Fijne dag!
    Liefs

15. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Vanochtend alles bijgelezen, maar toen lukte het niet om te reageren en ik ben de helft dus alweer kwijt.

Alle jarigen: gefeliciteerd!!

Marleen: gefeliciteerd met je zwangerschap.

Dani: sterkte voor je man!

Joss: heel herkenbaar. Ik word wel eens boos op Nils als hij voor de tigste keer zijn zusje slaat en dan pak ik hem hardhandiger dan ik eigenlijk zou willen bij zijn arm. Goed voorbeeld, zeggen dat hij niet mag slaan en hem dan zelf zo hard vast pakken. Maar soms ben ik het zo zat en dan nemen mijn emoties echt even de overhand. Ach ja, we zijn ook maar mensen.

PinQ: zeker spannend voor je man. En jij bent toch ook druk bezig met de studie? Volgend jaar klaar of moet je nog even? Leuke foto van de kids op de slee. Bij ons willen ze niet samen op de slee, Isis vindt het sowiezo niet zo leuk, die loopt er dus parmantig naast te stappen.

Aussie: wat kan Joe al goed praten zeg. Ik was afgelopen week op bezoek bij vrienden die een dochtertje hebben net zo oud als Isis en die kon ook al volledige zinnen maken. Isis houdt het nog bij wat losse woorden aan elkaar geplakt die wij alleen kunnen verstaan. Ach ja, ook wel heel schattig.

Dimmel: jammer dat jullie er even mee stoppen, maar het klinkt alsof jullie een weldoordacht besluit hebben genomen.

Hier laat ik het even bij, want ik ga zo weer sporten. Ben weer gestart met twee keer per week sporten in de hoop nog een paar kilotjes eraf te krijgen.

16. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marleen gefeliciteerd met je zwangerschap

@victoria ja we willen echt graag een 2e maar is gewoon even beter dat we eerst dingen op een rijtje zetten en misschien dat we in de zomer er weer voor kunnen gaan en anders eind 2011!

Verder is hier alles druk druk druk. Vandaag gaan we hier thuis alles opruimen en papieren nakijken, morgen boodschappen doen en vrijdag alles klaarmaken voor 's avonds komen 4 vrienden en ik moet van 15 tot 17 nog even werken. Over 6 daagjes ben ik jarig :D, dat vier ik de 8e jan en dan hebben we de 15e jan verj van mijn oma die 75 wordt en het weekend erna eindelijk rust haha!

Diego begint echt goed met praten gister zei hij: mama, lalapop (babypop) duwen mag niet pijn meisje...echt zo lief he! we stonden echt verstels gewoon 6 woordjes achter mekaar en dan heb ik mama nog niet meegeteld! zo trots op onze kleine man!

Wanneer gaan jullie kids naar de Peuterspeelzaal? Diego gaat 3jan voor de 1e keer, zie er wel echt tegenop!

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Dimmel Jarno gaat 2 dagen in de week naar kdv dus gaat niet ook nog eens naar psz, drk druk dus bij jullie zo te lezen ;)
    Knap hoor zoveel woordjes achter elkaar
    Jarno begint ook echt dingen te vertellen en terug te vertellen wat hij heeft gedaan enz.. leuk leuk!

@ Vic succes met sporten en de kilos!

-

Morgen moet ik naar de gyn.. (voor t eerst) ben benieuwd, misschien nog wel een echo ;) verder gaat hier alles z`n gangetje
    ALs het goed is gaat Jarno 1 jan ovr naar z`n nieuwe zolderkamertje.

Vanmorgen koffie gedrnken bij vriendin in Kampen, erg gezellig. Is 6 wk geleden bevallen van een dochter! zo schattig, wat gaat het dan hard he?!
    aan de ene kant wil ik ook wel aan de andere kant nog helemaal niet!haha

Vanavond komt fam eten.. zwager met de fam pff grote drukke eters! ;) ga lekker patat halen en de frikadellen bakt Arie zelf maa ;) hihi

Liefss

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hoi allemaal,

Victoria: Wow knap hoor zo actief sporten..

Dimmel: Nathan gaat naar een gastouder waar hij veel met andere kindjes speelt. psz gaat hij niet heen straks.

Dani: ben benieuwd of er verschil is tussen vk en gyn..

hihi Nathan ligt in bed, maar heeft me toch een lol:D Was vanmorgen ook pas laat wakker (8.15) dus kan best dat hij niet gaat slapen vanmiddag. Zou wel jammer zijn want ik vind het nog wel even lekker als Nathan slaapt;)

19. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @marleen
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker al op de 12 weken. Hoe reageerde iedereen en heeft Jara het al een beetje door??

@Dani
    Wat fijn dat je verlof begonnen is. heerlijk rusten en rustig aan doen.
    Jammer van het weer alleen.

@de rest
    sorry dit is me bijgebleven van het lezen.

Ik heb jullie een paar dagen verwaarloost. Het was zo druk hier en ik geniet zo van het weinig tot niks doen als het eindelijk rustig is in huis. Lekker even lezen en vooral slapen doe ik dan.

Kate is nog steeds super lief en rustig alleen is bij de gehoortest gebleken dat ze misschien doof of slechthorend is aan haar linker kant.
    We moeten as maandag naar een audiologisch centrum en daar gaan ze de testen weer opnieuw doen en dan veel meer uitgebreid en dan krijgen we meteen de uitslag. Begin hem nu wel een beetje te knijpen voor haar.
    Ze slaapt `s nachts heerlijk alleen overdag niet echt. Alleen na het wandelen buiten slaapt ze heerlijk door anders slaapt ze gewoon niet of alleen in je armen. `s nachts kan ze van 23.00 tot 6.30 slapen die slaapkop en dan tot 10.00. Dus daarover mag ik niet klagen.
    Ik ga nu gewoon elke dag even wandelen na een flesje en rond het middag uur zodat Lilly ook op bed ligt dat ik dan even mijn handen vrij heb en zelf ook nog even kan liggen als ik het nodig heb.

Lilly gaat geweldig. Die begint ook echt het bloed onder mijn nagels vandaan te halen af en toe.
    Van de week was ik erg moe en zij hyper en toen kwam ze op bed waar ik de was aan het vouwen was en ze pakt in 1 beweging zo al mijn gevouwen was op en gooit het zo weg.
    Ik riep boos nee en gaf haar voor ik het wist een klein duwtje om mijn was los te halen en zo boos was ik op dat moment en schrok van mezelf. Zij huilen ook van de schrik en toen heb ik de was maar onopgevouwen weg gelegd tot later.
    Dat was de eerste keer dat ik echt zo boos op haar was meestal kan ik het wel hebben maar met vermoeidheid erbij ooooooooohhh.
    Lilly praat ook lekker veel hier. Ook liedjes zingen.
    poesje mauw kom eens gauw lekkere melkie jouw en voor mij lijsteblij heerlijk smullen wij.
    hihi haha stond erbij keek ernaar. america america hopsasa.
    We horen van alles voorbij komen.

Ze praatte van de week mijn toon ook na moest zo lachen ook al was het niet goed. Jeroen lag te slapen op de bank en werd maar niet wakker na 15x roepen werd ik boos en riep hard JEROEN NU WAKKER WORDEN BEN HET ZAT. hoorde ik spuit 11 roepen joen nu wakker worden ben zat op haar boze manier. Oeps. ga toch even beter opletten wat ik zeg en op welke toon.

Ik ga even lekker op de bank film kijken. kate staat in de gang in de wagen nadat ik net buiten heb gelopen op de weg want de sneeuw ligt hier verdomme nog. Ben het zat kan amper buiten komen met de wagen laat staan lekker lopen. Kate werd geschut op de stoep.

gr

Deel Deze Pagina